Аграрний тиждень. Україна
» » Як правильно торгувати: маркетинг аграрної продукції
» » Як правильно торгувати: маркетинг аграрної продукції

    Як правильно торгувати: маркетинг аграрної продукції


    20.jpg

    Як правильно торгувати - гасло II аграрної конференції "Маркетинг аграрної продукції", яку компанія "ПроАгро" організовує у Києві 18 серпня 2017 року. Нові перспективи аграрних ринків у наступному сезоні та їх використання, механізми вивчення ринків і розуміння факторів, що впливають на ціноутворення, планування стратегії просування і організація торгівлі - ключові теми конференції.

    В даному контексті і стосовно сировинної аграрної продукції під "маркетингом" ми розуміємо використання ринкових можливостей для виробництва потрібної продукції та її просування на ринки збуту. Кінцева мета такого маркетингу - правильне планування продажів і отримання максимального прибутку.

    Безумовно, маркетинг сировинної аграрної продукції має свої чіткі особливості. Тут потрібні інші види та методи маркетингу, ніж на споживчих ринках. Тут інший креатив, інші підходи і маркетологи тут теж інші - аналітики і трейдери. Але мета та ж: отримати максимальний прибуток. І наші спікери - практики з аграрних компаній - поділяться власним баченням нових можливостей для торгівлі агропродукцією, оцінки переваг і ризиків, досвідом успішного виходу на нові ринки збуту.

    На конференції обговорять такі теми:

    • Особливості маркетингу сировинної аграрної продукції: які методи працюють

    • Маркетинг для виходу на нові ринки: алгоритм і методи аналізу, оцінка ризиків, розробка стратегії

    • Перспективи 2017/18 МР: можливості для торгівлі агропродукцією з України

    • Регіональні особливості виходу на деякі ринки

    • Життя без ЄС: досвід поставок агропродукції на ринки третіх країн

    • Планування продажів та отримання найкращої ціни

    • Технології пошуку покупців

    • Вплив кон'юнктури ринку на структуру посівів агропідприємства

    • Нішеві культури: переваги та ринкові можливості

    • Контроль якості та сертифікація

    • Перехід до переробки як маркетингова стратегія

    • Як я став експортером: обмін досвідом

    • Істотні умови договорів ЗЕД та оптимізація оподаткування

    II аграрна конференція "Маркетинг аграрної продукції" відбудеться 18 серпня 2017 року в Києві, у Київському Гольф Центрі. Як вже стало доброю традицією, вас чекає жива музика, виставка картин українських художників, цікаві доповіді та дискусії, можливість неформального спілкування і отримання нових контактів.

    Для компаній-членів ЄВА передбачена знижка у розмірі 15%. Повідомте про своє членство в ЄВА при оформленні заявки. З питань участі в роботі заходів, партнерських програм, організації доповіді та розміщення реклами звертайтеся в інформаційну компанію "ПроАгро":





    Схожі новини
  • Аграрна конференція фахівців із закупівель
  • II Аграрна конференція "Транспортна логістика та склад".
  • III Аграрна HR-конференція
  • II Аграрна конференція «Стратегії експорту: трейдинг і логістика»
  • “Школа Аграрного Експортера” в рамках осіннього “ІнтерАГРО 2016”

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Як правильно торгувати: маркетинг аграрної продукції


20.jpg

Як правильно торгувати - гасло II аграрної конференції "Маркетинг аграрної продукції", яку компанія "ПроАгро" організовує у Києві 18 серпня 2017 року. Нові перспективи аграрних ринків у наступному сезоні та їх використання, механізми вивчення ринків і розуміння факторів, що впливають на ціноутворення, планування стратегії просування і організація торгівлі - ключові теми конференції.

В даному контексті і стосовно сировинної аграрної продукції під "маркетингом" ми розуміємо використання ринкових можливостей для виробництва потрібної продукції та її просування на ринки збуту. Кінцева мета такого маркетингу - правильне планування продажів і отримання максимального прибутку.

Безумовно, маркетинг сировинної аграрної продукції має свої чіткі особливості. Тут потрібні інші види та методи маркетингу, ніж на споживчих ринках. Тут інший креатив, інші підходи і маркетологи тут теж інші - аналітики і трейдери. Але мета та ж: отримати максимальний прибуток. І наші спікери - практики з аграрних компаній - поділяться власним баченням нових можливостей для торгівлі агропродукцією, оцінки переваг і ризиків, досвідом успішного виходу на нові ринки збуту.

На конференції обговорять такі теми:

II аграрна конференція "Маркетинг аграрної продукції" відбудеться 18 серпня 2017 року в Києві, у Київському Гольф Центрі. Як вже стало доброю традицією, вас чекає жива музика, виставка картин українських художників, цікаві доповіді та дискусії, можливість неформального спілкування і отримання нових контактів.

Для компаній-членів ЄВА передбачена знижка у розмірі 15%. Повідомте про своє членство в ЄВА при оформленні заявки. З питань участі в роботі заходів, партнерських програм, організації доповіді та розміщення реклами звертайтеся в інформаційну компанію "ПроАгро":





Схожі новини
  • Аграрна конференція фахівців із закупівель
  • II Аграрна конференція "Транспортна логістика та склад".
  • III Аграрна HR-конференція
  • II Аграрна конференція «Стратегії експорту: трейдинг і логістика»
  • “Школа Аграрного Експортера” в рамках осіннього “ІнтерАГРО 2016”

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.