Аграрний тиждень. Україна
» » «Бізон-Тех»: бути лідерами і завжди тримати перші позиції
» » «Бізон-Тех»: бути лідерами і завжди тримати перші позиції

    «Бізон-Тех»: бути лідерами і завжди тримати перші позиції


    Аграріям Лівобережної України, які ефективно займаються сільським господарством, якщо конкретніше - рослинництвом, уже знайома компанія «Бізон-Тех». Підприємство постачає сільгоспвиробникам якісне насіння агрокультур, засоби захисту рослин і мінеральні добрива від лідируючих світових та європейських виробників.

    Відрадно, що вже залишилися в минулому часи, коли український сільгоспвиробник сіяв насіння власного виробництва, часто не мав коштів на засоби захисту рослин чи добрива. Поступово в Україні сільськогосподарське виробництво переформатувалося в агробізнес, а відтак почало приносити прибутки. Разом із тим прийшло й усвідомлення того, що на хороший врожай можна розраховувати лише за умови використання високоякісного насіннєвого матеріалу і забезпечення відповідної технології вирощування культур.

    Саме в цьому питанні гарним помічником і порадником агровиробникам є «Бізон-Тех». За словами виконавчого директора компанії Вадима Коверника, їх підприємство вже багато років співпрацює з такими компаніями - лідерами з виробництва насіння сільгоспкультур як «Сингента», «Піонер», «Монсанто», «Лімагрейн» і засобів захисту рослин - «Басф», «Монсанто», «Сингента». Отож можна з упевненістю стверджувати: «Бізон-Тех» пропонує споживачам найновіші препарати та оптимальні рішення для досягнення господарського успіху.

    Портфоліо компанії «Бізон-Тех» з гібридів кукурудзи та соняшнику, культур, які нині користуються найбільшим попитом у аграріїв, може задовольнити вимоги найбільш вибагливого сільгоспвиробника будь-якої ґрунтово-кліматичної зони країни. Це гібриди різних груп стиглості, що визначаються високою врожайністю, стабільністю, високою посухо- та холодостійкістю.

    Систематично поповнювати портфель пропозицій компанії – це вже справа принципова, бо керівники «Бізон-Тех» звикли завжди бути лідерами на ринку насіння, засобів захисту рослин і мінеральних добрив. Отож, тільки-но з’являються нові пропозиції в іноземних компаній-постачальників, відразу ж про новинки знають і в «Бізон-Тех». Варто тільки до них звернутися, і вам розкажуть, покажуть, порадять: що і як робити, аби отримати добрий врожай. Адже фахівці «Бізон-Тех» здійснюють супровід протягом усього циклу вирощування сільгоспкультур, починаючи від підготовки насіння до посіву і закінчуючи збором врожаю. В будь-який час агрономи господарств, які придбали насіння чи засоби захисту рослин в «Бізон-Тех», можуть отримати компетентну пораду, а за потреби працівники компанії виїжджають і на поля аграріїв. Такий підхід до справи є свідченням того, що компанія-дистриб’ютор не лише несе відповідальність за продану продукцію, а й гарантує сільгоспвиробникам ефективне вирощування даних культур.

    Правильне ведення бізнесу, вірно вибудовані взаємини з клієнтами і широкий якісний асортимент продукції забезпечує динаміку росту компанії «Бізон Тех». За кілька років підприємству вдалося значно розширити мережу філіалів і охопити п’ять областей. Щороку обсяги продажів «Бізон-Тех» збільшуються в 1,5-2 рази, компанія охоплює нові регіони, знаходить нових партнерів. А щоб бути ближче до сільгоспвиробників, компанія постійно збільшує кількість своїх представництв.

    Черговий, та далеко не останній філіал, «Бізон-Тех» відкрив цього разу в Полтаві. Загалом же підприємство має 10 регіональних філіалів і головний офіс у Запоріжжі.

    Крім цього є ще більш значні здобутки компанії. Це авторитет і репутація надійного партнера для аграріїв і компаній-партнерів. І що не менш важливо - команда висококласних фахівців-професіоналів, відданих своїй справі і спроможних вирішити будь-яке виробниче чи комерційне питання.

    Тому із досягнутими показниками і впевненістю «Бізон-Тех» можливо вже незабаром змінить свій статус з регіонального дистриб’ютора на національного. Принаймні компанія рішуче і швидко рухається у потрібному для цього напрямку.

                                                                                                                                Людмила ЛЕБІДЬ

     


    Схожі новини
  • №4 (259)
  • №42 (254)
  • № 19 (188) 30.05-12.06.2011
  • Азаров убежден, что больше продукты дорожать не будут,.. но и меньше тоже
  • Молока стало меньше

  • Додати комментар

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.