Аграрний тиждень. Україна
» » Agritechnica
» » Agritechnica

    Agritechnica


    Цьогоріч національна агропромислова виставка «AgroExpo-2015» в Кіровограді видалася вдвічі масштабнішою за кількістю учасників і різноплановішою у тест-драйвах техніки в польових умовах. На щастя, і погода сприяла показам і демонстраціям. Та попри це не обійшлося без нарікань через невелику кількість зацікавлених відвідувачів та жахливі дороги Кіровоградщини. Хто там був, той зрозуміє…

    На рекордних для України площах виставкового комплексу ‒ 77 100 м2 відкритого майданчика та 9 100 м2критого - демонстрували техніку більше вітчизняні виробники. Загальна ж кількість компаній-експонентів сягла 450.

    Ріст курсу долара, а відповідно і подорожчання іноземної техніки, створили сприятливі умови для українських виробників. Сьогодні фермери та сільгосппідприємства середнього розміру все ж воліють придбати вітчизняну техніку, ніж купувати в кредит європейські аналоги. До того ж на «АгроЕкспо» деякі виробники і дилери пропонували додаткові дисконтні акції ‒ 5% і 10%. Свою техніку зі знижкою продавали «Лозівські машини», «Червона зірка», «Агроресурс», «Уманьферммаш».

    Також виробники агротехніки протягом трьох днів проводили різноманітні розіграші між відвідувачами виставки та клієнтами. Так, компанія «Агрінол», яка пропонує професійні мастильні матеріали для сільськогосподарської техніки, серед відвідувачів розіграла автомийку. Керівник відділу продажів по Дніпропетровській області Роман Кураєв відзначив, що «Агрінол» пропонує якісні та економічні рішення для аграрного ринку. «Продукція відповідає останнім технологічним розробкам, нашу оливу і мастильні матеріали не вагаючись можна використовувати і для іноземної техніки», - наголосив фахівець.

     

    Приватний показ

    Сільгосптехніка не лише на стендах, а й безпосередньо в роботі на спеціальному полігоні – особливість виставки «АгроЕкспо». За три дні свої новинки показали світові бренди - Case ІH, Lemken, Vaderstad, Versatile і вітчизняні – «Лозівські машини», «Червона зірка», «Бердянські жатки». Польові демонстрації проходили у двох форматах. Поруч зі звичними плановими показами сільгосптехніки тривали індивідуальні польові демонстрації.

    «Однією з переваг цієї виставки є наявність демонстраційних полігонів, де виробники сільськогосподарської техніки можуть продемонструвати свої рішення безпосередньо в полі, - зазначила бренд-менеджер з комунікацій Case IH (CNH) Інна Сабол. – Так аграрії відразу можуть побачити переваги і можливості техніки в роботі, а виробники - продемонструвати флагманські рішення».

    Представник компанії «АгроАльянс» (офіційного дилера Case IH) Євген Коломієць зазначив, що вони третій рік поспіль на «АгроЕкспо» виставляють широку експозицію з великою кількістю техніки. «Цьогоріч демонструємо самохідний обприскувач Case IH Patriot 3330, який сьогодні найбільше продається в Україні, - розповів Євген. – Машина має кліренс 1,5 м з можливістю його збільшення до 1,9 м, ширину захвату штанги - 30,5 м, об’єм баку - 3700 літрів. На демонстраційних показах ми продемонстрували комбайн Case з потужністю 500 кінських сил в роботіз 9-метровою жаткою, а ще - трактор Case Puma 155 з ножовим ролером для подрібнювання стерні після збирання соняшнику».

    КомпаніяVersatile демонструвала техніку як у загальній програмі, так і в індивідуальних програмах демонстрацій партнерів. У загальній програмі був представлений трактор Versatile 280 з причіпним обприскувачем PS 850, а в індивідуальних програмах - трактор Versatile 2375 у поєднанні з важкими боронами Lemken і Horsh. «Вже перші заїзди показали відмінну роботу таких пар: представники виробників самі не очікували такого гарного результату, - ділиться враженням директор з маркетингу компанії. - Для таких борін потрібні трактори підвищеної потужності, а точніше - правдивої потужності, а не тієї, що люблять заявляти нинішні виробники, також робота наших знарядь підтвердилася великим інтересом з боку відвідувачів».

    Херсонський машинобудівний завод продемонстрував пневматичну просапну сівалку «Весна-8» з вісьмома висівними апаратами. Агрегат призначений для висівання каліброваного і некаліброваного насіння з міжряддям 45 чи 70 см із одночасним внесенням добрив.

    Конкуренти іноземній техніці

    «Завод Кобзаренка» на «АгроЕкспо» привіз дві новинки. Причіп серії «Атлант» - кузов об’ємом 45 м3 і вантажопідйомністю у 39 тонн. Особливістю цієї машини є змінний задній борт: можна використовувати як силосний причіп або як бункер-перевантажувач зерна чи розкидач органічних добрив.

    Ще одна новинка -мобільна розчинно-заправна станція ЗЗР і рідких добрив РСЗ. Це унікальна розробка«Заводу Кобзаренка», яка змішує хімічний розчин і транспортує на поле. Такий пристрій скорочує час на заправку обприскувача на 70%.

    Найближчим часом «Завод Кобзаренка» покаже ще одну нову машину власної розробки - тюковоз для завантаження й перевезення рулонів у плівці. За словами представників підприємства, насамперед ця машина зорієнтована на фермерів Великобританії, Ірландії. До слова, компанія розвиває експортний напрям - на поставки за кордон нині припадає 40% обороту.

    Якщо говорити про новинки ринку, то це головний козир і ТМ «Лозівські машини», адже сьогодні ця компанія вже пропонує практично всю необхідну лінійку причіпної техніки і на досягнутому зупинятися не збирається. За словами директора з маркетингу та продажів ІГ УПЕК Романа Гіршфельда, за допомогою обладнання «Лозівські машини» можна виконати переважну більшість операцій з підготовки ґрунту, посіву, внесення добрив.

    Хедлайнерів сільгосптехніки компанії «Лозівські машини» в Кіровограді представлялидискова борона-лущильник «Дукат» з шириною захвату 12 м, глибокорозпушувач «Гульден» і, звісно ж, посівний комплекс «Златник». Обладнання можна було не лише побачити на виставковому майданчику, а й оцінити в роботі. У перший день виставки «Лозівські машини» провели три демопокази.

    Слід зауважити, що більшість обладнання і агрегатів – це власні розробки компанії «Лозівські машини». «Ми проводимо аналіз технологій обробки ґрунту, які використовують аграрії, а потім з їх урахуванням розробляємо і випускаємо техніку. Прагнемо, щоб вона не поступалася імпортним машинам і при цьому була максимально адаптована до місцевих умов», - розповідає Роман Гіршфельд.

    Та крім українського ринку «Лозівські машини» постачають техніку в Росію, Казахстан, Молдову, Прибалтику. А в найближчих планах заводу - виробництво важкої борони, просапної сівалки та причіпного обприскувача.

    Ребрендинг

    Зважаючи, що «АгроЕкспо» проходила в Кіровограді, то «Червона зірка» використала статус місцевого виробника сільгосптехніки, представивши повний асортимент продукції.

    Насамперед це продовження лінійки зернотукових сівалок Astra, відтепер агрегат пропонується у варіанті з робочою шириною 6 метрів. Astra Novа призначена для висівання зернових, зернобобових, дрібнонасіннєвих культур і трав з одночасним унесенням добрив. Нова версія, крім ширини, отримала більші бункери, систему безступінчастого регулювання норм подачі насіння і добрив, полімерні висівні апарати з комбінованими котушками.

    В 2014 році «Червона зірка» випустила 2,5 тисячі сівалок Astrа. Загалом у 2015 роцівиробництво на підприємстві в кількісному вираженні зросло на 32%, і майже60% продукції з Кіровограда відправляють на експорт.

    Ще одне нововведення цієї компанії - з 2014 року на машини почали наносити напис Elvorti в честь засновників заводу братів Роберта і Томаса Ельворті з Британії. В компанії зазначають, що це початок ребрендингу.

    Ще одна українська компанія-виробник теж запроваджує ребрендинг. «Бердянські жатки» продовжують поповнювати лінійку машин під преміум-брендом John Greaves. У Кіровограді виробник представив зернову жатку, яка характеризується міцною рамою, великим шнеком і посиленим приводом, що позитивно позначається на продуктивності й надійності.

    Взагалі відвідувачам виставки було на що подивитися, бо техніки було представлено достатньо та на будь який смак і гаманець.

    Людмила ЛЕБІДЬ

     

     





    Схожі новини
  • АгроЕкспо-2015: підсумки
  • Знижки на сільгосптехніку
  • За новітніми розробками на "АгроЕкспо-2015"
  • Всі флагмани CNH покажуть на одному майданчику
  • Демонстрація останніх технічних рішень в роботі в рамках агропромислової виставки "АгроЕкспо-2015"

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Agritechnica


Цьогоріч національна агропромислова виставка «AgroExpo-2015» в Кіровограді видалася вдвічі масштабнішою за кількістю учасників і різноплановішою у тест-драйвах техніки в польових умовах. На щастя, і погода сприяла показам і демонстраціям. Та попри це не обійшлося без нарікань через невелику кількість зацікавлених відвідувачів та жахливі дороги Кіровоградщини. Хто там був, той зрозуміє…

На рекордних для України площах виставкового комплексу ‒ 77 100 м2 відкритого майданчика та 9 100 м2критого - демонстрували техніку більше вітчизняні виробники. Загальна ж кількість компаній-експонентів сягла 450.

Ріст курсу долара, а відповідно і подорожчання іноземної техніки, створили сприятливі умови для українських виробників. Сьогодні фермери та сільгосппідприємства середнього розміру все ж воліють придбати вітчизняну техніку, ніж купувати в кредит європейські аналоги. До того ж на «АгроЕкспо» деякі виробники і дилери пропонували додаткові дисконтні акції ‒ 5% і 10%. Свою техніку зі знижкою продавали «Лозівські машини», «Червона зірка», «Агроресурс», «Уманьферммаш».

Також виробники агротехніки протягом трьох днів проводили різноманітні розіграші між відвідувачами виставки та клієнтами. Так, компанія «Агрінол», яка пропонує професійні мастильні матеріали для сільськогосподарської техніки, серед відвідувачів розіграла автомийку. Керівник відділу продажів по Дніпропетровській області Роман Кураєв відзначив, що «Агрінол» пропонує якісні та економічні рішення для аграрного ринку. «Продукція відповідає останнім технологічним розробкам, нашу оливу і мастильні матеріали не вагаючись можна використовувати і для іноземної техніки», - наголосив фахівець.

 

Приватний показ

Сільгосптехніка не лише на стендах, а й безпосередньо в роботі на спеціальному полігоні – особливість виставки «АгроЕкспо». За три дні свої новинки показали світові бренди - Case ІH, Lemken, Vaderstad, Versatile і вітчизняні – «Лозівські машини», «Червона зірка», «Бердянські жатки». Польові демонстрації проходили у двох форматах. Поруч зі звичними плановими показами сільгосптехніки тривали індивідуальні польові демонстрації.

«Однією з переваг цієї виставки є наявність демонстраційних полігонів, де виробники сільськогосподарської техніки можуть продемонструвати свої рішення безпосередньо в полі, - зазначила бренд-менеджер з комунікацій Case IH (CNH) Інна Сабол. – Так аграрії відразу можуть побачити переваги і можливості техніки в роботі, а виробники - продемонструвати флагманські рішення».

Представник компанії «АгроАльянс» (офіційного дилера Case IH) Євген Коломієць зазначив, що вони третій рік поспіль на «АгроЕкспо» виставляють широку експозицію з великою кількістю техніки. «Цьогоріч демонструємо самохідний обприскувач Case IH Patriot 3330, який сьогодні найбільше продається в Україні, - розповів Євген. – Машина має кліренс 1,5 м з можливістю його збільшення до 1,9 м, ширину захвату штанги - 30,5 м, об’єм баку - 3700 літрів. На демонстраційних показах ми продемонстрували комбайн Case з потужністю 500 кінських сил в роботіз 9-метровою жаткою, а ще - трактор Case Puma 155 з ножовим ролером для подрібнювання стерні після збирання соняшнику».

КомпаніяVersatile демонструвала техніку як у загальній програмі, так і в індивідуальних програмах демонстрацій партнерів. У загальній програмі був представлений трактор Versatile 280 з причіпним обприскувачем PS 850, а в індивідуальних програмах - трактор Versatile 2375 у поєднанні з важкими боронами Lemken і Horsh. «Вже перші заїзди показали відмінну роботу таких пар: представники виробників самі не очікували такого гарного результату, - ділиться враженням директор з маркетингу компанії. - Для таких борін потрібні трактори підвищеної потужності, а точніше - правдивої потужності, а не тієї, що люблять заявляти нинішні виробники, також робота наших знарядь підтвердилася великим інтересом з боку відвідувачів».

Херсонський машинобудівний завод продемонстрував пневматичну просапну сівалку «Весна-8» з вісьмома висівними апаратами. Агрегат призначений для висівання каліброваного і некаліброваного насіння з міжряддям 45 чи 70 см із одночасним внесенням добрив.

Конкуренти іноземній техніці

«Завод Кобзаренка» на «АгроЕкспо» привіз дві новинки. Причіп серії «Атлант» - кузов об’ємом 45 м3 і вантажопідйомністю у 39 тонн. Особливістю цієї машини є змінний задній борт: можна використовувати як силосний причіп або як бункер-перевантажувач зерна чи розкидач органічних добрив.

Ще одна новинка -мобільна розчинно-заправна станція ЗЗР і рідких добрив РСЗ. Це унікальна розробка«Заводу Кобзаренка», яка змішує хімічний розчин і транспортує на поле. Такий пристрій скорочує час на заправку обприскувача на 70%.

Найближчим часом «Завод Кобзаренка» покаже ще одну нову машину власної розробки - тюковоз для завантаження й перевезення рулонів у плівці. За словами представників підприємства, насамперед ця машина зорієнтована на фермерів Великобританії, Ірландії. До слова, компанія розвиває експортний напрям - на поставки за кордон нині припадає 40% обороту.

Якщо говорити про новинки ринку, то це головний козир і ТМ «Лозівські машини», адже сьогодні ця компанія вже пропонує практично всю необхідну лінійку причіпної техніки і на досягнутому зупинятися не збирається. За словами директора з маркетингу та продажів ІГ УПЕК Романа Гіршфельда, за допомогою обладнання «Лозівські машини» можна виконати переважну більшість операцій з підготовки ґрунту, посіву, внесення добрив.

Хедлайнерів сільгосптехніки компанії «Лозівські машини» в Кіровограді представлялидискова борона-лущильник «Дукат» з шириною захвату 12 м, глибокорозпушувач «Гульден» і, звісно ж, посівний комплекс «Златник». Обладнання можна було не лише побачити на виставковому майданчику, а й оцінити в роботі. У перший день виставки «Лозівські машини» провели три демопокази.

Слід зауважити, що більшість обладнання і агрегатів – це власні розробки компанії «Лозівські машини». «Ми проводимо аналіз технологій обробки ґрунту, які використовують аграрії, а потім з їх урахуванням розробляємо і випускаємо техніку. Прагнемо, щоб вона не поступалася імпортним машинам і при цьому була максимально адаптована до місцевих умов», - розповідає Роман Гіршфельд.

Та крім українського ринку «Лозівські машини» постачають техніку в Росію, Казахстан, Молдову, Прибалтику. А в найближчих планах заводу - виробництво важкої борони, просапної сівалки та причіпного обприскувача.

Ребрендинг

Зважаючи, що «АгроЕкспо» проходила в Кіровограді, то «Червона зірка» використала статус місцевого виробника сільгосптехніки, представивши повний асортимент продукції.

Насамперед це продовження лінійки зернотукових сівалок Astra, відтепер агрегат пропонується у варіанті з робочою шириною 6 метрів. Astra Novа призначена для висівання зернових, зернобобових, дрібнонасіннєвих культур і трав з одночасним унесенням добрив. Нова версія, крім ширини, отримала більші бункери, систему безступінчастого регулювання норм подачі насіння і добрив, полімерні висівні апарати з комбінованими котушками.

В 2014 році «Червона зірка» випустила 2,5 тисячі сівалок Astrа. Загалом у 2015 роцівиробництво на підприємстві в кількісному вираженні зросло на 32%, і майже60% продукції з Кіровограда відправляють на експорт.

Ще одне нововведення цієї компанії - з 2014 року на машини почали наносити напис Elvorti в честь засновників заводу братів Роберта і Томаса Ельворті з Британії. В компанії зазначають, що це початок ребрендингу.

Ще одна українська компанія-виробник теж запроваджує ребрендинг. «Бердянські жатки» продовжують поповнювати лінійку машин під преміум-брендом John Greaves. У Кіровограді виробник представив зернову жатку, яка характеризується міцною рамою, великим шнеком і посиленим приводом, що позитивно позначається на продуктивності й надійності.

Взагалі відвідувачам виставки було на що подивитися, бо техніки було представлено достатньо та на будь який смак і гаманець.

Людмила ЛЕБІДЬ

 

 





Схожі новини
  • АгроЕкспо-2015: підсумки
  • Знижки на сільгосптехніку
  • За новітніми розробками на "АгроЕкспо-2015"
  • Всі флагмани CNH покажуть на одному майданчику
  • Демонстрація останніх технічних рішень в роботі в рамках агропромислової виставки "АгроЕкспо-2015"

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.