Аграрний тиждень. Україна
» » В Україні вперше запустили випуск рослинного молока
» » В Україні вперше запустили випуск рослинного молока

    В Україні вперше запустили випуск рослинного молока


    В Україні вперше запустили випуск рослинного молокаПродаж нового продукту – рослинної альтернативи молока «Ідеаль Немолоко» від компанії «Люстдорф» стартує в Україні з листопада 2018-го року. Вперше на вітчизняному ринку з’являться повністю рослинні натуральні напої, створені за власною, унікальною технологією. Продукт багатий на корисну клітковину, легко засвоюється організмом, має високу поживну цінність та не містить ГМО, холестерину, лактози і доданого цукру.

    Мова йде про два ультрапастеризовані напої – вівсяний та гречаний, які містять 2,5% жиру і не мають у своєму складі інгредієнтів тваринного походження. Вони, безумовно, потішать смак вегетаріанців, православних віруючих під час посту, всіх, хто не переносить лактози, а також новаторів – людей, які люблять експериментувати, відкривати для себе нові смаки та урізноманітнювати свій раціон. Напої можна пити в чистому вигляді або ж додавати в каву і чай. Вони підходять для приготування каш, сухих сніданків, млинців, соусів та інших страв.

    Технологія виробництва «Ідеаль Немолоко» – це виключно власна розробка компанії, якою у «Люстдорф» дуже пишаються:

    «Ідея виникла ще два роки тому, але чекала свого часу для втілення. Великим поштовхом для її реалізації стала тенденція на динамічний ріст категорії рослинних напоїв у світі, збільшення кількості прибічників здорового способу життя та наше бажання постійно бути в русі, знаходити і займати нові ніші на галузевому ринку, – розповідає Наталія Веремчук, Директор по маркетингу «Люстдорф».

    Технологи компанії Люстдорф протягом тривалого часу працювали над створенням цих напоїв. Ми пробували іноземні аналоги, вивчали їх склад, радились з технічними спеціалістами з інших компаній. Під час розробки продукту було проведено безліч дегустацій, поки ми не зробили продукт, приємний на смак та запах, якому немає аналогів на ринку». Обсяг інвестицій в даний інноваційний продукт склав 3 млн доларів США.

    Що стосується переваг,то напої «Ідеаль НеМолоко» значно дешевші за закордонні аналоги, які присутні на вітчизняному ринку. Продукт сертифікований знаком V-Label Vegan від європейської спілки вегетаріанців і це є додатковим ступенем для довіри споживачів-вегетаріанців. Вони можуть бути впевнені, що продукт є рослинним на 100%. В склад напоїв входять лише натуральні компоненти.

    Наталія Веремчук, директор по маркетингу «Люстдорф»:

    «Відчизняний ринок Dairy Alternatives сьогодні перебуває на початковому етапі розвитку. Але він набирає оберти, показуючи постійний приріст.

    Як новатор і першопрохідник у даному кластері галузі, компанія «Люстдорф» на разі має всі перспективи для нарощування потужностей виробництва та реалізації своєї унікальної продукції. Адже, ціна нашого продукту значно дешевша іноземних аналогів, а його смаки(овес та гречка) відомі і давно полюбилися українцям, тому і сприймаються позитивно».

    Прогнози на майбутнє щодо лінійки продуктів «Ідеаль Немолоко» більш ніж оптимістичні. Популярність тренду ЗОЖ тільки зростає, українці турбуються за своє здоров'я. Вони все частіше подорожують і, куштуючи за кордоном нові продукти, «привозять» нові звички щодо своїх харчових уподобань. Зростає і кількість людей, які дотримуються посту, вегетаріанців. Тож, можна сміливо прогнозувати збільшення обсягів продажу рослинних напоїв у майбутньому. Компанія «Люстдорф» має амбітні плани зробити дану категорію не нішевою, а масовою. Є певні плани і по розширенню асортименту.

    ДОВІДКА:

    Компанія «Люстдорф» понад 20 років займається виробництвом високоякісних молочних продуктів. На сьогодні її асортимент складається більш ніж з 100-та найменувань молочної продукції, що випускаються під широко відомими торговельними марками «На здоров’я», «Селянське», «Бурьонка», «Весела Бурьонка», «Смачно шеф», «Мяу Мілк».

    Компанія має представництва у Києві, Одесі, Львові, Дніпрі, Харкові, Запоріжжі, Вінниці, Кривому Розі, Миколаєві та Луцьку. На даний час на підприємстві працює понад 1700 співробітників.

    Виробничі потужності розташовані у екологічно сприятливій Вінницькій області і забезпечуються сировиною, зібраною у більш ніж 50 фермерських господарствах регіону. Якість продукції компанії «Люстдорф» підтверджено сертифікатами ІSO, НАССР. В січні 2016 року компанія одна з перших отримала дозвіл на експорт молочно





    Схожі новини
  • В Украине начали производить молоко для вегетарианцев
  • ТОП-10 найбільших виробників молочки
  • Новатор ринку фасованого яйця
  • Молочна галузь помалу розвивається
  • Nemiroff почала експорт продукції до Албанії та Камбоджі

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

В Україні вперше запустили випуск рослинного молока


В Україні вперше запустили випуск рослинного молокаПродаж нового продукту – рослинної альтернативи молока «Ідеаль Немолоко» від компанії «Люстдорф» стартує в Україні з листопада 2018-го року. Вперше на вітчизняному ринку з’являться повністю рослинні натуральні напої, створені за власною, унікальною технологією. Продукт багатий на корисну клітковину, легко засвоюється організмом, має високу поживну цінність та не містить ГМО, холестерину, лактози і доданого цукру.

Мова йде про два ультрапастеризовані напої – вівсяний та гречаний, які містять 2,5% жиру і не мають у своєму складі інгредієнтів тваринного походження. Вони, безумовно, потішать смак вегетаріанців, православних віруючих під час посту, всіх, хто не переносить лактози, а також новаторів – людей, які люблять експериментувати, відкривати для себе нові смаки та урізноманітнювати свій раціон. Напої можна пити в чистому вигляді або ж додавати в каву і чай. Вони підходять для приготування каш, сухих сніданків, млинців, соусів та інших страв.

Технологія виробництва «Ідеаль Немолоко» – це виключно власна розробка компанії, якою у «Люстдорф» дуже пишаються:

«Ідея виникла ще два роки тому, але чекала свого часу для втілення. Великим поштовхом для її реалізації стала тенденція на динамічний ріст категорії рослинних напоїв у світі, збільшення кількості прибічників здорового способу життя та наше бажання постійно бути в русі, знаходити і займати нові ніші на галузевому ринку, – розповідає Наталія Веремчук, Директор по маркетингу «Люстдорф».

Технологи компанії Люстдорф протягом тривалого часу працювали над створенням цих напоїв. Ми пробували іноземні аналоги, вивчали їх склад, радились з технічними спеціалістами з інших компаній. Під час розробки продукту було проведено безліч дегустацій, поки ми не зробили продукт, приємний на смак та запах, якому немає аналогів на ринку». Обсяг інвестицій в даний інноваційний продукт склав 3 млн доларів США.

Що стосується переваг,то напої «Ідеаль НеМолоко» значно дешевші за закордонні аналоги, які присутні на вітчизняному ринку. Продукт сертифікований знаком V-Label Vegan від європейської спілки вегетаріанців і це є додатковим ступенем для довіри споживачів-вегетаріанців. Вони можуть бути впевнені, що продукт є рослинним на 100%. В склад напоїв входять лише натуральні компоненти.

Наталія Веремчук, директор по маркетингу «Люстдорф»:

«Відчизняний ринок Dairy Alternatives сьогодні перебуває на початковому етапі розвитку. Але він набирає оберти, показуючи постійний приріст.

Як новатор і першопрохідник у даному кластері галузі, компанія «Люстдорф» на разі має всі перспективи для нарощування потужностей виробництва та реалізації своєї унікальної продукції. Адже, ціна нашого продукту значно дешевша іноземних аналогів, а його смаки(овес та гречка) відомі і давно полюбилися українцям, тому і сприймаються позитивно».

Прогнози на майбутнє щодо лінійки продуктів «Ідеаль Немолоко» більш ніж оптимістичні. Популярність тренду ЗОЖ тільки зростає, українці турбуються за своє здоров'я. Вони все частіше подорожують і, куштуючи за кордоном нові продукти, «привозять» нові звички щодо своїх харчових уподобань. Зростає і кількість людей, які дотримуються посту, вегетаріанців. Тож, можна сміливо прогнозувати збільшення обсягів продажу рослинних напоїв у майбутньому. Компанія «Люстдорф» має амбітні плани зробити дану категорію не нішевою, а масовою. Є певні плани і по розширенню асортименту.

ДОВІДКА:

Компанія «Люстдорф» понад 20 років займається виробництвом високоякісних молочних продуктів. На сьогодні її асортимент складається більш ніж з 100-та найменувань молочної продукції, що випускаються під широко відомими торговельними марками «На здоров’я», «Селянське», «Бурьонка», «Весела Бурьонка», «Смачно шеф», «Мяу Мілк».

Компанія має представництва у Києві, Одесі, Львові, Дніпрі, Харкові, Запоріжжі, Вінниці, Кривому Розі, Миколаєві та Луцьку. На даний час на підприємстві працює понад 1700 співробітників.

Виробничі потужності розташовані у екологічно сприятливій Вінницькій області і забезпечуються сировиною, зібраною у більш ніж 50 фермерських господарствах регіону. Якість продукції компанії «Люстдорф» підтверджено сертифікатами ІSO, НАССР. В січні 2016 року компанія одна з перших отримала дозвіл на експорт молочно





Схожі новини
  • В Украине начали производить молоко для вегетарианцев
  • ТОП-10 найбільших виробників молочки
  • Новатор ринку фасованого яйця
  • Молочна галузь помалу розвивається
  • Nemiroff почала експорт продукції до Албанії та Камбоджі

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.