Аграрний тиждень. Україна
» » МУЛЬТИБРЕНД НА ХІМІЇ
» » МУЛЬТИБРЕНД НА ХІМІЇ

    МУЛЬТИБРЕНД НА ХІМІЇ



    Історії успішних мультибрендових компаній рідко обходяться без ребрендингу. На різних етапах діяльності такі зміни пережили відомі компанії – McDonalds,Google,Apple, Adidas, Nokia. Які результати від ребрендингу отримала одна з провідних світових агрохімічних корпорацій? Спробуємо поміркувати.

     

    Рік тому компанія, що раніше називалася «Мактешим-Аган Україна», змінила назву на «Адама Україна». Цей процес відбувся в рамках програми злиття більш ніж сорока корпоративних брендів Makhteshim Agan по всьому світу в єдиний глобальний бренд ADAMA.

     

    Значення бренду

    За словами віце-президента регіону Північна Європа компанії ADAMA доктора Герхарда Алерса, глобальне запровадження ребрендингу дало змогу легко ідентифікувати компанію на світовому рівні за єдиним брендом, запровадити нову структуру та диференціювати гібридне портфоліо.

    Президент ADAMA Хен Ліхтенштейн зазначає, що компанія продемонструвала помітне зростання за весь період від початку року до сьогодні. В постійній валютній одиниці зростання становило 6%, а обсяги продажів за цей період збільшились на 4,8%.

    В Україні за рік після ребрендингу «Адама» здійснила агресивний прорив на ринку засобів захисту рослин. Динаміка зростання бізнесу відображена у наступних показниках: частка ринку компанії в Україні зросла майже удвічі - з 5% ринку в 2014-му до 9% в 2015 році, компанія посіла четверте місце на ринку засобів захисту рослин, впритул наблизившись до «великої» трійки – «Сингента», «Байєр КропСайєнс» та BASF.

    «Запуск нового бренду став результативним для України і, незважаючи на складні економічні часи, ми змогли утримати бізнес, - зазначає генеральний директор «Адама Україна» Олег Добровольський. – Із найбільших світових постачальників засобів захисту рослин лише наша компанія і «Байєр КропСайєнс» змогли наростити показники продажів в Україні».

     

    Стратегія розвитку

    За словами Олега Добровольського, прозорість, простота та ефективний підхід у веденні бізнесу є головними чинниками, які «Адама Україна» пропагує у щоденній діяльності та взаємодії з бізнес-партнерами.

    «Ми пропонуємо прості рішення для сільського господарства, і це є основою, фундаментом і головною цінністю нашої компанії для побудови власної стратегії, - зазначає Олег Добровольський. - Ми будемо і в подальшому підтримувати обрану стратегію зростання за рахунок якісного обслуговування потреб сільгоспвиробників, прагнути не тільки утримувати лідируючі позиції у зазначених напрямках, але і далі розширювати свої можливості».

    Щоб відповідати побажанням свого головного клієнта – сільгоспвиробника, в компанії «Адама Україна» всі зусилля фокусують навколо його потреб. Окрім постачання засобів захисту рослин, компанія надає своїм клієнтам низку додаткових послуг і сервісів - навчальні заходи для агрономів, консультаційний сервіс з питань агрохімічних технологій і застосування ЗЗР, встановлення метеорологічних станцій з моделями попередження захворювань, робота з сільгосппродукцією. А останні роки, відколи економічна ситуація в країні погіршилася, група ADAMA активно підтримує українських аграріїв, надаючи їм товарні безвідсоткові кредити. Тільки за 2015 рік загальний рівень кредитування становив понад 40 млн доларів.

     

    Людмила Лебідь

     

     

    Портрет компанії

    Назва: ADAMA Agricultural Solutions

    Діяльність: світовий лідер з виробництва та постачання брендових постпатентних ЗЗР та продуктів хімічної промисловості

    Представництво в Україні: «Адама Україна»

    Рік реєстрації в Україні: 1999 рік

    Частка ринку ЗЗР в Україні в 2015 році: 9%

    Дистриб’юторські центри: 36

    Потенційні споживачі продукції: агрохолдинги і середні за величиною господарства

    Працюючих: 65 співробіників

     

     





    Схожі новини
  • У 2015 ринок захисту рослин склав $850 млн
  • Україна залишається одним із стратегічних ринків для BASF
  • «НІБУЛОН» – серед кращих компаній Центральної та Східної Європи
  • Найкращі студенти агрономічних спеціальностей України дізналися про сучасні агротехнології
  • Розширює виробничі площі

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

МУЛЬТИБРЕНД НА ХІМІЇ



Історії успішних мультибрендових компаній рідко обходяться без ребрендингу. На різних етапах діяльності такі зміни пережили відомі компанії – McDonalds,Google,Apple, Adidas, Nokia. Які результати від ребрендингу отримала одна з провідних світових агрохімічних корпорацій? Спробуємо поміркувати.

 

Рік тому компанія, що раніше називалася «Мактешим-Аган Україна», змінила назву на «Адама Україна». Цей процес відбувся в рамках програми злиття більш ніж сорока корпоративних брендів Makhteshim Agan по всьому світу в єдиний глобальний бренд ADAMA.

 

Значення бренду

За словами віце-президента регіону Північна Європа компанії ADAMA доктора Герхарда Алерса, глобальне запровадження ребрендингу дало змогу легко ідентифікувати компанію на світовому рівні за єдиним брендом, запровадити нову структуру та диференціювати гібридне портфоліо.

Президент ADAMA Хен Ліхтенштейн зазначає, що компанія продемонструвала помітне зростання за весь період від початку року до сьогодні. В постійній валютній одиниці зростання становило 6%, а обсяги продажів за цей період збільшились на 4,8%.

В Україні за рік після ребрендингу «Адама» здійснила агресивний прорив на ринку засобів захисту рослин. Динаміка зростання бізнесу відображена у наступних показниках: частка ринку компанії в Україні зросла майже удвічі - з 5% ринку в 2014-му до 9% в 2015 році, компанія посіла четверте місце на ринку засобів захисту рослин, впритул наблизившись до «великої» трійки – «Сингента», «Байєр КропСайєнс» та BASF.

«Запуск нового бренду став результативним для України і, незважаючи на складні економічні часи, ми змогли утримати бізнес, - зазначає генеральний директор «Адама Україна» Олег Добровольський. – Із найбільших світових постачальників засобів захисту рослин лише наша компанія і «Байєр КропСайєнс» змогли наростити показники продажів в Україні».

 

Стратегія розвитку

За словами Олега Добровольського, прозорість, простота та ефективний підхід у веденні бізнесу є головними чинниками, які «Адама Україна» пропагує у щоденній діяльності та взаємодії з бізнес-партнерами.

«Ми пропонуємо прості рішення для сільського господарства, і це є основою, фундаментом і головною цінністю нашої компанії для побудови власної стратегії, - зазначає Олег Добровольський. - Ми будемо і в подальшому підтримувати обрану стратегію зростання за рахунок якісного обслуговування потреб сільгоспвиробників, прагнути не тільки утримувати лідируючі позиції у зазначених напрямках, але і далі розширювати свої можливості».

Щоб відповідати побажанням свого головного клієнта – сільгоспвиробника, в компанії «Адама Україна» всі зусилля фокусують навколо його потреб. Окрім постачання засобів захисту рослин, компанія надає своїм клієнтам низку додаткових послуг і сервісів - навчальні заходи для агрономів, консультаційний сервіс з питань агрохімічних технологій і застосування ЗЗР, встановлення метеорологічних станцій з моделями попередження захворювань, робота з сільгосппродукцією. А останні роки, відколи економічна ситуація в країні погіршилася, група ADAMA активно підтримує українських аграріїв, надаючи їм товарні безвідсоткові кредити. Тільки за 2015 рік загальний рівень кредитування становив понад 40 млн доларів.

 

Людмила Лебідь

 

 

Портрет компанії

Назва: ADAMA Agricultural Solutions

Діяльність: світовий лідер з виробництва та постачання брендових постпатентних ЗЗР та продуктів хімічної промисловості

Представництво в Україні: «Адама Україна»

Рік реєстрації в Україні: 1999 рік

Частка ринку ЗЗР в Україні в 2015 році: 9%

Дистриб’юторські центри: 36

Потенційні споживачі продукції: агрохолдинги і середні за величиною господарства

Працюючих: 65 співробіників

 

 





Схожі новини
  • У 2015 ринок захисту рослин склав $850 млн
  • Україна залишається одним із стратегічних ринків для BASF
  • «НІБУЛОН» – серед кращих компаній Центральної та Східної Європи
  • Найкращі студенти агрономічних спеціальностей України дізналися про сучасні агротехнології
  • Розширює виробничі площі

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.