Аграрний тиждень. Україна
» » LNZ Group планує вдвічі наростити продажі ЗЗР
» » LNZ Group планує вдвічі наростити продажі ЗЗР

    LNZ Group планує вдвічі наростити продажі ЗЗР


    Перед LNZ Group не стоїть завдання завойовувати певну частку на ринку пестицидів, оскільки компанія є не виробником, а дистриб'ютором. Стратегічна мета LNZ Group — активне зростання продажів.

    Про це в ексклюзивному коментарі AgroPortal.ua повідомив директор дистриб'юторської компанії ТОВ «ЛНЗ» Андрій Полтавець.

    «Наш стратегічний план по збільшенню продажів ЗЗР повністю виконується, і ми розуміємо, що наш ріст викликає падіння у інших операторів ринку. Але це здорова конкуренція, від якої аграрій тільки виграє. У порівнянні з минулим роком, ми запланували вдвічі більший обсяг продажів (у грошовому еквіваленті), ніж в попередньому», — констатував він.

    За словами Андрія Полтавця, компанія прагне стати для партнерів надійним постачальником як насіння, так і ЗЗР, а не тільки насіння і ситуативно ЗЗР, як це було кілька років тому.

    Він уточнив, що за останній рік значно зросла частка ЗЗР в загальних продажах LNZ Group.

    «Ще кілька років тому співвідношення продажів насіння/ЗЗР у нас було в межах 90/10%, в 2018 році — це вже буде 60/40%, в 2019 році ставимо за мету вийти на показник 50/50%», — повідомив директор дистрибуційної компанії ТОВ «ЛНЗ».

     

    //ucab.ua





    Схожі новини
  • Дніпропетровська ТОВ "Омега" купує російську мережу супермаркетів “Перекресток” в Україні.
  • Розширює виробничі площі
  • На Донеччині з'явиться потужний завод з переробки соняшника
  • Компанія «АВК» в 2012 році збільшила виробництво на 5,3%
  • Carlsberg Ukraine у ​​2012 році збільшить продажі квасу в Україну на 30% /

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

LNZ Group планує вдвічі наростити продажі ЗЗР


Перед LNZ Group не стоїть завдання завойовувати певну частку на ринку пестицидів, оскільки компанія є не виробником, а дистриб'ютором. Стратегічна мета LNZ Group — активне зростання продажів.

Про це в ексклюзивному коментарі AgroPortal.ua повідомив директор дистриб'юторської компанії ТОВ «ЛНЗ» Андрій Полтавець.

«Наш стратегічний план по збільшенню продажів ЗЗР повністю виконується, і ми розуміємо, що наш ріст викликає падіння у інших операторів ринку. Але це здорова конкуренція, від якої аграрій тільки виграє. У порівнянні з минулим роком, ми запланували вдвічі більший обсяг продажів (у грошовому еквіваленті), ніж в попередньому», — констатував він.

За словами Андрія Полтавця, компанія прагне стати для партнерів надійним постачальником як насіння, так і ЗЗР, а не тільки насіння і ситуативно ЗЗР, як це було кілька років тому.

Він уточнив, що за останній рік значно зросла частка ЗЗР в загальних продажах LNZ Group.

«Ще кілька років тому співвідношення продажів насіння/ЗЗР у нас було в межах 90/10%, в 2018 році — це вже буде 60/40%, в 2019 році ставимо за мету вийти на показник 50/50%», — повідомив директор дистрибуційної компанії ТОВ «ЛНЗ».

 

//ucab.ua





Схожі новини
  • Дніпропетровська ТОВ "Омега" купує російську мережу супермаркетів “Перекресток” в Україні.
  • Розширює виробничі площі
  • На Донеччині з'явиться потужний завод з переробки соняшника
  • Компанія «АВК» в 2012 році збільшила виробництво на 5,3%
  • Carlsberg Ukraine у ​​2012 році збільшить продажі квасу в Україну на 30% /

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.