Аграрний тиждень. Україна
» » КОМПАНІЯ «АМАКО» ВПЕВНЕНО РУХАЄТЬСЯ ВПЕРЕД
» » КОМПАНІЯ «АМАКО» ВПЕВНЕНО РУХАЄТЬСЯ ВПЕРЕД

    КОМПАНІЯ «АМАКО» ВПЕВНЕНО РУХАЄТЬСЯ ВПЕРЕД


    Добре відома українським аграріям компанія «АМАКО» займає міцні позиції на вітчизняному агроринку. Цьогоріч на «Агро-2009» компанія довела, що недаремно носить звання лідера, адже займала найбільший павільйон і найбільшу площу, де представила свою продукцію.

     

    altПід час виставки нам вдалося поспілкуватися з генеральним директором компанії «АМАКО» Віталієм Скоциком.   

    - Віталію Євстафійовичу, яким сьогодні є досягнення Вашої компанії і як колективу працюється у час економічної кризи?

    - Так би мовити, «фішкою» компанії «АМАКО» є те, що ми передбачаємо комплексне рішення для сільського господарства і фактично покриваємо всі складові агровиробництва: тваринництва, рослинництва, зберігання і переробки продукції сільського господарства. Нині наше АПК теж має певні проблеми, та якщо оцінювати в цілому економіку України, то саме сільське господарство - одна з небагатьох галузей, яка нині має нормальний поступальний рух. В першому кварталі поточного року аграрна галузь стала єдиною в Україні, яка мала приріст. Навіть за масштабами виставки «Агро-2009» можна зробити висновки: позитивні тенденції присутні в сільському господарстві.

    - Як Ви можете пояснити, що агросектор за сьогоднішніх умов має доволі непогані показники?

    - Агропромисловий сектор з початку року мав позитивні показники тому, що Україна мала доволі значний залишок зерна з минулого року, який інтенсивно експортувався і експортується. Це й дало позитивний ріст аграрному виробництву. Варто також  відмітити, що нині спостерігається позитивна тенденція на зернові, які вже ось-ось почнуть збирати. А ціна на ріпак та ячмінь, які йдуть перші у збиранні, цього року у валюті вища за минулорічну. Ці тенденції, зрозуміло, надихають оптимізмом.

    - Яку позицію сьогодні займає «АМАКО» серед інших компаній, які спеціалізуються на постачанні сільськогосподарської техніки?

    - Відразу зауважу, що «АМАКО» займається не лише постачанням сільськогосподарської техніки, а й всіх складових аграрного виробництва. Загалом, цьогоріч наша компанія не зменшила обсягів робіт порівняно з показниками минулого року. Більше того, «АМАКО» - одна з небагатьох компаній, яка продовжує нарощувати свою присутність у всіх регіонах України. До кінця наступного року плануємо закінчити будівництво як мінімум ще трьох регіональних сервісних центрів.

    alt- Раніше Ваша компанія акцентувала увагу на високотехнологічних рішеннях і запроваджувала найпередовіші технології в сільському господарстві. Чи дотримується цього напряму «АМАКО» сьогодні?

    - Безперечно, ця течія і нині залишається актуальною. В складних економічних умовах люди здебільшого концентрують увагу і обирають ті технології, які дають можливість економити, і при цьому нормально заробляти. Звичайно, високі технології потребують значного інвестування і сьогодні такі інвестиції віднайти надзвичайно важко. Та не дивлячись на це, люди, які почали працювати в цьому напрямі, вже не змінюють своїх принципів роботи.

    - Які ще цікаві пропозиції «АМАКО» пропонує споживачам?

    - Наша компанія постійно покращує і вдосконалює свій продуктовий ряд. З'являються нові технології, а відтак - впроваджуються нові технологічні рішення. Наприклад, на «Агро-2009» компанія «АМАКО» презентувала новий ряд тракторів, які відмінні від своїх попередників тим, що мають більшу потужність з меншою витратою пального. До нової серії тракторів приєднується й нова серія зернозбиральних комбайнів. Як не дивно, але ціна на сільськогосподарську техніку в «АМАКО» цього року у валюті менша, ніж торік. Це стало можливим завдяки тому, що ми домовляємося з заводами-виробниками, які мають надлишок виробленої продукції. Взагалі наша компанія знайшла для себе шлях, який дає змогу успішно працювати на ринку: це фінансові умови, які ми пропонуємо, і нижча ціна на продукцію.

    - Віталію Євстафійовичу, якщо ми згадали про фінансові умови, то опишіть, будь ласка, фінансові схеми, які пропонує «АМАКО» потенційним покупцям техніки.

    alt- У нас діє три схеми. Перша - лізингова схема, за якою наш замовник може заплатити 20-25% вартості товару і отримати техніку під 5% річних. Вважаю, що це дуже приваблива і вигідна пропозиція, хоча і має єдиний мінус - ця програма прив'язана до валюти. А коливання курсових різниць відлякує людей.

    Є такі господарства, які підходять до збирання врожаю, продавши по ф'ючерсу ріпак чи ячмінь. Для таких агропідприємств «АМАКО» пропонує схему «3-5-7». Наприклад, коли в покупця є 30% передплати, він сплачує ці кошти авансом і бере, припустимо, комбайн на 3 місяці в оренду з правом викупу. Тобто через 3 місяці, зібравши врожай і отримавши гроші, людина сплачує решту вартості комбайну і стає його власником. Так само програма діє на 5 і 7 місяців. Якщо клієнт вносить 50% вартості техніки, то отримує 5 місяців відстрочки. І, відповідно, сплативши 70% - отримає 7 місяців.

    Третя фінансова схема пропонується Департаментом агропродуктів «АМАКО», коли за техніку можна заплатити по ф'ючерсу цукром чи зерновими.

    - Яка з цих схем найпопулярніша серед Ваших клієнтів?

    - Ефективно працюють програма «3-5-7» і схема, коли розраховуються продукцією. А от лізинг має дещо скромніші показники.

    - А як щодо асортименту продукції, представленої «АМАКО»? І чи спостерігаєте Ви підвищений попит на якийсь окремий вид техніки?

    alt- Україна не вперше переживає економічну кризу. 1998, 2002 і 2004 роки для нашої країни теж були важкими. І за таких умов тенденція дуже проста - якщо бізнес компанії побудований не лише за принципом «купи - продай», а включає ще, наприклад, поставки насіння, засоби захисту рослин, добрив і до того ж має серйозну службу з обслуговування техніки та продажу запасних частин, то така компанія витримає сутужні часи. В період економічних негараздів, як правило, продаж техніки зменшується, але водночас суттєво зростає попит на запасні частини та технічне обслуговування. «АМАКО» ремонтує всі види техніки іноземного виробництва, що дає можливість триматися компанії «на плаву» та чекати, коли стабілізується економічна ситуація.

    Щодо попиту на якийсь окремий вид техніки, то можу зазначити: сьогодні здебільшого купують ґрунтообробну і посівну техніку та зменшився продаж на енергетичні агрегати, такі як трактори або зернозбиральні комбайни. Активно розвиваються проекти по енергозбереженню. Наші служби, які займаються елеваторами та зерносушарками, працюють на повну потужність. До того ж «АМАКО» розпочинає новий проект в Криму, де встановлює припортовий елеватор, який буде готовий до експлуатації в лютому 2010 року. Крім того, маємо замовлення на встановлення сушарок в багатьох господарствах. Найбільшим попитом користуються невеликі елеватори на 5-15 тис. тонн.

    - Віталію Євстафійовичу, з якими показниками «АМАКО» завершила перше півріччя 2009 року?

    - Сьогодні компанія має кращі показники, ніж 2007 року, але гірші, ніж 2008-го. Гадаю, з такими показниками «АМАКО» і закінчить 2009 рік. Але якщо чесно, то я вже думаю про 2010-2011 роки, бо цей вид бізнесу потребує планування наперед.

     

     

                                                                   Людмила ЛЕБІДЬ





    Схожі новини
  • №33-34 (274)
  • Візитери з Франції
  • Високоякісна техніка стає ближчою
  • На Житомирщині розглядається інвестпроект вартістю 20 млрд. дол.
  • Микола Присяжнюк: «Загальне надходження молока на переробні підприємства зросло на 10%

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

КОМПАНІЯ «АМАКО» ВПЕВНЕНО РУХАЄТЬСЯ ВПЕРЕД


Добре відома українським аграріям компанія «АМАКО» займає міцні позиції на вітчизняному агроринку. Цьогоріч на «Агро-2009» компанія довела, що недаремно носить звання лідера, адже займала найбільший павільйон і найбільшу площу, де представила свою продукцію.

 

altПід час виставки нам вдалося поспілкуватися з генеральним директором компанії «АМАКО» Віталієм Скоциком.   

- Віталію Євстафійовичу, яким сьогодні є досягнення Вашої компанії і як колективу працюється у час економічної кризи?

- Так би мовити, «фішкою» компанії «АМАКО» є те, що ми передбачаємо комплексне рішення для сільського господарства і фактично покриваємо всі складові агровиробництва: тваринництва, рослинництва, зберігання і переробки продукції сільського господарства. Нині наше АПК теж має певні проблеми, та якщо оцінювати в цілому економіку України, то саме сільське господарство - одна з небагатьох галузей, яка нині має нормальний поступальний рух. В першому кварталі поточного року аграрна галузь стала єдиною в Україні, яка мала приріст. Навіть за масштабами виставки «Агро-2009» можна зробити висновки: позитивні тенденції присутні в сільському господарстві.

- Як Ви можете пояснити, що агросектор за сьогоднішніх умов має доволі непогані показники?

- Агропромисловий сектор з початку року мав позитивні показники тому, що Україна мала доволі значний залишок зерна з минулого року, який інтенсивно експортувався і експортується. Це й дало позитивний ріст аграрному виробництву. Варто також  відмітити, що нині спостерігається позитивна тенденція на зернові, які вже ось-ось почнуть збирати. А ціна на ріпак та ячмінь, які йдуть перші у збиранні, цього року у валюті вища за минулорічну. Ці тенденції, зрозуміло, надихають оптимізмом.

- Яку позицію сьогодні займає «АМАКО» серед інших компаній, які спеціалізуються на постачанні сільськогосподарської техніки?

- Відразу зауважу, що «АМАКО» займається не лише постачанням сільськогосподарської техніки, а й всіх складових аграрного виробництва. Загалом, цьогоріч наша компанія не зменшила обсягів робіт порівняно з показниками минулого року. Більше того, «АМАКО» - одна з небагатьох компаній, яка продовжує нарощувати свою присутність у всіх регіонах України. До кінця наступного року плануємо закінчити будівництво як мінімум ще трьох регіональних сервісних центрів.

alt- Раніше Ваша компанія акцентувала увагу на високотехнологічних рішеннях і запроваджувала найпередовіші технології в сільському господарстві. Чи дотримується цього напряму «АМАКО» сьогодні?

- Безперечно, ця течія і нині залишається актуальною. В складних економічних умовах люди здебільшого концентрують увагу і обирають ті технології, які дають можливість економити, і при цьому нормально заробляти. Звичайно, високі технології потребують значного інвестування і сьогодні такі інвестиції віднайти надзвичайно важко. Та не дивлячись на це, люди, які почали працювати в цьому напрямі, вже не змінюють своїх принципів роботи.

- Які ще цікаві пропозиції «АМАКО» пропонує споживачам?

- Наша компанія постійно покращує і вдосконалює свій продуктовий ряд. З'являються нові технології, а відтак - впроваджуються нові технологічні рішення. Наприклад, на «Агро-2009» компанія «АМАКО» презентувала новий ряд тракторів, які відмінні від своїх попередників тим, що мають більшу потужність з меншою витратою пального. До нової серії тракторів приєднується й нова серія зернозбиральних комбайнів. Як не дивно, але ціна на сільськогосподарську техніку в «АМАКО» цього року у валюті менша, ніж торік. Це стало можливим завдяки тому, що ми домовляємося з заводами-виробниками, які мають надлишок виробленої продукції. Взагалі наша компанія знайшла для себе шлях, який дає змогу успішно працювати на ринку: це фінансові умови, які ми пропонуємо, і нижча ціна на продукцію.

- Віталію Євстафійовичу, якщо ми згадали про фінансові умови, то опишіть, будь ласка, фінансові схеми, які пропонує «АМАКО» потенційним покупцям техніки.

alt- У нас діє три схеми. Перша - лізингова схема, за якою наш замовник може заплатити 20-25% вартості товару і отримати техніку під 5% річних. Вважаю, що це дуже приваблива і вигідна пропозиція, хоча і має єдиний мінус - ця програма прив'язана до валюти. А коливання курсових різниць відлякує людей.

Є такі господарства, які підходять до збирання врожаю, продавши по ф'ючерсу ріпак чи ячмінь. Для таких агропідприємств «АМАКО» пропонує схему «3-5-7». Наприклад, коли в покупця є 30% передплати, він сплачує ці кошти авансом і бере, припустимо, комбайн на 3 місяці в оренду з правом викупу. Тобто через 3 місяці, зібравши врожай і отримавши гроші, людина сплачує решту вартості комбайну і стає його власником. Так само програма діє на 5 і 7 місяців. Якщо клієнт вносить 50% вартості техніки, то отримує 5 місяців відстрочки. І, відповідно, сплативши 70% - отримає 7 місяців.

Третя фінансова схема пропонується Департаментом агропродуктів «АМАКО», коли за техніку можна заплатити по ф'ючерсу цукром чи зерновими.

- Яка з цих схем найпопулярніша серед Ваших клієнтів?

- Ефективно працюють програма «3-5-7» і схема, коли розраховуються продукцією. А от лізинг має дещо скромніші показники.

- А як щодо асортименту продукції, представленої «АМАКО»? І чи спостерігаєте Ви підвищений попит на якийсь окремий вид техніки?

alt- Україна не вперше переживає економічну кризу. 1998, 2002 і 2004 роки для нашої країни теж були важкими. І за таких умов тенденція дуже проста - якщо бізнес компанії побудований не лише за принципом «купи - продай», а включає ще, наприклад, поставки насіння, засоби захисту рослин, добрив і до того ж має серйозну службу з обслуговування техніки та продажу запасних частин, то така компанія витримає сутужні часи. В період економічних негараздів, як правило, продаж техніки зменшується, але водночас суттєво зростає попит на запасні частини та технічне обслуговування. «АМАКО» ремонтує всі види техніки іноземного виробництва, що дає можливість триматися компанії «на плаву» та чекати, коли стабілізується економічна ситуація.

Щодо попиту на якийсь окремий вид техніки, то можу зазначити: сьогодні здебільшого купують ґрунтообробну і посівну техніку та зменшився продаж на енергетичні агрегати, такі як трактори або зернозбиральні комбайни. Активно розвиваються проекти по енергозбереженню. Наші служби, які займаються елеваторами та зерносушарками, працюють на повну потужність. До того ж «АМАКО» розпочинає новий проект в Криму, де встановлює припортовий елеватор, який буде готовий до експлуатації в лютому 2010 року. Крім того, маємо замовлення на встановлення сушарок в багатьох господарствах. Найбільшим попитом користуються невеликі елеватори на 5-15 тис. тонн.

- Віталію Євстафійовичу, з якими показниками «АМАКО» завершила перше півріччя 2009 року?

- Сьогодні компанія має кращі показники, ніж 2007 року, але гірші, ніж 2008-го. Гадаю, з такими показниками «АМАКО» і закінчить 2009 рік. Але якщо чесно, то я вже думаю про 2010-2011 роки, бо цей вид бізнесу потребує планування наперед.

 

 

                                                               Людмила ЛЕБІДЬ





Схожі новини
  • №33-34 (274)
  • Візитери з Франції
  • Високоякісна техніка стає ближчою
  • На Житомирщині розглядається інвестпроект вартістю 20 млрд. дол.
  • Микола Присяжнюк: «Загальне надходження молока на переробні підприємства зросло на 10%

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.