Аграрний тиждень. Україна
» » Новий тренд в овочівництві
» » Новий тренд в овочівництві

    Новий тренд в овочівництві


    Фермери констатують, що українському овочевому бізнесу нема куди зростати, бо попит, як і кількість населення, падає. Проте перспективи є, і вони у глибинній переробці овочів.

    Про це повідомила експерт плодоовочевого ринку Східної Європи Тетяна Гетьман.

    Світ не стоїть на місці, зміни  відбуваються не тільки зовні, потреби українців теж змінюються і частіше за все, у бік продукції з доданою вартістю. «Ми вирощуємо досить багато сировини, частіше за все, саме її ми бачимо на ринках та полицях супермаркетів. А от справжній продукт, який був би якісним та зручним для кінцевого покупця, знайти досить важко, навіть, у сезони з надвиробництвом, хоча попит на нього вже сформувався»,—  розповідає експерт.

    Найбільш актуальними, на її думку, стануть овочеві  напівфабрикати для потреб ресторанного бізнесу та кулінарії, також перспективним напрямком лишається глибока переробка овочів. «Це ніші, які сміливо можна заповнювати на внутрішньому ринку і пам’ятати, що така продукція має набагато кращі експортні перспективи  порівняно зі звичайними овочами»,— закликала пані Гетьман.

    За матеріалами agroreview





    Схожі новини
  • В Україні дорожчає картопля
  • Експорт до Росії спричинив дефіцит огірків на внутрішньому ринку — ціни поповзли вверх
  • Помідори подорожчали на тлі здешевлення більшості овочів
  • Фермери до цих пір не розпродали минулорічні овочі
  • Падіння цін на овочі і фрукти поставило абсолютний рекорд

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Новий тренд в овочівництві


Фермери констатують, що українському овочевому бізнесу нема куди зростати, бо попит, як і кількість населення, падає. Проте перспективи є, і вони у глибинній переробці овочів.

Про це повідомила експерт плодоовочевого ринку Східної Європи Тетяна Гетьман.

Світ не стоїть на місці, зміни  відбуваються не тільки зовні, потреби українців теж змінюються і частіше за все, у бік продукції з доданою вартістю. «Ми вирощуємо досить багато сировини, частіше за все, саме її ми бачимо на ринках та полицях супермаркетів. А от справжній продукт, який був би якісним та зручним для кінцевого покупця, знайти досить важко, навіть, у сезони з надвиробництвом, хоча попит на нього вже сформувався»,—  розповідає експерт.

Найбільш актуальними, на її думку, стануть овочеві  напівфабрикати для потреб ресторанного бізнесу та кулінарії, також перспективним напрямком лишається глибока переробка овочів. «Це ніші, які сміливо можна заповнювати на внутрішньому ринку і пам’ятати, що така продукція має набагато кращі експортні перспективи  порівняно зі звичайними овочами»,— закликала пані Гетьман.

За матеріалами agroreview





Схожі новини
  • В Україні дорожчає картопля
  • Експорт до Росії спричинив дефіцит огірків на внутрішньому ринку — ціни поповзли вверх
  • Помідори подорожчали на тлі здешевлення більшості овочів
  • Фермери до цих пір не розпродали минулорічні овочі
  • Падіння цін на овочі і фрукти поставило абсолютний рекорд

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.