Аграрний тиждень. Україна
» » Зернові компанії просять відстрочити дату введення нових тарифів «Укрзалізниці»
» » Зернові компанії просять відстрочити дату введення нових тарифів «Укрзалізниці»

    Зернові компанії просять відстрочити дату введення нових тарифів «Укрзалізниці»


    Деякі учасники зернового ринку просять перенести дату введення нових тарифів на вантажні вагони «Укрзалізниці»  на липень.


    Про це повідомляє ЦТС.

    За словами Вадима Мірошниченка, представника компанії Cargill, бюджети вже зверстані і компанії не встигли підготуватися до вступу в дію нових тарифів.

    «У січні ми отримали лист, що будуть змінені тарифи на вагони, а товар у нас вже куплено, тому просимо перенести дату вступу нових тарифів на початок сезону — 1 липня», — зазначив він.

    Керівник компанії «Гермес-Трейдинг» Юрій Скічко зазначає, що в грудні було сказано про дерегуляцію, але угоди із закупівлі товарів були здійснені на багато місяців вперед, у компаній все було пораховано виходячи з вартості типових позицій, але в подальшому тарифи змінюються з 19 лютого.

    «Чому з 19 лютого — для нас незрозуміло, звідки визначена ціна 655 грн — теж невідомо, що за механізм визначення — ринок з ним не знайомий. Хоча в ньому дійсно є логіка, є можливо ринкова складова, але ми не побачили ні один тендер, який повинен був відбутися, де ми визначимо цю вартість і як далі механізм буде працювати», — зазначив він.

    Крім того, представники зернових компаній заявляють, що система розподілу зерновозів так і не запрацювала.

    «Раніше наприклад нам показували барвисту презентацію з механізмом розподілу зерновозів, але так цей механізм і не запрацював. Ми б хотіли повернутися до питання про прозорість розподілу зерновозів. Поки ми не розуміємо, де вони працюють і як, як формується ті ринкові ціни на використання зерновозів», — прокоментував Юрій Скічко.

    За його словами, залізниця віддала пріоритет маршрутами і знову тисячі заявок не задовольняються. Немає прогнозованості, немає розуміння як працює ринок та як він буде далі працювати, додав глава «Гермес-Трейдинг».

    Нагадаємо, «Укрзалізниця» планує побудувати контейнерні термінали в Вінниці і на кордоні України з іншими країнами Європи.

     

    //agravery.com

     

     





    Схожі новини
  • В листопаді відбудеться індексація тарифів на вантажні перевезення
  • Вантажні перевезення подорожчають вже влітку
  • Укрзалізниця проіндексує тарифи на вантажні перевезення на 12,2%
  • Укрзалізниця навантажила рекордну добову кількість зерновозів
  • Укрзалізниця навантажила рекордну добову кількість зерновозів

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Зернові компанії просять відстрочити дату введення нових тарифів «Укрзалізниці»


Деякі учасники зернового ринку просять перенести дату введення нових тарифів на вантажні вагони «Укрзалізниці»  на липень.


Про це повідомляє ЦТС.

За словами Вадима Мірошниченка, представника компанії Cargill, бюджети вже зверстані і компанії не встигли підготуватися до вступу в дію нових тарифів.

«У січні ми отримали лист, що будуть змінені тарифи на вагони, а товар у нас вже куплено, тому просимо перенести дату вступу нових тарифів на початок сезону — 1 липня», — зазначив він.

Керівник компанії «Гермес-Трейдинг» Юрій Скічко зазначає, що в грудні було сказано про дерегуляцію, але угоди із закупівлі товарів були здійснені на багато місяців вперед, у компаній все було пораховано виходячи з вартості типових позицій, але в подальшому тарифи змінюються з 19 лютого.

«Чому з 19 лютого — для нас незрозуміло, звідки визначена ціна 655 грн — теж невідомо, що за механізм визначення — ринок з ним не знайомий. Хоча в ньому дійсно є логіка, є можливо ринкова складова, але ми не побачили ні один тендер, який повинен був відбутися, де ми визначимо цю вартість і як далі механізм буде працювати», — зазначив він.

Крім того, представники зернових компаній заявляють, що система розподілу зерновозів так і не запрацювала.

«Раніше наприклад нам показували барвисту презентацію з механізмом розподілу зерновозів, але так цей механізм і не запрацював. Ми б хотіли повернутися до питання про прозорість розподілу зерновозів. Поки ми не розуміємо, де вони працюють і як, як формується ті ринкові ціни на використання зерновозів», — прокоментував Юрій Скічко.

За його словами, залізниця віддала пріоритет маршрутами і знову тисячі заявок не задовольняються. Немає прогнозованості, немає розуміння як працює ринок та як він буде далі працювати, додав глава «Гермес-Трейдинг».

Нагадаємо, «Укрзалізниця» планує побудувати контейнерні термінали в Вінниці і на кордоні України з іншими країнами Європи.

 

//agravery.com

 

 





Схожі новини
  • В листопаді відбудеться індексація тарифів на вантажні перевезення
  • Вантажні перевезення подорожчають вже влітку
  • Укрзалізниця проіндексує тарифи на вантажні перевезення на 12,2%
  • Укрзалізниця навантажила рекордну добову кількість зерновозів
  • Укрзалізниця навантажила рекордну добову кількість зерновозів

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.