Аграрний тиждень. Україна
» Джерело придбання автомобілів для інвалідів замулюється
» Джерело придбання автомобілів для інвалідів замулюється

    Джерело придбання автомобілів для інвалідів замулюється


    Колегія Рахункової палати розглянула результати аудиту ефективності використання коштів, передбачених у державному бюджеті для забезпечення інвалідів та інвалідів-чорнобильців автомобілями, і констатувала, що законодавчо визначені державні гарантії щодо забезпечення цієї категорії громадян особистим транспортом не виконуються. Рівень надання зазначеної пільги залишається вкрай низьким. У 2011 році автомобілями забезпечені лише 0,3 відс. інвалідів, які перебували на обліку, замість запланових 2,1 відсотка.

    У 2012 році бюджетні призначення на закупівлю автомобілів для існуючої черги становили лише 2 відс. від загальної потреби у 4,2 млрд. грн., тобто лише кожен 80-й інвалід, який перебуває на обліку, зміг реалізувати своє право на забезпечення засобом пересування. Погіршує ситуацію постійне зростання ринкової вартості автомобілів, яка у 2011 році перевищувала заплановану на 13,4 відс., у 2012 році – на 10,5 відс., що призвело до зменшення кількості придбаних транспортних засобів, а також до відстрочення їх отримання через фінансову неспроможність громадян оплатити 7 або 30 відс. від вартості автомобіля.

    На реалізації бюджетної програми щодо забезпечення інвалідів та інвалідів-чорнобильців автомобілями негативно позначилися недоліки в організації її виконання. Через довготривалі процедури з відбору виконавців державного замовлення у 2011 році Фонд соціального захисту інвалідів, за наявності бюджетних асигнувань, не використав наприкінці року та повернув до державного бюджету 75,5 млн. гривень. Як наслідок, держзамовлення було виконане лише на 10,5 відс., а отримання автомобілів для 1296 інвалідів відстрочили на невизначений термін.

    Мінсоцполітики і Фонд соціального захисту інвалідів упродовж 2009-2011 років  не вживали заходів для ефективного використання надходжень до спеціального фонду держбюджету на придбання автомобілів. У результаті на початок 2012 року в спецфонді накопичилося 19,5 млн. грн., за які, за розрахунками аудиторів, можна було б забезпечити транспортними засобами 321 інваліда за закупівельними цінами 2011 року.

             Колегія Рахункової палати запропонувала активніше використовувати альтернативні шляхи розв’язання проблеми у зв`язку з відсутністю бюджетних призначень: надати інвалідам право вибору компенсації за невиділений автомобіль, збільшити розмір компенсації на транспортне обслуговування інвалідів, а також створити в усіх регіонах спеціалізовані служби для перевезення інвалідів.

                                                                                   

                                                                                    

      Прес-служба Рахункової палати 

     





    Схожі новини
  • №4 (259)
  • №42 (254)
  • №38 (250)
  • №35 (247
  • Молока стало меньше

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Джерело придбання автомобілів для інвалідів замулюється


Колегія Рахункової палати розглянула результати аудиту ефективності використання коштів, передбачених у державному бюджеті для забезпечення інвалідів та інвалідів-чорнобильців автомобілями, і констатувала, що законодавчо визначені державні гарантії щодо забезпечення цієї категорії громадян особистим транспортом не виконуються. Рівень надання зазначеної пільги залишається вкрай низьким. У 2011 році автомобілями забезпечені лише 0,3 відс. інвалідів, які перебували на обліку, замість запланових 2,1 відсотка.

У 2012 році бюджетні призначення на закупівлю автомобілів для існуючої черги становили лише 2 відс. від загальної потреби у 4,2 млрд. грн., тобто лише кожен 80-й інвалід, який перебуває на обліку, зміг реалізувати своє право на забезпечення засобом пересування. Погіршує ситуацію постійне зростання ринкової вартості автомобілів, яка у 2011 році перевищувала заплановану на 13,4 відс., у 2012 році – на 10,5 відс., що призвело до зменшення кількості придбаних транспортних засобів, а також до відстрочення їх отримання через фінансову неспроможність громадян оплатити 7 або 30 відс. від вартості автомобіля.

На реалізації бюджетної програми щодо забезпечення інвалідів та інвалідів-чорнобильців автомобілями негативно позначилися недоліки в організації її виконання. Через довготривалі процедури з відбору виконавців державного замовлення у 2011 році Фонд соціального захисту інвалідів, за наявності бюджетних асигнувань, не використав наприкінці року та повернув до державного бюджету 75,5 млн. гривень. Як наслідок, держзамовлення було виконане лише на 10,5 відс., а отримання автомобілів для 1296 інвалідів відстрочили на невизначений термін.

Мінсоцполітики і Фонд соціального захисту інвалідів упродовж 2009-2011 років  не вживали заходів для ефективного використання надходжень до спеціального фонду держбюджету на придбання автомобілів. У результаті на початок 2012 року в спецфонді накопичилося 19,5 млн. грн., за які, за розрахунками аудиторів, можна було б забезпечити транспортними засобами 321 інваліда за закупівельними цінами 2011 року.

         Колегія Рахункової палати запропонувала активніше використовувати альтернативні шляхи розв’язання проблеми у зв`язку з відсутністю бюджетних призначень: надати інвалідам право вибору компенсації за невиділений автомобіль, збільшити розмір компенсації на транспортне обслуговування інвалідів, а також створити в усіх регіонах спеціалізовані служби для перевезення інвалідів.

                                                                               

                                                                                

  Прес-служба Рахункової палати 

 





Схожі новини
  • №4 (259)
  • №42 (254)
  • №38 (250)
  • №35 (247
  • Молока стало меньше

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.