Аграрний тиждень. Україна
» » Консультаційний центр Мінагрополітики був створений для оперативного зв’язку з населенням України
» » Консультаційний центр Мінагрополітики був створений для оперативного зв’язку з населенням України

Консультаційний центр Мінагрополітики був створений для оперативного зв’язку з населенням України


Все більше державних організацій, органів виконавчої влади переходять на близьке спілкування з населенням, а також хочуть чути думку населення про їхні дії. Тому створення консультаційного центру було одним із кроків задля наближення Міністерства аграрної політики та продовольства до людей. Таку думку під час веб-конференції в ІА AgroNews висловила керівник консультаційного центру Міністерства аграрної політики та продовольства України Анастасія Носова.

За її словами, люди, які звертаються до консультаційного центру, залишаються задоволеними тією інформацією, яку їм надають, а також якістю самої консультації.

«Наш центр працює в телефонному режимі, ми даємо тільки усні консультації. Стосовно можливості зв’язатися з нами по інтернету − можна залишити інформацію на порталі міністерства», − повідомила Анастасія Носова.

Також вона зазначила, що інформація надходить від міністерства, різних його департаментів та відділів, а також інших організацій, робота яких впливає на сільське господарство.





Схожі новини
  • Селянам нарахували майже 142 млн грн дотації за збереження та утримання молодняку ВРХ
  • До колл-центру Мінагрополітики звертаються здебільшого селяни, які хочуть зареєструвати кооператив
  • Консультаційний центр Мінагрополітики опрацював понад 20 тисяч звернень громадян
  • Робота консультаційного центру
  • Розпочав роботу консультаційний центр Мінагрополітики

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.