Аграрний тиждень. Україна
» » Найбільш інвестиційна ніша українського агробізнесу
» » Найбільш інвестиційна ніша українського агробізнесу

    Найбільш інвестиційна ніша українського агробізнесу


    До 2 млрд доларів США потенційної виручки від експорту яловичини сьогодні втрачає Україна, не відгодовуючи молочних бичків до м’ясних кондицій для експорту м’яса в країни Близького Сходу, адже у нас – найдешевші у світі корми, а основні конкуренти знаходяться на 10 тис. км. далі від ринку збуту, ніж Україна.
    «Фактично, зараз експорт яловичини – це найбільша і абсолютно вільна інвестиційна ніша українського агробізнесу», – говорить економіст департаменту технічного співробітництва ФАО Андрій Ярмак, який є керівником м’ясного проекту ФАО та ЄБРР. 
    «При цьому, ми хочемо наголосити, що лише правильна реалізація цієї прекрасної можливості, а саме професійний маркетинг, масштабна і глибока переробка та ефективна зернова відгодівля дозволять вийти на цифру експорту в 2 млрд доларів США протягом 4-5 років. Саме тому під час Ukrainian Beef Congress ми надаємо всім бажаючим повний дороговказ: детальні бізнес плани та опис технології відгодівлі та переробки в комплекті з дослідженнями світових ринків м’яса і м’ясопродуктів та посібник з експорту», – додає експерт.
    На думку організаторів Конгресу, найефективнішою системою реалізації цієї програми буде кооперація приблизно двохсот середніх виробників молока, які вже мають велике поголів’я бичків однорідної генетики. Завдяки кооперативній відгодівлі, вони змогли б більш ефективно використовувати корми та техніку, а кооперативна переробка обійшлася б кожному учаснику приблизно в 30 тис. доларів США, що співставно з інвестиціями в розширення поголів’я на п’ять корів. При цьому, зиски від інвестицій у відгодівлю та переробку бичків були б значно більшими. 
    Дуже важливо, що Міністерство аграрної політики та продовольства України (Мінагрополітики) повністю підтримує подібні ініціативи.

    «Я впевнена, що акцент на розвитку тваринництва України, включаючи програми державної підтримки, та наші конкурентні переваги дадуть відчутні результати в молочній та м’ясній галузях України. Ми розуміємо, що розвиток виробництва яловичини дозволить створити додаткові можливості в суміжних секторах», – говорить Ольга Трофімцева, заступник Міністра аграрної політики та продовольства з питань європейської інтеграції. «Яловичина високої якості, вироблена в Україні, що продається в супермаркетах та ресторанах всього світу, і яка сама по собі є брендом, є нашою ціллю», – додає вона.
     
    Прес-служба UFEB


    Схожі новини
  • Як отримати преміальну ціну на яловичину
  • Хто буде лідером у відгодівлі молочних бичків до м’ясних кондицій
  • Дорощування бичків для виробництва яловичини на експорт
  • Чверть від усього експорту України – аграрна продукція
  • Україна експортувала м’яса та м’ясної продукції на 316 мільйонів доларів

  • Додати комментар

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Фотозвіти
Новини техніки
Рослинництво
500% рентабельности
1
02 листопада

500% рентабельности

Тваринництво
Відео

Аграрний тиждень. Україна

Всеукраїнський діловий журнал «Аграрний тиждень. Україна» створений з метою достовірного і своєчасного висвітлення об’єктивної інформації про реальний стан і роботу аграрного сектору України.


Журнал розрахований на власників, керівників і фахівців господарств і переробних підприємств; обласні та районні адміністрації, головні управління агропромислового розвитку; вищі учбові заклади аграрного напрямку I-IV ступенів акредитації, представників галузевих об’єднань і організацій, фермерів, і виходитиме за їх інформаційної підтримки.



© 2007-2016 журнал "Аграрний тиждень. Україна"

«    Грудень 2017    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031