Аграрний тиждень. Україна
» » Час економити заради піднесення
» » Час економити заради піднесення

    Час економити заради піднесення


    Гарантувати продовольчу безпеку держави без забезпечення підприємств агропромислового комплексу паливно-енергетичними ресурсами практично неможливо. Тому ефективне використання енергетичних ресурсів і запровадження альтернативних видів палива є надзвичайно актуальним для АПК. В Мінагрополітики видано нещодавно відповідний наказ і надіслано його головним управлінням агропромислового розвитку облдержадміністрацій. В документі міністр аграрної політики зробив ряд доручень, якими передбачено вжити заходи по контролю стану енергозабезпечення та розрахунків за спожиті енергоносії, розробити енергозберігаючі заходи, впроваджувати альтернативні види палива для заміни природного газу та інших енергоносіїв. altДовідково. АПК щорічно споживає: природного газу - 4,1 млрд. куб. метрів (6% від загальнодержавного споживання газу), у т.ч. сільгосппідприємства - 0,7 млрд. куб. м., підприємства харчової промисловості - 3,5 млрд. куб. м., бюджетні організації споживають менше 20 млн. куб. м газу; електроенергії - 4,98 млрд. кВт-год., у т.ч. сільгосппідприємства - 2,85 млрд. кВт-год., підприємства харчової промисловості - 2,12 млрд. кВт-год.; дизельного біопалива - 1 340 тис. тонн; бензину - 396 тис. тонн. У Держбюджеті на 2009 рік на оплату комунальних послуг бюджетних установ і організацій Мінагрополітики передбачені загальні видатки на електроенергію, природний газ, рідкі й тверді види палива та інші комунальні послуги в обсязі лише 21,678 млн. грн., у тому числі на природний газ - 3,973 млн. гривень. Довідково: Згідно з постановою КМУ від 27 грудня 2001 р. №1729 «Про забезпечення споживачів природним газом» поставка газу підприємствам, організаціям та установам АПК здійснюється виключно на підставі прямих договорів, укладених з регіональними газопостачальницькими організаціями. За оперативною інформацією головних управлінь агропромислового розвитку облдержадміністрацій, у регіонах здійснюються заходи по зменшенню споживання природного газу та інших енергоносіїв. Зокрема, впроваджуються лічильники теплової енергії та газу, пристрої регулювання споживання енергоресурсів; утеплюються (на зимовий період) приміщення, ремонтуються та модернізуються теплотраси, котельне обладнання.В останній час природний газ, що використовується виробничими та побутовими котельними, все частіше замінюється на рідке або тверде паливо. Удосконалюються режими графіків (карт) ефективного завантаження обладнання на підприємствах харчової промисловості, що споживають газ. Звичайні лампи розжарювання замінюються на економічніші - люмінісцентні. Окрім того, в бюджетних організаціях вживаються організаційні заходи по обмеженню роботи у вечірні години, відключаються від опалення частини приміщень, забороняється використовувати електроприлади невиробничого призначення, зменшується освітлення окремих приміщень та територій тощо. Проте, переведення всіх бюджетних установ на тверде паливо (вугілля, торф) є проблематичним. Адже у більшості об'єктів відсутнє необхідне технологічне обладнання для зберігання, підготовки й завантаження твердого палива. До того ж, через відсутність державної підтримки підприємства, бюджетні установи і організації змушені запроваджувати зазначені заходи виключно за власні кошти. Сьогодні для теплопостачання будівель і приміщень аграрних навчальних закладів використовується 148 котелень, з яких 134 працює на природному газі, а 14 - на твердому паливі (вугілля). Крім того, 58 навчальних закладів отримують тепло від котельних комунальної власності міст і районів, на території яких розміщені. Сьогодні для економії палива в усіх котельнях установлено лічильники. І в залежності від температурних режимів ведеться коригування подачі теплоносіїв від власних котелень та зовнішнього теплового джерела. Також ведеться робота по переведенню теплопостачання від зовнішніх джерел централізованого опалення на міні-котельні з використанням високотехнологічного обладнання. Протягом 2007-2008 років у 27 навчальних закладах вдалось побудувати 62 міні-котельні. Завдяки цим заходам за три останні роки споживання природного газу навчальними закладами АПК зменшилося на 37% (з 14,5 до 9,26 млн. куб. метрів). У сільській місцевості нині функціонує розгалужена мережа житла, об'єктів соцкультпобуту та інженерної інфраструктури, зокрема, понад 3 тис. км теплових мереж і 11 тис. котелень. В процесі реформування аграрного сектору економіки всі зазначені об'єкти були передані сільгосппідприємствами в комунальну власність територіальних громад сіл і селищ. Сьогодні значна частина об'єктів соцкультпобуту внаслідок тривалої експлуатації без проведення планово-попереджувальних ремонтів перебуває у незадовільному технічному стані. Тому Мінагрополітики протягом останніх років запроваджує програму "Реформування та розвиток комунального господарства у сільській місцевості", згідно з якою ремонтуються об'єкти інженерної інфраструктури сільського житлово-комунального господарства і відповідно забезпечується їх належне функціонування, зменшуются втрати енергоносіїв. Ще один напрямок - розвиток виробництва біологічних видів палива для заміни традиційних енергоресурсів. Та оскільки ця тема вимагає окремого розгляду, ми повернемося до її обговорення в наступних матеріалах. Департамент інженерно-технічного забезпечення МінАПЧас економити заради піднесення   Гарантувати продовольчу безпеку держави без забезпечення підприємств агропромислового комплексу паливно-енергетичними ресурсами практично неможливо. Тому ефективне використання енергетичних ресурсів і запровадження альтернативних видів палива є надзвичайно актуальним для АПК. В Мінагрополітики видано нещодавно відповідний наказ і надіслано його головним управлінням агропромислового розвитку облдержадміністрацій. В документі міністр аграрної політики зробив ряд доручень, якими передбачено вжити заходи по контролю стану енергозабезпечення та розрахунків за спожиті енергоносії, розробити енергозберігаючі заходи, впроваджувати альтернативні види палива для заміни природного газу та інших енергоносіїв. Довідково. АПК щорічно споживає: природного газу - 4,1 млрд. куб. метрів (6% від загальнодержавного споживання газу), у т.ч. сільгосппідприємства - 0,7 млрд. куб. м., підприємства харчової промисловості - 3,5 млрд. куб. м., бюджетні організації споживають менше 20 млн. куб. м газу; електроенергії - 4,98 млрд. кВт-год., у т.ч. сільгосппідприємства - 2,85 млрд. кВт-год., підприємства харчової промисловості - 2,12 млрд. кВт-год.; дизельного біопалива - 1 340 тис. тонн; бензину - 396 тис. тонн. У Держбюджеті на 2009 рік на оплату комунальних послуг бюджетних установ і організацій Мінагрополітики передбачені загальні видатки на електроенергію, природний газ, рідкі й тверді види палива та інші комунальні послуги в обсязі лише 21,678 млн. грн., у тому числі на природний газ - 3,973 млн. гривень.   Довідково: Згідно з постановою КМУ від 27 грудня 2001 р. №1729 «Про забезпечення споживачів природним газом» поставка газу підприємствам, організаціям та установам АПК здійснюється виключно на підставі прямих договорів, укладених з регіональними газопостачальницькими організаціями. За оперативною інформацією головних управлінь агропромислового розвитку облдержадміністрацій, у регіонах здійснюються заходи по зменшенню споживання природного газу та інших енергоносіїв. Зокрема, впроваджуються лічильники теплової енергії та газу, пристрої регулювання споживання енергоресурсів; утеплюються (на зимовий період) приміщення, ремонтуються та модернізуються теплотраси, котельне обладнання. В останній час природний газ, що використовується виробничими та побутовими котельними, все частіше замінюється на рідке або тверде паливо. Удосконалюються режими графіків (карт) ефективного завантаження обладнання на підприємствах харчової промисловості, що споживають газ. Звичайні лампи розжарювання замінюються на економічніші - люмінісцентні. Окрім того, в бюджетних організаціях вживаються організаційні заходи по обмеженню роботи у вечірні години, відключаються від опалення частини приміщень, забороняється використовувати електроприлади невиробничого призначення, зменшується освітлення окремих приміщень та територій тощо. Проте, переведення всіх бюджетних установ на тверде паливо (вугілля, торф) є проблематичним. Адже у більшості об'єктів відсутнє необхідне технологічне обладнання для зберігання, підготовки й завантаження твердого палива. До того ж, через відсутність державної підтримки підприємства, бюджетні установи і організації змушені запроваджувати зазначені заходи виключно за власні кошти. Сьогодні для теплопостачання будівель і приміщень аграрних навчальних закладів використовується 148 котелень, з яких 134 працює на природному газі, а 14 - на твердому паливі (вугілля). Крім того, 58 навчальних закладів отримують тепло від котельних комунальної власності міст і районів, на території яких розміщені. Сьогодні для економії палива в усіх котельнях установлено лічильники. І в залежності від температурних режимів ведеться коригування подачі теплоносіїв від власних котелень та зовнішнього теплового джерела. Також ведеться робота по переведенню теплопостачання від зовнішніх джерел централізованого опалення на міні-котельні з використанням високотехнологічного обладнання. Протягом 2007-2008 років у 27 навчальних закладах вдалось побудувати 62 міні-котельні. Завдяки цим заходам за три останні роки споживання природного газу навчальними закладами АПК зменшилося на 37% (з 14,5 до 9,26 млн. куб. метрів). У сільській місцевості нині функціонує розгалужена мережа житла, об'єктів соцкультпобуту та інженерної інфраструктури, зокрема, понад 3 тис. км теплових мереж і 11 тис. котелень. В процесі реформування аграрного сектору економіки всі зазначені об'єкти були передані сільгосппідприємствами в комунальну власність територіальних громад сіл і селищ. Сьогодні значна частина об'єктів соцкультпобуту внаслідок тривалої експлуатації без проведення планово-попереджувальних ремонтів перебуває у незадовільному технічному стані. Тому Мінагрополітики протягом останніх років запроваджує програму "Реформування та розвиток комунального господарства у сільській місцевості", згідно з якою ремонтуються об'єкти інженерної інфраструктури сільського житлово-комунального господарства і відповідно забезпечується їх належне функціонування, зменшуются втрати енергоносіїв. Ще один напрямок - розвиток виробництва біологічних видів палива для заміни традиційних енергоресурсів. Та оскільки ця тема вимагає окремого розгляду, ми повернемося до її обговорення в наступних матеріалах.      

    Департамент інженерно-технічного забезпечення МінАП 





    Схожі новини
  • Солома замість газу
  • У Києві запущено першу котельню на пелетах
  • Готовність об’єктів АПК до опалювального сезону
  • Перейшли на зимові умови роботи
  • Готуємось до зими

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Час економити заради піднесення


Гарантувати продовольчу безпеку держави без забезпечення підприємств агропромислового комплексу паливно-енергетичними ресурсами практично неможливо. Тому ефективне використання енергетичних ресурсів і запровадження альтернативних видів палива є надзвичайно актуальним для АПК. В Мінагрополітики видано нещодавно відповідний наказ і надіслано його головним управлінням агропромислового розвитку облдержадміністрацій. В документі міністр аграрної політики зробив ряд доручень, якими передбачено вжити заходи по контролю стану енергозабезпечення та розрахунків за спожиті енергоносії, розробити енергозберігаючі заходи, впроваджувати альтернативні види палива для заміни природного газу та інших енергоносіїв. altДовідково. АПК щорічно споживає: природного газу - 4,1 млрд. куб. метрів (6% від загальнодержавного споживання газу), у т.ч. сільгосппідприємства - 0,7 млрд. куб. м., підприємства харчової промисловості - 3,5 млрд. куб. м., бюджетні організації споживають менше 20 млн. куб. м газу; електроенергії - 4,98 млрд. кВт-год., у т.ч. сільгосппідприємства - 2,85 млрд. кВт-год., підприємства харчової промисловості - 2,12 млрд. кВт-год.; дизельного біопалива - 1 340 тис. тонн; бензину - 396 тис. тонн. У Держбюджеті на 2009 рік на оплату комунальних послуг бюджетних установ і організацій Мінагрополітики передбачені загальні видатки на електроенергію, природний газ, рідкі й тверді види палива та інші комунальні послуги в обсязі лише 21,678 млн. грн., у тому числі на природний газ - 3,973 млн. гривень. Довідково: Згідно з постановою КМУ від 27 грудня 2001 р. №1729 «Про забезпечення споживачів природним газом» поставка газу підприємствам, організаціям та установам АПК здійснюється виключно на підставі прямих договорів, укладених з регіональними газопостачальницькими організаціями. За оперативною інформацією головних управлінь агропромислового розвитку облдержадміністрацій, у регіонах здійснюються заходи по зменшенню споживання природного газу та інших енергоносіїв. Зокрема, впроваджуються лічильники теплової енергії та газу, пристрої регулювання споживання енергоресурсів; утеплюються (на зимовий період) приміщення, ремонтуються та модернізуються теплотраси, котельне обладнання.В останній час природний газ, що використовується виробничими та побутовими котельними, все частіше замінюється на рідке або тверде паливо. Удосконалюються режими графіків (карт) ефективного завантаження обладнання на підприємствах харчової промисловості, що споживають газ. Звичайні лампи розжарювання замінюються на економічніші - люмінісцентні. Окрім того, в бюджетних організаціях вживаються організаційні заходи по обмеженню роботи у вечірні години, відключаються від опалення частини приміщень, забороняється використовувати електроприлади невиробничого призначення, зменшується освітлення окремих приміщень та територій тощо. Проте, переведення всіх бюджетних установ на тверде паливо (вугілля, торф) є проблематичним. Адже у більшості об'єктів відсутнє необхідне технологічне обладнання для зберігання, підготовки й завантаження твердого палива. До того ж, через відсутність державної підтримки підприємства, бюджетні установи і організації змушені запроваджувати зазначені заходи виключно за власні кошти. Сьогодні для теплопостачання будівель і приміщень аграрних навчальних закладів використовується 148 котелень, з яких 134 працює на природному газі, а 14 - на твердому паливі (вугілля). Крім того, 58 навчальних закладів отримують тепло від котельних комунальної власності міст і районів, на території яких розміщені. Сьогодні для економії палива в усіх котельнях установлено лічильники. І в залежності від температурних режимів ведеться коригування подачі теплоносіїв від власних котелень та зовнішнього теплового джерела. Також ведеться робота по переведенню теплопостачання від зовнішніх джерел централізованого опалення на міні-котельні з використанням високотехнологічного обладнання. Протягом 2007-2008 років у 27 навчальних закладах вдалось побудувати 62 міні-котельні. Завдяки цим заходам за три останні роки споживання природного газу навчальними закладами АПК зменшилося на 37% (з 14,5 до 9,26 млн. куб. метрів). У сільській місцевості нині функціонує розгалужена мережа житла, об'єктів соцкультпобуту та інженерної інфраструктури, зокрема, понад 3 тис. км теплових мереж і 11 тис. котелень. В процесі реформування аграрного сектору економіки всі зазначені об'єкти були передані сільгосппідприємствами в комунальну власність територіальних громад сіл і селищ. Сьогодні значна частина об'єктів соцкультпобуту внаслідок тривалої експлуатації без проведення планово-попереджувальних ремонтів перебуває у незадовільному технічному стані. Тому Мінагрополітики протягом останніх років запроваджує програму "Реформування та розвиток комунального господарства у сільській місцевості", згідно з якою ремонтуються об'єкти інженерної інфраструктури сільського житлово-комунального господарства і відповідно забезпечується їх належне функціонування, зменшуются втрати енергоносіїв. Ще один напрямок - розвиток виробництва біологічних видів палива для заміни традиційних енергоресурсів. Та оскільки ця тема вимагає окремого розгляду, ми повернемося до її обговорення в наступних матеріалах. Департамент інженерно-технічного забезпечення МінАПЧас економити заради піднесення   Гарантувати продовольчу безпеку держави без забезпечення підприємств агропромислового комплексу паливно-енергетичними ресурсами практично неможливо. Тому ефективне використання енергетичних ресурсів і запровадження альтернативних видів палива є надзвичайно актуальним для АПК. В Мінагрополітики видано нещодавно відповідний наказ і надіслано його головним управлінням агропромислового розвитку облдержадміністрацій. В документі міністр аграрної політики зробив ряд доручень, якими передбачено вжити заходи по контролю стану енергозабезпечення та розрахунків за спожиті енергоносії, розробити енергозберігаючі заходи, впроваджувати альтернативні види палива для заміни природного газу та інших енергоносіїв. Довідково. АПК щорічно споживає: природного газу - 4,1 млрд. куб. метрів (6% від загальнодержавного споживання газу), у т.ч. сільгосппідприємства - 0,7 млрд. куб. м., підприємства харчової промисловості - 3,5 млрд. куб. м., бюджетні організації споживають менше 20 млн. куб. м газу; електроенергії - 4,98 млрд. кВт-год., у т.ч. сільгосппідприємства - 2,85 млрд. кВт-год., підприємства харчової промисловості - 2,12 млрд. кВт-год.; дизельного біопалива - 1 340 тис. тонн; бензину - 396 тис. тонн. У Держбюджеті на 2009 рік на оплату комунальних послуг бюджетних установ і організацій Мінагрополітики передбачені загальні видатки на електроенергію, природний газ, рідкі й тверді види палива та інші комунальні послуги в обсязі лише 21,678 млн. грн., у тому числі на природний газ - 3,973 млн. гривень.   Довідково: Згідно з постановою КМУ від 27 грудня 2001 р. №1729 «Про забезпечення споживачів природним газом» поставка газу підприємствам, організаціям та установам АПК здійснюється виключно на підставі прямих договорів, укладених з регіональними газопостачальницькими організаціями. За оперативною інформацією головних управлінь агропромислового розвитку облдержадміністрацій, у регіонах здійснюються заходи по зменшенню споживання природного газу та інших енергоносіїв. Зокрема, впроваджуються лічильники теплової енергії та газу, пристрої регулювання споживання енергоресурсів; утеплюються (на зимовий період) приміщення, ремонтуються та модернізуються теплотраси, котельне обладнання. В останній час природний газ, що використовується виробничими та побутовими котельними, все частіше замінюється на рідке або тверде паливо. Удосконалюються режими графіків (карт) ефективного завантаження обладнання на підприємствах харчової промисловості, що споживають газ. Звичайні лампи розжарювання замінюються на економічніші - люмінісцентні. Окрім того, в бюджетних організаціях вживаються організаційні заходи по обмеженню роботи у вечірні години, відключаються від опалення частини приміщень, забороняється використовувати електроприлади невиробничого призначення, зменшується освітлення окремих приміщень та територій тощо. Проте, переведення всіх бюджетних установ на тверде паливо (вугілля, торф) є проблематичним. Адже у більшості об'єктів відсутнє необхідне технологічне обладнання для зберігання, підготовки й завантаження твердого палива. До того ж, через відсутність державної підтримки підприємства, бюджетні установи і організації змушені запроваджувати зазначені заходи виключно за власні кошти. Сьогодні для теплопостачання будівель і приміщень аграрних навчальних закладів використовується 148 котелень, з яких 134 працює на природному газі, а 14 - на твердому паливі (вугілля). Крім того, 58 навчальних закладів отримують тепло від котельних комунальної власності міст і районів, на території яких розміщені. Сьогодні для економії палива в усіх котельнях установлено лічильники. І в залежності від температурних режимів ведеться коригування подачі теплоносіїв від власних котелень та зовнішнього теплового джерела. Також ведеться робота по переведенню теплопостачання від зовнішніх джерел централізованого опалення на міні-котельні з використанням високотехнологічного обладнання. Протягом 2007-2008 років у 27 навчальних закладах вдалось побудувати 62 міні-котельні. Завдяки цим заходам за три останні роки споживання природного газу навчальними закладами АПК зменшилося на 37% (з 14,5 до 9,26 млн. куб. метрів). У сільській місцевості нині функціонує розгалужена мережа житла, об'єктів соцкультпобуту та інженерної інфраструктури, зокрема, понад 3 тис. км теплових мереж і 11 тис. котелень. В процесі реформування аграрного сектору економіки всі зазначені об'єкти були передані сільгосппідприємствами в комунальну власність територіальних громад сіл і селищ. Сьогодні значна частина об'єктів соцкультпобуту внаслідок тривалої експлуатації без проведення планово-попереджувальних ремонтів перебуває у незадовільному технічному стані. Тому Мінагрополітики протягом останніх років запроваджує програму "Реформування та розвиток комунального господарства у сільській місцевості", згідно з якою ремонтуються об'єкти інженерної інфраструктури сільського житлово-комунального господарства і відповідно забезпечується їх належне функціонування, зменшуются втрати енергоносіїв. Ще один напрямок - розвиток виробництва біологічних видів палива для заміни традиційних енергоресурсів. Та оскільки ця тема вимагає окремого розгляду, ми повернемося до її обговорення в наступних матеріалах.      

Департамент інженерно-технічного забезпечення МінАП 





Схожі новини
  • Солома замість газу
  • У Києві запущено першу котельню на пелетах
  • Готовність об’єктів АПК до опалювального сезону
  • Перейшли на зимові умови роботи
  • Готуємось до зими

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.