Аграрний тиждень. Україна
» » Українські свинарі почали більше цікавитися бенчмаркінгом
» » Українські свинарі почали більше цікавитися бенчмаркінгом

    Українські свинарі почали більше цікавитися бенчмаркінгом


    Популярність бенчмаркінгу серед вітчизняних свиногосподарств зростає. Так, до другого «туру» дослідження долучилося на 2/3х більше підприємств, ніж до першого. Про це повідомила аналітик Асоціації «Свинарі України» Олександра Бондарська презентуючи результати проекту під час V Міжнародного Дня свиноферми, який відбувся 4 жовтня. Подію організували АСУ, ГС «ВАР» та компанія Dykun.

    «Наразі ми презентуємо результати дослідження за перші пів року 2017-го. Варто зауважити, що не зважаючи на літню пору, а це зазвичай період жнив і відпусток, кількість учасників бенчмаркінгу зросла. Їх питома вага у промисловій реалізації свинини сягнула 18%», — зазначила експерт.

    За словами пані Олександри, у рамках дослідження учасники розподіляються по групам за розміром підприємств — найменші, середні та найбільші — для зручності співставлення результатів. Аналітик зауважила, що крім виробничих показників аналізували й собівартість господарств.

    «Дані від учасників різняться. Це пов’язано з відмінністю методології розрахунків підприємств. Наприклад, деякі господарства рахують собівартість з ПДВ, інші — без», — пояснила Олександра Бондарська.

    Нагадаємо, Асоціація «Свинарі України» розпочала роботу над проектом бенчмаркінгу у 2016-му в рамках дослідження пріоритетних напрямків розвитку свинарства в Україні спільно з ЄБРР.

    Прес-служба Асоціації «Свинарі України»





    Схожі новини
  • Виставки «Зернові технології 2015», «Agro Animal Show 2015» та «Фрукти. Овочі. Логістика 2015» фотозвіт
  • №4 (259)
  • №2 (257)
  • №42 (254)
  • Молока стало меньше

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Українські свинарі почали більше цікавитися бенчмаркінгом


Популярність бенчмаркінгу серед вітчизняних свиногосподарств зростає. Так, до другого «туру» дослідження долучилося на 2/3х більше підприємств, ніж до першого. Про це повідомила аналітик Асоціації «Свинарі України» Олександра Бондарська презентуючи результати проекту під час V Міжнародного Дня свиноферми, який відбувся 4 жовтня. Подію організували АСУ, ГС «ВАР» та компанія Dykun.

«Наразі ми презентуємо результати дослідження за перші пів року 2017-го. Варто зауважити, що не зважаючи на літню пору, а це зазвичай період жнив і відпусток, кількість учасників бенчмаркінгу зросла. Їх питома вага у промисловій реалізації свинини сягнула 18%», — зазначила експерт.

За словами пані Олександри, у рамках дослідження учасники розподіляються по групам за розміром підприємств — найменші, середні та найбільші — для зручності співставлення результатів. Аналітик зауважила, що крім виробничих показників аналізували й собівартість господарств.

«Дані від учасників різняться. Це пов’язано з відмінністю методології розрахунків підприємств. Наприклад, деякі господарства рахують собівартість з ПДВ, інші — без», — пояснила Олександра Бондарська.

Нагадаємо, Асоціація «Свинарі України» розпочала роботу над проектом бенчмаркінгу у 2016-му в рамках дослідження пріоритетних напрямків розвитку свинарства в Україні спільно з ЄБРР.

Прес-служба Асоціації «Свинарі України»





Схожі новини
  • Виставки «Зернові технології 2015», «Agro Animal Show 2015» та «Фрукти. Овочі. Логістика 2015» фотозвіт
  • №4 (259)
  • №2 (257)
  • №42 (254)
  • Молока стало меньше

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.