Аграрний тиждень. Україна
» » США та Європа активно нарощують експорт до Китаю
» » США та Європа активно нарощують експорт до Китаю

    США та Європа активно нарощують експорт до Китаю


    Сполучені Штати Америки та Європа активно нарощують свою частку у структурі китайського імпорту молочних продуктів. Перспективність цього ринку завдяки значному потенціалу збільшення споживання молочних продуктів викликає все більше зацікавленості у найбільших світових експортерів молочних продуктів. Повідомили в аналітичному відділі Асоціації виробників молока (АВМ).

    Так, США та Пекін нещодавно підписали Меморандум про сприяння експорту понад 200 американських компаній. У той же час, Єврокомісія домовилася з Пекіном про захист 100 PDO і PGI продуктів (продукти із захистом географічного походження), що дозволяє більш ефективніше просувати та представляти регіональні товари на різних риках.

    Загалом за січень-травень 2017 року Китай імпортував 1 039,4 тис. тонн молочних продуктів, що на 1,4% більше, ніж за аналізований період 2016-го року. В грошовому виразі приріст склав 3,4 млрд дол., що на 23% більше, ніж торік.

    Найбільший приріст спостерігається при закупівлі дитячого харчування — +25,8% в натуральному та 22,6% в грошовому виразі.

    Нарощення імпорту сирів (+23,8% в натуральному та +27,3% в грошовому виразі) свідчить про зміну споживчих смаків китайців, які все більше наслідують європейську культуру харчування.

    Також зріс імпорт сухого збираного молока (СЗМ) та сироватки — на +11,8% та 10,6%, відповідно. При цьому, зменшилась закупівля сухого незбираного молока (СНМ) на 15,4% та молока і вершків — на 15,4%.

     

    Прес-служба АВМ





    Схожі новини
  • У першому кварталі Україна втричі наростила експорт масла
  • Європа збільшила експорт молочки на 5,5%
  • На що можуть розраховувати українські виробники молока?
  • Ринок КНР: На що можуть розраховувати українські виробники молока?
  • Імпорт молочки зріс

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

США та Європа активно нарощують експорт до Китаю


Сполучені Штати Америки та Європа активно нарощують свою частку у структурі китайського імпорту молочних продуктів. Перспективність цього ринку завдяки значному потенціалу збільшення споживання молочних продуктів викликає все більше зацікавленості у найбільших світових експортерів молочних продуктів. Повідомили в аналітичному відділі Асоціації виробників молока (АВМ).

Так, США та Пекін нещодавно підписали Меморандум про сприяння експорту понад 200 американських компаній. У той же час, Єврокомісія домовилася з Пекіном про захист 100 PDO і PGI продуктів (продукти із захистом географічного походження), що дозволяє більш ефективніше просувати та представляти регіональні товари на різних риках.

Загалом за січень-травень 2017 року Китай імпортував 1 039,4 тис. тонн молочних продуктів, що на 1,4% більше, ніж за аналізований період 2016-го року. В грошовому виразі приріст склав 3,4 млрд дол., що на 23% більше, ніж торік.

Найбільший приріст спостерігається при закупівлі дитячого харчування — +25,8% в натуральному та 22,6% в грошовому виразі.

Нарощення імпорту сирів (+23,8% в натуральному та +27,3% в грошовому виразі) свідчить про зміну споживчих смаків китайців, які все більше наслідують європейську культуру харчування.

Також зріс імпорт сухого збираного молока (СЗМ) та сироватки — на +11,8% та 10,6%, відповідно. При цьому, зменшилась закупівля сухого незбираного молока (СНМ) на 15,4% та молока і вершків — на 15,4%.

 

Прес-служба АВМ





Схожі новини
  • У першому кварталі Україна втричі наростила експорт масла
  • Європа збільшила експорт молочки на 5,5%
  • На що можуть розраховувати українські виробники молока?
  • Ринок КНР: На що можуть розраховувати українські виробники молока?
  • Імпорт молочки зріс

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.