Аграрний тиждень. Україна
» » УЗА ВИСУНУЛА 10 ВИМОГ ДО УКРЗАЛІЗНИЦІ
» » УЗА ВИСУНУЛА 10 ВИМОГ ДО УКРЗАЛІЗНИЦІ

    УЗА ВИСУНУЛА 10 ВИМОГ ДО УКРЗАЛІЗНИЦІ


    Українська зернова асоціація висунула до монополіста ПАТ «Укрзалізниця» 10 пропозицій, що вдосконалять процес перевезення зерна залізницею, а також покращить умови ведення бізнесу для компаній, що здійснюють експорт зерна та забезпечують надходження валютної виручки в країну.

    Зокрема, зернова галузь скаржиться, що ПАТ «Укрзалізниця» як монополіст, що перевозить близько 70% всього зерна, працює незадовільно, чим наносить збитки експортерам і як внаслідок бюджету країни. Подальше ігнорування Укрзалізницею пропозицій та зауважень громадськості ставить під загрозу весь експорт зернових культур, що оцінюється в 40-45 млн т або близько 6-8 млрд. доларів США.

    Як відомо, експорт агропродукції забезпечує близько 30% всіх валютних надходжень до України, в структурі якого частка зернових культур досягає близько 50%. За перше півріччя 2017 року, частка сільськогосподарської продукції у структурі загального експорту України складає 42,2%.

    За даними компаній-членів УЗА, останнім часом гостро постала проблема забезпечення подання ПАТ «Українська залізниця» залізничних вагонів під навантаження на зернові склади з метою постачання зерна на експорт через морські порти України. За наявною інформацією, більшість вагонів-зерновозів інвентарного парку ПАТ «Українська залізниця» були введені в експлуатацію в 70-80-х роках минулого століття та строк експлуатації яких вже давно минув.

    «Незважаючи на те, що має місце щорічне зростання експортних можливостей зернових українськими експортерами, нам не зрозуміло, чому ПАТ «Українська залізниця» не ставить за мету використання коштів від підвищення тарифів за користування вагонів-зерновозів на будівництво нових вагонів та суттєвого збільшення кількості локомотивної тяги», - підкреслив під час прес-брифінгу, що відбувся в Українській зерновій асоціації 15 березня 2018 року Президент УЗА Микола Горбачьов.

    Нагадаємо, ПАТ «Укрзалізниця» вдруге за один маркетинговий рік збільшила вартість залізничних перевезень. Перше підвищення на 15% відбулось у листопаді 2017 році і друге відбулося в лютому 2018 року - ще на 100-200 грн на тоні зерна.

    Президент УЗА також додав, що сьогодні залізниця є найбільш проблемною ланкою ланцюга поставки українського зерна, що експортується на зовнішні ринки.

    УЗА звертається до ПАТ «Укрзалізниця» з вимогою забезпечити безперебійний експорт зернових, шляхом ефективного перевезення вантажів, а також врахувати зауваження та пропозиції громадськості:

    1.                  Оприлюднит и алгоритм розподілу вагонів –зерновозів та локомотивної тяги, в тому числі іноземного парку, що порожнім повертається до країни реєстрації; а також врахувати розподіл вагонних маршрутів в розрізі всієї країни, а не тільки регіонів та окремих компаній. Крім того, оприлюднити результати та архів розподілу вагонів –зерновозів за минулий рік;

    2.                  Збільшити інвестиції у будівництво вагонів – зерновозів та локомотивної тяги, шляхом внесення змін до фінансового плану компанії;

    3.                  Інтенсифік увати питання впровадження приватної тяги, яке передбачене угодою про Асоціацію України з ЄС;

    4.                  Переглянут и в цілому процедури проведення дерегуляції в сфері залізничного транспорту та підвищення тарифів на залізничні вантажні перевезення для вагонів-зерновозів і запровадити нову вартість послуг за користування вагонами Укрзалізниці не з 19 лютого 2018 року, а з 1 липня 2018 року, адже компанії, які забезпечують експорт зерна і надходження валютної виручки в країну, працюють за маркетинговим роком, а не календарним. Крім того, передбачити прогнозованість зміни вартості перевезення зерна у майбутньому;

    5.                  Збільшити оборотність вагонів, що зменшилася на 20-40% в порівнянні з минулим роком, а також збільшити показник навантаження зерновозів, що за рік зменшився вдвічі до 800 вагонів на добу, при задоволенні заявок клієнтів порожніми вагонами лише до 20%;

    6.                  Розглядати розподіл вагонних маршрутів в розрізі станцій та елеваторів, їх здатністю до цілодобової щорічної роботи, без урахування власника чи експедитора;

    7.                  Залучити елеватор як єдиного учасника погодження АРМа та єдиної відповідальної сторони за виконання норми завантаження/опрацювання зерновозів, та введення системи штрафів за невиконання норм;

    8.                  Надати інформацію щодо залізничних станцій, на яких буде оптимізовано подача вагонів-зерновозів та локомотивної тяги. Ініціатива ПАТ «Укрзалізниця» щодо закриття малоефективних станцій ускладнює прогнозоване ведення бізнесу, оскільки компанії не можуть передбачити наперед які саме станції УЗ вважає малоефективними та які має намір закрити;

    9.                  Передбачит и відповідальності за брудні та технічно несправні подані вагони, несвоєчасну подачу та невідповідність узгодженій кількості поданих порожніх вагонів та локомотивної (маневрової) тяги, а також, за перевищення часу транспортування зерна від елеватора до місця призначення з вини УЗ;

    10.              Привести пропускну систему ЄТП портів у відповідність до кількості щоденно опрацьовуваних зерновозів.

    УЗА





    Схожі новини
  • За рік завезли на чверть більше квітів
  • Виставки «Зернові технології 2015», «Agro Animal Show 2015» та «Фрукти. Овочі. Логістика 2015» фотозвіт
  • №4 (259)
  • №42 (254)
  • Молока стало меньше

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

УЗА ВИСУНУЛА 10 ВИМОГ ДО УКРЗАЛІЗНИЦІ


Українська зернова асоціація висунула до монополіста ПАТ «Укрзалізниця» 10 пропозицій, що вдосконалять процес перевезення зерна залізницею, а також покращить умови ведення бізнесу для компаній, що здійснюють експорт зерна та забезпечують надходження валютної виручки в країну.

Зокрема, зернова галузь скаржиться, що ПАТ «Укрзалізниця» як монополіст, що перевозить близько 70% всього зерна, працює незадовільно, чим наносить збитки експортерам і як внаслідок бюджету країни. Подальше ігнорування Укрзалізницею пропозицій та зауважень громадськості ставить під загрозу весь експорт зернових культур, що оцінюється в 40-45 млн т або близько 6-8 млрд. доларів США.

Як відомо, експорт агропродукції забезпечує близько 30% всіх валютних надходжень до України, в структурі якого частка зернових культур досягає близько 50%. За перше півріччя 2017 року, частка сільськогосподарської продукції у структурі загального експорту України складає 42,2%.

За даними компаній-членів УЗА, останнім часом гостро постала проблема забезпечення подання ПАТ «Українська залізниця» залізничних вагонів під навантаження на зернові склади з метою постачання зерна на експорт через морські порти України. За наявною інформацією, більшість вагонів-зерновозів інвентарного парку ПАТ «Українська залізниця» були введені в експлуатацію в 70-80-х роках минулого століття та строк експлуатації яких вже давно минув.

«Незважаючи на те, що має місце щорічне зростання експортних можливостей зернових українськими експортерами, нам не зрозуміло, чому ПАТ «Українська залізниця» не ставить за мету використання коштів від підвищення тарифів за користування вагонів-зерновозів на будівництво нових вагонів та суттєвого збільшення кількості локомотивної тяги», - підкреслив під час прес-брифінгу, що відбувся в Українській зерновій асоціації 15 березня 2018 року Президент УЗА Микола Горбачьов.

Нагадаємо, ПАТ «Укрзалізниця» вдруге за один маркетинговий рік збільшила вартість залізничних перевезень. Перше підвищення на 15% відбулось у листопаді 2017 році і друге відбулося в лютому 2018 року - ще на 100-200 грн на тоні зерна.

Президент УЗА також додав, що сьогодні залізниця є найбільш проблемною ланкою ланцюга поставки українського зерна, що експортується на зовнішні ринки.

УЗА звертається до ПАТ «Укрзалізниця» з вимогою забезпечити безперебійний експорт зернових, шляхом ефективного перевезення вантажів, а також врахувати зауваження та пропозиції громадськості:

1.                  Оприлюднит и алгоритм розподілу вагонів –зерновозів та локомотивної тяги, в тому числі іноземного парку, що порожнім повертається до країни реєстрації; а також врахувати розподіл вагонних маршрутів в розрізі всієї країни, а не тільки регіонів та окремих компаній. Крім того, оприлюднити результати та архів розподілу вагонів –зерновозів за минулий рік;

2.                  Збільшити інвестиції у будівництво вагонів – зерновозів та локомотивної тяги, шляхом внесення змін до фінансового плану компанії;

3.                  Інтенсифік увати питання впровадження приватної тяги, яке передбачене угодою про Асоціацію України з ЄС;

4.                  Переглянут и в цілому процедури проведення дерегуляції в сфері залізничного транспорту та підвищення тарифів на залізничні вантажні перевезення для вагонів-зерновозів і запровадити нову вартість послуг за користування вагонами Укрзалізниці не з 19 лютого 2018 року, а з 1 липня 2018 року, адже компанії, які забезпечують експорт зерна і надходження валютної виручки в країну, працюють за маркетинговим роком, а не календарним. Крім того, передбачити прогнозованість зміни вартості перевезення зерна у майбутньому;

5.                  Збільшити оборотність вагонів, що зменшилася на 20-40% в порівнянні з минулим роком, а також збільшити показник навантаження зерновозів, що за рік зменшився вдвічі до 800 вагонів на добу, при задоволенні заявок клієнтів порожніми вагонами лише до 20%;

6.                  Розглядати розподіл вагонних маршрутів в розрізі станцій та елеваторів, їх здатністю до цілодобової щорічної роботи, без урахування власника чи експедитора;

7.                  Залучити елеватор як єдиного учасника погодження АРМа та єдиної відповідальної сторони за виконання норми завантаження/опрацювання зерновозів, та введення системи штрафів за невиконання норм;

8.                  Надати інформацію щодо залізничних станцій, на яких буде оптимізовано подача вагонів-зерновозів та локомотивної тяги. Ініціатива ПАТ «Укрзалізниця» щодо закриття малоефективних станцій ускладнює прогнозоване ведення бізнесу, оскільки компанії не можуть передбачити наперед які саме станції УЗ вважає малоефективними та які має намір закрити;

9.                  Передбачит и відповідальності за брудні та технічно несправні подані вагони, несвоєчасну подачу та невідповідність узгодженій кількості поданих порожніх вагонів та локомотивної (маневрової) тяги, а також, за перевищення часу транспортування зерна від елеватора до місця призначення з вини УЗ;

10.              Привести пропускну систему ЄТП портів у відповідність до кількості щоденно опрацьовуваних зерновозів.

УЗА





Схожі новини
  • За рік завезли на чверть більше квітів
  • Виставки «Зернові технології 2015», «Agro Animal Show 2015» та «Фрукти. Овочі. Логістика 2015» фотозвіт
  • №4 (259)
  • №42 (254)
  • Молока стало меньше

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.