Аграрний тиждень. Україна
» » Рішення Case для європейського агроринку
» » Рішення Case для європейського агроринку

    Рішення Case для європейського агроринку


    Влітку цього року в м. Шартр (Франція) бренд Case IH організував демонстрацію своїх флагманських рішень для європейського агроринку. Отже, до вашої уваги огляд двох продуктів Case IH (www.caseih.com) .

    Для підвищення ефективності управління парком техніки

    Нова телематична система AFS Connect 2.0 - це інноваційне рішення, яким тепер можуть хизуватися абсолютно всі трактори та комбайни Case IH. Тож ви матимете постійний доступ до всіх технічних даних парку своєї техніки навіть під час роботи цих машин. Це дозволить вам виконувати ряд нових задач з контролю над устаткуванням, технічного та економічного аналізу безпосередньо в офісі. Нова телематична система може слугувати і для оптимізації процесів збору врожаю чи підвищення ефективності роботи машин.

    Телематична система AFS Connect безперервно збирає, обробляє та передає технічні дані до спеціального інтернет-порталу. Ці дані потім можна отримати з інтернету на будь-який комп’ютер чи будь-який мобільний пристрій. Контроль за роботою техніки здійснюється в будь-який час на екрані, виповненому у вигляді карти. Доступні також функції встановлення геозон та комендантської години (технологія безперервного виявлення руху), і ви зможете стежити за розташуванням та часом роботи оператора. За бажанням можна встановити і віртуальну заборонену зону для машин. Відтепер набагато легше складати графік ремонтних робіт завдяки телематичній системі AFS Connect. А спеціальні сигнали сповіщатимуть про необхідність проведення планового технічного обслуговування.


    Панель приладів AFS DashBoard відображає важливі характеристики машини: частота обертання двигуна, температура та тиск гідравлічного мастила, рівень палива та напруга акумуляторної батареї, і графічно відображає ці дані. Користувач AFS Connect також може виводити на екран цілий ряд звітів, наприклад, дані про відпрацьовані ділянки, урожайність і вологість зібраного комбайном урожаю, звіт про витрату палива.

    Щоб отримати доступ до головних експлуатаційних даних, варто встановити з’єднання з CANшиною трактора чи комбайна. Інформацію можна надсилати прямо на дисплей машини за допомогою смс-повідомлень через веб-портал системи AFS Connect.

    Компанія Case IH розробила два рівні системи AFS Connect. Стандартний рівень містить всі базові функції, а удосконалений включає в себе доступ до даних CANшини, розширені статуси, а також функцію відправлення текстових повідомлень на екран машини.

    Для роботи з телематичною системою AFS Connect машина має бути обладнана спеціальним модемом. Його встановлення входить до переліку послуг абонентського обслуговування.

    «Система AFS Connect 2.0 - це нова можливість для фермерів та операторів керувати кількома машинами за допомогою важливого віртуального інструментарію: на одній ділянці землі можна здійснити пряме порівняння ефективності роботи різних машин, - розповідає Улі Соммер, голова відділу з питань точного землеробства компанії Case IH. - AFS Connect - високоефективний інструмент для оптимізації роботи машин у таких ключових питаннях як споживання палива або ефективність експлуатації. А також пропонує нові важливі підходи до діагностики».

    Система AFS Connect вже доступна для комбайнів Case IH, тракторів Case IH серій Puma, Magnum, Steiger та Quadtrac. Скоро до списку увійдуть й інші серії тракторів. Базовий комплект гарантує сумісність з іншими виробниками, а отже система AFS Connect може стати рішенням для всього парку машин.

    НОВИЙ МОДЕЛЬНИЙ РЯД ТРАКТОРІВ MAGNUM® ПОТУЖНІСТЮ ДО 435 К.С.

    З’явившись на ринку в 1987 році, модельний ряд тракторів Magnum став світовим еталоном за показниками максимального тягового зусилля, високої продуктивності та надійності двигунів. За цей час випущено більш ніж 150 000 тракторів Magnum, що використовувались для обробітку земель в різних куточках світу.

    Нову модель цього легендарного трактора компанія Case IH презентує в кінці 2014 року, представивши новий модельний ряд: Magnum 250, 280, 310, 340 та 380 з показниками потужності двигуна від 250 до 380 к.с. Максимальна потужність флагманської моделі Magnum 380 може сягати 435 к.с. при використанні функції збільшення потужності.

     

    Краща продуктивність

    Двигуни нових моделей обладнані новим турбокомпресором, який дозволяє покращити потужність двигуна та підвищити крутний момент за нижчої частоти обертання двигуна. Наприклад, в моделі Magnum 380 максимальний крутний момент може сягати 1850 ньютон-метрів при частоті обертання двигуна між 1300-1400 обертів на хвилину.

     

    Легке досягнення ефективності

    Для нової серії Magnum пропонується широкий асортимент трансмісій, включаючи трансмісію Full Power Shift з перемиканням усіх передач під навантаженням, та безступінчасту трансмісію CVX, яка дозволяє набирати швидкість 40 км/год. в режимі ECO і 50 км/год. у звичайному режимі.

    Трактори Magnum обладнані системою автоматичного управління продуктивністю (APM), яка вже використовувалась в тракторах Case IH з безступінчастою трансмісією, а також регулятором, що дозволяє оператору задати максимальну та мінімальну частоту обертання двигуна.

    Трансмісію CVX трактора Magnum легко використовувати для безступінчастої передачі потужності на швидкостях від 0 до 50 км/год., не застосовуючи при цьому важіль або перемикач. Оператор також може попередньо встановити три швидкості, щоб задати оптимальну швидкість для виконання певної роботи. Система блокування Active Hold Control - це функція, яка захищає трактор від скочування при зупинці на схилі, а також дозволяє зрушити з місця без допомоги зчеплення або гальм.

     

    Новий дизайн

    Вигляд нового трактора серії Magnum відрізняється від попереднього покоління тракторів новим дахом з кращим робочим освітленням. Система впуску повітря до двигуна перенесена на ліву сторону кабіни для більш ефективного очищення повітря. З лівого боку трактора - абсолютно нові паливні баки. З правого - до баку вмонтовано сходинки для спрощення обслуговування кабіни.

     

    Зручна кабіна

    Нові характеристики включають в себе 14 світлодіодних і 3 ксенонових лампи, що забезпечують більшу потужність освітлення на 60% в темну пору доби. На замовлення встановлюється вдосконалене високоякісне шкіряне сидіння з функціями підігріву та вентиляції. Нова кабіна має оновлений мультиконтролер з більш зручними кнопками та підсвіткою.

    Нова простора (3.1 м3) та комфортабельна кабіна серії Surveyor містить панорамне скло площею 6.4 м2 і має найнижчий рівень шуму в кабіні (67 дБ(А)).

     

    Загальна концепція підвіски

    Трактор серії Magnum викладається на 100% завдяки своїй комплектації. Підвіска переднього моста з ходом 100 мм для збереження контакту шин з поверхнею необхідна для стійкості та ефективної продуктивності трактора. Підвіска кабіни зменшує вібрації, а також стабілізує рух «вперед-назад» та «вгору-вниз». Доступні п’ять різних налаштувань для оптимального пересування, а система автономного регулювання сидіння «semi active seat» автоматично коригує амортизацію сидіння всередині кабіни. Під час транспортування обладнання підвіска передньої навісної системи активується спеціальним дорожнім акумулятором, а підвіска задньої навісної системи вмикається автоматично.

     

    Точне землеробство

    В рамках технологій точного землеробства AFS трактори серії Magnum оснащені інтегрованою системою автоматичного керування AccuGuide. Вона приймає сигнал з коригувальними даними від приймача, який синхронізується з супутниковими системами ГЛОНАСС або GPS. Приймач включає технологію xFill, що покращує надійність завдяки автоматичному збереженню інформації і яку можна використовувати ще впродовж 20 хвилин роботи у випадку втрати сигналу RTK. В додатковій комплектації доступна телекомунікаційна система AFS Connect, що використовує систему глобального позиціонування та стільникову технологію для відправки й отримання технічних, агрономічних і виробничих даних.

     

    Інновації

    Компанія Case IH з’являється на ринку з першим у світі інтегрованим заднім гусеничним шасі. Magnum Rowtrac використовує досвід і технології тракторів Quadtrac, зберігши стандартний вигляд Case IH: чотири опірні точки на землі. Це означає, що тягове зусилля не зменшується під час маневрування, а блокування диференціалу можна задіяти в будь-який момент, коли потрібне додаткове зчеплення.

    Трактор Magnum з безступінчастою трансмісією CVX з’явиться на ринку в третьому кварталі 2015 року, а Magnum Rowtrac має вийти в кінці 2015-го.

     





    Схожі новини
  • CASE IH НА КОНФЕРЕНЦІЇ «ТОЧНЕ ЗЕМЛЕРОБСТВО»
  • Трактори Row-Сrop - від посіву до навантаження
  • Прийшов, побачив і... купив
  • Нові трактори Row-crop - від посіву до навантаження
  • Тракторний парк потребує оновлення

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Рішення Case для європейського агроринку


Влітку цього року в м. Шартр (Франція) бренд Case IH організував демонстрацію своїх флагманських рішень для європейського агроринку. Отже, до вашої уваги огляд двох продуктів Case IH (www.caseih.com) .

Для підвищення ефективності управління парком техніки

Нова телематична система AFS Connect 2.0 - це інноваційне рішення, яким тепер можуть хизуватися абсолютно всі трактори та комбайни Case IH. Тож ви матимете постійний доступ до всіх технічних даних парку своєї техніки навіть під час роботи цих машин. Це дозволить вам виконувати ряд нових задач з контролю над устаткуванням, технічного та економічного аналізу безпосередньо в офісі. Нова телематична система може слугувати і для оптимізації процесів збору врожаю чи підвищення ефективності роботи машин.

Телематична система AFS Connect безперервно збирає, обробляє та передає технічні дані до спеціального інтернет-порталу. Ці дані потім можна отримати з інтернету на будь-який комп’ютер чи будь-який мобільний пристрій. Контроль за роботою техніки здійснюється в будь-який час на екрані, виповненому у вигляді карти. Доступні також функції встановлення геозон та комендантської години (технологія безперервного виявлення руху), і ви зможете стежити за розташуванням та часом роботи оператора. За бажанням можна встановити і віртуальну заборонену зону для машин. Відтепер набагато легше складати графік ремонтних робіт завдяки телематичній системі AFS Connect. А спеціальні сигнали сповіщатимуть про необхідність проведення планового технічного обслуговування.


Панель приладів AFS DashBoard відображає важливі характеристики машини: частота обертання двигуна, температура та тиск гідравлічного мастила, рівень палива та напруга акумуляторної батареї, і графічно відображає ці дані. Користувач AFS Connect також може виводити на екран цілий ряд звітів, наприклад, дані про відпрацьовані ділянки, урожайність і вологість зібраного комбайном урожаю, звіт про витрату палива.

Щоб отримати доступ до головних експлуатаційних даних, варто встановити з’єднання з CANшиною трактора чи комбайна. Інформацію можна надсилати прямо на дисплей машини за допомогою смс-повідомлень через веб-портал системи AFS Connect.

Компанія Case IH розробила два рівні системи AFS Connect. Стандартний рівень містить всі базові функції, а удосконалений включає в себе доступ до даних CANшини, розширені статуси, а також функцію відправлення текстових повідомлень на екран машини.

Для роботи з телематичною системою AFS Connect машина має бути обладнана спеціальним модемом. Його встановлення входить до переліку послуг абонентського обслуговування.

«Система AFS Connect 2.0 - це нова можливість для фермерів та операторів керувати кількома машинами за допомогою важливого віртуального інструментарію: на одній ділянці землі можна здійснити пряме порівняння ефективності роботи різних машин, - розповідає Улі Соммер, голова відділу з питань точного землеробства компанії Case IH. - AFS Connect - високоефективний інструмент для оптимізації роботи машин у таких ключових питаннях як споживання палива або ефективність експлуатації. А також пропонує нові важливі підходи до діагностики».

Система AFS Connect вже доступна для комбайнів Case IH, тракторів Case IH серій Puma, Magnum, Steiger та Quadtrac. Скоро до списку увійдуть й інші серії тракторів. Базовий комплект гарантує сумісність з іншими виробниками, а отже система AFS Connect може стати рішенням для всього парку машин.

НОВИЙ МОДЕЛЬНИЙ РЯД ТРАКТОРІВ MAGNUM® ПОТУЖНІСТЮ ДО 435 К.С.

З’явившись на ринку в 1987 році, модельний ряд тракторів Magnum став світовим еталоном за показниками максимального тягового зусилля, високої продуктивності та надійності двигунів. За цей час випущено більш ніж 150 000 тракторів Magnum, що використовувались для обробітку земель в різних куточках світу.

Нову модель цього легендарного трактора компанія Case IH презентує в кінці 2014 року, представивши новий модельний ряд: Magnum 250, 280, 310, 340 та 380 з показниками потужності двигуна від 250 до 380 к.с. Максимальна потужність флагманської моделі Magnum 380 може сягати 435 к.с. при використанні функції збільшення потужності.

 

Краща продуктивність

Двигуни нових моделей обладнані новим турбокомпресором, який дозволяє покращити потужність двигуна та підвищити крутний момент за нижчої частоти обертання двигуна. Наприклад, в моделі Magnum 380 максимальний крутний момент може сягати 1850 ньютон-метрів при частоті обертання двигуна між 1300-1400 обертів на хвилину.

 

Легке досягнення ефективності

Для нової серії Magnum пропонується широкий асортимент трансмісій, включаючи трансмісію Full Power Shift з перемиканням усіх передач під навантаженням, та безступінчасту трансмісію CVX, яка дозволяє набирати швидкість 40 км/год. в режимі ECO і 50 км/год. у звичайному режимі.

Трактори Magnum обладнані системою автоматичного управління продуктивністю (APM), яка вже використовувалась в тракторах Case IH з безступінчастою трансмісією, а також регулятором, що дозволяє оператору задати максимальну та мінімальну частоту обертання двигуна.

Трансмісію CVX трактора Magnum легко використовувати для безступінчастої передачі потужності на швидкостях від 0 до 50 км/год., не застосовуючи при цьому важіль або перемикач. Оператор також може попередньо встановити три швидкості, щоб задати оптимальну швидкість для виконання певної роботи. Система блокування Active Hold Control - це функція, яка захищає трактор від скочування при зупинці на схилі, а також дозволяє зрушити з місця без допомоги зчеплення або гальм.

 

Новий дизайн

Вигляд нового трактора серії Magnum відрізняється від попереднього покоління тракторів новим дахом з кращим робочим освітленням. Система впуску повітря до двигуна перенесена на ліву сторону кабіни для більш ефективного очищення повітря. З лівого боку трактора - абсолютно нові паливні баки. З правого - до баку вмонтовано сходинки для спрощення обслуговування кабіни.

 

Зручна кабіна

Нові характеристики включають в себе 14 світлодіодних і 3 ксенонових лампи, що забезпечують більшу потужність освітлення на 60% в темну пору доби. На замовлення встановлюється вдосконалене високоякісне шкіряне сидіння з функціями підігріву та вентиляції. Нова кабіна має оновлений мультиконтролер з більш зручними кнопками та підсвіткою.

Нова простора (3.1 м3) та комфортабельна кабіна серії Surveyor містить панорамне скло площею 6.4 м2 і має найнижчий рівень шуму в кабіні (67 дБ(А)).

 

Загальна концепція підвіски

Трактор серії Magnum викладається на 100% завдяки своїй комплектації. Підвіска переднього моста з ходом 100 мм для збереження контакту шин з поверхнею необхідна для стійкості та ефективної продуктивності трактора. Підвіска кабіни зменшує вібрації, а також стабілізує рух «вперед-назад» та «вгору-вниз». Доступні п’ять різних налаштувань для оптимального пересування, а система автономного регулювання сидіння «semi active seat» автоматично коригує амортизацію сидіння всередині кабіни. Під час транспортування обладнання підвіска передньої навісної системи активується спеціальним дорожнім акумулятором, а підвіска задньої навісної системи вмикається автоматично.

 

Точне землеробство

В рамках технологій точного землеробства AFS трактори серії Magnum оснащені інтегрованою системою автоматичного керування AccuGuide. Вона приймає сигнал з коригувальними даними від приймача, який синхронізується з супутниковими системами ГЛОНАСС або GPS. Приймач включає технологію xFill, що покращує надійність завдяки автоматичному збереженню інформації і яку можна використовувати ще впродовж 20 хвилин роботи у випадку втрати сигналу RTK. В додатковій комплектації доступна телекомунікаційна система AFS Connect, що використовує систему глобального позиціонування та стільникову технологію для відправки й отримання технічних, агрономічних і виробничих даних.

 

Інновації

Компанія Case IH з’являється на ринку з першим у світі інтегрованим заднім гусеничним шасі. Magnum Rowtrac використовує досвід і технології тракторів Quadtrac, зберігши стандартний вигляд Case IH: чотири опірні точки на землі. Це означає, що тягове зусилля не зменшується під час маневрування, а блокування диференціалу можна задіяти в будь-який момент, коли потрібне додаткове зчеплення.

Трактор Magnum з безступінчастою трансмісією CVX з’явиться на ринку в третьому кварталі 2015 року, а Magnum Rowtrac має вийти в кінці 2015-го.

 





Схожі новини
  • CASE IH НА КОНФЕРЕНЦІЇ «ТОЧНЕ ЗЕМЛЕРОБСТВО»
  • Трактори Row-Сrop - від посіву до навантаження
  • Прийшов, побачив і... купив
  • Нові трактори Row-crop - від посіву до навантаження
  • Тракторний парк потребує оновлення

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.