Аграрний тиждень. Україна
» » «Світ морозива та холоду» - найсолодша вітчизняна виставка
» » «Світ морозива та холоду» - найсолодша вітчизняна виставка

    «Світ морозива та холоду» - найсолодша вітчизняна виставка


    Близько 170 організацій, з яких 21 – іноземні, представили на V Міжнародній виставці «Світ морозива та холоду» & «М’ясна і молочна індустрія ХХI століття», що відбулася нещодавно у Києві, свою найкращу продукцію.

     

    У відкритті заходу взяли участь заступник міністра аграрної політики Роман Шмідт, представник Кабміну Валерій Шовкалюк, президент Української аграрної конфедерації Леонід Козаченко, президент Асоціації «Українське морозиво і заморожені продукти» Ігор Бартковський, представники інших державних установ та керівники провідних виробничих об’єднань.

     
    Відкриття

    Міжнародна виставка «Світ морозива та холоду» розпочалася традиційно – з урочистого відкриття.

    Від Мінагрополітики та особисто міністра аграрної політики Юрія Мельника привітав присутніх його заступник Роман Шмідт, зазначивши, що зростання обсягів виробництва та якісних показників вітчизняної м’ясної продукції за останні роки є важливим фактором для визнання України на Європейському торговому просторі. А тому побажав учасникам заходу успішної плідної співпраці та результативних контрактів.

    Валерій Шовкалюк привітав учасників та гостей заходу від імені прем’єр-міністра України Юлії Тимошенко. У привітанні  підкреслювалось, що виставковий форум «Світ морозива та холоду» & «М’ясна і молочна індустрія ХХI століття» є потужним стимулом для розвитку м’ясної індустрії, і цьогорічна виставка також сприятиме встановленню та зміцненню взаємовигідних зв'язків вітчизняних і зарубіжних товаровиробників, підвищенню фахового рівня підприємців і спеціалістів галузі, реалізації євроінтеграційних прагнень України тощо. Премєр побажала всім учасникам та відвідувачам міцного здоров’я й реалізації професійних прагнень.

               Зворушливим був виступ дитячого колективу, який своїм міні-концертом з піснями та таночком створив присутнім урочистий і святковий настрій.
           

    Експозиції

    Відвідувачів виставки запрошували ознайомитися з представленою продукцією: не тільки роздивитись, але й скуштувати її. Виробники влаштували справжню дегустацію своїх виробів – вареників з різними начинками, котлет, голубців, бендериків, млинців... Представники фірм попрацювали на славу, представивши розмаїття своїх напівфабрикатів, морозива, ковбас, іншої м'ясо-молочної продукції.

    На стендах супутніх галузей інженери і технологи з цікавістю розглядали виставлені технічні розробки та нове обладнання для харчової промисловості, пакувальні матеріали тощо. Тут відбувалося жваве спілкування. Спеціалістів приваблювали новинки – найсучасніші морозильні установки, нові лінії для виробництва пельменів та вареників, кращі європейські зразки обладнання для м’ясопереробки, зручна тара, виготовлена за кращими світовими технологіями.

             Вітчизняні виробники приємно дивували відвідувачів своєю продукцією. Так, жваве зацікавлення викликала експозиція ДП «Мілкіленд - Україна». З 1 жовтня 2007 року компанія є ексклюзивним дистриб’ютором торгових марок Київського молочного заводу №1. На своєму стенді колектив представив глазуровані сирки «Fibo», що вже встигли полюбитися малюкам і дорослим, нові види сирів, морозиво у вафельних стаканчиках й на паличках на будь-який смак. Фахівці підприємства запевнювали: пропонують продукцію найвищої якості. Ми з цим погодилися, поласувавши смакотою, запропонованою для дегустації.

    Приємні на смак вафельні ріжки представило товариство «Бейкер Україна». Компанія реалізує ріжки для морозива з високим вмістом цукру. Для продукції створено й цікаву упаковку з фольги з нанесенням фотодруку (до 8 кольорів). Потішили відвідувачів своїм асортиментом й лідери виробників морозива – «Геркулес» та «Ласунка». Представники підприємств повідомили, що найближчим часом вийдуть на ринок з новою оригінальною продукцією.

    Заморожені напівфабрикати ТОВ «Дольче Віта» також добре відомі споживачам. Продукція виготовляється на якісному італійському та німецькому обладнанні. В асортименті є хлібобулочна продукція глибокого замороження, випечена на 70%, яка може доводитися до готовності в місцях продажу.

    Як завжди яскраво та привабливо виглядала експозиція ПП «Дригало». Торік компанія стала переможцем конкурсу «Кращий товар року» та отримала найвищі нагороди на конкурсі «Бізнес-Олімп». Отож славнозвісна продукція підприємства зібрала юрбу бажаючих скуштувати або придбати її.
     
    У вигляді корчми оформила свою експозицію ТМ «Лепота». Привітні господарі пояснили, що нову торгову марку представляє компанія «Хладопром». Й запевнили, що їхня пропозиція для тих, хто насамперед цінує якість та натуральність продукту. «Лепота» представила традиційні національні страви – вареники, пельмені, для начинки яких використовуються лише натуральні інгредієнти.
     

     

    Ділова програма

    В рамках виставки відбулися численні конференції та тематичні семінари, брифінги, майстер-класи, в яких отримали змогу прийняти участь усі зацікавлені.

    Зокрема, проблеми мясо-молочної галузі обговорювались на конференціях «Морозиво: якість та конкурентоспроможність», «Молочний бізнес - 2008», «М’ясний бізнес - 2008». Фахівці галузі набували досвіду в науково-практичних форумах, брали участь у дегустації різноманітної м’ясної та молочної продукції, стали свідками конкурсів якості різних груп продуктів та урочистого нагородження їх переможців.

    Організатори виставок «Світ морозива та холоду» & «М’ясна і молочна індустрія ХХI століття» провели конкурси на найкраще оформлення виставкових стендів, нагородивши дипломами та медалями найкращі технічно оснащені експозиції.

     

    Брифінг

    Зрозуміло, для виробників та журналістів відбувся брифінг. На численні запитання відповідали заступник міністра аграрної політики Роман Шмідт, начальник відділу розвитку переробних галузей Департаменту ринків тваринництва Мінагрополітики Віталій Пахолюк, президент Асоціації «Українське морозиво і заморожені продукти» Ігор Бартковський, президент Української асоціації якості Петро Калита, президент Спілки молочних підприємств України Лідія Карпенко, президент ВГО «Українська аграрна конфедерація» Леонід Козаченко.

    Присутні отримали можливість почути з перших вуст відповіді на нагальні проблеми вітчизняної м’ясо-молочної галузі. Втім, головним чином ставилися питання, повязані з якістю вітчизняної продукції в умовах членства в СОТ. Адже молочна галузь ще не готова постачати конкурентоспроможну продукцію на світовий ринок. Водночас м’ясна галузь вже досягла відповідних якісних і кількісних показників. Експерти ринку пояснили, що головні умови, які висуває СОТ, зокрема відмова від субсидій на експорт, не матимуть значного негативного впливу на вітчизняний АПК. Суттєвим результатом вступу України до СОТ стане обмежений рівень державної підтримки агропідприємств.

                                                                                        Оксана ШАПОВАЛ





    Схожі новини
  • У 2012 році Україна збільшила експорт морозива на 12%
  • Україна нарощує виробництво морозива та заморожених харчових продуктів
  • У перші вихідні червня на Хрещатику господарювало… морозиво
  • ВИСТАВКА «СВІТ МОРОЗИВА ТА ХОЛОДУ» ПОРАДУВАЛА ВІДВІДУВАЧІВ
  • ДЕРЖСТАНДАРТИ ТРЕБА РОЗРОБЛЯТИ РАЗОМ

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

«Світ морозива та холоду» - найсолодша вітчизняна виставка


Близько 170 організацій, з яких 21 – іноземні, представили на V Міжнародній виставці «Світ морозива та холоду» & «М’ясна і молочна індустрія ХХI століття», що відбулася нещодавно у Києві, свою найкращу продукцію.

 

У відкритті заходу взяли участь заступник міністра аграрної політики Роман Шмідт, представник Кабміну Валерій Шовкалюк, президент Української аграрної конфедерації Леонід Козаченко, президент Асоціації «Українське морозиво і заморожені продукти» Ігор Бартковський, представники інших державних установ та керівники провідних виробничих об’єднань.

 
Відкриття

Міжнародна виставка «Світ морозива та холоду» розпочалася традиційно – з урочистого відкриття.

Від Мінагрополітики та особисто міністра аграрної політики Юрія Мельника привітав присутніх його заступник Роман Шмідт, зазначивши, що зростання обсягів виробництва та якісних показників вітчизняної м’ясної продукції за останні роки є важливим фактором для визнання України на Європейському торговому просторі. А тому побажав учасникам заходу успішної плідної співпраці та результативних контрактів.

Валерій Шовкалюк привітав учасників та гостей заходу від імені прем’єр-міністра України Юлії Тимошенко. У привітанні  підкреслювалось, що виставковий форум «Світ морозива та холоду» & «М’ясна і молочна індустрія ХХI століття» є потужним стимулом для розвитку м’ясної індустрії, і цьогорічна виставка також сприятиме встановленню та зміцненню взаємовигідних зв'язків вітчизняних і зарубіжних товаровиробників, підвищенню фахового рівня підприємців і спеціалістів галузі, реалізації євроінтеграційних прагнень України тощо. Премєр побажала всім учасникам та відвідувачам міцного здоров’я й реалізації професійних прагнень.

           Зворушливим був виступ дитячого колективу, який своїм міні-концертом з піснями та таночком створив присутнім урочистий і святковий настрій.
       

Експозиції

Відвідувачів виставки запрошували ознайомитися з представленою продукцією: не тільки роздивитись, але й скуштувати її. Виробники влаштували справжню дегустацію своїх виробів – вареників з різними начинками, котлет, голубців, бендериків, млинців... Представники фірм попрацювали на славу, представивши розмаїття своїх напівфабрикатів, морозива, ковбас, іншої м'ясо-молочної продукції.

На стендах супутніх галузей інженери і технологи з цікавістю розглядали виставлені технічні розробки та нове обладнання для харчової промисловості, пакувальні матеріали тощо. Тут відбувалося жваве спілкування. Спеціалістів приваблювали новинки – найсучасніші морозильні установки, нові лінії для виробництва пельменів та вареників, кращі європейські зразки обладнання для м’ясопереробки, зручна тара, виготовлена за кращими світовими технологіями.

         Вітчизняні виробники приємно дивували відвідувачів своєю продукцією. Так, жваве зацікавлення викликала експозиція ДП «Мілкіленд - Україна». З 1 жовтня 2007 року компанія є ексклюзивним дистриб’ютором торгових марок Київського молочного заводу №1. На своєму стенді колектив представив глазуровані сирки «Fibo», що вже встигли полюбитися малюкам і дорослим, нові види сирів, морозиво у вафельних стаканчиках й на паличках на будь-який смак. Фахівці підприємства запевнювали: пропонують продукцію найвищої якості. Ми з цим погодилися, поласувавши смакотою, запропонованою для дегустації.

Приємні на смак вафельні ріжки представило товариство «Бейкер Україна». Компанія реалізує ріжки для морозива з високим вмістом цукру. Для продукції створено й цікаву упаковку з фольги з нанесенням фотодруку (до 8 кольорів). Потішили відвідувачів своїм асортиментом й лідери виробників морозива – «Геркулес» та «Ласунка». Представники підприємств повідомили, що найближчим часом вийдуть на ринок з новою оригінальною продукцією.

Заморожені напівфабрикати ТОВ «Дольче Віта» також добре відомі споживачам. Продукція виготовляється на якісному італійському та німецькому обладнанні. В асортименті є хлібобулочна продукція глибокого замороження, випечена на 70%, яка може доводитися до готовності в місцях продажу.

Як завжди яскраво та привабливо виглядала експозиція ПП «Дригало». Торік компанія стала переможцем конкурсу «Кращий товар року» та отримала найвищі нагороди на конкурсі «Бізнес-Олімп». Отож славнозвісна продукція підприємства зібрала юрбу бажаючих скуштувати або придбати її.
 
У вигляді корчми оформила свою експозицію ТМ «Лепота». Привітні господарі пояснили, що нову торгову марку представляє компанія «Хладопром». Й запевнили, що їхня пропозиція для тих, хто насамперед цінує якість та натуральність продукту. «Лепота» представила традиційні національні страви – вареники, пельмені, для начинки яких використовуються лише натуральні інгредієнти.
 

 

Ділова програма

В рамках виставки відбулися численні конференції та тематичні семінари, брифінги, майстер-класи, в яких отримали змогу прийняти участь усі зацікавлені.

Зокрема, проблеми мясо-молочної галузі обговорювались на конференціях «Морозиво: якість та конкурентоспроможність», «Молочний бізнес - 2008», «М’ясний бізнес - 2008». Фахівці галузі набували досвіду в науково-практичних форумах, брали участь у дегустації різноманітної м’ясної та молочної продукції, стали свідками конкурсів якості різних груп продуктів та урочистого нагородження їх переможців.

Організатори виставок «Світ морозива та холоду» & «М’ясна і молочна індустрія ХХI століття» провели конкурси на найкраще оформлення виставкових стендів, нагородивши дипломами та медалями найкращі технічно оснащені експозиції.

 

Брифінг

Зрозуміло, для виробників та журналістів відбувся брифінг. На численні запитання відповідали заступник міністра аграрної політики Роман Шмідт, начальник відділу розвитку переробних галузей Департаменту ринків тваринництва Мінагрополітики Віталій Пахолюк, президент Асоціації «Українське морозиво і заморожені продукти» Ігор Бартковський, президент Української асоціації якості Петро Калита, президент Спілки молочних підприємств України Лідія Карпенко, президент ВГО «Українська аграрна конфедерація» Леонід Козаченко.

Присутні отримали можливість почути з перших вуст відповіді на нагальні проблеми вітчизняної м’ясо-молочної галузі. Втім, головним чином ставилися питання, повязані з якістю вітчизняної продукції в умовах членства в СОТ. Адже молочна галузь ще не готова постачати конкурентоспроможну продукцію на світовий ринок. Водночас м’ясна галузь вже досягла відповідних якісних і кількісних показників. Експерти ринку пояснили, що головні умови, які висуває СОТ, зокрема відмова від субсидій на експорт, не матимуть значного негативного впливу на вітчизняний АПК. Суттєвим результатом вступу України до СОТ стане обмежений рівень державної підтримки агропідприємств.

                                                                                    Оксана ШАПОВАЛ





Схожі новини
  • У 2012 році Україна збільшила експорт морозива на 12%
  • Україна нарощує виробництво морозива та заморожених харчових продуктів
  • У перші вихідні червня на Хрещатику господарювало… морозиво
  • ВИСТАВКА «СВІТ МОРОЗИВА ТА ХОЛОДУ» ПОРАДУВАЛА ВІДВІДУВАЧІВ
  • ДЕРЖСТАНДАРТИ ТРЕБА РОЗРОБЛЯТИ РАЗОМ

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.