Аграрний тиждень. Україна
» » Яке «взуття», така й хода
» » Яке «взуття», така й хода

    Яке «взуття», така й хода


    altНавіть якщо ваш трактор має найпотужніший двигун, це ще не означає, що він потягне плуга широкого захвату. Ризикуєте зав'язнути вже від кількох крапель дощу. Якщо ж ви сієте, то ризикуєте так утрамбувати ґрунт, що він, ніби асфальт, зупинятиме проростання сходів. А можете, навпаки, легко виїхати з болота на трасу без шлейфу багнюки.

    І посіяти чи обробити міжряддя, навіть важким трактором, можна так, що земля після коліс чудово «дихатиме». А ще на 20% на пальному зекономите, обробивши на п'яту частину більше площ.

    Секрет - у «взутті» вашого технічного засобу. В шинах. У цьому я переконався, почувши «залізні» аргументи на спеціалізованому семінарі, присвяченому особливостям сільськогосподарських та індустріальних шин Alliance. Цей вельми цікавий, актуальний, змістовний захід відбувався в Дніпропетровську, на базі найбільшого й найавторитетнішого оператора шинного ринку України - ТОВ «Технооптторг-Трейд». Запам'ятайте цю назву. Особливо, якщо робите перші кроки в аграрному виробництві. Тоді ваші «залізні коні» служитимуть довше й краще.

    На перший погляд, детальна технічна інформація, яка лунала на семінарі, з розряду тонкощів сопромату. Але доповідачі так майстерно її подавали, широко використовуючи наочні засоби, що складне одразу ставало простим, доступним і зрозумілим. І вже незабаром, як мене завірили в «Технооптторг-Трейд», подібні семінари організовуватимуться для широкого кола сільгоспвиробників безпосередньо в польових умовах. Цікаво буде приїхати, особливо з калькулятором, щоби підраховувати ефект для свого господарства.

    Прикметною «родзинкою» спеціалізованого семінару були доповіді гостей з Ізраїлю, які представляли лідера світового виробництва сільськогосподарських шин - Alliance Tire Group. Директор з маркетингу та продажів по Східній Європі та СНД Alliance Tire Group Алекс Захаров розпочав з окреслення задач компанії.

    altА головна серед них - виробляти найдосконаліший продукт, який би відрізнявся вищою ефективністю, якістю, надійністю. Цю задачу вдається успішно вирішувати завдяки потужним «мізкам» компанії - чотирьом конструкторським центрам у США, Індії, Ізраїлі,Китаї, в яких продукують ідеї вдосконалення понад сто висококласних інженерів-мислителів. Як виявилося, у виробничих витратах на інжиніринг припадає 50%. Ось чому шини Alliance проявляють себе як взірець досконалості на випробуваннях у депресивних умовах спекотної й кам'янистої Іспанії та субполярної вологої Фінляндії. 

    Ще один плюс Alliance Tire Group, що випускає шини під торговими марками Alliance, Galaxy, Frimex, - найширший асортимент замість гонитви за кількістю в однині. Алекс Захаров підтвердив це вагомими цифрами. Так, якщо в 2008 р. поповнення становило 61 новинку, 2009-го - майже 100, то у 2010 р. - 135. Наступного року планують додати до асортименту 200 найменувань! Усі шини Alliance Tire Group відповідають найсуворішим міжнародним стандартам і мають сертифікати ISO 9001-2000, E.T.R.T.O, T.R.A.  

    Давид Фельдман, головний технічний спеціаліст Alliance Tire Group, розповів про конструктивні відзнаки шин Alliance, Galaxy, Frimex. На відміну від сумнівних дешевших копій, шини цього виробника виготовляються з найякісніших високопробних матеріалів. Передусім це - натуральна гума з природного каучуку з Малайзії та Індонезії. Говорячи про конструктивні особливості, зокрема тракторних шин, Давид Фельдман відзначив важливість забезпечення тягових сил, без яких трактор не зрушить з місця ані причеп, ані навісне обладнання.

    Тут треба особливу увагу звернути на кут ребер шини, бо від нього залежить глибина проникнення у ґрунт. А ще ребра мають бути такими, щоби відкидали багнюку, а не наклеювали її, бо інакше колесо прослизатиме й трактор загрузне. Неабияке значення має й тип шини - радіальний чи діагональний. Справа в тім, що радіальні шини при навантаженні стають плоскішими, розтягуючись по боках. Тож площа поверхні щеплення ребер із землею значно збільшується, а тиск на одиницю площі, навпаки, зменшується.

    Такий тип шин найкраще годиться для сільськогосподарських робіт. Трактор має ідеальну тягову силу, менше ущільнює ґрунт, м'яко їде, на 20% менше споживає пального. Для кращої їзди по твердій поверхні (асфальтній, бетонній) більше підходять діагональні шини, які майже не роздуваються по боках. Такі шини краще годяться і в гірській місцевості та в лісі, де удари припадають в боки.

    По завершенні конференції ми зустрілися з директором ТОВ «Технооптторг-Трейд» Дмитром Дзюрою й попросили детальніше розповісти про своє підприємство, що взяло на себе роль організатора заходу.

    - Компанії вже 20 років, спеціалізується вона на поставці шин для сільгосптехніки й вантажівок, - констатував Дмитро Євгенович. - Відтак, ми є провідними операторами українського шинного ринку від самого його народження. Для нашої держави цей сегмент ринку завжди був і буде актуальним. І найбільша його ємність у грошовому еквіваленті належить «взуттю» для сільськогосподарських машин.

    Ринок безперервно розвивається, і ми презентуємо якнайбільший асортимент якісних шин провідних виробників. Тільки на Полтавщині сільгоспвиробники використовують понад 800 найменувань шин 140 розмірів. Якщо раніше ми постачали шини для вітчизняної техніки, то з 2005 року активно співпрацюємо як дилери з ізраїльською фірмою Alliance Tire Group, яка стала нашим першим зарубіжним партнером.

    altЦе унікальне підприємство й за асортиментом, і за технологічним процесом, що дозволяє перелаштовувати виробничі лінії по кілька разів на місяць. У світі немає жодного підприємства, що в безперервному серійному режимі мало би змогу випускати кількатисячний асортимент. Практично все це на замовлення. А ми, як постачальники, маємо правильно прогнозувати, розрахувати потреби споживача. Сільгоспвиробник купує техніку під конкретну задачу. Його вибір залежить і від вологості, й від типу ґрунтів, і від місцевості, й від інших чинників. Найчастіше вирішення цих задач забезпечують колісні рушії. Відтак одна сільгоспмашина може мати кілька різних осей, що комплектуватимуться далеко не одним типом шин.

    Уявіть собі, якщо у трактора прокручуватимуться колеса в полі при найменшому дощику. Це ж обернеться великими втратами. Ми успішно співпрацюємо з такими провідними вітчизняними комплектувальними підприємствами як «Червона зірка». А це непросто, бо вимоги дуже підвищені. Тут треба діяти оперативно, наперед передбачаючи очікування клієнта. Ми справно виконуємо цю місію. Там вже затребувані вітчизняні шини, виробництво яких ближче (що впливає на термін постачання), й ціна доступніша. У нас є змога надавати послуги з шиноремонту, а представництва маємо практично в кожній області.

    Окрім Alliance Tire Group ми є дилерами ще таких відомих виробників як Bridgestone, KUMNO, AEOLUS, а також постачаємо шини від «Дніпрошина», «СИБУР Російські шини», ЗАТ СП «Matador Омскшина», Білоруського шинного комбінату.

    Єдине, чого в нас немає й не буде  - це неякісних шин.

                                                                                Василь ШАЛЕНКО        

                     

    alt





    Схожі новини
  • №4 (259)
  • №2 (257)
  • №42 (254)
  • №35 (247
  • Молока стало меньше

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Яке «взуття», така й хода


altНавіть якщо ваш трактор має найпотужніший двигун, це ще не означає, що він потягне плуга широкого захвату. Ризикуєте зав'язнути вже від кількох крапель дощу. Якщо ж ви сієте, то ризикуєте так утрамбувати ґрунт, що він, ніби асфальт, зупинятиме проростання сходів. А можете, навпаки, легко виїхати з болота на трасу без шлейфу багнюки.

І посіяти чи обробити міжряддя, навіть важким трактором, можна так, що земля після коліс чудово «дихатиме». А ще на 20% на пальному зекономите, обробивши на п'яту частину більше площ.

Секрет - у «взутті» вашого технічного засобу. В шинах. У цьому я переконався, почувши «залізні» аргументи на спеціалізованому семінарі, присвяченому особливостям сільськогосподарських та індустріальних шин Alliance. Цей вельми цікавий, актуальний, змістовний захід відбувався в Дніпропетровську, на базі найбільшого й найавторитетнішого оператора шинного ринку України - ТОВ «Технооптторг-Трейд». Запам'ятайте цю назву. Особливо, якщо робите перші кроки в аграрному виробництві. Тоді ваші «залізні коні» служитимуть довше й краще.

На перший погляд, детальна технічна інформація, яка лунала на семінарі, з розряду тонкощів сопромату. Але доповідачі так майстерно її подавали, широко використовуючи наочні засоби, що складне одразу ставало простим, доступним і зрозумілим. І вже незабаром, як мене завірили в «Технооптторг-Трейд», подібні семінари організовуватимуться для широкого кола сільгоспвиробників безпосередньо в польових умовах. Цікаво буде приїхати, особливо з калькулятором, щоби підраховувати ефект для свого господарства.

Прикметною «родзинкою» спеціалізованого семінару були доповіді гостей з Ізраїлю, які представляли лідера світового виробництва сільськогосподарських шин - Alliance Tire Group. Директор з маркетингу та продажів по Східній Європі та СНД Alliance Tire Group Алекс Захаров розпочав з окреслення задач компанії.

altА головна серед них - виробляти найдосконаліший продукт, який би відрізнявся вищою ефективністю, якістю, надійністю. Цю задачу вдається успішно вирішувати завдяки потужним «мізкам» компанії - чотирьом конструкторським центрам у США, Індії, Ізраїлі,Китаї, в яких продукують ідеї вдосконалення понад сто висококласних інженерів-мислителів. Як виявилося, у виробничих витратах на інжиніринг припадає 50%. Ось чому шини Alliance проявляють себе як взірець досконалості на випробуваннях у депресивних умовах спекотної й кам'янистої Іспанії та субполярної вологої Фінляндії. 

Ще один плюс Alliance Tire Group, що випускає шини під торговими марками Alliance, Galaxy, Frimex, - найширший асортимент замість гонитви за кількістю в однині. Алекс Захаров підтвердив це вагомими цифрами. Так, якщо в 2008 р. поповнення становило 61 новинку, 2009-го - майже 100, то у 2010 р. - 135. Наступного року планують додати до асортименту 200 найменувань! Усі шини Alliance Tire Group відповідають найсуворішим міжнародним стандартам і мають сертифікати ISO 9001-2000, E.T.R.T.O, T.R.A.  

Давид Фельдман, головний технічний спеціаліст Alliance Tire Group, розповів про конструктивні відзнаки шин Alliance, Galaxy, Frimex. На відміну від сумнівних дешевших копій, шини цього виробника виготовляються з найякісніших високопробних матеріалів. Передусім це - натуральна гума з природного каучуку з Малайзії та Індонезії. Говорячи про конструктивні особливості, зокрема тракторних шин, Давид Фельдман відзначив важливість забезпечення тягових сил, без яких трактор не зрушить з місця ані причеп, ані навісне обладнання.

Тут треба особливу увагу звернути на кут ребер шини, бо від нього залежить глибина проникнення у ґрунт. А ще ребра мають бути такими, щоби відкидали багнюку, а не наклеювали її, бо інакше колесо прослизатиме й трактор загрузне. Неабияке значення має й тип шини - радіальний чи діагональний. Справа в тім, що радіальні шини при навантаженні стають плоскішими, розтягуючись по боках. Тож площа поверхні щеплення ребер із землею значно збільшується, а тиск на одиницю площі, навпаки, зменшується.

Такий тип шин найкраще годиться для сільськогосподарських робіт. Трактор має ідеальну тягову силу, менше ущільнює ґрунт, м'яко їде, на 20% менше споживає пального. Для кращої їзди по твердій поверхні (асфальтній, бетонній) більше підходять діагональні шини, які майже не роздуваються по боках. Такі шини краще годяться і в гірській місцевості та в лісі, де удари припадають в боки.

По завершенні конференції ми зустрілися з директором ТОВ «Технооптторг-Трейд» Дмитром Дзюрою й попросили детальніше розповісти про своє підприємство, що взяло на себе роль організатора заходу.

- Компанії вже 20 років, спеціалізується вона на поставці шин для сільгосптехніки й вантажівок, - констатував Дмитро Євгенович. - Відтак, ми є провідними операторами українського шинного ринку від самого його народження. Для нашої держави цей сегмент ринку завжди був і буде актуальним. І найбільша його ємність у грошовому еквіваленті належить «взуттю» для сільськогосподарських машин.

Ринок безперервно розвивається, і ми презентуємо якнайбільший асортимент якісних шин провідних виробників. Тільки на Полтавщині сільгоспвиробники використовують понад 800 найменувань шин 140 розмірів. Якщо раніше ми постачали шини для вітчизняної техніки, то з 2005 року активно співпрацюємо як дилери з ізраїльською фірмою Alliance Tire Group, яка стала нашим першим зарубіжним партнером.

altЦе унікальне підприємство й за асортиментом, і за технологічним процесом, що дозволяє перелаштовувати виробничі лінії по кілька разів на місяць. У світі немає жодного підприємства, що в безперервному серійному режимі мало би змогу випускати кількатисячний асортимент. Практично все це на замовлення. А ми, як постачальники, маємо правильно прогнозувати, розрахувати потреби споживача. Сільгоспвиробник купує техніку під конкретну задачу. Його вибір залежить і від вологості, й від типу ґрунтів, і від місцевості, й від інших чинників. Найчастіше вирішення цих задач забезпечують колісні рушії. Відтак одна сільгоспмашина може мати кілька різних осей, що комплектуватимуться далеко не одним типом шин.

Уявіть собі, якщо у трактора прокручуватимуться колеса в полі при найменшому дощику. Це ж обернеться великими втратами. Ми успішно співпрацюємо з такими провідними вітчизняними комплектувальними підприємствами як «Червона зірка». А це непросто, бо вимоги дуже підвищені. Тут треба діяти оперативно, наперед передбачаючи очікування клієнта. Ми справно виконуємо цю місію. Там вже затребувані вітчизняні шини, виробництво яких ближче (що впливає на термін постачання), й ціна доступніша. У нас є змога надавати послуги з шиноремонту, а представництва маємо практично в кожній області.

Окрім Alliance Tire Group ми є дилерами ще таких відомих виробників як Bridgestone, KUMNO, AEOLUS, а також постачаємо шини від «Дніпрошина», «СИБУР Російські шини», ЗАТ СП «Matador Омскшина», Білоруського шинного комбінату.

Єдине, чого в нас немає й не буде  - це неякісних шин.

                                                                            Василь ШАЛЕНКО        

                 

alt





Схожі новини
  • №4 (259)
  • №2 (257)
  • №42 (254)
  • №35 (247
  • Молока стало меньше

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.