Аграрний тиждень. Україна
» » ХТЗ: в ногу з часом
» » ХТЗ: в ногу з часом

    ХТЗ: в ногу з часом


    alt   Про те, як зібрати рекордний урожай та яку техніку для цього краще використовувати, - розповіли харківським аграріям організатори заходу «День поля. Успішний агробізнес на тракторах ХТЗ», який нещодавно відбувся в м. Лозова Харківської області. Як показує статистика, вітчизняні агропідприємства в останні роки активно закуповують зарубіжну техніку. Та з 15 тисяч закуплених у цьому році машин третина тракторів - виробництва Харківського тракторного заводу. Але у той час, коли українські аграрії гоняться за зарубіжними зразками, саме трактори ХТЗ користуються великим попитом у їхніх зарубіжних колег: близько 70% продукції підприємства йде на експорт. Партнер ХТЗ - господарство ТОВ «Амарант-Агро» - на конкретному прикладі вирішило продемонструвати, що можна досягти високих показників при обробітку землі, не звертаючись по допомогу до зарубіжних «диво-машин». До речі, це підприємство обрано для демонстрації успіхів не випадково. Його керівник Василь Попович за чотири роки зумів практично з нуля організувати виробництво, яке досягло високих показників. Наприклад, тільки у поточному році тут зібрали зернових близько 50 тис. тонн. І левова частка машинного парку тут складає саме техніка ХТЗ. Вагомі докази на користь Харківського тракторного були наведені під час обговорення проблем використання машин і механізмів у сільському господарстві. У диспуті взяли участь представники Мінагрополітики та Мінпромполітики, вчені інститутів УААН, успішні бізнесмени-аграрії. Більшість фахівців високо оцінили техніку заводу. - Керівництво ВАТ «ХТЗ», його торговий дім багато ро***ть для підвищення якості та надійності машин, покращання їх дизайну та ергономіки, - стверджує начальник відділу Департаменту тракторного та сільськогосподарського машинобудування Мінпромполітики Валерій Ярош. - У результаті харківські трактори масово використовуються в багатьох країнах світу, а не тільки в Україні. Державною програмою розвитку вітчизняного машинобудівництва для АПК на 2007-2010 роки передбачено фінансування з держбюджету 43 млн. гривень. Передбачається створення кількох видів тракторів: колісного загального призначення, колісного інтегрального класу 4 та гусеничного загального призначення тягового класу 5 з потужністю двигуна 220 кінських сил. Розробка буде доручена ХТЗ за умови, якщо вони виграють тендер, - підкреслив Валерій Ярош. - Нас турбує те, що з кожним роком зменшується кількість техніки ХТЗ, яку ми постачаємо через нашу компанію, - відзначив генеральний директор Національної компанії «Украгролізинг» Ярослав Бардін. - Якщо у 1998 році ми постачали 1000 одиниць техніки, то в 2008 - тільки 52. Подібне явище пан Бардін пояснив агресивним тиском техніки західного виробництва на український ринок: - Ми відкрили кордони і постачаємо техніку зарубіжного виробництва сумнівної якості, хоча наша техніка не гірша. Тому ми повинні більш наполегливо постачати власну техніку на вітчизняний агроринок. - За технічними якостями трактору ХТЗ-160 нема рівних в Європі, - переконує доктор altтехнічних наук, проректор Таврійського агроуніверситету Володимир Надикто. - Машина володіє унікальними можливостями, і при грамотному її використанні можна досягати великих успіхів у сільському господарстві.   Численні переваги За коментарями фахівців заводу, нині Харківський тракторний зупинився на двох досконалих моделях - ХТЗ-17021 (двигун Deutz (Німеччина) потужністю 190 к. с.) і ХТЗ-17221 (двигун ЯМЗ-236ДЗ Російської Федерації) потужністю 175 к. с. Тривають випробування трактора ХТЗ-17821 з двигуном Cummins. Тож підприємство, не зупиняючись на досягнутому, впевнено крокує в ногу з часом, задовольняючи всі сучасні вимоги якості та ефективності. Глибока модернізація тракторів, що випускаються серійно (наприклад, Т-150), дозволила отримати якісно нову машину, об'єднала переваги попередньої моделі та всі найкращі показники, що відповідають сучасним тенденціям розвитку тракторної техніки. Найважливішою перевагою цих машин є раціональний розподіл маси між провідними мостами (на передній міст припадає 60%, на задній - 40%), що разом із шинами низького тиску збільшеного типорозміру 23,1 R 24 забезпечує тракторам нові якості - зменшення питомого тиску на ґрунт на 30% і підвищення виробничої продуктивності на 15% при зменшенні витрат пального до 12%. Модернізація коробки зміни передач дозволила тракторам серії ХТЗ-170 розвинути тягу до 6 тис. тонн на першому та другому діапазонах. Це дозволяє отримати більш високу продуктивність при роботі з важким сільгоспоснащенням, зокрема на важких ґрунтах. У тракторів є й ряд інших безперечних переваг. Серед них -простота в експлуатації та технічному обслуговуванні, висока ремонтопридатність і велика ремонтна база на території країн СНД, висококваліфікований обслуговуючий персонал МТС. І, що не менш важливо, - доступна ціна. В планах підприємства - подальша модернізація існуючого altмодельного ряду, зокрема, тракторів серії 30. Передбачено налагодити випуск тракторів цієї серії з двигунами «Lombardini» (Італія). Окрім цього, в серійний випуск увійдуть дорожно-будівельні трактори ТС-10 з бульдозерним обладнанням і розпушувачем. Розвиток отримає і лінія гусеничних тракторів. Отож, ХТЗ не зупиняється на досягнутому, а впевнено крокує до нових здобутків.   Не тільки почути, але й подивитись Ще однією перевагою організації виробництва на Харківському тракторному фахівці назвали активне впровадження новітніх технологій. Член правління Асоціації використання біодизелю Олександр Яценко розповів про успішне застосування в роботі харківських тракторів нового палива. За його словами, однією із складових успішної роботи ТОВ «Амарант-Агро» стало саме те, що на підприємстві почали заправляти свої трактори новим видом пального. І, як результат, витрати на придбання пального для техніки у цьому господарстві значно зменшились. А для того, щоб у харківських аграріїв не залишилося сумнівів у численних позитивних якостях техніки Харківського тракторного заводу, другу частину заходу зробили наглядною, продемонструвавши як трактори, сіялки та борони працюють безпосередньо у полі.                                                                       










    Оксана ШАПОВАЛ 





    Схожі новини
  • Україна повинна залишатися тракторобудівною державою
  • Техніка ХТЗ: вітчизняне може бути найкращим
  • Василь Попович: «Переваги, про які сьогодні мало хто говорить»
  • ТРАКТОРИ МТЗ 80/82 ЗА 70% ВАРТОСТІ – ЦЕ РЕАЛЬНІСТЬ
  • ЗБІЛЬШЕННЯ ОБСЯГІВ ВИРОБНИЦТВА ТРАКТОРІВ

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

ХТЗ: в ногу з часом


alt   Про те, як зібрати рекордний урожай та яку техніку для цього краще використовувати, - розповіли харківським аграріям організатори заходу «День поля. Успішний агробізнес на тракторах ХТЗ», який нещодавно відбувся в м. Лозова Харківської області. Як показує статистика, вітчизняні агропідприємства в останні роки активно закуповують зарубіжну техніку. Та з 15 тисяч закуплених у цьому році машин третина тракторів - виробництва Харківського тракторного заводу. Але у той час, коли українські аграрії гоняться за зарубіжними зразками, саме трактори ХТЗ користуються великим попитом у їхніх зарубіжних колег: близько 70% продукції підприємства йде на експорт. Партнер ХТЗ - господарство ТОВ «Амарант-Агро» - на конкретному прикладі вирішило продемонструвати, що можна досягти високих показників при обробітку землі, не звертаючись по допомогу до зарубіжних «диво-машин». До речі, це підприємство обрано для демонстрації успіхів не випадково. Його керівник Василь Попович за чотири роки зумів практично з нуля організувати виробництво, яке досягло високих показників. Наприклад, тільки у поточному році тут зібрали зернових близько 50 тис. тонн. І левова частка машинного парку тут складає саме техніка ХТЗ. Вагомі докази на користь Харківського тракторного були наведені під час обговорення проблем використання машин і механізмів у сільському господарстві. У диспуті взяли участь представники Мінагрополітики та Мінпромполітики, вчені інститутів УААН, успішні бізнесмени-аграрії. Більшість фахівців високо оцінили техніку заводу. - Керівництво ВАТ «ХТЗ», його торговий дім багато ро***ть для підвищення якості та надійності машин, покращання їх дизайну та ергономіки, - стверджує начальник відділу Департаменту тракторного та сільськогосподарського машинобудування Мінпромполітики Валерій Ярош. - У результаті харківські трактори масово використовуються в багатьох країнах світу, а не тільки в Україні. Державною програмою розвитку вітчизняного машинобудівництва для АПК на 2007-2010 роки передбачено фінансування з держбюджету 43 млн. гривень. Передбачається створення кількох видів тракторів: колісного загального призначення, колісного інтегрального класу 4 та гусеничного загального призначення тягового класу 5 з потужністю двигуна 220 кінських сил. Розробка буде доручена ХТЗ за умови, якщо вони виграють тендер, - підкреслив Валерій Ярош. - Нас турбує те, що з кожним роком зменшується кількість техніки ХТЗ, яку ми постачаємо через нашу компанію, - відзначив генеральний директор Національної компанії «Украгролізинг» Ярослав Бардін. - Якщо у 1998 році ми постачали 1000 одиниць техніки, то в 2008 - тільки 52. Подібне явище пан Бардін пояснив агресивним тиском техніки західного виробництва на український ринок: - Ми відкрили кордони і постачаємо техніку зарубіжного виробництва сумнівної якості, хоча наша техніка не гірша. Тому ми повинні більш наполегливо постачати власну техніку на вітчизняний агроринок. - За технічними якостями трактору ХТЗ-160 нема рівних в Європі, - переконує доктор altтехнічних наук, проректор Таврійського агроуніверситету Володимир Надикто. - Машина володіє унікальними можливостями, і при грамотному її використанні можна досягати великих успіхів у сільському господарстві.   Численні переваги За коментарями фахівців заводу, нині Харківський тракторний зупинився на двох досконалих моделях - ХТЗ-17021 (двигун Deutz (Німеччина) потужністю 190 к. с.) і ХТЗ-17221 (двигун ЯМЗ-236ДЗ Російської Федерації) потужністю 175 к. с. Тривають випробування трактора ХТЗ-17821 з двигуном Cummins. Тож підприємство, не зупиняючись на досягнутому, впевнено крокує в ногу з часом, задовольняючи всі сучасні вимоги якості та ефективності. Глибока модернізація тракторів, що випускаються серійно (наприклад, Т-150), дозволила отримати якісно нову машину, об'єднала переваги попередньої моделі та всі найкращі показники, що відповідають сучасним тенденціям розвитку тракторної техніки. Найважливішою перевагою цих машин є раціональний розподіл маси між провідними мостами (на передній міст припадає 60%, на задній - 40%), що разом із шинами низького тиску збільшеного типорозміру 23,1 R 24 забезпечує тракторам нові якості - зменшення питомого тиску на ґрунт на 30% і підвищення виробничої продуктивності на 15% при зменшенні витрат пального до 12%. Модернізація коробки зміни передач дозволила тракторам серії ХТЗ-170 розвинути тягу до 6 тис. тонн на першому та другому діапазонах. Це дозволяє отримати більш високу продуктивність при роботі з важким сільгоспоснащенням, зокрема на важких ґрунтах. У тракторів є й ряд інших безперечних переваг. Серед них -простота в експлуатації та технічному обслуговуванні, висока ремонтопридатність і велика ремонтна база на території країн СНД, висококваліфікований обслуговуючий персонал МТС. І, що не менш важливо, - доступна ціна. В планах підприємства - подальша модернізація існуючого altмодельного ряду, зокрема, тракторів серії 30. Передбачено налагодити випуск тракторів цієї серії з двигунами «Lombardini» (Італія). Окрім цього, в серійний випуск увійдуть дорожно-будівельні трактори ТС-10 з бульдозерним обладнанням і розпушувачем. Розвиток отримає і лінія гусеничних тракторів. Отож, ХТЗ не зупиняється на досягнутому, а впевнено крокує до нових здобутків.   Не тільки почути, але й подивитись Ще однією перевагою організації виробництва на Харківському тракторному фахівці назвали активне впровадження новітніх технологій. Член правління Асоціації використання біодизелю Олександр Яценко розповів про успішне застосування в роботі харківських тракторів нового палива. За його словами, однією із складових успішної роботи ТОВ «Амарант-Агро» стало саме те, що на підприємстві почали заправляти свої трактори новим видом пального. І, як результат, витрати на придбання пального для техніки у цьому господарстві значно зменшились. А для того, щоб у харківських аграріїв не залишилося сумнівів у численних позитивних якостях техніки Харківського тракторного заводу, другу частину заходу зробили наглядною, продемонструвавши як трактори, сіялки та борони працюють безпосередньо у полі.                                                                       










Оксана ШАПОВАЛ 





Схожі новини
  • Україна повинна залишатися тракторобудівною державою
  • Техніка ХТЗ: вітчизняне може бути найкращим
  • Василь Попович: «Переваги, про які сьогодні мало хто говорить»
  • ТРАКТОРИ МТЗ 80/82 ЗА 70% ВАРТОСТІ – ЦЕ РЕАЛЬНІСТЬ
  • ЗБІЛЬШЕННЯ ОБСЯГІВ ВИРОБНИЦТВА ТРАКТОРІВ

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.