Аграрний тиждень. Україна
» » 6-й рік – політ аграрний
» » 6-й рік – політ аграрний

    6-й рік – політ аграрний


    6-й рік – політ аграрнийМіжнародні промоції – це можливості для органіків не тільки заявити про свою продукцію та підняти імідж країни, а й збільшити прибуток

    BIOFACH 2019 – це чудова можливість презентувати органічних виробників та країну, що експортує не тільки сировину, а й готові продукти високої якості, – відзначила Ольга Трофімцева, заступник міністра аграрної політики і продовольства України з питань Євроінтеграції під час прес-конференції «Лютий – початок 6-го аграрногосупер-сезонудля українського бізнесу», яка відбулася 18 грудня в Укрінформі.

    Нагадаємо, що на підсумковому агрозаході 2018 року, в рамках Agroport East Kharkiv, було презентовано новий формат Національного павільйону органічних виробників України – Organic Ukraine Business Hub (OUBH). З одного боку цього річ організатори сфокусувалися на популяризації цього трендового напрямку, з іншого – це вже підготовка нового проекту АГРОПОРТУ за межами України, з якого розпочнеться його 6-й сезон разом з органічними виробниками на виставці BIOFACH 2019. Організатором національного павільйону з 2019 року виступає Agroportex.Bio. Компанія була сформована як окремий напрямок з «Розвитку органічного ринку України та промоції органічної продукції українського виробництва» у 2017 році в рамках діяльності проекту «Агропорт Україна».

    – Органічний та екологічний бізнес – це бізнес нашого майбутнього, – зауважив Семен Пускай, заступник директора департаменту МСБ Укргазбанку. – Ми всіляко сприяємо розвитку компаній, які обрали шлях енергоефективного та екологічного бізнесу та маємо досить багато програм для підтримки агровиробників Так, у нас зараз є чимало програм для агро-імпортерів та агро-експортерів, практично всі провідні дилери техніки та обладнання зі світовими іменами сьогодні є партнерами нашого банку. І вони допомагають реалізовувати програми для агропідприємств з вартістю фінансування від 1 відсотка річних.

    ФАО також розглядає органічне виробництво як один із драйверів розвитку сталого сільського господарства в Україні, ­–зазначивМихайло Малков, координатор програм розвитку ФАО в Україні.

    За останні десять років площа органічних земель в Україні збільшилася майже вдвічі – з 242 тис. га до 421 тис. га – це 11-й показник в Європі. Найбільше серед органічної продукції ми вирощуємо зернові, проте набирає популярності вирощування нішових культур, зокрема ягід…

    Євген Комаров, керівник напрямку контролю Агропромислової групи «Арніка» поділився досвідом, адже вони прийматимуть участь у BIOFACH вже в 4-тий раз, та зауважив, що для них, як учасників Національного павільйону «це не просто можливість зустрітися та познайомитися з клієнтами, це іміджевий проект, що підтверджує зростання компанії».

    Національний павільйон України (www.BuyOrganic.in.ua) у 2019 буде представлено вшосте. За цей час його площа зросла майже вдвічі: з 70 кв.м у 2014 році до 130 кв.м у 2019-му. Також зросла кількість компаній-експонентів – з 8 до 50. І серед них, як ніколи раніше, велика частка підприємств-переробників як великих компаній так, і малих й середніх підприємств.

    – Коли ми говоримо про еко-бізнес – ми говоримо про бізнес з доданою вартістю, а не про соціальний проект, – підсумував Дмитро Титаренко, генеральний менеджер AGROPORT Ukraine, координатор OUBH.

    Окрім того, він пообіцяв здивувати усіх відвідувачів Національного павільйону найбільшим прапором України 5х14 м, тим самим встановити міжнародний рекорд. Нагадаємо, що цього річ організаторами було вже становлено два органічні рекорди України – гречана каша з грибами вагою понад 3 тони на AGROPORT West Lviv 2018 та органічний Медівник вагою понад 100 кг, який презентували на Agroport East Kharkiv 2018.

    Довідка:

    BIOFACH (biofach.de)– провідна світова виставка органічної продукції, що проводиться в Нюрнберзі. Останні 29 років поспіль Biofach збирає органічних виробників з усього світу. Перший захід починався з 197 учасників і 2500 відвідувачів в Людвігсхафені в 1990 році. З 1999 року Biofach проходить в Нюрнберзі, де в перший свій рік зібрала 1276 експонентів і понад 21000 відвідувачів.

    Агропорт Україна (www.agroport.ua) - щорічний масштабний захід з підтримки фермерства та сільгоспвиробників України і Східної Європи. Проходить на майданчиках Міжнародних аеропортів з 2014 року за участю Продовольчої та сільськогосподарської організації ООН (ФАО) в рамках Всесвітнього дня продовольства. З 2018 року АГРОПОРТ проходить в трьох містах та охоплює інтереси індивідуально західних, південних та східних агровиробників.





    Схожі новини
  • В Україні збільшилась кількість операторів органічного ринку, - Ольга Трофімцева
  • У Харкові відсвяткували 5-річний ювілей AGROPORT UKRAINE
  • Новий агрорекорд: яким буде святковий торт АГРОПОРТУ у Харкові
  • Як АГРОПОРТ на Херсонщині побив усі рекорди
  • На «AGROPORT West Lviv 2018» буде встановлено рекорд по приготуванню органічної каші

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

6-й рік – політ аграрний


6-й рік – політ аграрнийМіжнародні промоції – це можливості для органіків не тільки заявити про свою продукцію та підняти імідж країни, а й збільшити прибуток

BIOFACH 2019 – це чудова можливість презентувати органічних виробників та країну, що експортує не тільки сировину, а й готові продукти високої якості, – відзначила Ольга Трофімцева, заступник міністра аграрної політики і продовольства України з питань Євроінтеграції під час прес-конференції «Лютий – початок 6-го аграрногосупер-сезонудля українського бізнесу», яка відбулася 18 грудня в Укрінформі.

Нагадаємо, що на підсумковому агрозаході 2018 року, в рамках Agroport East Kharkiv, було презентовано новий формат Національного павільйону органічних виробників України – Organic Ukraine Business Hub (OUBH). З одного боку цього річ організатори сфокусувалися на популяризації цього трендового напрямку, з іншого – це вже підготовка нового проекту АГРОПОРТУ за межами України, з якого розпочнеться його 6-й сезон разом з органічними виробниками на виставці BIOFACH 2019. Організатором національного павільйону з 2019 року виступає Agroportex.Bio. Компанія була сформована як окремий напрямок з «Розвитку органічного ринку України та промоції органічної продукції українського виробництва» у 2017 році в рамках діяльності проекту «Агропорт Україна».

– Органічний та екологічний бізнес – це бізнес нашого майбутнього, – зауважив Семен Пускай, заступник директора департаменту МСБ Укргазбанку. – Ми всіляко сприяємо розвитку компаній, які обрали шлях енергоефективного та екологічного бізнесу та маємо досить багато програм для підтримки агровиробників Так, у нас зараз є чимало програм для агро-імпортерів та агро-експортерів, практично всі провідні дилери техніки та обладнання зі світовими іменами сьогодні є партнерами нашого банку. І вони допомагають реалізовувати програми для агропідприємств з вартістю фінансування від 1 відсотка річних.

ФАО також розглядає органічне виробництво як один із драйверів розвитку сталого сільського господарства в Україні, ­–зазначивМихайло Малков, координатор програм розвитку ФАО в Україні.

За останні десять років площа органічних земель в Україні збільшилася майже вдвічі – з 242 тис. га до 421 тис. га – це 11-й показник в Європі. Найбільше серед органічної продукції ми вирощуємо зернові, проте набирає популярності вирощування нішових культур, зокрема ягід…

Євген Комаров, керівник напрямку контролю Агропромислової групи «Арніка» поділився досвідом, адже вони прийматимуть участь у BIOFACH вже в 4-тий раз, та зауважив, що для них, як учасників Національного павільйону «це не просто можливість зустрітися та познайомитися з клієнтами, це іміджевий проект, що підтверджує зростання компанії».

Національний павільйон України (www.BuyOrganic.in.ua) у 2019 буде представлено вшосте. За цей час його площа зросла майже вдвічі: з 70 кв.м у 2014 році до 130 кв.м у 2019-му. Також зросла кількість компаній-експонентів – з 8 до 50. І серед них, як ніколи раніше, велика частка підприємств-переробників як великих компаній так, і малих й середніх підприємств.

– Коли ми говоримо про еко-бізнес – ми говоримо про бізнес з доданою вартістю, а не про соціальний проект, – підсумував Дмитро Титаренко, генеральний менеджер AGROPORT Ukraine, координатор OUBH.

Окрім того, він пообіцяв здивувати усіх відвідувачів Національного павільйону найбільшим прапором України 5х14 м, тим самим встановити міжнародний рекорд. Нагадаємо, що цього річ організаторами було вже становлено два органічні рекорди України – гречана каша з грибами вагою понад 3 тони на AGROPORT West Lviv 2018 та органічний Медівник вагою понад 100 кг, який презентували на Agroport East Kharkiv 2018.

Довідка:

BIOFACH (biofach.de)– провідна світова виставка органічної продукції, що проводиться в Нюрнберзі. Останні 29 років поспіль Biofach збирає органічних виробників з усього світу. Перший захід починався з 197 учасників і 2500 відвідувачів в Людвігсхафені в 1990 році. З 1999 року Biofach проходить в Нюрнберзі, де в перший свій рік зібрала 1276 експонентів і понад 21000 відвідувачів.

Агропорт Україна (www.agroport.ua) - щорічний масштабний захід з підтримки фермерства та сільгоспвиробників України і Східної Європи. Проходить на майданчиках Міжнародних аеропортів з 2014 року за участю Продовольчої та сільськогосподарської організації ООН (ФАО) в рамках Всесвітнього дня продовольства. З 2018 року АГРОПОРТ проходить в трьох містах та охоплює інтереси індивідуально західних, південних та східних агровиробників.





Схожі новини
  • В Україні збільшилась кількість операторів органічного ринку, - Ольга Трофімцева
  • У Харкові відсвяткували 5-річний ювілей AGROPORT UKRAINE
  • Новий агрорекорд: яким буде святковий торт АГРОПОРТУ у Харкові
  • Як АГРОПОРТ на Херсонщині побив усі рекорди
  • На «AGROPORT West Lviv 2018» буде встановлено рекорд по приготуванню органічної каші

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.