Аграрний тиждень. Україна
» » Шини для всього, що їздить
» » Шини для всього, що їздить

    Шини для всього, що їздить


    Навіть за нинішньої ситуації в Україні компанія «Технооптторг-Трейд»  створює максимально сприятливі умови для клієнтів-аграріїв, постійно вдосконалюючи асортимент шин.

     

    Компанія «Технооптторг-Трейд» протягом 25років є лідером на шинному ринку України інадійним партнером вітчизняного сільгоспвиробника. Компанія сформувала основний принцип постачання продукції -тут і зараз, а девізом обрала слова: «Шини для всього, що їздить». Тобто для будь-якого змішаного парку техніки всім клієнтам готові запропонувати широкий вибір шин усіх типорозмірів. Причому від кількох виробників ірізної цінової категорії, що дозволить клієнту визначитися ізвибором залежно від його фінансових можливостей тапотреб.

    Саме тому ми вирішили розпитати керівників і провідних спеціалістів компанії «Технооптторг-Трейд»  про вже зроблене, нинішні реалії та перспективи розвитку шинного ринку нашої держави.

     

    – 25 років ваша компанія зберігає свої лідерські позиції на ринку України. Яквдалося цього досягти і якими ви бачите перспективи подальшого розвитку?

    Дмитро Дзюра, директор «Технооптторг-Трейд»

    – Компанія «Технооптторг-Трейд» -ровесниця нашої країни, тож і результати роботи можна обчислювати в грошах, оборотному капіталі, кількості проданих шин. Знакових подій для компанії було чимало за цей період. У1994-мукомпанія вирішила спеціалізуватися тільки на продажу шин, що дозволило їй швидко вийти в лідери на вітчизняному ринку. З 1996 року підписано багато контрактів з іноземними виробниками шин. Вже у 2004-му ми почали розвивати власну мережу сервісних станцій, а з наступного року - розширювати асортиментний портфель, продаючи шинидля імпортної сільгосптехніки. І 25-річчя компанії- це 25-річний досвід роботи на українському ринку, на який ми спираємося, щоб йти вперед.

    Наш головний підхід у роботі- бути ближче до споживача як географічно, так й інформаційно. Тому наші склади розташовані в усіх регіонах України іширокий асортимент надійних брендів ми пропонуємо не під замовлення, а тут і зараз вдостатній кількості. І йдеться про відомі бренди, які відповідають очікуванням споживачів за таким важливим критерієм, як ціна/якість.

    Ще один важливий принцип нашої роботи- передбачати динаміку розвитку ринку. Не тільки клієнт знає, чого він хоче, а й ми завдяки комплексній аналітиці робимо попереджувальні поставки шин, отже бажання клієнта виконуємо гранично швидко.

    Наше кредо -максимально індивідуальний підхід. Ми шануємо кожного клієнта,незалежно від розміру та форми власності господарства. Укожного підприємства свої виробничі цикли, у всіх індивідуальні потреби, які ми завжди враховуємо.

    Співпрацюючи з відомими шинними брендами, ми корисніі споживачеві, івиробникові. Особливовдячні постійним клієнтам, які з нами 20 і більше років: це і найбільші компанії країни, і невеличкі підприємства. Те, що можемо утримувати таких різних клієнтів одночасно, вважаємо своїм успіхом.

    А запорука нашого успіху -злагоджений колектив, дуже велика частка співробітників, що працюють в компанії понад 15 років. Ми добре робимо свою справу, і кількість наших клієнтів підтверджує, що працюємо не даремно.

    Подальші перспективи розвитку компанії ми бачимо у ще більшій спеціалізації. Зараз «Технооптторг-Трейд» дає своїм клієнтам комплексні індивідуальні рішення, застосовуючи вроботі нові технології і забезпечуючи максимальну зручність для споживачів. Використання нових інформаційних технологій, які пропонує шинний бізнес,має великі перспективи розвитку: цеспеціальні програми для мобільних пристроїв, онлайн семінари іконсультації. Вони допомагають клієнту швидше орієнтуватися урізноманітті товару і прийняти правильне рішення.

     

    – Хто сьогодні ваші клієнти? Що їм пропонує «Технооптторг-Трейд»?

    Дмитро Шабатура, заступник директора зі збуту «Технооптторг-Трейд»

    – Наші постійні клієнти - іагрохолдинги, і фермери. Наприклад, такі компанії, як «Кернел-Трейд», «Біо­Агро», «Укрлендфармінг», AgroGeneration і багато інших. Із топ-100 агрохолдингів України 2015 року 57 компаній - наші клієнти, вониволодіють 87% земельного банку.

    Сьогодні ми маємо напрацьований роками алгоритм співпраці з аграріями, детально вивчили всі нюанси агротехнологій у сегменті забезпечення шинами ісформували комплексний пакет рішень, який інакше як перевагами назвати не можна:

    • створена розгалужена мережа філій, які розташовані вусіх обласних центрах України, що дозволяє споживачеві оперативно, в стислі терміни придбати необхідний типорозмір шин, уникнувши простою сільськогосподарської техніки;

    • сформована професійна команда співробітників, які допомагають клієнтам зробити правильний вибір шин, оскільки від оптимального їх підбору івикористання залежить і термін служби, іефективність (економічність) використання;

    • збудована мережа сервісних станцій, де не тільки продають шини, а й сервісно обслуговують вантажні шини таремонтують шиниаграрного призначення;

    • на складах підприємства євеликий запас шин для забезпечення безперебійного постачання у господарства навіть у разі непередбаченого пікового попиту;

    • створенокорпоративний відділ збуту, завдання якого -організація ефективної співпраці з агрохолдингамиу форматі «єдиного вікна обслуговування», що дозволяє структурним підрозділам агрохолдингу отримувати продукцію на єдиних умовах у будь-якій філії «Технооптторг-Трейд».

    Це далеко не повний перелік переваг співпраці з «Технооптторг-Трейд».До речі, з багатьма агрохолдингами у нас склалися міцні партнерські стосунки, які дозволяють нам, як постачальникам шинної продукції, отримувати зворотний зв’язок і оперативно реагувати на появу нової техніки, розширюючи і актуалізуючи асортиментний шинний ряд, забезпечуючи безперебійну роботу наших партнерів протягом усього року. Адже ми переконані, що агросектор і надалі посідатиме гідне місце в розвитку економіки України.

     

    – Як змінилася ситуація на шинному ринку України і як реагує на ці виклики «Технооптторг-Трейд»?

    Юрій Артюхов, заступник начальника управління маркетингу «Технооптторг-Трейд»

    – Протягом останніх двох років ситуація на українському ринку шин сильно змінилася, адже аграрії обирають для роботи сучасну високопродуктивну техніку. Сільгосппідприємства все більше використовують трактори, комбайни та обприскувачі провідних світових виробників, перш за все,John Deere, Claas, Caseта New Holland. Відповідной потреба у шинах зміщується до забезпечення цих брендів потрібними типорозмірами.

    З іншого боку, зупинив роботуДніпропетровський шинний завод, що був орієнтованим на аграрні шини і мав найбільший асортимент на місцевому ринку. Відповідно,хтось мав вийти на ринок і зайняти його місце.

    Компанія «Технооптторг-Трейд» 10 років співпрацює з відомим виробником аграрних шин Alliance Tire Group (ATG), що має сьогодні найширшу лінійку шин для агротехніки. Ці шини виробляються на заводах в Індії та Ізраїлі. Зараз Alliance пропонує нові типорозміри шин для агросектору.

    Іншим потужним ідинамічним виробником, що швидко розвивається, є турецький Petlas. Компанія теж постійно розширює асортимент шин у цьому сегменті.

    Останній рік через ситуацію в країніаграрії орієнтуються на бюджетні шини, тому й ми пропонуємо більше таких продуктів. Зокрема, російських і білоруських виробників, атакож азійських Speedways або Honour.

    Хоча 2014 рік був складним, але агрошини стали єдиним сегментом, якийне лише не впав, а йпоказав невелике зростання. Бо через зміну парку техніки потрібні нові шини та нові розміри.

    До слова, співпраця з Alliance Tire Group (ATG) розвивається завдяки роботі офіційного представника компанії в Україні. Він постійно їздить докерівників крупних агропідприємств, спілкується зі спеціалістами та фіксує всі відгуки про роботу шин на техніці. А записуючирекламації, бачить перспективу розвитку українського ринку шин. На перспективу працює і Petlas, що вже зараз продає більше аграрних шин в Україні, ніж уРосії. Компанія бачить великі можливості для розвитку агробізнесу.

    У найближчій перспективі зростатиме попит на шини великих типорозмірів для потужних самохідних машин, а також серії вузьких шин для міжрядь Row Crop. Ці шини достатньо технологічні, мають невелику пляму контакту йвитримують значне навантаження.

    Сьогодні агрохолдинги також почали використовувати нові типорозміри з шинами низького тиску, бо вони високотехнологічні й витримують велике навантаження, не руйнуючи ґрунт. Дуже перспективними також є шини Allianceзі 159-м індексом для телескопічних навантажувачів типу Manitou. Нині вони продаються десятками, але ми очікуємо продажу вже у тисячах штук.


     

    Володимир ЄВТУШЕНКО

     





    Схожі новини
  • Шини від «Технооптторг-Трейд» завжди в асортименті
  • Перфекціонізм «Alliance Tire Company»
  • Андрій Вадатурський взяв участь у засіданні Міжнародного трейд-клубу
  • \"Укррос\" возглавил директор департамента \"Кернел-Трейд\"
  • Яке «взуття», така й хода

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Шини для всього, що їздить


Навіть за нинішньої ситуації в Україні компанія «Технооптторг-Трейд»  створює максимально сприятливі умови для клієнтів-аграріїв, постійно вдосконалюючи асортимент шин.

 

Компанія «Технооптторг-Трейд» протягом 25років є лідером на шинному ринку України інадійним партнером вітчизняного сільгоспвиробника. Компанія сформувала основний принцип постачання продукції -тут і зараз, а девізом обрала слова: «Шини для всього, що їздить». Тобто для будь-якого змішаного парку техніки всім клієнтам готові запропонувати широкий вибір шин усіх типорозмірів. Причому від кількох виробників ірізної цінової категорії, що дозволить клієнту визначитися ізвибором залежно від його фінансових можливостей тапотреб.

Саме тому ми вирішили розпитати керівників і провідних спеціалістів компанії «Технооптторг-Трейд»  про вже зроблене, нинішні реалії та перспективи розвитку шинного ринку нашої держави.

 

– 25 років ваша компанія зберігає свої лідерські позиції на ринку України. Яквдалося цього досягти і якими ви бачите перспективи подальшого розвитку?

Дмитро Дзюра, директор «Технооптторг-Трейд»

– Компанія «Технооптторг-Трейд» -ровесниця нашої країни, тож і результати роботи можна обчислювати в грошах, оборотному капіталі, кількості проданих шин. Знакових подій для компанії було чимало за цей період. У1994-мукомпанія вирішила спеціалізуватися тільки на продажу шин, що дозволило їй швидко вийти в лідери на вітчизняному ринку. З 1996 року підписано багато контрактів з іноземними виробниками шин. Вже у 2004-му ми почали розвивати власну мережу сервісних станцій, а з наступного року - розширювати асортиментний портфель, продаючи шинидля імпортної сільгосптехніки. І 25-річчя компанії- це 25-річний досвід роботи на українському ринку, на який ми спираємося, щоб йти вперед.

Наш головний підхід у роботі- бути ближче до споживача як географічно, так й інформаційно. Тому наші склади розташовані в усіх регіонах України іширокий асортимент надійних брендів ми пропонуємо не під замовлення, а тут і зараз вдостатній кількості. І йдеться про відомі бренди, які відповідають очікуванням споживачів за таким важливим критерієм, як ціна/якість.

Ще один важливий принцип нашої роботи- передбачати динаміку розвитку ринку. Не тільки клієнт знає, чого він хоче, а й ми завдяки комплексній аналітиці робимо попереджувальні поставки шин, отже бажання клієнта виконуємо гранично швидко.

Наше кредо -максимально індивідуальний підхід. Ми шануємо кожного клієнта,незалежно від розміру та форми власності господарства. Укожного підприємства свої виробничі цикли, у всіх індивідуальні потреби, які ми завжди враховуємо.

Співпрацюючи з відомими шинними брендами, ми корисніі споживачеві, івиробникові. Особливовдячні постійним клієнтам, які з нами 20 і більше років: це і найбільші компанії країни, і невеличкі підприємства. Те, що можемо утримувати таких різних клієнтів одночасно, вважаємо своїм успіхом.

А запорука нашого успіху -злагоджений колектив, дуже велика частка співробітників, що працюють в компанії понад 15 років. Ми добре робимо свою справу, і кількість наших клієнтів підтверджує, що працюємо не даремно.

Подальші перспективи розвитку компанії ми бачимо у ще більшій спеціалізації. Зараз «Технооптторг-Трейд» дає своїм клієнтам комплексні індивідуальні рішення, застосовуючи вроботі нові технології і забезпечуючи максимальну зручність для споживачів. Використання нових інформаційних технологій, які пропонує шинний бізнес,має великі перспективи розвитку: цеспеціальні програми для мобільних пристроїв, онлайн семінари іконсультації. Вони допомагають клієнту швидше орієнтуватися урізноманітті товару і прийняти правильне рішення.

 

– Хто сьогодні ваші клієнти? Що їм пропонує «Технооптторг-Трейд»?

Дмитро Шабатура, заступник директора зі збуту «Технооптторг-Трейд»

– Наші постійні клієнти - іагрохолдинги, і фермери. Наприклад, такі компанії, як «Кернел-Трейд», «Біо­Агро», «Укрлендфармінг», AgroGeneration і багато інших. Із топ-100 агрохолдингів України 2015 року 57 компаній - наші клієнти, вониволодіють 87% земельного банку.

Сьогодні ми маємо напрацьований роками алгоритм співпраці з аграріями, детально вивчили всі нюанси агротехнологій у сегменті забезпечення шинами ісформували комплексний пакет рішень, який інакше як перевагами назвати не можна:

• створена розгалужена мережа філій, які розташовані вусіх обласних центрах України, що дозволяє споживачеві оперативно, в стислі терміни придбати необхідний типорозмір шин, уникнувши простою сільськогосподарської техніки;

• сформована професійна команда співробітників, які допомагають клієнтам зробити правильний вибір шин, оскільки від оптимального їх підбору івикористання залежить і термін служби, іефективність (економічність) використання;

• збудована мережа сервісних станцій, де не тільки продають шини, а й сервісно обслуговують вантажні шини таремонтують шиниаграрного призначення;

• на складах підприємства євеликий запас шин для забезпечення безперебійного постачання у господарства навіть у разі непередбаченого пікового попиту;

• створенокорпоративний відділ збуту, завдання якого -організація ефективної співпраці з агрохолдингамиу форматі «єдиного вікна обслуговування», що дозволяє структурним підрозділам агрохолдингу отримувати продукцію на єдиних умовах у будь-якій філії «Технооптторг-Трейд».

Це далеко не повний перелік переваг співпраці з «Технооптторг-Трейд».До речі, з багатьма агрохолдингами у нас склалися міцні партнерські стосунки, які дозволяють нам, як постачальникам шинної продукції, отримувати зворотний зв’язок і оперативно реагувати на появу нової техніки, розширюючи і актуалізуючи асортиментний шинний ряд, забезпечуючи безперебійну роботу наших партнерів протягом усього року. Адже ми переконані, що агросектор і надалі посідатиме гідне місце в розвитку економіки України.

 

– Як змінилася ситуація на шинному ринку України і як реагує на ці виклики «Технооптторг-Трейд»?

Юрій Артюхов, заступник начальника управління маркетингу «Технооптторг-Трейд»

– Протягом останніх двох років ситуація на українському ринку шин сильно змінилася, адже аграрії обирають для роботи сучасну високопродуктивну техніку. Сільгосппідприємства все більше використовують трактори, комбайни та обприскувачі провідних світових виробників, перш за все,John Deere, Claas, Caseта New Holland. Відповідной потреба у шинах зміщується до забезпечення цих брендів потрібними типорозмірами.

З іншого боку, зупинив роботуДніпропетровський шинний завод, що був орієнтованим на аграрні шини і мав найбільший асортимент на місцевому ринку. Відповідно,хтось мав вийти на ринок і зайняти його місце.

Компанія «Технооптторг-Трейд» 10 років співпрацює з відомим виробником аграрних шин Alliance Tire Group (ATG), що має сьогодні найширшу лінійку шин для агротехніки. Ці шини виробляються на заводах в Індії та Ізраїлі. Зараз Alliance пропонує нові типорозміри шин для агросектору.

Іншим потужним ідинамічним виробником, що швидко розвивається, є турецький Petlas. Компанія теж постійно розширює асортимент шин у цьому сегменті.

Останній рік через ситуацію в країніаграрії орієнтуються на бюджетні шини, тому й ми пропонуємо більше таких продуктів. Зокрема, російських і білоруських виробників, атакож азійських Speedways або Honour.

Хоча 2014 рік був складним, але агрошини стали єдиним сегментом, якийне лише не впав, а йпоказав невелике зростання. Бо через зміну парку техніки потрібні нові шини та нові розміри.

До слова, співпраця з Alliance Tire Group (ATG) розвивається завдяки роботі офіційного представника компанії в Україні. Він постійно їздить докерівників крупних агропідприємств, спілкується зі спеціалістами та фіксує всі відгуки про роботу шин на техніці. А записуючирекламації, бачить перспективу розвитку українського ринку шин. На перспективу працює і Petlas, що вже зараз продає більше аграрних шин в Україні, ніж уРосії. Компанія бачить великі можливості для розвитку агробізнесу.

У найближчій перспективі зростатиме попит на шини великих типорозмірів для потужних самохідних машин, а також серії вузьких шин для міжрядь Row Crop. Ці шини достатньо технологічні, мають невелику пляму контакту йвитримують значне навантаження.

Сьогодні агрохолдинги також почали використовувати нові типорозміри з шинами низького тиску, бо вони високотехнологічні й витримують велике навантаження, не руйнуючи ґрунт. Дуже перспективними також є шини Allianceзі 159-м індексом для телескопічних навантажувачів типу Manitou. Нині вони продаються десятками, але ми очікуємо продажу вже у тисячах штук.


 

Володимир ЄВТУШЕНКО

 





Схожі новини
  • Шини від «Технооптторг-Трейд» завжди в асортименті
  • Перфекціонізм «Alliance Tire Company»
  • Андрій Вадатурський взяв участь у засіданні Міжнародного трейд-клубу
  • \"Укррос\" возглавил директор департамента \"Кернел-Трейд\"
  • Яке «взуття», така й хода

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.