Аграрний тиждень. Україна
» » Кошти аграріїв від акцизу на пальне треба спрямувати на ремонт сільських доріг
» » Кошти аграріїв від акцизу на пальне треба спрямувати на ремонт сільських доріг

    Кошти аграріїв від акцизу на пальне треба спрямувати на ремонт сільських доріг


    За розрахунками експертів асоціації «Український клуб аграрного бізнесу» близько третини акцизів від купівлі пального сплачується аграріями. При цьому стан доріг у сільській місцевості незадовільний, а ремонт проводять лише ямковий. Причиною такої ситуації є дефіцит коштів, який виникає через першочергове латання цими засобами бюджетних дірок.
    За інформацією Міністерства інфраструктури України, 97% доріг перебувають у незадовільному стані, 40% з них зруйновані та потребують капітального ремонту, решта – ямкового та поточного. І якщо дороги обласного значення чи міжнародного ремонтують або відновлюють, то у селах мешканці часто залишаються відрізаними від доступу до соціальної інфраструктури через їх незадовільний стан.
    Кожного року аграрний сектор перераховує близько третини бюджету Державної Агенції Автодоріг України (ДААДУ) у формі акцизів та податків, пов’язаних з придбанням пального для власних потреб. Так, у 2015 році ця сума склала 7,7 млрд. грн. У 2011-2015 роках держава зібрала у формі акцизів на паливо більше 67 млрд. грн, з яких 46% перераховані аграрними підприємствами (30,9 млрд. грн., або 1,9 млрд. дол. США за середньорічним курсом). Крім акцизів держава отримує мито на товари, які відносяться до ринку транспортних послуг, автомобілів та відповідних товарів до них, сума якого з 2011 до 2015 року склала близько 10,2 млрд. грн. Таким чином, надходження з 2011 до 2015 року достатні для капітального відновлення за стандартами ЄБРР та МФК більше 16 тис. км районних доріг, з яких відновлення близько 5,3 тис. км могло бути реалізовано за кошти, перераховані аграріями.
    У перспективі десяти років таким чином можливо капітально відновити до 33,7 тис. км доріг у сільській місцевості, враховуючи освітлення, відгородження та десятирічний гарантійний термін. Загальна протяжність доріг районного значення, котрі з’єднують між собою села та районні центри, становить близько 70 тис. км. Відповідно, Україна здатна капітально відновити всі сільські дороги за 20 років без будь-яких запозичень.
    «Незадовільний стан доріг місцевого значення потребує негайного вирішення через ефективне управління податковими та митними надходженнями коштів до бюджетів різного рівня та спрямування їх на розвиток сільських територій, зокрема, й на ремонт доріг», - переконаний Тарас Висоцький, генеральний директор Асоціації «Український клуб аграрного бізнесу». – Тому УКАБ підтримує ініціативу Кабінету Міністрів України стосовно створення відповідного фонду фінансових ресурсів з цільовими джерелами фінансування, спрямованими на розвиток автомобільної інфраструктури України».
    Асоціація «Український клуб аграрного бізнесу» (УКАБ) //ucab.ua була заснована у 2007 році для захисту економічних і професійних інтересів гравців аграрного бізнесу України. УКАБ є унікальною платформою в Україні для налагодження ділових контактів між лідерами агробізнесу, підвищення ефективності їх роботи та налагодження діалогу з органами державної влади. УКАБ активно сприяє українським виробникам у встановленні та підтримці міжнародних ділових зв’язків. До складу Асоціації входять найбільші виробники та переробники сільськогосподарської продукції України.





    Схожі новини
  • До українського агробізнесу повертається довіра?
  • Україна переорієнтує експорт агропродукції на ринки Азії
  • Про перспективи ведення агробізнесу в Україні в 2015 році
  • Аграрії обговорили перспективи ведення бізнесу в 2014 році
  • На ремонт черкаських доріг витратили 4,5 млн.грн.

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Кошти аграріїв від акцизу на пальне треба спрямувати на ремонт сільських доріг


За розрахунками експертів асоціації «Український клуб аграрного бізнесу» близько третини акцизів від купівлі пального сплачується аграріями. При цьому стан доріг у сільській місцевості незадовільний, а ремонт проводять лише ямковий. Причиною такої ситуації є дефіцит коштів, який виникає через першочергове латання цими засобами бюджетних дірок.
За інформацією Міністерства інфраструктури України, 97% доріг перебувають у незадовільному стані, 40% з них зруйновані та потребують капітального ремонту, решта – ямкового та поточного. І якщо дороги обласного значення чи міжнародного ремонтують або відновлюють, то у селах мешканці часто залишаються відрізаними від доступу до соціальної інфраструктури через їх незадовільний стан.
Кожного року аграрний сектор перераховує близько третини бюджету Державної Агенції Автодоріг України (ДААДУ) у формі акцизів та податків, пов’язаних з придбанням пального для власних потреб. Так, у 2015 році ця сума склала 7,7 млрд. грн. У 2011-2015 роках держава зібрала у формі акцизів на паливо більше 67 млрд. грн, з яких 46% перераховані аграрними підприємствами (30,9 млрд. грн., або 1,9 млрд. дол. США за середньорічним курсом). Крім акцизів держава отримує мито на товари, які відносяться до ринку транспортних послуг, автомобілів та відповідних товарів до них, сума якого з 2011 до 2015 року склала близько 10,2 млрд. грн. Таким чином, надходження з 2011 до 2015 року достатні для капітального відновлення за стандартами ЄБРР та МФК більше 16 тис. км районних доріг, з яких відновлення близько 5,3 тис. км могло бути реалізовано за кошти, перераховані аграріями.
У перспективі десяти років таким чином можливо капітально відновити до 33,7 тис. км доріг у сільській місцевості, враховуючи освітлення, відгородження та десятирічний гарантійний термін. Загальна протяжність доріг районного значення, котрі з’єднують між собою села та районні центри, становить близько 70 тис. км. Відповідно, Україна здатна капітально відновити всі сільські дороги за 20 років без будь-яких запозичень.
«Незадовільний стан доріг місцевого значення потребує негайного вирішення через ефективне управління податковими та митними надходженнями коштів до бюджетів різного рівня та спрямування їх на розвиток сільських територій, зокрема, й на ремонт доріг», - переконаний Тарас Висоцький, генеральний директор Асоціації «Український клуб аграрного бізнесу». – Тому УКАБ підтримує ініціативу Кабінету Міністрів України стосовно створення відповідного фонду фінансових ресурсів з цільовими джерелами фінансування, спрямованими на розвиток автомобільної інфраструктури України».
Асоціація «Український клуб аграрного бізнесу» (УКАБ) //ucab.ua була заснована у 2007 році для захисту економічних і професійних інтересів гравців аграрного бізнесу України. УКАБ є унікальною платформою в Україні для налагодження ділових контактів між лідерами агробізнесу, підвищення ефективності їх роботи та налагодження діалогу з органами державної влади. УКАБ активно сприяє українським виробникам у встановленні та підтримці міжнародних ділових зв’язків. До складу Асоціації входять найбільші виробники та переробники сільськогосподарської продукції України.





Схожі новини
  • До українського агробізнесу повертається довіра?
  • Україна переорієнтує експорт агропродукції на ринки Азії
  • Про перспективи ведення агробізнесу в Україні в 2015 році
  • Аграрії обговорили перспективи ведення бізнесу в 2014 році
  • На ремонт черкаських доріг витратили 4,5 млн.грн.

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.