Аграрний тиждень. Україна
» » » » IMAGE OIL INVEST: СПРАВЕДЛИВА ЦІНА ДЛЯ УКРАЇНСЬКОГО РИНКУ
» » » » IMAGE OIL INVEST: СПРАВЕДЛИВА ЦІНА ДЛЯ УКРАЇНСЬКОГО РИНКУ

    IMAGE OIL INVEST: СПРАВЕДЛИВА ЦІНА ДЛЯ УКРАЇНСЬКОГО РИНКУ


    alt    Статус національного, системного оператора ринку мастильних матеріалів, 7 регіональних представництв і 22 філіали в усіх обласних центрах України, сучасна схема ведення бізнесу, динамічний розвиток компанії і сотні постійних клієнтів, які впевнені в надійності співпраці та високій якості пропонованої продукції – це лише частина напрацювань і здобутків корпорації Image Oil Invest.

        Про мастильні масла, український ринок цих продуктів, нові пропозиції від виробників читачам «Аграрного тижня» розповіли засновники корпорації Image Oil Invest Юрій Лугай і Корній Романченко.

        - Скільки компаній сьогодні входить до корпорації Image Oil Invest і яка структура їх співпраці?

        Романченко: Image Oil Invest – управляюча компанія, яка створена для ефективного управління процесом реалізації мастильних матеріалів на території України. В структурі корпорації ми чітко виділяємо три напрями роботи, тобто три компанії, взаємодію яких налагоджує і контролює Image Oil Invest. Це компанія, яка імпортує мастильні матеріали, компанія, яка займається просуванням продукції на ринок і компанія, яка виробляє мастильні матеріали і займається логістикою. Загалом працюємо через мережу семи регіональних представництв і 22 філіали, які маємо у всіх обласних центрах України.

        - Які новинки з’явилися останнім часом на ринку мастильних матеріалів, що їх пропонує Image Oil Invest?

        Романченко: Передові технології не зупиняються у розвитку. Наразі всі знаходяться у пошуку універсального і довгофункціонального, в плані довготривалої експлуатації, мастильного матеріалу. Робота над цим ведеться вже давно, паралельно з роботами щодо конструктивних змін у двигунах. Сьогодні мастильні матеріали, які використовуються в сучасних двигунах, потребують достатньо високих технологічних параметрів, а саме - високого

     

    altрівня прокачування, уповільненої зношуваності присадки та збереження досить високого індексу в’язкості. Тобто це здатність масла не розріджуватись при високій температурі і не застигати при низькій. Сьогодні багато компаній займаються цією проблемою і рекламують мастильні масла, вироблені за нанотехнологіями, але існує таке поняття як класика, яку ніхто не відміняв.

        Відомо, що якість кінцевого продукту на 99% залежить від його основи, від базового масла. Image Oil Invest пропонує споживачам масла корейської компанії SK Corporation, виготовлені на основі унікальної технології VHV1. Можна з впевненістю сказати, що кожна друга каністра якісної олії в усьому світі виготовлена на основі саме цього масла. Технологія виробництва достатньо сучасна і водночас захищає споживача від зайвих витрат.

        Існує така думка, що масла високої якості мають бути синтетичними. Відповідно такого роду масла мають певну цінову категорію, тому що синтетичні компоненти доволі дорогі. Масло, зроблене на основі технології VHV1, не синтетичний, а гідрокрекінговий продукт, але за своїми технічними характеристиками не поступається синтетичним маслам і при цьому коштує значно дешевше. Взагалі, при наших умовах експлуатації транспорту - якість палива, забрудненість доріг тощо - оливу треба міняти кожні 10 000 км (навіть якщо в інструкції написано 15000). У цій площині використання гідрокрекінгу стає більш доцільним, оскільки його вартість не настільки висока, як у синтетичної оливи.

        - Корній Вікторович, а яка марка мастильних матеріалів займає найвищі сходинки рейтингу продажів?

        Романченко: Об’єм реалізації продукції ZIC, ексклюзивним представником в Україні є корпорація Image Oil Invest, займає третє місце на ринку серед імпортних мастильних матеріалів. І те, що наша компанія є єдиним ексклюзивним імпортером в Україні продукції ZIC, позитивно вплинуло на сам механізм просування продукції. По-перше, не було цінових війн із внутрішніми конкурентами, а по-друге, було чітке бачення правильної вибудованої і максимально ефективної організації процесу просування на ринок. Працювала єдина система підтримки з боку маркетингу і це дозволило за короткий період часу зайняти лідируючі позиції продукції компанії ZIC на українському ринку.

        - Не секрет, що під брендом відомих марок на ринок потрапляє і фальсифікована продукція. Чи є якісь розпізнавальні знаки, характеристики, які свідчать про оригінальність і якість продукції?

        Романченко: Історія фальсифікату в Україні достатньо своєрідна. Якщо раніше вважалося, що фальсифіковану продукцію завозять з Європи, то зараз ситуація виглядає інакше. Нині в Україні цілком можливо випускати фальсифікат, і він є на ринку. Власник автотранспорту, заливаючи фальсифіковане масло, відразу не відчує підробки. Зазвичай це відбувається після експлуатації двигуна 20-40 тис. кілометрів.

        При покупці масла потрібно найперше звертати увагу на тару, в якій воно продається. Хочу зазначити, що масла ZIC надходять до продажу лише в металевій тарі, кожна має окремий оригінальний номер, нанесений лазерним принтером. Отож зовнішній вигляд каністри і маркування – це перші показники, за якими вже можна робити певні висновки. 

    Крім того, текстова інформація на етикетці теж може слугувати показником. На ній не повинно міститись орфографічних чи стилістичних помилок, має бути якісною поліграфія. Це зовнішні фактори, за якими можна виявити фальсифікат, а найкращий і достовірний спосіб – здати масло на аналіз і не лише на фізико-хімічний, а найкраще на трибологічні (моторні) випробування. Бо можна зробити продукт, який відповідатиме фізико-хімічним показникам, а після заливу в двигун, температурних взаємодіях, при роботі в циркуляційному масляному насосі все може змінитися.

        Головний же рецепт уникнення фальсифікату дуже простий – купувати мастильні матеріали потрібно в перевірених місцях.

        - Вашими постійними клієнтами вже тривалий час є низка великих агропромислових компаній, таких як «Нібулон», «Вінниця зернопродукт», Миронівський завод комбікормів і торгова марка «Наша Ряба», «Дубноцукорінвест», сільськогосподарське підприємство «Мрія», підрозділи підприємств компанії «Райз». Отже, Image Oil Invest має комплексне рішення для сільськогосподарської техніки. Що ви пропонуєте для цього сегменту ринку?

        Лугай: Враховуючи досвід роботи з цими компаніями, ми зрозуміли, що їм потрібна комплексна пропозиція для сільгосптехніки. Є нова техніка іноземного виробництва, нова техніка виробництва країн СНД і техніка виробництва часів ще Радянського Союзу. Виходячи з цього і був розроблений перелік продукції, який ми пропонуємо споживачам.

        Є окрема пропозиція для техніки відомих світових виробників, яка має високі вимоги до якості та інтервалів заміни мастильних матеріалів, це продукція марки ZIC. Для сільськогосподарської техніки вітчизняного виробництва у нас є пропозиція – мастильні матеріали власного виробництва «БТР» (Багатофункціональні технічні рідини) і комплекс мастил компанії «Агрінол».

        Для компаній, які мають парк сільськогосподарської техніки, ми можемо запропонувати правило єдиної ціни на всій території України. Ми можемо доставити протягом двох-трьох діб продукцію в будь-який регіон. Фактично це є базовим сервісом компанії. 

        Діє накопичувальна система знижок до 10% при певних обсягах закупки мастильних матеріалів. Також пропонуємо клієнтам підбір аналогів мастильних матеріалів для техніки, тобто заміну імпортних масел на аналогічні вітчизняні або імпортні. Аграріям ми пропонуємо комплексне рішення для різної техніки і різного цінового сегменту.

        - Окрім продажу мастильних матеріалів від відомих світових виробників корпорація Image Oil Invest займається виробництвом власної продукції. Юрію Івановичу, розкажіть детальніше про це.

       Лугай: Споживачі потребують якісної продукції. Це розуміння і лягло в основу процесу власного виробництва продукції. Спочатку в 2005 році ми започаткували дослідний проект, який з часом переріс в великотоннажне виробництво. Ми також робимо спеціальні партії масел і спеціальні оливи для торгової марки «БТР».

        Є досвід, є відповідні технології, власна лабораторія. У нашому виробничому портфелі понад 50 продуктів, які ми пропонуємо замовникам на ринку України.

        Ми відпрацювали технології обробки масел ультразвуком. Цей метод порівняно економний і забезпечує виробництво якісної продукції. Інновація в тому, що масла проходять цикл якісного тестування з подальшою обробкою CГУВК (принцип струминної гідродинамічної ультразвукової високочастотної кавітації), що значно покращує експлуатаційні якості масел.

        - Ваша мета на даному етапі - налагодити співпрацю зі споживачами напряму без посередників. Наскільки така схема здешевлює продукцію? 

        Лугай:    Компанія з моменту свого існування весь час розвивалась і сьогодні має багато підрозділів – торгових представництв. Ми можемо запропонувати нашим замовникам обслуговування по всій території України. Збалансований набір брендів у нашому портфелі – від високого сегменту до «якість за розумну ціну». Ми маємо своє виробництво і самостійно продаємо цю продукцію, без дилерів, тобто в нас затрати просування продукції від виробництва до замовника здешевлені. Тому своїм клієнтам ми можемо продавати власну продукцію на 10-15% дешевше.

        Компанія Image Oil Invest приділяє багато уваги своєму продуктовому асортименту з метою надання справедливої ціни для українського ринку.

                                                                Людмила ЛЕБІДЬ





    Схожі новини
  • №4 (259)
  • №2 (257)
  • №42 (254)
  • №35 (247
  • Молока стало меньше

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

IMAGE OIL INVEST: СПРАВЕДЛИВА ЦІНА ДЛЯ УКРАЇНСЬКОГО РИНКУ


alt    Статус національного, системного оператора ринку мастильних матеріалів, 7 регіональних представництв і 22 філіали в усіх обласних центрах України, сучасна схема ведення бізнесу, динамічний розвиток компанії і сотні постійних клієнтів, які впевнені в надійності співпраці та високій якості пропонованої продукції – це лише частина напрацювань і здобутків корпорації Image Oil Invest.

    Про мастильні масла, український ринок цих продуктів, нові пропозиції від виробників читачам «Аграрного тижня» розповіли засновники корпорації Image Oil Invest Юрій Лугай і Корній Романченко.

    - Скільки компаній сьогодні входить до корпорації Image Oil Invest і яка структура їх співпраці?

    Романченко: Image Oil Invest – управляюча компанія, яка створена для ефективного управління процесом реалізації мастильних матеріалів на території України. В структурі корпорації ми чітко виділяємо три напрями роботи, тобто три компанії, взаємодію яких налагоджує і контролює Image Oil Invest. Це компанія, яка імпортує мастильні матеріали, компанія, яка займається просуванням продукції на ринок і компанія, яка виробляє мастильні матеріали і займається логістикою. Загалом працюємо через мережу семи регіональних представництв і 22 філіали, які маємо у всіх обласних центрах України.

    - Які новинки з’явилися останнім часом на ринку мастильних матеріалів, що їх пропонує Image Oil Invest?

    Романченко: Передові технології не зупиняються у розвитку. Наразі всі знаходяться у пошуку універсального і довгофункціонального, в плані довготривалої експлуатації, мастильного матеріалу. Робота над цим ведеться вже давно, паралельно з роботами щодо конструктивних змін у двигунах. Сьогодні мастильні матеріали, які використовуються в сучасних двигунах, потребують достатньо високих технологічних параметрів, а саме - високого

 

altрівня прокачування, уповільненої зношуваності присадки та збереження досить високого індексу в’язкості. Тобто це здатність масла не розріджуватись при високій температурі і не застигати при низькій. Сьогодні багато компаній займаються цією проблемою і рекламують мастильні масла, вироблені за нанотехнологіями, але існує таке поняття як класика, яку ніхто не відміняв.

    Відомо, що якість кінцевого продукту на 99% залежить від його основи, від базового масла. Image Oil Invest пропонує споживачам масла корейської компанії SK Corporation, виготовлені на основі унікальної технології VHV1. Можна з впевненістю сказати, що кожна друга каністра якісної олії в усьому світі виготовлена на основі саме цього масла. Технологія виробництва достатньо сучасна і водночас захищає споживача від зайвих витрат.

    Існує така думка, що масла високої якості мають бути синтетичними. Відповідно такого роду масла мають певну цінову категорію, тому що синтетичні компоненти доволі дорогі. Масло, зроблене на основі технології VHV1, не синтетичний, а гідрокрекінговий продукт, але за своїми технічними характеристиками не поступається синтетичним маслам і при цьому коштує значно дешевше. Взагалі, при наших умовах експлуатації транспорту - якість палива, забрудненість доріг тощо - оливу треба міняти кожні 10 000 км (навіть якщо в інструкції написано 15000). У цій площині використання гідрокрекінгу стає більш доцільним, оскільки його вартість не настільки висока, як у синтетичної оливи.

    - Корній Вікторович, а яка марка мастильних матеріалів займає найвищі сходинки рейтингу продажів?

    Романченко: Об’єм реалізації продукції ZIC, ексклюзивним представником в Україні є корпорація Image Oil Invest, займає третє місце на ринку серед імпортних мастильних матеріалів. І те, що наша компанія є єдиним ексклюзивним імпортером в Україні продукції ZIC, позитивно вплинуло на сам механізм просування продукції. По-перше, не було цінових війн із внутрішніми конкурентами, а по-друге, було чітке бачення правильної вибудованої і максимально ефективної організації процесу просування на ринок. Працювала єдина система підтримки з боку маркетингу і це дозволило за короткий період часу зайняти лідируючі позиції продукції компанії ZIC на українському ринку.

    - Не секрет, що під брендом відомих марок на ринок потрапляє і фальсифікована продукція. Чи є якісь розпізнавальні знаки, характеристики, які свідчать про оригінальність і якість продукції?

    Романченко: Історія фальсифікату в Україні достатньо своєрідна. Якщо раніше вважалося, що фальсифіковану продукцію завозять з Європи, то зараз ситуація виглядає інакше. Нині в Україні цілком можливо випускати фальсифікат, і він є на ринку. Власник автотранспорту, заливаючи фальсифіковане масло, відразу не відчує підробки. Зазвичай це відбувається після експлуатації двигуна 20-40 тис. кілометрів.

    При покупці масла потрібно найперше звертати увагу на тару, в якій воно продається. Хочу зазначити, що масла ZIC надходять до продажу лише в металевій тарі, кожна має окремий оригінальний номер, нанесений лазерним принтером. Отож зовнішній вигляд каністри і маркування – це перші показники, за якими вже можна робити певні висновки. 

Крім того, текстова інформація на етикетці теж може слугувати показником. На ній не повинно міститись орфографічних чи стилістичних помилок, має бути якісною поліграфія. Це зовнішні фактори, за якими можна виявити фальсифікат, а найкращий і достовірний спосіб – здати масло на аналіз і не лише на фізико-хімічний, а найкраще на трибологічні (моторні) випробування. Бо можна зробити продукт, який відповідатиме фізико-хімічним показникам, а після заливу в двигун, температурних взаємодіях, при роботі в циркуляційному масляному насосі все може змінитися.

    Головний же рецепт уникнення фальсифікату дуже простий – купувати мастильні матеріали потрібно в перевірених місцях.

    - Вашими постійними клієнтами вже тривалий час є низка великих агропромислових компаній, таких як «Нібулон», «Вінниця зернопродукт», Миронівський завод комбікормів і торгова марка «Наша Ряба», «Дубноцукорінвест», сільськогосподарське підприємство «Мрія», підрозділи підприємств компанії «Райз». Отже, Image Oil Invest має комплексне рішення для сільськогосподарської техніки. Що ви пропонуєте для цього сегменту ринку?

    Лугай: Враховуючи досвід роботи з цими компаніями, ми зрозуміли, що їм потрібна комплексна пропозиція для сільгосптехніки. Є нова техніка іноземного виробництва, нова техніка виробництва країн СНД і техніка виробництва часів ще Радянського Союзу. Виходячи з цього і був розроблений перелік продукції, який ми пропонуємо споживачам.

    Є окрема пропозиція для техніки відомих світових виробників, яка має високі вимоги до якості та інтервалів заміни мастильних матеріалів, це продукція марки ZIC. Для сільськогосподарської техніки вітчизняного виробництва у нас є пропозиція – мастильні матеріали власного виробництва «БТР» (Багатофункціональні технічні рідини) і комплекс мастил компанії «Агрінол».

    Для компаній, які мають парк сільськогосподарської техніки, ми можемо запропонувати правило єдиної ціни на всій території України. Ми можемо доставити протягом двох-трьох діб продукцію в будь-який регіон. Фактично це є базовим сервісом компанії. 

    Діє накопичувальна система знижок до 10% при певних обсягах закупки мастильних матеріалів. Також пропонуємо клієнтам підбір аналогів мастильних матеріалів для техніки, тобто заміну імпортних масел на аналогічні вітчизняні або імпортні. Аграріям ми пропонуємо комплексне рішення для різної техніки і різного цінового сегменту.

    - Окрім продажу мастильних матеріалів від відомих світових виробників корпорація Image Oil Invest займається виробництвом власної продукції. Юрію Івановичу, розкажіть детальніше про це.

   Лугай: Споживачі потребують якісної продукції. Це розуміння і лягло в основу процесу власного виробництва продукції. Спочатку в 2005 році ми започаткували дослідний проект, який з часом переріс в великотоннажне виробництво. Ми також робимо спеціальні партії масел і спеціальні оливи для торгової марки «БТР».

    Є досвід, є відповідні технології, власна лабораторія. У нашому виробничому портфелі понад 50 продуктів, які ми пропонуємо замовникам на ринку України.

    Ми відпрацювали технології обробки масел ультразвуком. Цей метод порівняно економний і забезпечує виробництво якісної продукції. Інновація в тому, що масла проходять цикл якісного тестування з подальшою обробкою CГУВК (принцип струминної гідродинамічної ультразвукової високочастотної кавітації), що значно покращує експлуатаційні якості масел.

    - Ваша мета на даному етапі - налагодити співпрацю зі споживачами напряму без посередників. Наскільки така схема здешевлює продукцію? 

    Лугай:    Компанія з моменту свого існування весь час розвивалась і сьогодні має багато підрозділів – торгових представництв. Ми можемо запропонувати нашим замовникам обслуговування по всій території України. Збалансований набір брендів у нашому портфелі – від високого сегменту до «якість за розумну ціну». Ми маємо своє виробництво і самостійно продаємо цю продукцію, без дилерів, тобто в нас затрати просування продукції від виробництва до замовника здешевлені. Тому своїм клієнтам ми можемо продавати власну продукцію на 10-15% дешевше.

    Компанія Image Oil Invest приділяє багато уваги своєму продуктовому асортименту з метою надання справедливої ціни для українського ринку.

                                                            Людмила ЛЕБІДЬ





Схожі новини
  • №4 (259)
  • №2 (257)
  • №42 (254)
  • №35 (247
  • Молока стало меньше

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.