Аграрний тиждень. Україна
» » » Агро-Темп пропонує якісний сервіс
» » » Агро-Темп пропонує якісний сервіс

    Агро-Темп пропонує якісний сервіс


    На даному етапі розвитку ринку сільськогосподарської техніки в Україні сервісне обслуговування, як переконані в компанії Агро-Темп, виходить якщо не на перший план, то на один із перших. І причин на це досить немало. Адже з року в рік кількість проданої імпортної техніки зростає, а також зростає її вартість.

     

    Крім того, імпортна техніка забезпечує набагато вищу продуктивність роботи, і відмова однієї одиниці призводить до зупинки цілого технологічного процесу, що впливає на розтягування строків обробітку, посіву чи збирання сільгоспкультур, негативно відбивається на врожайності. Щоб такого не трапилося, варто контактувати з фахівцями сервісних служб. Тут свої пропозиції, напрацювання є у компанії Агро-Темп. І про це на широкий загал фермерів, керівників потужних агропідприємств України та зарубіжжя розповів на міжнародній конференції «Технічне обслуговування та ремонт сільськогосподарської техніки в Україні. Оптимізація витрат за рахунок впровадження інноваційних технологій та підвищення технічної підготовки персоналу» (пройшла у рамках Міжнародної виставки «ІнтерАгро») заступник директора даної компанії Сергій Легостаєв.

    Отже, з чого починали і чого досягнули на даний час? Як каже Сергій Миколайович, компанія Агро-Темп розпочинала свою діяльність у 2009 році з продажу запасних частин. На той час у ній не було жодного сервісного інженера. Та приблизно через півроку роботи отримали статус дилера LEMKEN і перше, що зробили – взяли на роботу сервісного інженера. Нині (з власного досвіду!) вже знають: без сервісного обслуговування можна продати лише один раз. Тож сьогодні мають досить розгалужену сервісну службу в кожному із 6 представництв. При тому до них часто звертаються господарства, які придбали техніку в інших компаній (вона знаходиться на гарантії й, по суті, там повинна була б обслуговуватись безкоштовно під час гарантійного періоду) для обслуговування на платній основі. І це, без сумніву, додає поваги компанії Агро-Темп.

    - Якщо компанія працює не один рік на ринку, то якість сервісного обслуговування виходить чи не на перше місце, - наголосив Сергій Легостаєв. - Посудіть самі, що простіше: продати і забути, чи продати, а потім обслуговувати клієнта? Звичайно, перше! А що перспективніше? Звичайно, працювати з партнером далі, бо потреба в техніці завжди є. А ще більша потреба в роботі техніки без відмов. Що і є метою роботи нашої сервісної служби.

    Варто підкреслити, що в компанії досить розважливо, практично підійшли до організації роботи.

    - Компанія Агро-Темп створила розгалужену сервісну службу з мобільними сервісними бригадами, які знаходяться в кожному її представництві: Обухів (Київська область), Кіровоград, Миколаїв, Дніпропетровськ, Харків, Полтава, - повідомив Сергій Миколайович. - Кожен сервісний інженер може самостійно і оперативно планувати виїзди. Практично в кожному регіоні ми відкрили склади запасних частин і розмістили там менеджера з продажу запасних частин, що також прискорює обслуговування техніки. Ми організували інтернет-магазин з продажу запасних частин до сільгосптехніки, що значно скорочує час і спрощує процедуру вибору та замовлення запчастин завдяки зменшенню кількості зв’язуючих ланок. Для скорочення часу простою техніки в гарантійний період наша компанія прийняла рішення одразу після надходження заявки встановлювати деталь і ремонтувати техніку, що вийшла з ладу, та запускати її в роботу. Після цього оформлюється гарантійний акт і заявка.

    Суттєве: швидкість поставок запасних частин в компанії Агро-Темп значно зросла за рахунок відкриття складів у регіонах. Зазвичай запчастини 1 до 3 доставляли за 3-5 днів. Нині, при наявності запчастин на складі, швидкість доставки - день у день. Сервісні інженери отримують заявку на виїзд, уточнюють по телефону поломку та її причину, беруть необхідні запчастини на складі й вирушають її полагодити. Запчастин вистачає, бо зараз компанія втричі розширила кількість і асортимент наявних на складі запасних частин. Тут є повний асортимент: від швидкозношуваних робочих органів до корпусних деталей.

    Учасникам конференції було цікаво почути відповідь і на таке запитання: за який час спеціалісти компанії можуть зробити діагностику, виявити поломку та ліквідувати її?

    - Наша компанія займається тракторами марки ZETOR, які по своїй природі мають мінімальну кількість складної електроніки чи гідравліки, що значно спрощує процес діагностики, - розповів С. Легостаєв. – Але все залежить від складності поломки та професіоналізму сервісного інженера. Як правило, виявлення поломки займає не більше кількох десятків хвилин. Якщо для виявлення поломки потрібно розібрати вузол, то процес може затягнутись і на декілька годин, бо для цього потрібно підготувати і агрегат, і місце. Ну, а щоб ліквідувати саму поломку – потрібно затратити не лише час, а й мати всі необхідні запчастини. І вони у нас є.

    Загалом же компанія Агро-Темп завдяки наданню повного спектра сервісних послуг, гарантійному та післягарантійному обслуговуванню, наданню послуг з діагностики, дефектування та ремонту, забезпеченню повним спектром запчастин та зручній і оперативній логістиці, цілодобовому наданню консультацій, наданню спеціальних умов на сервісне обслуговування та запчастин у міжсезонний період має велику кількість постійних партнерів. Вони з нею працюють по різних напрямках. Тому обороти компанії навіть у складні часи не зменшуються.

    До того ж компанія надає такі переваги клієнтам, які проводять ремонт і закупівлю запчастин у міжсезонний період: безкоштовні професійні дефектовки; додаткові знижки на запчастини; вигідні умови оплати та поставки; ремонт за старими (докризовими) цінами; гарантію на встановлені запчастини.

    Тож погодьтесь, бути клієнтами такої компанії – вигідно. Що і підтвердили оплески Сергію Легостаєву під час конференції. Так тримати, Агро-Темп!

     

     

    Олена ЛІСОВА

     

     





    Схожі новини
  • Компанія Веревського залишає цукровий бізнес
  • Україна налагоджує співробітництво у галузі сільгоспмашинобудування
  • запчастини до імпортної с/г техніки
  • Нова стратегія компанії «Ростсільмаш»
  • КОМПАНІЯ «АМАКО» ВПЕВНЕНО РУХАЄТЬСЯ ВПЕРЕД

  • Комментарі


    Всем привет. Наткнулся на данную статью о компании Агро-Темп. Хотел поделиться своим мнением. Работал с представителем компании по вопросу покупки Пропашной сеялки детальнее можно посмотреть тут http://agro-temp.com.ua
    Специалисты дали полную и исчерпывающую информацию по продукту. Покупкой доволен. Уже второй год пользуюсь - все работает без сбоев.

    Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Агро-Темп пропонує якісний сервіс


На даному етапі розвитку ринку сільськогосподарської техніки в Україні сервісне обслуговування, як переконані в компанії Агро-Темп, виходить якщо не на перший план, то на один із перших. І причин на це досить немало. Адже з року в рік кількість проданої імпортної техніки зростає, а також зростає її вартість.

 

Крім того, імпортна техніка забезпечує набагато вищу продуктивність роботи, і відмова однієї одиниці призводить до зупинки цілого технологічного процесу, що впливає на розтягування строків обробітку, посіву чи збирання сільгоспкультур, негативно відбивається на врожайності. Щоб такого не трапилося, варто контактувати з фахівцями сервісних служб. Тут свої пропозиції, напрацювання є у компанії Агро-Темп. І про це на широкий загал фермерів, керівників потужних агропідприємств України та зарубіжжя розповів на міжнародній конференції «Технічне обслуговування та ремонт сільськогосподарської техніки в Україні. Оптимізація витрат за рахунок впровадження інноваційних технологій та підвищення технічної підготовки персоналу» (пройшла у рамках Міжнародної виставки «ІнтерАгро») заступник директора даної компанії Сергій Легостаєв.

Отже, з чого починали і чого досягнули на даний час? Як каже Сергій Миколайович, компанія Агро-Темп розпочинала свою діяльність у 2009 році з продажу запасних частин. На той час у ній не було жодного сервісного інженера. Та приблизно через півроку роботи отримали статус дилера LEMKEN і перше, що зробили – взяли на роботу сервісного інженера. Нині (з власного досвіду!) вже знають: без сервісного обслуговування можна продати лише один раз. Тож сьогодні мають досить розгалужену сервісну службу в кожному із 6 представництв. При тому до них часто звертаються господарства, які придбали техніку в інших компаній (вона знаходиться на гарантії й, по суті, там повинна була б обслуговуватись безкоштовно під час гарантійного періоду) для обслуговування на платній основі. І це, без сумніву, додає поваги компанії Агро-Темп.

- Якщо компанія працює не один рік на ринку, то якість сервісного обслуговування виходить чи не на перше місце, - наголосив Сергій Легостаєв. - Посудіть самі, що простіше: продати і забути, чи продати, а потім обслуговувати клієнта? Звичайно, перше! А що перспективніше? Звичайно, працювати з партнером далі, бо потреба в техніці завжди є. А ще більша потреба в роботі техніки без відмов. Що і є метою роботи нашої сервісної служби.

Варто підкреслити, що в компанії досить розважливо, практично підійшли до організації роботи.

- Компанія Агро-Темп створила розгалужену сервісну службу з мобільними сервісними бригадами, які знаходяться в кожному її представництві: Обухів (Київська область), Кіровоград, Миколаїв, Дніпропетровськ, Харків, Полтава, - повідомив Сергій Миколайович. - Кожен сервісний інженер може самостійно і оперативно планувати виїзди. Практично в кожному регіоні ми відкрили склади запасних частин і розмістили там менеджера з продажу запасних частин, що також прискорює обслуговування техніки. Ми організували інтернет-магазин з продажу запасних частин до сільгосптехніки, що значно скорочує час і спрощує процедуру вибору та замовлення запчастин завдяки зменшенню кількості зв’язуючих ланок. Для скорочення часу простою техніки в гарантійний період наша компанія прийняла рішення одразу після надходження заявки встановлювати деталь і ремонтувати техніку, що вийшла з ладу, та запускати її в роботу. Після цього оформлюється гарантійний акт і заявка.

Суттєве: швидкість поставок запасних частин в компанії Агро-Темп значно зросла за рахунок відкриття складів у регіонах. Зазвичай запчастини 1 до 3 доставляли за 3-5 днів. Нині, при наявності запчастин на складі, швидкість доставки - день у день. Сервісні інженери отримують заявку на виїзд, уточнюють по телефону поломку та її причину, беруть необхідні запчастини на складі й вирушають її полагодити. Запчастин вистачає, бо зараз компанія втричі розширила кількість і асортимент наявних на складі запасних частин. Тут є повний асортимент: від швидкозношуваних робочих органів до корпусних деталей.

Учасникам конференції було цікаво почути відповідь і на таке запитання: за який час спеціалісти компанії можуть зробити діагностику, виявити поломку та ліквідувати її?

- Наша компанія займається тракторами марки ZETOR, які по своїй природі мають мінімальну кількість складної електроніки чи гідравліки, що значно спрощує процес діагностики, - розповів С. Легостаєв. – Але все залежить від складності поломки та професіоналізму сервісного інженера. Як правило, виявлення поломки займає не більше кількох десятків хвилин. Якщо для виявлення поломки потрібно розібрати вузол, то процес може затягнутись і на декілька годин, бо для цього потрібно підготувати і агрегат, і місце. Ну, а щоб ліквідувати саму поломку – потрібно затратити не лише час, а й мати всі необхідні запчастини. І вони у нас є.

Загалом же компанія Агро-Темп завдяки наданню повного спектра сервісних послуг, гарантійному та післягарантійному обслуговуванню, наданню послуг з діагностики, дефектування та ремонту, забезпеченню повним спектром запчастин та зручній і оперативній логістиці, цілодобовому наданню консультацій, наданню спеціальних умов на сервісне обслуговування та запчастин у міжсезонний період має велику кількість постійних партнерів. Вони з нею працюють по різних напрямках. Тому обороти компанії навіть у складні часи не зменшуються.

До того ж компанія надає такі переваги клієнтам, які проводять ремонт і закупівлю запчастин у міжсезонний період: безкоштовні професійні дефектовки; додаткові знижки на запчастини; вигідні умови оплати та поставки; ремонт за старими (докризовими) цінами; гарантію на встановлені запчастини.

Тож погодьтесь, бути клієнтами такої компанії – вигідно. Що і підтвердили оплески Сергію Легостаєву під час конференції. Так тримати, Агро-Темп!

 

 

Олена ЛІСОВА

 

 





Схожі новини
  • Компанія Веревського залишає цукровий бізнес
  • Україна налагоджує співробітництво у галузі сільгоспмашинобудування
  • запчастини до імпортної с/г техніки
  • Нова стратегія компанії «Ростсільмаш»
  • КОМПАНІЯ «АМАКО» ВПЕВНЕНО РУХАЄТЬСЯ ВПЕРЕД

  • Комментарі


    Всем привет. Наткнулся на данную статью о компании Агро-Темп. Хотел поделиться своим мнением. Работал с представителем компании по вопросу покупки Пропашной сеялки детальнее можно посмотреть тут http://agro-temp.com.ua
    Специалисты дали полную и исчерпывающую информацию по продукту. Покупкой доволен. Уже второй год пользуюсь - все работает без сбоев.

    Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.