Аграрний тиждень. Україна
» » Падіння врожайності ріпаку може стати плюсом для України
» » Падіння врожайності ріпаку може стати плюсом для України

    Падіння врожайності ріпаку може стати плюсом для України


    Падіння врожайності ріпаку в Україні може стати плюсом для агросектору, оскільки допоможе уникнути можливих проблем зі збутом. Таку думку в ефірі телеканалу «Київ» висловив генеральний директор УАК Павло Коваль.

    Ріпак – культура, яка майже на 95% виробляється для експорту.

    «Основний споживач українського ріпаку – Євросоюз. Чому? Тому що там є обов’язкова квота на біодизель. Але є нюанс – в цьому році очікуються високі врожаї в Німеччині і Франції. Тобто близько 500 тисяч тон будуть зняті з пропозицій імпорту до ЄС», - зазначив Павло Коваль.

    За його словами, падіння врожайності ріпаку в Україні може вирівняти ситуацію. Однак інший варіант розвитку подій полягає у тому, що у боротьбі за покупця українцям доведеться використовувати фактор ціни.

    В цьому році світові перехідні залишки ріпаку найменші за останні 10 років, нагадав Павло Коваль. Причому світове споживання ріпаку зростає і у нинішньому МР прогнозується на рівні 72 млн тонн.

    «Тому по ряду культур профільні асоціації, консалтингові агентства повинні відстежувати ситуацію і інформувати виробників, щоб вони мали актуальні дані для прийняття рішень. Бо у нас питання ефективності – це питання ціни. А ціна на ряд сільськогосподарських культур формується не в Україні, а за межами. З якою собівартістю ми прийдемо на світові ринки, таким чином ми і забезпечимо свою економічну ефективність», - наголосив генеральний директор УАК.

     

    ІЦ УАК.





    Схожі новини
  • Ціни на ріпак виросли через раптове похолодання
  • Посівні площі ріпаку найнижчі за останні 10 років
  • Жорстка конкуренція прикрила експорт українського насіння
  • Потенціал урожайності зернових в Україні має перевагу в світі
  • Аграрії намолотили 3,8 млн. тонн зерна

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Падіння врожайності ріпаку може стати плюсом для України


Падіння врожайності ріпаку в Україні може стати плюсом для агросектору, оскільки допоможе уникнути можливих проблем зі збутом. Таку думку в ефірі телеканалу «Київ» висловив генеральний директор УАК Павло Коваль.

Ріпак – культура, яка майже на 95% виробляється для експорту.

«Основний споживач українського ріпаку – Євросоюз. Чому? Тому що там є обов’язкова квота на біодизель. Але є нюанс – в цьому році очікуються високі врожаї в Німеччині і Франції. Тобто близько 500 тисяч тон будуть зняті з пропозицій імпорту до ЄС», - зазначив Павло Коваль.

За його словами, падіння врожайності ріпаку в Україні може вирівняти ситуацію. Однак інший варіант розвитку подій полягає у тому, що у боротьбі за покупця українцям доведеться використовувати фактор ціни.

В цьому році світові перехідні залишки ріпаку найменші за останні 10 років, нагадав Павло Коваль. Причому світове споживання ріпаку зростає і у нинішньому МР прогнозується на рівні 72 млн тонн.

«Тому по ряду культур профільні асоціації, консалтингові агентства повинні відстежувати ситуацію і інформувати виробників, щоб вони мали актуальні дані для прийняття рішень. Бо у нас питання ефективності – це питання ціни. А ціна на ряд сільськогосподарських культур формується не в Україні, а за межами. З якою собівартістю ми прийдемо на світові ринки, таким чином ми і забезпечимо свою економічну ефективність», - наголосив генеральний директор УАК.

 

ІЦ УАК.





Схожі новини
  • Ціни на ріпак виросли через раптове похолодання
  • Посівні площі ріпаку найнижчі за останні 10 років
  • Жорстка конкуренція прикрила експорт українського насіння
  • Потенціал урожайності зернових в Україні має перевагу в світі
  • Аграрії намолотили 3,8 млн. тонн зерна

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.