Аграрний тиждень. Україна
» » У Мінприроди відбулася зустріч із найбільшими українськими зернотрейдерами
» » У Мінприроди відбулася зустріч із найбільшими українськими зернотрейдерами

    У Мінприроди відбулася зустріч із найбільшими українськими зернотрейдерами


     

    Міністр екології та природних ресурсів України Остап Семерак напередодні сезону експорту зерна, котрий розпочнеться 1 липня, зустрівся із найбільшими зернотрейдерами та представниками Американської торговельної палати, щоб обговорити екологічну складову в процесі організації транспортної логістики та подальшу взаємодію у цьому процесі бізнесу і Державної екологічної інспекції.

    У першу чергу сторони домовилися створити спеціальну «гарячу лінію» для інформування про питання щодо екологічного нагляду, які можуть виникати у період сезону експорту зерна.

    Особливу увагу Остап Семерак також акцентував на важливості екологічної складової під час організації морської логістики. Він нагадав, що цього місяця Міжнародна морська організація (ІМО) розпочала аудит портів України, до якого залучені представники Мінприроди та Державної екологічної інспекції.

    «Аудит охоплює не лише міжнародне торговельне судноплавство, але також стандарти по забезпеченню безпеки на морі і запобіганню забрудненню довкілля з суден довкілля, в першу чергу морського. Йдеться якраз про ту важливу частину роботи, яку виконують українські екологічні інспектори для упередження виникнення забруднення та захисту довкілля», - повідомив Остап Семерак.

    Він зазначив, що для України одним із пріоритетів є запровадження європейських стандартів та інновацій у роботі морських портів.

    «Азовське та Чорне море - важливі райони міжнародних транспортних перевезень. З одного боку, торговельне мореплавство приносить прибуток, а з іншого - нерідко завдає великої шкоди довкіллю і є причиною забруднення моря. Ми не можемо робити вигляд, що у нас немає цієї проблеми», - зазначив Остап Семерак.

    Він наголосив, що українські експортери повинні вживати заходи щодо забезпечення екологічної безпеки суднами, на яких експортується продукція, для зменшення забруднення навколишнього природного середовища.

    «Це і є не чим іншим, як соціальною відповідальністю бізнесу. Держава готова підтримувати та допомагати такому бізнесу. Україна зробила вибір на користь Європейського Союзу, а значить, ми зобов’язалися запровадити сучасні екостандарти, і бізнес має бути партнером у цій історії», - сказав Остап Семерак.

    У ході зустрічі також йшлося про проведення екологічного та радіологічного контролів зернових вантажів у морських портах України та необхідність внесення змін до відповідних нормативно-правових актів. Окремо учасники зустрічі обговорили роботу системи автоматичного контролю за переміщенням вантажів (система «Янтар»), яка працює в морських портах України.

    Також сторони домовилися ініціювати проведення зустрічі за участю представників Державної екологічної інспекції України, Державної прикордонної служби України, Державної митної служби, Адміністрації морських портів України, Міністерства інфраструктури та Мінприроди для налагодження подальшої ефективної співпраці держави та бізнесу в процесі впровадження в Україні сучасних міжнародних стандартів, зокрема, в частині охорони довкілля.

     
    https://www.kmu.gov.ua





    Схожі новини
  • Агропродукція обійшла руду в морських портах України
  • Вирубку лісів у заповідниках заборонено
  • ЮРІЙ ВАСЬКОВ: ЗАПРОВАДЖЕННЯ СПРОЩЕНИХ ПРОЦЕДУР ОФОРМЛЕННЯ СУДЕН І ВАНТАЖІВ У ПОРТАХ ДОЗВОЛИТЬ БІЗНЕСУ ЗАОЩАДИТИ ДО 8 МЛРД ГРН НА РІК
  • ЄС протягом місяця може зняти обмеження для українських товарів
  • Всі українські морські порти внесуть в єдиний реєстр

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

У Мінприроди відбулася зустріч із найбільшими українськими зернотрейдерами


 

Міністр екології та природних ресурсів України Остап Семерак напередодні сезону експорту зерна, котрий розпочнеться 1 липня, зустрівся із найбільшими зернотрейдерами та представниками Американської торговельної палати, щоб обговорити екологічну складову в процесі організації транспортної логістики та подальшу взаємодію у цьому процесі бізнесу і Державної екологічної інспекції.

У першу чергу сторони домовилися створити спеціальну «гарячу лінію» для інформування про питання щодо екологічного нагляду, які можуть виникати у період сезону експорту зерна.

Особливу увагу Остап Семерак також акцентував на важливості екологічної складової під час організації морської логістики. Він нагадав, що цього місяця Міжнародна морська організація (ІМО) розпочала аудит портів України, до якого залучені представники Мінприроди та Державної екологічної інспекції.

«Аудит охоплює не лише міжнародне торговельне судноплавство, але також стандарти по забезпеченню безпеки на морі і запобіганню забрудненню довкілля з суден довкілля, в першу чергу морського. Йдеться якраз про ту важливу частину роботи, яку виконують українські екологічні інспектори для упередження виникнення забруднення та захисту довкілля», - повідомив Остап Семерак.

Він зазначив, що для України одним із пріоритетів є запровадження європейських стандартів та інновацій у роботі морських портів.

«Азовське та Чорне море - важливі райони міжнародних транспортних перевезень. З одного боку, торговельне мореплавство приносить прибуток, а з іншого - нерідко завдає великої шкоди довкіллю і є причиною забруднення моря. Ми не можемо робити вигляд, що у нас немає цієї проблеми», - зазначив Остап Семерак.

Він наголосив, що українські експортери повинні вживати заходи щодо забезпечення екологічної безпеки суднами, на яких експортується продукція, для зменшення забруднення навколишнього природного середовища.

«Це і є не чим іншим, як соціальною відповідальністю бізнесу. Держава готова підтримувати та допомагати такому бізнесу. Україна зробила вибір на користь Європейського Союзу, а значить, ми зобов’язалися запровадити сучасні екостандарти, і бізнес має бути партнером у цій історії», - сказав Остап Семерак.

У ході зустрічі також йшлося про проведення екологічного та радіологічного контролів зернових вантажів у морських портах України та необхідність внесення змін до відповідних нормативно-правових актів. Окремо учасники зустрічі обговорили роботу системи автоматичного контролю за переміщенням вантажів (система «Янтар»), яка працює в морських портах України.

Також сторони домовилися ініціювати проведення зустрічі за участю представників Державної екологічної інспекції України, Державної прикордонної служби України, Державної митної служби, Адміністрації морських портів України, Міністерства інфраструктури та Мінприроди для налагодження подальшої ефективної співпраці держави та бізнесу в процесі впровадження в Україні сучасних міжнародних стандартів, зокрема, в частині охорони довкілля.

 
https://www.kmu.gov.ua





Схожі новини
  • Агропродукція обійшла руду в морських портах України
  • Вирубку лісів у заповідниках заборонено
  • ЮРІЙ ВАСЬКОВ: ЗАПРОВАДЖЕННЯ СПРОЩЕНИХ ПРОЦЕДУР ОФОРМЛЕННЯ СУДЕН І ВАНТАЖІВ У ПОРТАХ ДОЗВОЛИТЬ БІЗНЕСУ ЗАОЩАДИТИ ДО 8 МЛРД ГРН НА РІК
  • ЄС протягом місяця може зняти обмеження для українських товарів
  • Всі українські морські порти внесуть в єдиний реєстр

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.