Аграрний тиждень. Україна
» » Українські аграрії міняють овочі на кавуни і дині
» » Українські аграрії міняють овочі на кавуни і дині

    Українські аграрії міняють овочі на кавуни і дині


    За останні 5 років динаміка виробництва баштанних культур в Україні була позитивною - за цей період їх виробництво зросло більш ніж на 50%, пише видання.

    Збереження позитивної динаміки експерти очікують і у 2012 році.

    "У 2012 році ми прогнозуємо зростання посівних площ під баштанні культури на 8-10%. Збитковість "борщового набору" у 2011 році змушує виробників шукати альтернативу, і деякі з них бачить її в баштанних культурах, - каже експерт Асоціації "Український клуб аграрного бізнесу" Ігор Стрелюк.

    Однак, за його словами, такі кроки можуть вже наприкінці літа привести до таких негативних наслідків як перевиробництво і низька ціна.

    За п'ять років виробництво баштанних в Україні збільшилася у півтора разу.

    Якщо у 2007 році в Україні вироблялося близько 482 тисяч тонн кавунів і динь, то у 2011 році виробництво баштанних культур становило більше 730 тисяч тонн.

    Основною культурою цього виду є кавун, щорічно його вирощують в Україні близько 620 тисяч тонн. Щорічне виробництво дині становить близько 110 тисяч тонн.

    "Значну частку баштанної продукції Україна експортує. Так, у 2010 році було вивезено близько 44 тисяч тонн. Зараз налагоджуються поставки в країни ЄС, де частка імпорту з Україною зростає щороку. Так, баштанні є надзвичайно перспективними культурами", - каже Стрелюк.





    Схожі новини
  • У 2012 році Україна збільшила експорт морозива на 12%
  • Україна в 2012 році збільшила виробництво тваринницької продукції
  • На 40% за останні 5 років збільшилось виробництво саджанців плодово-ягідних культур
  • Кавуни і дині посунуть «борщовий набір»
  • Сень: У січні поточного року виробництво молока в Україні зросло на 4% у порівнянні з відповідним періодом 2011 року

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Українські аграрії міняють овочі на кавуни і дині


За останні 5 років динаміка виробництва баштанних культур в Україні була позитивною - за цей період їх виробництво зросло більш ніж на 50%, пише видання.

Збереження позитивної динаміки експерти очікують і у 2012 році.

"У 2012 році ми прогнозуємо зростання посівних площ під баштанні культури на 8-10%. Збитковість "борщового набору" у 2011 році змушує виробників шукати альтернативу, і деякі з них бачить її в баштанних культурах, - каже експерт Асоціації "Український клуб аграрного бізнесу" Ігор Стрелюк.

Однак, за його словами, такі кроки можуть вже наприкінці літа привести до таких негативних наслідків як перевиробництво і низька ціна.

За п'ять років виробництво баштанних в Україні збільшилася у півтора разу.

Якщо у 2007 році в Україні вироблялося близько 482 тисяч тонн кавунів і динь, то у 2011 році виробництво баштанних культур становило більше 730 тисяч тонн.

Основною культурою цього виду є кавун, щорічно його вирощують в Україні близько 620 тисяч тонн. Щорічне виробництво дині становить близько 110 тисяч тонн.

"Значну частку баштанної продукції Україна експортує. Так, у 2010 році було вивезено близько 44 тисяч тонн. Зараз налагоджуються поставки в країни ЄС, де частка імпорту з Україною зростає щороку. Так, баштанні є надзвичайно перспективними культурами", - каже Стрелюк.





Схожі новини
  • У 2012 році Україна збільшила експорт морозива на 12%
  • Україна в 2012 році збільшила виробництво тваринницької продукції
  • На 40% за останні 5 років збільшилось виробництво саджанців плодово-ягідних культур
  • Кавуни і дині посунуть «борщовий набір»
  • Сень: У січні поточного року виробництво молока в Україні зросло на 4% у порівнянні з відповідним періодом 2011 року

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.