Аграрний тиждень. Україна
» » Українським аграріям розказали про можливості та інструменти для
» » Українським аграріям розказали про можливості та інструменти для

    Українським аграріям розказали про можливості та інструменти для


    У листопаді 2014 року серед товарів, по яких Україна отримала квоти на 
    постачання до ЄС, найбільше було експортовано ячменю – 1,6 тис. тонн, 
    що дозволило використати квоту на безмитне ввезення товару на 9,1%, 
    висівки, відходи та залишки кукурудзяні – 120 тонн (використання квоти 
    – 10,2%), крохмаль – 99,8 тонн (4,6%), глюкоза та сироп з глюкози – 87,7 
    тонн (2,6%) та оброблена продукція з цукру – 54,3 тонни (9,1%). Про це 
    повідомили в асоціації «Український клуб аграрного бізнесу».
    З огляду на активне використання лише кількох квот, відгуки 
    сільськогосподарських товаровиробників щодо нестачі інформації про ринки 
    ЄС, міжнародну сертифікацію та труднощі із пошуком контрагентів, асоціацією 
    «Український клуб аграрного бізнесу» (УКАБ) та координаторами Інформаційної 
    кампанії «Сильніші разом!» було вирішено провести ряд практичних семінарів для 
    представників регіонального бізнесу та підприємств агропромислового комплексу, 
    які зацікавлені експортувати свою продукцію на перспективні ринки Європейського 
    Союзу. Заходи пройшли 25-28 листопада у трьох містах України (Харкові, Запоріжжі 
    та Львові) та зібрали понад 300 учасників.
    Під час семінарів українські аграрні компанії – потенційні експортери на ринок ЄС 
    – отримали комплексну інформацію та практичні рекомендації щодо інструментів, 
    перших кроків та умов виходу на європейський ринок. 
    Ключовими питаннями семінарів стали процедура та необхідні кроки для виходу 
    на ринок ЄС, дозвільні документи, митні процедури, якість та ланцюжок постачання 
    продукції. Тренінги проводили досвідчені галузеві експерти (європейські та 
    вітчизняні) і представники українських компаній, які вже мають досвід виходу на 
    ринки ЄС. 
    «Експортний потенціал вітчизняного аграрного сектора – дуже великий, і він не 
    вичерпується лише такими звичними для нас напрямками як експорт соняшника чи 
    кукурудзи. І саме зараз, після вступу в дію окремих положень Угоди про асоціацію 
    та продовження дії тимчасового преференційного режиму торгівлі з ЄС до початку 
    2016 р. перед нашими виробниками відкриваються хороші перспективи і можливості. 
    Але щоб правильно організувати експорт української продукції на перспективні 
    ринки, треба знати відповіді на безліч складних питань процедурного, митного 
    та маркетингового характеру. Саме тому ми намагались зробити наші регіональні 
    семінари максимально інформативними та комплексними, - зауважила Любов 
    Акуленко, координатор Інформаційної кампанії «Сильніші разом!».
    – Водночас, в рамках нашої ініціативи ще передбачається запуск окремої 
    консультаційної платформи для представників вітчизняного бізнесу, яка створена 
    виходу на ринок ЄС 
    в партнерстві з авторитетними бізнес-асоціаціями, консалтинговими компаніями та 
    провідними експертами та представниками компаній, які вже здійснили успішний 
    вихід на ринок ЄС. Також планується створення сайту – щоб значно спростити 
    пошук необхідної інформації компаніям-потенційним та реальним експортерам до 
    Євросоюзу. Більш того – на конкурсній основі ми відберемо декілька компаній, яким 
    спробуємо надати максимальну допомогу по виходу на ринок ЄС».
    «Організовуючи такі семінари для представників аграрного бізнесу, ми мали за мету 
    крім надання корисної і необхідної інформації щодо умов виходу на європейські 
    ринки, продемонструвати реальні приклади того, як українські виробники успішно 
    переорієнтувалися на ринок ЄС. Тому до кожного з семінарів були залучені 
    агровиробники, які розповіли про свій практичний досвід, про переваги та труднощі 
    на шляху освоєння європейських ринків. Особлива увага учасників була прикута 
    до вимог сертифікації, дозвільних документів, юридичних аспектів та досвіду 
    компаній, що вже вийшли на ринок ЄС. Неодноразово слухачі повідомляли, що з 
    нетерпінням чекають відкриття спільного інтернет-порталу УКАБ і «Сильніші разом!», 
    що покликаний безкоштовно допомагати виробникам професійними консультаціями 
    в юридичних та економічних питаннях», - додав експерт аграрних ринків 
    асоціації «Український клуб аграрного бізнесу» Ігор Остапчук. 
    Асоціація
    Український клуб аграрного бізнесу





    Схожі новини
  • №4 (259)
  • №2 (257)
  • №42 (254)
  • №35 (247
  • Молока стало меньше

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Українським аграріям розказали про можливості та інструменти для


У листопаді 2014 року серед товарів, по яких Україна отримала квоти на 
постачання до ЄС, найбільше було експортовано ячменю – 1,6 тис. тонн, 
що дозволило використати квоту на безмитне ввезення товару на 9,1%, 
висівки, відходи та залишки кукурудзяні – 120 тонн (використання квоти 
– 10,2%), крохмаль – 99,8 тонн (4,6%), глюкоза та сироп з глюкози – 87,7 
тонн (2,6%) та оброблена продукція з цукру – 54,3 тонни (9,1%). Про це 
повідомили в асоціації «Український клуб аграрного бізнесу».
З огляду на активне використання лише кількох квот, відгуки 
сільськогосподарських товаровиробників щодо нестачі інформації про ринки 
ЄС, міжнародну сертифікацію та труднощі із пошуком контрагентів, асоціацією 
«Український клуб аграрного бізнесу» (УКАБ) та координаторами Інформаційної 
кампанії «Сильніші разом!» було вирішено провести ряд практичних семінарів для 
представників регіонального бізнесу та підприємств агропромислового комплексу, 
які зацікавлені експортувати свою продукцію на перспективні ринки Європейського 
Союзу. Заходи пройшли 25-28 листопада у трьох містах України (Харкові, Запоріжжі 
та Львові) та зібрали понад 300 учасників.
Під час семінарів українські аграрні компанії – потенційні експортери на ринок ЄС 
– отримали комплексну інформацію та практичні рекомендації щодо інструментів, 
перших кроків та умов виходу на європейський ринок. 
Ключовими питаннями семінарів стали процедура та необхідні кроки для виходу 
на ринок ЄС, дозвільні документи, митні процедури, якість та ланцюжок постачання 
продукції. Тренінги проводили досвідчені галузеві експерти (європейські та 
вітчизняні) і представники українських компаній, які вже мають досвід виходу на 
ринки ЄС. 
«Експортний потенціал вітчизняного аграрного сектора – дуже великий, і він не 
вичерпується лише такими звичними для нас напрямками як експорт соняшника чи 
кукурудзи. І саме зараз, після вступу в дію окремих положень Угоди про асоціацію 
та продовження дії тимчасового преференційного режиму торгівлі з ЄС до початку 
2016 р. перед нашими виробниками відкриваються хороші перспективи і можливості. 
Але щоб правильно організувати експорт української продукції на перспективні 
ринки, треба знати відповіді на безліч складних питань процедурного, митного 
та маркетингового характеру. Саме тому ми намагались зробити наші регіональні 
семінари максимально інформативними та комплексними, - зауважила Любов 
Акуленко, координатор Інформаційної кампанії «Сильніші разом!».
– Водночас, в рамках нашої ініціативи ще передбачається запуск окремої 
консультаційної платформи для представників вітчизняного бізнесу, яка створена 
виходу на ринок ЄС 
в партнерстві з авторитетними бізнес-асоціаціями, консалтинговими компаніями та 
провідними експертами та представниками компаній, які вже здійснили успішний 
вихід на ринок ЄС. Також планується створення сайту – щоб значно спростити 
пошук необхідної інформації компаніям-потенційним та реальним експортерам до 
Євросоюзу. Більш того – на конкурсній основі ми відберемо декілька компаній, яким 
спробуємо надати максимальну допомогу по виходу на ринок ЄС».
«Організовуючи такі семінари для представників аграрного бізнесу, ми мали за мету 
крім надання корисної і необхідної інформації щодо умов виходу на європейські 
ринки, продемонструвати реальні приклади того, як українські виробники успішно 
переорієнтувалися на ринок ЄС. Тому до кожного з семінарів були залучені 
агровиробники, які розповіли про свій практичний досвід, про переваги та труднощі 
на шляху освоєння європейських ринків. Особлива увага учасників була прикута 
до вимог сертифікації, дозвільних документів, юридичних аспектів та досвіду 
компаній, що вже вийшли на ринок ЄС. Неодноразово слухачі повідомляли, що з 
нетерпінням чекають відкриття спільного інтернет-порталу УКАБ і «Сильніші разом!», 
що покликаний безкоштовно допомагати виробникам професійними консультаціями 
в юридичних та економічних питаннях», - додав експерт аграрних ринків 
асоціації «Український клуб аграрного бізнесу» Ігор Остапчук. 
Асоціація
Український клуб аграрного бізнесу





Схожі новини
  • №4 (259)
  • №2 (257)
  • №42 (254)
  • №35 (247
  • Молока стало меньше

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.