Аграрний тиждень. Україна
» » » Існуючий механізм подачі і розподілу залізничних вагонів не дає змоги Україні нарощувати виробництво і експорт зерна – експерти (фото, відео)
» » » Існуючий механізм подачі і розподілу залізничних вагонів не дає змоги Україні нарощувати виробництво і експорт зерна – експерти (фото, відео)

    Існуючий механізм подачі і розподілу залізничних вагонів не дає змоги Україні нарощувати виробництво і експорт зерна – експерти (фото, відео)






    Київ. 19 грудня. УНІАН. Існуючий механізм подачі і розподілу вагонів для залізничних перевезень не дає змоги українським аграріям нарощувати обсяг виробництва зернових у нашій країні і збільшувати їх поставки за кордон, повідомив президент Української Зернової Асоціації Микола Горбачьов у ході-прес-конференції в УНІАН.

    «Проблема полягає в тому, що через 1-2 роки ми не зможемо вирощувати і експортувати більше зерна, оскільки, дивлячись на систему логістики, ніхто не інвестуватиме в розширення посівних площ. Навіщо збільшувати витрати на гектар, якщо потім все одно не вийде вивезти урожай», – сказав він.

    За словами Горбачьова, за підсумками 2017 року експорт зернових з України перевищить 40 млн тонн. При цьому, за прогнозами Зернової Асоціації України, вже до 2022 року цей показник може досягти 70 млн тонн. Однак вітчизняні аграрії не зможуть вивозити відповідні обсяги зерна за існуючого забезпечення вагонами-зерновозами.

    «Якщо ми з внутрішніх елеваторів можемо вантажити щодня близько 700 тис. тонн, то перевозити залізницею, на жаль, ми не можемо більш як 100 тис. тонн щодня. І в цьому полягає найбільша проблема», – сказав експерт.

    Горбачьов зазначив, що після того, як уряд заборонив рух транспортних засобів фактичною масою більше 40 тонн по дорогах загального користування, вітчизняні експортери почали перевозити основну частину зерна залізницею. Однак «Укрзалізниця» виявилася до цього не готовою.

    «Залізнична інфраструктура виявилася повністю не готовою для прийняття додаткових навантажень. За останні три роки навантаження на залізницю зросло на 50%. При цьому «Укрзалізниця» не закуповує ані вагонів-зерновозів, ані тепловозів, тому таке навантаження на інфраструктуру сильно позначається на зовнішній торгівлі», – додав Горбачьов.

    За його словами, сумарна кількість вагонів-зерновозів, здатних доставляти зерно в порт, включаючи приватні, за останній рік зросла до близько 18 тис. з 14 тис. минулого року. Однак оборотність цих вагонів знизилася, внаслідок чого збільшення вагонного парку не призвело до поліпшення ситуації з експортом зерна.

    «Якщо минулого року в жовтні оборотність вагонів становила близько 8 діб, то тепер вона становить більш як 10 діб. Тобто оборотність знизилася більш як на 20%», – пояснив президент асоціації.

    Як додав заступник генерального директора із взаємодії з органами влади українського агрохолдингу «Нібулон» Володимир Клименко, також присутній на прес-конференції, з урахуванням наявного в Україні вагонного парку для нормального експорту 40 млн тонн зерна оборотність вагонів має становити не менш як 6 діб.

    «Якщо оборотність в «Укрзалізниці» буде 12 діб, то ми взагалі не вивеземо український урожай. Якщо оборотність буде 9 діб, ми будемо вивозити з таким скрипом, з яким вивозимо. При оборотності близько 6 діб, парку вагонів, які є сьогодні, цілком вистачає, щоб вивезти 40 млн тонн зерна», – сказав він.

    Згідно з даними директора сільгоспкомпанії «Гермес-Трейдінг» Юрія Скічка, через проблеми з транспортною логістикою збитки вітчизняних експортерів зерна щорічно становлять близько 7-10 млрд грн.

    «На сьогодні відсутність якісної системи перевезення і доставки вантажів завдає шкоди близько 7-10 млрд грн щорічно. Це проблеми, пов’язані з додатковими витратами на перевезення кожної тонни, які залежно від виду доставки до порту досягають 300-400 грн», – сказав він, додавши, що зазначена сума також включає в себе витрати на зберігання вантажу тощо.

    Як повідомляв УНІАН, за даними Міністерства аграрної політики і продовольства України, вітчизняні аграрії з початку 2017-2018 маркетингового року (МР, липень 2017 – червень 2018) станом на 14 грудня експортували 18,6 млн тонн зернових.

    У 2016-2017 МР аграрії експортували 43,8 млн тонн зернових, що є рекордом за всю історію незалежності держави. При цьому виручка від експорту зернових збільшилася на 6% – до 6,4 млрд дол.

    Попередній рекорд експорту зернових в Україні було зафіксовано в 2015-2016 МР на рівні 39,4 млн тонн.

    Згідно з даними Державної служби статистики, Україна в 2016 році зібрала 65,95 млн тонн зернових і зернобобових, що на 9,7% більше, ніж у 2015 році, і є рекордом для країни за роки незалежності.

    Фото-новини: https://photo.unian.net/ukr/themes/77011


    https://press.unian.ua

     





    Схожі новини
  • “Укрзалізниця” знижує рентабельність виробництва зернових в Україні – Президент УЗА
  • Експорт зернових і олійних нового врожаю вчергове стане рекордним
  • УКРАЇНА ВЖЕ ДО 2022 РОКУ БУДЕ ВИРОЩУВАТИ БІЛЬШЕ 100 МЛН ТОНН СІЛЬГОСППРОДУКЦІЇ
  • В Україні цього року зберуть до 62 млн тонн зернових
  • У жовтні Україна експортує понад 2 млн тонн зерна

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Існуючий механізм подачі і розподілу залізничних вагонів не дає змоги Україні нарощувати виробництво і експорт зерна – експерти (фото, відео)






Київ. 19 грудня. УНІАН. Існуючий механізм подачі і розподілу вагонів для залізничних перевезень не дає змоги українським аграріям нарощувати обсяг виробництва зернових у нашій країні і збільшувати їх поставки за кордон, повідомив президент Української Зернової Асоціації Микола Горбачьов у ході-прес-конференції в УНІАН.

«Проблема полягає в тому, що через 1-2 роки ми не зможемо вирощувати і експортувати більше зерна, оскільки, дивлячись на систему логістики, ніхто не інвестуватиме в розширення посівних площ. Навіщо збільшувати витрати на гектар, якщо потім все одно не вийде вивезти урожай», – сказав він.

За словами Горбачьова, за підсумками 2017 року експорт зернових з України перевищить 40 млн тонн. При цьому, за прогнозами Зернової Асоціації України, вже до 2022 року цей показник може досягти 70 млн тонн. Однак вітчизняні аграрії не зможуть вивозити відповідні обсяги зерна за існуючого забезпечення вагонами-зерновозами.

«Якщо ми з внутрішніх елеваторів можемо вантажити щодня близько 700 тис. тонн, то перевозити залізницею, на жаль, ми не можемо більш як 100 тис. тонн щодня. І в цьому полягає найбільша проблема», – сказав експерт.

Горбачьов зазначив, що після того, як уряд заборонив рух транспортних засобів фактичною масою більше 40 тонн по дорогах загального користування, вітчизняні експортери почали перевозити основну частину зерна залізницею. Однак «Укрзалізниця» виявилася до цього не готовою.

«Залізнична інфраструктура виявилася повністю не готовою для прийняття додаткових навантажень. За останні три роки навантаження на залізницю зросло на 50%. При цьому «Укрзалізниця» не закуповує ані вагонів-зерновозів, ані тепловозів, тому таке навантаження на інфраструктуру сильно позначається на зовнішній торгівлі», – додав Горбачьов.

За його словами, сумарна кількість вагонів-зерновозів, здатних доставляти зерно в порт, включаючи приватні, за останній рік зросла до близько 18 тис. з 14 тис. минулого року. Однак оборотність цих вагонів знизилася, внаслідок чого збільшення вагонного парку не призвело до поліпшення ситуації з експортом зерна.

«Якщо минулого року в жовтні оборотність вагонів становила близько 8 діб, то тепер вона становить більш як 10 діб. Тобто оборотність знизилася більш як на 20%», – пояснив президент асоціації.

Як додав заступник генерального директора із взаємодії з органами влади українського агрохолдингу «Нібулон» Володимир Клименко, також присутній на прес-конференції, з урахуванням наявного в Україні вагонного парку для нормального експорту 40 млн тонн зерна оборотність вагонів має становити не менш як 6 діб.

«Якщо оборотність в «Укрзалізниці» буде 12 діб, то ми взагалі не вивеземо український урожай. Якщо оборотність буде 9 діб, ми будемо вивозити з таким скрипом, з яким вивозимо. При оборотності близько 6 діб, парку вагонів, які є сьогодні, цілком вистачає, щоб вивезти 40 млн тонн зерна», – сказав він.

Згідно з даними директора сільгоспкомпанії «Гермес-Трейдінг» Юрія Скічка, через проблеми з транспортною логістикою збитки вітчизняних експортерів зерна щорічно становлять близько 7-10 млрд грн.

«На сьогодні відсутність якісної системи перевезення і доставки вантажів завдає шкоди близько 7-10 млрд грн щорічно. Це проблеми, пов’язані з додатковими витратами на перевезення кожної тонни, які залежно від виду доставки до порту досягають 300-400 грн», – сказав він, додавши, що зазначена сума також включає в себе витрати на зберігання вантажу тощо.

Як повідомляв УНІАН, за даними Міністерства аграрної політики і продовольства України, вітчизняні аграрії з початку 2017-2018 маркетингового року (МР, липень 2017 – червень 2018) станом на 14 грудня експортували 18,6 млн тонн зернових.

У 2016-2017 МР аграрії експортували 43,8 млн тонн зернових, що є рекордом за всю історію незалежності держави. При цьому виручка від експорту зернових збільшилася на 6% – до 6,4 млрд дол.

Попередній рекорд експорту зернових в Україні було зафіксовано в 2015-2016 МР на рівні 39,4 млн тонн.

Згідно з даними Державної служби статистики, Україна в 2016 році зібрала 65,95 млн тонн зернових і зернобобових, що на 9,7% більше, ніж у 2015 році, і є рекордом для країни за роки незалежності.

Фото-новини: https://photo.unian.net/ukr/themes/77011


https://press.unian.ua

 





Схожі новини
  • “Укрзалізниця” знижує рентабельність виробництва зернових в Україні – Президент УЗА
  • Експорт зернових і олійних нового врожаю вчергове стане рекордним
  • УКРАЇНА ВЖЕ ДО 2022 РОКУ БУДЕ ВИРОЩУВАТИ БІЛЬШЕ 100 МЛН ТОНН СІЛЬГОСППРОДУКЦІЇ
  • В Україні цього року зберуть до 62 млн тонн зернових
  • У жовтні Україна експортує понад 2 млн тонн зерна

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.