Аграрний тиждень. Україна
» » Філософія компанії «Центрум» - жити для людей
» » Філософія компанії «Центрум» - жити для людей

    Філософія компанії «Центрум» - жити для людей


    Міжнародний науково-практичний семінар «День поля», що відбувся 30 серпня у Кегичівському районі Харківщини, безумовно запам’ятається відвідувачам. Адже учасники заходу мали можливість і придбати різноманітне насіння, і побачити на власні очі - який врожай можна від нього отримати. І подивитися дійсно було на що. Досягнення, продемонстровані лідерами вітчизняного ринку насінництва, традиційно дивували.
    На спеціальному демонстраційному полі АФ «Сади України» гостям показали посіви гібридів соняшника та кукурудзи, сорти сої, вирощені за новітніми технологіями. Відвідувачі із задоволенням ділилися враженнями про продукцію компаній. Особливо покупці насіння фірми «Центрум», зізнавшись, що бажають і надалі бути постійними клієнтами.
    У чому ж секрет такого успіху? Про це ми дізналися, звернувшись із запитанням до одного з відвідувачів. Чоловік виявився приватним підприємцем, який насіння «Центруму» купує вже 5 років поспіль і ще ні разу, не залежно від погодних умов, воно не підвело. «Навіть у цьому році, - повідав фермер, - не дивлячись на сильну посуху, я маю хороший урожай соняшника і очікую гарного врожаю кукурудзи». У минулому році господар отримав 25 ц з гектара соняшника.
    Філософія компанії «Центрум» - жити для людей
    Інший підприємець похвалився тим, що задоволений не тільки насінням фірми «Центрум», але й тим, що у її фахівців завжди можна отримати детальну інформацію про новітні технології вирощування відповідних культур. «Ми не вперше користуємося послугами цієї компанії, - розповів він, - і завжди задоволені. Їх спеціалісти не працюють за схемою: «продали й забули», а зорієнтовані на те, щоб клієнт отримав добрий результат. Це дуже приємно. Я й надалі буду з ними співпрацювати».
    Допомогла створити цілісну картину успіху підприємства й зустріч із Дмитром Зайцевим, який впродовж чотирьох років очолює компанію «Центрум».
    «Звичайно для сільгоспвиробника є два вирішальних фактори, - повідомив Дмитро Олексійович, - це відповідна якість зерна та цінова політика. У цьому році не дивлячись на посуху, наш соняшник дав відмінні результати. Маємо надію на хороший врожай кукурудзи. Звичайно, в першу чергу, це результат якості насіння. Особливо гарно зарекомендували себе гібриди наших партнерів «Сади України».
    Також керівник підприємства розповів, що важливою складовою успіху є ставлення у фірмі до клієнтів. «На наше переконання, люди повинні жити для людей, - сказав він, - тому ми прагнемо до зворотнього зв’язку зі своїми партнерами».
    Філософія компанії, – супроводжувати клієнта до кінцевого результату. Дмитро Зайцев розповів, що враховуючи складну фінансову ситуацію деяких сільськогосподарських підприємств, які часто не в змозі утримувати необхідних фахівців, спеціалісти «Центруму» допомагають у досягненні максимального результату від їхнього насіння з мінімальними витратами. Також «Центрум» практикує надання безкоштовних юридичних консультацій, консультації щодо аудиту, безпеки тощо. Проводяться різні схеми роботи з клієнтами, які передбачають індивідуальний підхід. Адже, за переконанням керівника підприємства, хтось може дозволити собі придбати насіння по передоплаті, а для іншого єдиний вихід - кредитування.
    Компанія завжди йде на зустріч клієнтам. «Ми добре розуміємо, що означає не посіяти вчасно, - запевнив Дмитро, – це справжня катастрофа для людей - не виплачені зарплати, батько або мати, що не принесли гроші в сім’ю». Підприємець твердо переконаний, що люди – це головне. Тому для нього відношення до покупців - справа совісті.
    Із задоволенням Дмитро Олексійович повідомив, що і в посушливих умовах цього літа у них є підстави очікувати на добрий урожай.
    Та не лише насінням займається компанія. Структура підприємства нагадує структуру маленької країни. Тут є адміністративний підрозділ, відділ кадрів, фінансів, реконструкцій розвитку, юридичний, виробничий, комерційний - тобто всі ті складові, без яких не може існувати велике виробництво або країна. Кожен фахівець на своєму місці прагне зробити максимум. Компанія не тільки забезпечує насінням та надає консультації, а й допомагає споживачам відшукати необхідну техніку та добрива. «Я вважаю, що тим досвідом, який ми маємо, потрібно ділитися, - зізнається Дмитро, - наша позиція – не консервувати вдалі ідеї, а розповсюджувати їх по всій території України». Керівник переконаний, що такий підхід забезпечує постійно зростаючу кількість клієнтів. Люди, отримуючи очікувані результати, підтримку та розуміння, із задоволенням стають постійними партнерами підприємства.
    «Центрум» - компанія, що зацікавлена у всебічному розвитку села. Ми молода динамічна команда і тому намагаємося максимально підтримувати не лише сільгоспвиробників але і сільську молодь, - підкреслює Дмитро.
    Також Дмитро Олексійович вважає надзвичайно важливою співпрацю з надійними партнерами. «Впевнений, що як і хороших друзів, стратегічних партнерів багато бути не може. Тому я особливо ціную співпрацю з «Садами України».
    Під час зустрічі з сільгоспвиробниками Дмитро Зайцев висловив щиру вдячність партнерам. Зазначив, що співпраця з ними теж одна із вагомих складових їхнього успіху. А в кінці розмови побажав усім вдало і в повному обсязі зібрати врожай, а також таких необхідних для осінньої посівної дощів та сприятливої цінової ситуації на вирощену продукцію.
    Після такої розмови є над чим замислюватись. І дай Бог, щоб таких господарів ставало більше на українській землі. Адже від цього у значній мірі залежить процвітання кожного з нас.

    Дарина Поліщук
    Олександра Мамаєва





    Схожі новини
  • Україні необхідно 120 тис. т насіння кукурудзи для проведення посівної кампанії
  • «Бізон-Тех»: бути лідерами і завжди тримати перші позиції
  • ЗРОСТАТИ І ВИРОЩУВАТИ ВИГІДНО З «БІЗОН-ТЕХ»
  • Філософія «Центруму» - працювати на результат
  • УРОКИ ВИСОКИХ ТЕХНОЛОГІЙ

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Філософія компанії «Центрум» - жити для людей


Міжнародний науково-практичний семінар «День поля», що відбувся 30 серпня у Кегичівському районі Харківщини, безумовно запам’ятається відвідувачам. Адже учасники заходу мали можливість і придбати різноманітне насіння, і побачити на власні очі - який врожай можна від нього отримати. І подивитися дійсно було на що. Досягнення, продемонстровані лідерами вітчизняного ринку насінництва, традиційно дивували.
На спеціальному демонстраційному полі АФ «Сади України» гостям показали посіви гібридів соняшника та кукурудзи, сорти сої, вирощені за новітніми технологіями. Відвідувачі із задоволенням ділилися враженнями про продукцію компаній. Особливо покупці насіння фірми «Центрум», зізнавшись, що бажають і надалі бути постійними клієнтами.
У чому ж секрет такого успіху? Про це ми дізналися, звернувшись із запитанням до одного з відвідувачів. Чоловік виявився приватним підприємцем, який насіння «Центруму» купує вже 5 років поспіль і ще ні разу, не залежно від погодних умов, воно не підвело. «Навіть у цьому році, - повідав фермер, - не дивлячись на сильну посуху, я маю хороший урожай соняшника і очікую гарного врожаю кукурудзи». У минулому році господар отримав 25 ц з гектара соняшника.
Філософія компанії «Центрум» - жити для людей
Інший підприємець похвалився тим, що задоволений не тільки насінням фірми «Центрум», але й тим, що у її фахівців завжди можна отримати детальну інформацію про новітні технології вирощування відповідних культур. «Ми не вперше користуємося послугами цієї компанії, - розповів він, - і завжди задоволені. Їх спеціалісти не працюють за схемою: «продали й забули», а зорієнтовані на те, щоб клієнт отримав добрий результат. Це дуже приємно. Я й надалі буду з ними співпрацювати».
Допомогла створити цілісну картину успіху підприємства й зустріч із Дмитром Зайцевим, який впродовж чотирьох років очолює компанію «Центрум».
«Звичайно для сільгоспвиробника є два вирішальних фактори, - повідомив Дмитро Олексійович, - це відповідна якість зерна та цінова політика. У цьому році не дивлячись на посуху, наш соняшник дав відмінні результати. Маємо надію на хороший врожай кукурудзи. Звичайно, в першу чергу, це результат якості насіння. Особливо гарно зарекомендували себе гібриди наших партнерів «Сади України».
Також керівник підприємства розповів, що важливою складовою успіху є ставлення у фірмі до клієнтів. «На наше переконання, люди повинні жити для людей, - сказав він, - тому ми прагнемо до зворотнього зв’язку зі своїми партнерами».
Філософія компанії, – супроводжувати клієнта до кінцевого результату. Дмитро Зайцев розповів, що враховуючи складну фінансову ситуацію деяких сільськогосподарських підприємств, які часто не в змозі утримувати необхідних фахівців, спеціалісти «Центруму» допомагають у досягненні максимального результату від їхнього насіння з мінімальними витратами. Також «Центрум» практикує надання безкоштовних юридичних консультацій, консультації щодо аудиту, безпеки тощо. Проводяться різні схеми роботи з клієнтами, які передбачають індивідуальний підхід. Адже, за переконанням керівника підприємства, хтось може дозволити собі придбати насіння по передоплаті, а для іншого єдиний вихід - кредитування.
Компанія завжди йде на зустріч клієнтам. «Ми добре розуміємо, що означає не посіяти вчасно, - запевнив Дмитро, – це справжня катастрофа для людей - не виплачені зарплати, батько або мати, що не принесли гроші в сім’ю». Підприємець твердо переконаний, що люди – це головне. Тому для нього відношення до покупців - справа совісті.
Із задоволенням Дмитро Олексійович повідомив, що і в посушливих умовах цього літа у них є підстави очікувати на добрий урожай.
Та не лише насінням займається компанія. Структура підприємства нагадує структуру маленької країни. Тут є адміністративний підрозділ, відділ кадрів, фінансів, реконструкцій розвитку, юридичний, виробничий, комерційний - тобто всі ті складові, без яких не може існувати велике виробництво або країна. Кожен фахівець на своєму місці прагне зробити максимум. Компанія не тільки забезпечує насінням та надає консультації, а й допомагає споживачам відшукати необхідну техніку та добрива. «Я вважаю, що тим досвідом, який ми маємо, потрібно ділитися, - зізнається Дмитро, - наша позиція – не консервувати вдалі ідеї, а розповсюджувати їх по всій території України». Керівник переконаний, що такий підхід забезпечує постійно зростаючу кількість клієнтів. Люди, отримуючи очікувані результати, підтримку та розуміння, із задоволенням стають постійними партнерами підприємства.
«Центрум» - компанія, що зацікавлена у всебічному розвитку села. Ми молода динамічна команда і тому намагаємося максимально підтримувати не лише сільгоспвиробників але і сільську молодь, - підкреслює Дмитро.
Також Дмитро Олексійович вважає надзвичайно важливою співпрацю з надійними партнерами. «Впевнений, що як і хороших друзів, стратегічних партнерів багато бути не може. Тому я особливо ціную співпрацю з «Садами України».
Під час зустрічі з сільгоспвиробниками Дмитро Зайцев висловив щиру вдячність партнерам. Зазначив, що співпраця з ними теж одна із вагомих складових їхнього успіху. А в кінці розмови побажав усім вдало і в повному обсязі зібрати врожай, а також таких необхідних для осінньої посівної дощів та сприятливої цінової ситуації на вирощену продукцію.
Після такої розмови є над чим замислюватись. І дай Бог, щоб таких господарів ставало більше на українській землі. Адже від цього у значній мірі залежить процвітання кожного з нас.

Дарина Поліщук
Олександра Мамаєва





Схожі новини
  • Україні необхідно 120 тис. т насіння кукурудзи для проведення посівної кампанії
  • «Бізон-Тех»: бути лідерами і завжди тримати перші позиції
  • ЗРОСТАТИ І ВИРОЩУВАТИ ВИГІДНО З «БІЗОН-ТЕХ»
  • Філософія «Центруму» - працювати на результат
  • УРОКИ ВИСОКИХ ТЕХНОЛОГІЙ

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.