Аграрний тиждень. Україна
» » Корпорація «Укрвинпром» успішно провела презентацію-дегустацію зразків української виноробної продукції в Парижі
» » Корпорація «Укрвинпром» успішно провела презентацію-дегустацію зразків української виноробної продукції в Парижі

    Корпорація «Укрвинпром» успішно провела презентацію-дегустацію зразків української виноробної продукції в Парижі


    Нещодавно у штаб-квартирі Міжнародної організації винограду та вина (МОВВ) міжнародні фахівці вперше дегустували українське вино і коньячні напої. Організатором заходу виступила корпорація «Укрвинпром» за підтримки Посольства України у Французькій Республіці задля зміцнення іміджу та популяризації вітчизняного за межами країни. Загалом було представлено 26 зразків продукції, вироблених заводами: «Масандра», «Артемівськ Вайнері», «Інкерманський завод марочних вин», «Ужгородський коньячний завод», «Дом марочних коньяків «Таврія».

    За словами першого заступника гендиректора «Укрвинпрому» Володимира Кучеренка, ця подія значима для України хоча б тому, що за останні 90 років такої честі — презентувати свою виноробну продукцію у штаб-квартирі МОВВ — не удостоювалися ні Радянський Союз, ні жодна з його республік (нині — незалежних). Хоча у 60—70-х роках минулого століття наша держава була у десятці найбільш розвинутих виноробних країн світу і мала майже 400 тисяч гектарів виноградників.

    Високу оцінку заходу дав і гендиректор Міжнародної організації винограду і вина Федеріко Кастелуччі: «Презентація-дегустація українських міцних, сухих, ігристих вин і коньячних напоїв підтвердила, що ваші винороби заслужено отримували медалі на різних високих міжнародних конкурсах. Більше того, найкращі зразки з дегустованих посіли гідне місце на полицях енотеки (колекції вин — Авт.) МОВВ. А це визнання високої якості й навіть унікальності українських вин. Ваш продукт створений в особливих кліматичних умовах, притаманних півдню України та її Закарпатському регіону. Ці умови та технологія виробництва — своєрідна емблема успіху та захисту від підробок у країнах третього світу», — переконаний фахівець.

    На думку Посла України у Франції Олександра Купчишина, більшість гостей, а це професійні дегустатори, дипломати, ресторатори, дистриб’ютори, члени асоціацій, представники торговельних мереж, журналісти позитивно відгукувалися про смак вина і коньяків з «українською» маркою. Попри те, що у Парижі недолюблюють вино нефранцузького походження. Тож, за прогнозами дипломата, цей захід сприятиме поглибленню двосторонньої торговельно-економічної співпраці між країнами і зміцненню іміджу української виноробної продукції в Європі. Тим більше, що Україна планує подвоїти площі (нині — 86 тисяч гектарів) під виноградником до 2025 року і розширити ринки збуту. Але тут дуже важливо дотримуватися міжнародних стандартів.

    Віце-президент корпорації «Укрвинпром» Володимир Гісем зауважив і те, що під час презентації-дегустації ніхто не порушував питання щодо правомірності використання географічних назв «коньяк України» або «шампанське України». Адже за Узгодженим протоколом представників виноробної промисловості ЄС та України (24 березня 2011 року, Брюссель, де наших виноробів представляла корпорація «Укрвинпром): «представники промисловості Євросоюзу визнали історичну спадщину, культурні традиції української виноробної промисловості і погодилися, що наразі Україна може використовувати кириличні транслітерації деяких «чутливих» географічних зазначень ЄС («Херес» (Херес, Jerez/Sherry/Xerez) «Порто» (Порто, Porto), «Мадера» (Мадейра, Madeira), «Кагор» (Каор, Cahors), «Коньяк» (Коньяк, Cognac) та «Шампанське» (Шампань, Champagne) на внутрішньому ринку в межах міжнародного права» (текст протоколу. — Авт.).





    Схожі новини
  • Легендарний винний бренд «Інкерман» став партнером XI Міжнародного PR-фестивалю
  • Українські винороби сьогодні презентують свою продукцію у Парижі
  • Українські винороби презентують свою продукцію у Парижі
  • ЄС змушує українських виновиробників відмовитись від географічних позначень
  • Наше відкриття Америки

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Корпорація «Укрвинпром» успішно провела презентацію-дегустацію зразків української виноробної продукції в Парижі


Нещодавно у штаб-квартирі Міжнародної організації винограду та вина (МОВВ) міжнародні фахівці вперше дегустували українське вино і коньячні напої. Організатором заходу виступила корпорація «Укрвинпром» за підтримки Посольства України у Французькій Республіці задля зміцнення іміджу та популяризації вітчизняного за межами країни. Загалом було представлено 26 зразків продукції, вироблених заводами: «Масандра», «Артемівськ Вайнері», «Інкерманський завод марочних вин», «Ужгородський коньячний завод», «Дом марочних коньяків «Таврія».

За словами першого заступника гендиректора «Укрвинпрому» Володимира Кучеренка, ця подія значима для України хоча б тому, що за останні 90 років такої честі — презентувати свою виноробну продукцію у штаб-квартирі МОВВ — не удостоювалися ні Радянський Союз, ні жодна з його республік (нині — незалежних). Хоча у 60—70-х роках минулого століття наша держава була у десятці найбільш розвинутих виноробних країн світу і мала майже 400 тисяч гектарів виноградників.

Високу оцінку заходу дав і гендиректор Міжнародної організації винограду і вина Федеріко Кастелуччі: «Презентація-дегустація українських міцних, сухих, ігристих вин і коньячних напоїв підтвердила, що ваші винороби заслужено отримували медалі на різних високих міжнародних конкурсах. Більше того, найкращі зразки з дегустованих посіли гідне місце на полицях енотеки (колекції вин — Авт.) МОВВ. А це визнання високої якості й навіть унікальності українських вин. Ваш продукт створений в особливих кліматичних умовах, притаманних півдню України та її Закарпатському регіону. Ці умови та технологія виробництва — своєрідна емблема успіху та захисту від підробок у країнах третього світу», — переконаний фахівець.

На думку Посла України у Франції Олександра Купчишина, більшість гостей, а це професійні дегустатори, дипломати, ресторатори, дистриб’ютори, члени асоціацій, представники торговельних мереж, журналісти позитивно відгукувалися про смак вина і коньяків з «українською» маркою. Попри те, що у Парижі недолюблюють вино нефранцузького походження. Тож, за прогнозами дипломата, цей захід сприятиме поглибленню двосторонньої торговельно-економічної співпраці між країнами і зміцненню іміджу української виноробної продукції в Європі. Тим більше, що Україна планує подвоїти площі (нині — 86 тисяч гектарів) під виноградником до 2025 року і розширити ринки збуту. Але тут дуже важливо дотримуватися міжнародних стандартів.

Віце-президент корпорації «Укрвинпром» Володимир Гісем зауважив і те, що під час презентації-дегустації ніхто не порушував питання щодо правомірності використання географічних назв «коньяк України» або «шампанське України». Адже за Узгодженим протоколом представників виноробної промисловості ЄС та України (24 березня 2011 року, Брюссель, де наших виноробів представляла корпорація «Укрвинпром): «представники промисловості Євросоюзу визнали історичну спадщину, культурні традиції української виноробної промисловості і погодилися, що наразі Україна може використовувати кириличні транслітерації деяких «чутливих» географічних зазначень ЄС («Херес» (Херес, Jerez/Sherry/Xerez) «Порто» (Порто, Porto), «Мадера» (Мадейра, Madeira), «Кагор» (Каор, Cahors), «Коньяк» (Коньяк, Cognac) та «Шампанське» (Шампань, Champagne) на внутрішньому ринку в межах міжнародного права» (текст протоколу. — Авт.).





Схожі новини
  • Легендарний винний бренд «Інкерман» став партнером XI Міжнародного PR-фестивалю
  • Українські винороби сьогодні презентують свою продукцію у Парижі
  • Українські винороби презентують свою продукцію у Парижі
  • ЄС змушує українських виновиробників відмовитись від географічних позначень
  • Наше відкриття Америки

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.