Аграрний тиждень. Україна
» » » Перфекціонізм «Alliance Tire Company»
» » » Перфекціонізм «Alliance Tire Company»

    Перфекціонізм «Alliance Tire Company»


    Виходити першими на ринок з новими рішеннями і на 100% працювати для клієнта – ось головна філософія компанії «Аlliance Tire Company». Країни Європи та США цей європейський виробник вже давно підкорив високоякісними та різнопрофільними шинами «Аlliance». Наразі компанія нарощує обсяги продажів на українському ринку і має достатньо пропозицій для наших аграріїв.

     

    Відчувати потреби ринку компанії вдається завдяки потужному маркетинговому відділу та доволі розвинутій дистриб’юторській мережі - понад 100 дистриб’юторів у всьому світі. В Україні «Alliance» представляє компанія «Технооптторг-Трейд», яка є лідером в шинному сегменті, стратегічний партнер ATG, що відповідає всім найвищим вимогам, критеріям і випереджає конкурентів на багато ходів уперед. Сьогодні «Технооптторг-Трейд» пропонує українським аграріям 113 товарних найменувань АТG.

    «Завдячуючи тісній співпраці з дилерською мережею та сервісними центрами ми отримуємо від кінцевого споживача нашої продукції найдостовірнішу інформацію, - зазначає менеджер з маркетингу і продажів у Центральній і Східній Європі та країнах СНД компанії «Аlliance Tire Company» Алекс Захаров. - В країнах, де ми маємо технічних представників, отримуємо цю інформацію ще раніше. Ми знаємо, що потрібно сільгоспвиробникам, чого не вистачає вже в існуючих варіантах шин, і намагаємося це використовувати на користь наших клієнтів. Також ми активно працюємо з виробниками техніки, які теж розуміються на потребах і тенденціях ринку. Бо коли виробник проектує новий тип машини, йому потрібно підбирати шини, шукати нові рішення, зважаючи на вагу техніки і її призначення».

     

    Новий рівень сервісу

    До речі, технічного представника «Аlliance Tire Company» має і в Україні. В найближчі два роки компанія планує збільшити технічну підтримку українських аграріїв. Керівництво «Аlliance» обіцяє забезпечити сільгоспвиробникам абсолютно новий рівень сервісу. І в це неважко повірити, бо компанія відома тим, що завжди перша пропонує дещо більше за інших учасників ринку. Наприклад, ще в 90-х роках «Аlliance Tire Company» стала першою компанією, яка вийшла на ринок зі слотеційними (з низьким тиском на ґрунт) шинами для трейлерів та причіпних елементів. Тож її справедливо вважають піонером цього ринку.

    Важливо розуміти, що шини «Allіance» - не просто шини для спецтехніки, а результат унікальних наукових розробок багатьох фахівців, що проводилися протягом 50 років. За словами Алекса Захарова, дослідницький департамент компанії має 100 висококласних інженерів, які створюють нові матеріали і хімічні сполуки, проектують форми шин, проводять їхнє тестування. Над розробкою шин працюють три проекційні центри – в Ізраїлі, США та Індії.

    «Завдяки цьому шини «Allіance» – це широкий асортимент рішень для багатьох типів спеціальної техніки, - констатує представник компанії. - Виробляємо всі сегменти шин позашляхового використання. Якщо ми розуміємо, що потрібне нове рішення для сільського господарства, якого немає на даний час, але ми маємо щось подібне в наших індустріальних чи позашляхових будівельних шинах, ми можемо дуже швидко доопрацювати цей варіант для сільськогосподарського використання».

     

    Шини преміум-класу за бюджетною ціною

    Примітно, що «Аlliance Tire Company» може похвалитися не лише лідерством на ринку шин, але й якістю продукції. «Якість шини визначається не лише її виглядом, терміном експлуатації, а й тим, наскільки вона ефективна та продуктивна, - розповідає Алекс. - З допомогою якісної шини можна зменшити кількість використання пального, тиск на ґрунт і збільшити продуктивність шини на десятки відсотків. І тому ціна шини визначається не при її покупці, а коли вона знімається. В Європі на це зважають більше, бо там дуже економні господарі. Хоча і українські сільгоспвиробники вже зрозуміли, що шина не лише крутиться, виконуючи свою роботу, але може бути і ефективною».

    Варто згадати і про новинки від «Allіance» - це нова модель 550 для індустріальних аграрних аплікацій, яка використовується для всіх видів робіт, окрім мокрого поля. Втім, компанія постійно виходить на ринок з новими розмірами шин. «Ми знаємо, що радіальні технології все більш затребувані, тому створили кілька цінових сегментів. До найзатребуваніших моделей - 380 і 390 - почали випускати ще чотири додаткові моделі, які відмінні за протектором і ціною. Пропонуємо навіть бюджетні варіанти, які в наших конкурентів вважаються преміум-класом», - зазначає Алекс Захаров.

    Говорячи про подальший розвиток ринку шин, Алекс прогнозує, що його динаміка відбуватиметься за рахунок використання нових технологій. «Через те, що техніка стає більшою і важчою, вона потребує шин іншого рівня. Вони ставатимуть теж більшими за об’ємом і розміром. Окрім того, майбутні шини матимуть менший тиск», - пояснює він.

    Поки що в Україні 90% ринку належить вітчизняному виробникові шин. Ці цифри можна пояснити нижчою ціною і застарілою технікою в господарствах. Проте, аналізуючи пропозиції ринку, все більше аграріїв обирають іноземну техніку, а відповідно потребують і якісних шин.

     

    Оксана ХАРЧЕНКО





    Схожі новини
  • Відзначили кращих учнів та вчителів своїх підшефних шкіл
  • Візитери з Франції
  • „АГРО-2012” запрошує
  • «Бізон-Тех»: бути лідерами і завжди тримати перші позиції
  • Яке «взуття», така й хода

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Перфекціонізм «Alliance Tire Company»


Виходити першими на ринок з новими рішеннями і на 100% працювати для клієнта – ось головна філософія компанії «Аlliance Tire Company». Країни Європи та США цей європейський виробник вже давно підкорив високоякісними та різнопрофільними шинами «Аlliance». Наразі компанія нарощує обсяги продажів на українському ринку і має достатньо пропозицій для наших аграріїв.

 

Відчувати потреби ринку компанії вдається завдяки потужному маркетинговому відділу та доволі розвинутій дистриб’юторській мережі - понад 100 дистриб’юторів у всьому світі. В Україні «Alliance» представляє компанія «Технооптторг-Трейд», яка є лідером в шинному сегменті, стратегічний партнер ATG, що відповідає всім найвищим вимогам, критеріям і випереджає конкурентів на багато ходів уперед. Сьогодні «Технооптторг-Трейд» пропонує українським аграріям 113 товарних найменувань АТG.

«Завдячуючи тісній співпраці з дилерською мережею та сервісними центрами ми отримуємо від кінцевого споживача нашої продукції найдостовірнішу інформацію, - зазначає менеджер з маркетингу і продажів у Центральній і Східній Європі та країнах СНД компанії «Аlliance Tire Company» Алекс Захаров. - В країнах, де ми маємо технічних представників, отримуємо цю інформацію ще раніше. Ми знаємо, що потрібно сільгоспвиробникам, чого не вистачає вже в існуючих варіантах шин, і намагаємося це використовувати на користь наших клієнтів. Також ми активно працюємо з виробниками техніки, які теж розуміються на потребах і тенденціях ринку. Бо коли виробник проектує новий тип машини, йому потрібно підбирати шини, шукати нові рішення, зважаючи на вагу техніки і її призначення».

 

Новий рівень сервісу

До речі, технічного представника «Аlliance Tire Company» має і в Україні. В найближчі два роки компанія планує збільшити технічну підтримку українських аграріїв. Керівництво «Аlliance» обіцяє забезпечити сільгоспвиробникам абсолютно новий рівень сервісу. І в це неважко повірити, бо компанія відома тим, що завжди перша пропонує дещо більше за інших учасників ринку. Наприклад, ще в 90-х роках «Аlliance Tire Company» стала першою компанією, яка вийшла на ринок зі слотеційними (з низьким тиском на ґрунт) шинами для трейлерів та причіпних елементів. Тож її справедливо вважають піонером цього ринку.

Важливо розуміти, що шини «Allіance» - не просто шини для спецтехніки, а результат унікальних наукових розробок багатьох фахівців, що проводилися протягом 50 років. За словами Алекса Захарова, дослідницький департамент компанії має 100 висококласних інженерів, які створюють нові матеріали і хімічні сполуки, проектують форми шин, проводять їхнє тестування. Над розробкою шин працюють три проекційні центри – в Ізраїлі, США та Індії.

«Завдяки цьому шини «Allіance» – це широкий асортимент рішень для багатьох типів спеціальної техніки, - констатує представник компанії. - Виробляємо всі сегменти шин позашляхового використання. Якщо ми розуміємо, що потрібне нове рішення для сільського господарства, якого немає на даний час, але ми маємо щось подібне в наших індустріальних чи позашляхових будівельних шинах, ми можемо дуже швидко доопрацювати цей варіант для сільськогосподарського використання».

 

Шини преміум-класу за бюджетною ціною

Примітно, що «Аlliance Tire Company» може похвалитися не лише лідерством на ринку шин, але й якістю продукції. «Якість шини визначається не лише її виглядом, терміном експлуатації, а й тим, наскільки вона ефективна та продуктивна, - розповідає Алекс. - З допомогою якісної шини можна зменшити кількість використання пального, тиск на ґрунт і збільшити продуктивність шини на десятки відсотків. І тому ціна шини визначається не при її покупці, а коли вона знімається. В Європі на це зважають більше, бо там дуже економні господарі. Хоча і українські сільгоспвиробники вже зрозуміли, що шина не лише крутиться, виконуючи свою роботу, але може бути і ефективною».

Варто згадати і про новинки від «Allіance» - це нова модель 550 для індустріальних аграрних аплікацій, яка використовується для всіх видів робіт, окрім мокрого поля. Втім, компанія постійно виходить на ринок з новими розмірами шин. «Ми знаємо, що радіальні технології все більш затребувані, тому створили кілька цінових сегментів. До найзатребуваніших моделей - 380 і 390 - почали випускати ще чотири додаткові моделі, які відмінні за протектором і ціною. Пропонуємо навіть бюджетні варіанти, які в наших конкурентів вважаються преміум-класом», - зазначає Алекс Захаров.

Говорячи про подальший розвиток ринку шин, Алекс прогнозує, що його динаміка відбуватиметься за рахунок використання нових технологій. «Через те, що техніка стає більшою і важчою, вона потребує шин іншого рівня. Вони ставатимуть теж більшими за об’ємом і розміром. Окрім того, майбутні шини матимуть менший тиск», - пояснює він.

Поки що в Україні 90% ринку належить вітчизняному виробникові шин. Ці цифри можна пояснити нижчою ціною і застарілою технікою в господарствах. Проте, аналізуючи пропозиції ринку, все більше аграріїв обирають іноземну техніку, а відповідно потребують і якісних шин.

 

Оксана ХАРЧЕНКО





Схожі новини
  • Відзначили кращих учнів та вчителів своїх підшефних шкіл
  • Візитери з Франції
  • „АГРО-2012” запрошує
  • «Бізон-Тех»: бути лідерами і завжди тримати перші позиції
  • Яке «взуття», така й хода

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.