Аграрний тиждень. Україна
» » Італійське прошутто на український манер: як почати успішне виробництво нішевого продукту
» » Італійське прошутто на український манер: як почати успішне виробництво нішевого продукту

    Італійське прошутто на український манер: як почати успішне виробництво нішевого продукту


    Італійське прошутто на український манер: як почати успішне виробництво нішевого продуктуКілька років тому київський маркетолог Сергій Чучков та фінансовий аналітик Юрій Сербін вирішили відійти від роботи лише з цифрами і спробували виробити в’ялене м’ясо за італійською технологією. Розвитком цього експерименту стала перша в Україні фабрика з виготовлення в’яленого м’яса прошутто – "Каро Фуд”, яку підприємці згодом заснували в селі Глибоке на Київщині. Сьогодні клієнтами цієї фірми є кілька великих торговельних мереж.

    Запозичити за кордоном підприємцям довелося не лише технологію, а й частину обладнання. Виробники зазначають, що смаки українців дещо відрізняються від уподобань італійців, тому їм довелося скоригувати технологію. "За класичною італійською рецептурою, сало – невід’ємна частина прошутто, воно засвідчує високий клас продукту та додає смаку. Але, коли ми почали вже реалізовувати продукцію, українські клієнти говорили: сало зрізайте, нам більше м’яса”, – розповідає Сергій Чучков. Підприємці врахували побажання вітчизняних споживачів.

    Підготовлені "свинячі ніжки” просолюють кілька днів у морській воді, а вже потім в’ялять у спеціальних камерах. М’ясові потрібно не менше року, щоб "дозріти”. Чим довша витримка – тим дорожче прошутто.

    За місяць Сергій та Юрій продають близько 1,5 тонни делікатесу. М’ясо переважно надходить до торговельних мереж та до ресторанів. Варто зазначити, що вартує українське прошутто майже вдвічі менше, ніж італійське, а от за якістю вітчизняний продукт не поступається закордонному, говорять виробники.

    Підприємство "Каро Фуд” під торговельною маркою Ham.Lo випускає не лише прошутто, а ще близько десяти видів в’яленого м’яса та м’ясопродуктів.


    Meat-Inform





    Схожі новини
  • Україна збільшила імпорт м’яса та м’ясопродуктів на 30%
  • На виробництві прошуто в Україні отримують 40% рентабельності
  • Українська сметана стала як європейська
  • Яйця подешевшають
  • Близько 95% харчової продукції у магазинах − від українського виробника

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Італійське прошутто на український манер: як почати успішне виробництво нішевого продукту


Італійське прошутто на український манер: як почати успішне виробництво нішевого продуктуКілька років тому київський маркетолог Сергій Чучков та фінансовий аналітик Юрій Сербін вирішили відійти від роботи лише з цифрами і спробували виробити в’ялене м’ясо за італійською технологією. Розвитком цього експерименту стала перша в Україні фабрика з виготовлення в’яленого м’яса прошутто – "Каро Фуд”, яку підприємці згодом заснували в селі Глибоке на Київщині. Сьогодні клієнтами цієї фірми є кілька великих торговельних мереж.

Запозичити за кордоном підприємцям довелося не лише технологію, а й частину обладнання. Виробники зазначають, що смаки українців дещо відрізняються від уподобань італійців, тому їм довелося скоригувати технологію. "За класичною італійською рецептурою, сало – невід’ємна частина прошутто, воно засвідчує високий клас продукту та додає смаку. Але, коли ми почали вже реалізовувати продукцію, українські клієнти говорили: сало зрізайте, нам більше м’яса”, – розповідає Сергій Чучков. Підприємці врахували побажання вітчизняних споживачів.

Підготовлені "свинячі ніжки” просолюють кілька днів у морській воді, а вже потім в’ялять у спеціальних камерах. М’ясові потрібно не менше року, щоб "дозріти”. Чим довша витримка – тим дорожче прошутто.

За місяць Сергій та Юрій продають близько 1,5 тонни делікатесу. М’ясо переважно надходить до торговельних мереж та до ресторанів. Варто зазначити, що вартує українське прошутто майже вдвічі менше, ніж італійське, а от за якістю вітчизняний продукт не поступається закордонному, говорять виробники.

Підприємство "Каро Фуд” під торговельною маркою Ham.Lo випускає не лише прошутто, а ще близько десяти видів в’яленого м’яса та м’ясопродуктів.


Meat-Inform





Схожі новини
  • Україна збільшила імпорт м’яса та м’ясопродуктів на 30%
  • На виробництві прошуто в Україні отримують 40% рентабельності
  • Українська сметана стала як європейська
  • Яйця подешевшають
  • Близько 95% харчової продукції у магазинах − від українського виробника

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.