Аграрний тиждень. Україна
» » Дав продукту власне ім'я - тримай марку
» » Дав продукту власне ім'я - тримай марку

    Дав продукту власне ім'я - тримай марку


    Тільки за останні 2 роки в модернізацію ПАТ «Житомирський маслозавод» - компанію «Рудь» вкладено 500 млн гривень. Це кредитні кошти. Підприємство бере їх в українських банках із захмарними відсотками. Втім, розраховується вчасно, бо має чесну кредитну історію.

    Відтоді, як «Житомирський маслозавод» очолив Петро Рудь, у підприємства починається нова і славна історія. Впроваджуються новітні технології, встановлюється надсучасне іноземне обладнання, колектив висококваліфікованих спеціалістів гуртується навколо загальної ідеї – випускати продукцію за європейськими стандартами. Наприклад, цехи обладнано унікальною для України високоефективною лінією Straightline SL1100 F2 від Tetra Pak. Обладнання може виготовляти близько 27 000 порцій морозива на годину та 600 000 порцій на добу. Зважте, це перша лінія в країнах Східної Європи, яка виробляє морозиво з такою потужністю.

    Або згадаймо шафу шокової заморозки, що забезпечує температуру на виході до -30ºC. Така заморозка покращує зовнішній вигляд і якість морозива при подальшому фасуванні й зберіганні. Також варто наголосити, що завод має й сучасне німецьке обладнання Big Drum, на якому виготовляється ексклюзивне морозиво.

    Ось чому продукція компанії «Рудь» не тільки задовольняє потреби, а й перевищує сподівання любителів холодного десерту. Навіть найвибагливіші можуть відшукати в асортименті заводу бажаний для себе смак.

    Сьогодні виробники молока, у кого ПАТ «Житомирський маслозавод» - у надійних партнерах (в основному - господарства Вінницької, Житомирської, Тернопільської обл.), можна сказати, виграли лотерейний квиток. По-перше, стабільно і щодня забирається молоко. А по-друге, підприємство має сучасну лабораторію і допомагає тваринницьким фермам контролювати якість своєї сировини. Щоправда, не всяке молоко може перетворитись на якісне морозиво, бо для виготовлення улюбленого десерту потрібна сировина класу «екстра» (70%). Решту тут використовують для створення молочних продуктів.

    Щоденно в цехах заводу переробляють 150 т молока, виготовляючи з нього близько 200 т морозива, тобто 600 тис. порцій. Цікаво, що за добу на одній лінії випускають тільки один вид десерту. Скажімо, пломбір. Потім все устаткування впродовж кількох годин ретельно миють і дезінфікують, і лише потім закладають суміш для іншого виду морозива. В режимі сьогодні на сьогодні використовується упаковка, вафельні стаканчики і ріжки. Стаканчиків на заводі випікають лише 10%, решту, як і ріжки, замовляють у своїх давніх постачальників. На якість не нарікають. Бо всі, хто співпрацює з ПАТ, усвідомлюють: на підприємстві контролюється кожна партія сировини чи компонентів, що закуповуються.

    У 2017-му завод виготовив 24747 т морозива, або 25,6% від загального українського обсягу. Експортовано житомирянами 1575,8 т, що становить 37,6% від виробленого в країні.

    Важливий факт: десерт дитинства не розподіляють на внутрішній ринок чи за кордон. Європейські стандарти морозива і для нас, і для іноземців однакові. Ще у 2014-му компанія успішно пройшла перевірку Місії Європейського Союзу щодо стандартів якості українських молочних продуктів. І нині «Рудь» - один із першихукраїнських виробників морозива, що пройшли європейський аудит, і з 2015 року постачає продукцію у країни Євросоюзу.

    До речі, з ЄС прийшов до нас і новий стандарт зберігання морозива. В Україні ми звикли, що максимальний строк зберігання продукту -близько року. А ось в Європі цей продукт, відповідно до міжнародних стандартів і завдяки надсучасному технологічному обладнанню, дозволяється зберігати 2 роки. Але це виключно у закритих холодильниках і при оптимальних температурних умовах. Ця температура, якщо пригадуєте, - -30ºC. Чи всі торгові точки можуть похизуватись такими холодильниками? Та це запитання до торгівлі, а не до виробника.

    Ще одна, чи не головна деталь: персонал заводу. Тут працюючі не бояться сказати про певні промахи чи недоліки в роботі, бо за це нікого не карають. Для зручності збирання інформації в офісі є скриньки, в які можна вкинути свої пропозиції щодо вдосконалення технології, ідеї по фасуванню чи пакуванню продукції. Також аналізується інформація про побутові умови на заводі. Аде люди повинні працювати в комфортних умовах, мати час на відпочинок і перерву. Завдяки запропонованим ідеям вже перебудовано адміністративно-побутовий корпус, створено нову їдальню, проведено благоустрій і облаштування прилеглої території.

    Ігор Бартковський, президент Асоціаціїукраїнських виробників «Морозиво і заморожені продукти»:

    «Цікаво, що колектив бере участь і в розробках новинок у всіх продуктових групах: морозиві, заморожених овочах, пельменях, заморожених хлібобулочних виробах. Уже цього року лише в морозиві таких знахідок більше 20-ти. До прикладу, спеціалісти підтримали модний чорний тренд, і тепер на полицях магазинів можна побачити незвичне морозиво Black Iceвід ТМ «Рудь».Це тотально чорна композиція, починаючи від чорної упаковки і закінчуючи морозивом з хрустким чорним шоколадним ріжком. Щоб зварити морозиво чорного кольору, фахівці використали корисний харчовий барвник природного походження - рослинне вугілля. Воно не має смаку та запаху і є абсолютно безпечним. Ще одна помітна новинка - «Ескімос-Organic»: перше органічне морозиво в Україні й на всьому пострадянському просторі. Десерт отримав європейський сертифікат «Органік Стандарт UA-BIO-108». Це означає, що він виготовлений відповідно до всіх вимог Закону Євросоюзу про органічне виробництво».

    Сьогодні ПАТ «Житомирський маслозавод» охоплює майже 30% вітчизняного ринку морозива і заморожених продуктів. Є визнаним лідером серед підприємств галузі. Вчасно і в повному обсязі сплачує податки (торік - майже 100 млн грн), активно підтримує соціально незахищені верстви населення (дітей-сиріт, людей похилого віку), реалізує проекти в спортивній, культурній, освітній, духовній сферах. Особливу увагу підприємство приділяє допомозі нашим воїнам в АТО.

    Ну і, звісно, завод має багато нагород: дипломи, медалі, відзнаки, що є переконливим доказом високої ефективності застосування сучасної філософії бізнесу. І один із секретів цієї філософії, вважає Петро Рудь: дав продукту власне ім'я - тримай марку.

     

    Наталія Люпин





    Схожі новини
  • Журнал №7
  • Морозиво і напівфабрикати перевірили
  • У 2012 році Україна збільшила експорт морозива на 12%
  • Україна нарощує виробництво морозива та заморожених харчових продуктів
  • Ринок українського морозива тане?

  • Додати комментар

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.