Аграрний тиждень. Україна
» » Welcome до віртуального... агробізнесу!
» » Welcome до віртуального... агробізнесу!

    Welcome до віртуального... агробізнесу!


    Парадокс в існуванні людства: ми азартно сперечаємось про те, чи на Марсі «будуть яблуні квітнути», і де у нас в космосі «брати по розуму», але часто ігноруємо земні проблеми. Хоча саме від них залежить наше існування. Втім, не все тут у сірих тонах, бо є доволі ентузіастів, які послідовно і високопрофесійно закладають у майбутню долю планети Земля благополуччя, процвітання, надійність для нащадків. У тому числі в агросекторі.


    Від простого до геніального – кілька кроків 

    Серед тих, хто щиро переймається глобальними проблемами Землі й уже тривалий час по-своєму вирішує їх на практиці, - всесвітньовідома компанія Corteva Agriscience, яка спеціалізується на реалізації доброякісного насіння сільгоспкультур і засобів захисту рослин. Тут не шкодують коштів на інновації, наукові дослідження. Затим усе, що реалізують, витримує природні і не лише катаклізми та сміливо претендує на своє місце під сонцем як у сьогоденні, так і у майбутньому. При тому це «місце» - не десяток полів, а багатотисячні гектари земельних угідь. Адже філії компанії аж у 130 країнах світу, у тому числі в Україні. Однак, вимоги до їхньої діяльності не лише суто виробничі. Тут постійно триває пошук молодих талановитих фахівців, робиться все можливе для їхнього професійного зростання. Бо, як переконані в компанії, в цьому і полягає довговічність та благополуччя агробізнесу. А якщо планетарніше, то збереження сіл і виробників сільгосппродукції на подальші десятиліття. 

    То як у сучасних умовах активізувати залучення молоді в агробізнес, якщо помітна гостра тенденція до зменшення кількості бажаючих хлопців та дівчат працювати на полях і фермах? Про це емоційно, романтично і разом із тим прагматично мовилось на недавньому засіданні Медіа Клубу Corteva Agriscience у Києві, де журналістів провідних видань України ознайомили з результатами онлайн-дослідження «Молодь та агробізнес», а також із тим, що було далі.

    Але хай це трохи побуде інтригою, а ми тим часом повернемось у січень 2019-го, коли менеджер з корпоративних комунікацій у Центральній та Східній Європі компанії Corteva Agriscience Анна Бабіч, роздумуючи над проблемою залучення молоді у сільське господарство, збагнула, що, як не крути, а профорієнтацію варто починати з підлітків. Так було, і так є нині. Проте з одним відступом: сучасні старшокласники – це далеко не ті діти пострадянських часів, які слухняно виконували настанови батьків, родичів, друзів і вчителів, у тому числі у виборі професії. То хто у них зараз в авторитеті, аби саме через таких підліткам можна було б доступно розповісти про переваги роботи у сільському господарстві, де умілі фермери мають високі заробітки, надійне благополуччя родин, шанс дихати чистим сільським повітрям і споживати чисту органічну їжу, зберігаючи здоров’я і наснагу до життя? Як їм розповісти, що у великих агрокомпаніях уже давно над полями урожаї контролюють дрони, комбайни і трактори – це ультрамодна техніка з комп’ютерним керуванням, на фермах корів доять механізовано, на свинофермах гній прибирається вакуумно натиском кнопки на відповідному пульті, а також в окремих випадках є душ для тварин? Ветеринари коровам і козам, скажімо, проводять УЗД, щоб наперед знати про поповнення стад... І в цих переліках осучаснення робіт на селі ще багато ноу хау – цікавого, мудрого, необхідного, аби праця була легшою, а прибутки - більшими.

    Тож як про те все розповісти???             

    Анну осяйнула проста думка: на широкий загал запитати самих підлітків: хто для них авторитет і що, зрештою, їм відомо про сучасний агробізнес, та віднайти шляхи правильної комунікації з ними.


    Лицем - до комп’ютера 

    Сказано – зроблено. Анна не відступилась від свого задуму. Відтак, у серпні цього року на замовлення Corteva Agriscience до такого опитування були залучені фахівці дослідницької компанії «Проінсайт Лаб». Було вирішено провести в онлайн-режимі опитування підлітків віком від 14 до 18 років, а також батьків дітей цього віку в Україні, Румунії, Чехії, Угорщині, Польщі, Росії. Чимало різнобічних запитань зводились до одного: ставлення до роботи у сільському господарстві. 

    Опитування у такому форматі, до слова, було зроблене вперше у світі. У кожній країні в середньому вдалось поспілкуватись близько із тисячею респондентів міст та сіл у співвідношенні 700-800 підлітків, близько 300 – їхні батьки. Ця непроста аналітична робота дала цікаві паростки висновків: переважна більшість підлітків навіть не думає про село, бо просто його не знає. А якщо і уявляє, то хіба що в образі тракториста, повсюдного бездоріжжя та зігнутих у три погибелі тіток на грядках.

    «Кращої долі» і, звичайно, не в селі, хочуть своїм дітям і їхні батьки. Навіть чимало з тих, хто працює на землі. Відтак, зокрема в Україні, за даними опитування лише 2% старшокласників планують на майбутнє освоїти сільгосппрофесії та працювати в агрогалузі країни. Інший бік медалі в опитуванні: нині в авторитеті у школярів і на першому місці, як порадники (тримайтесь міцніше, хто стоїть!) – БЛОГЕРИ. Так, Інтернет вже зробив свою справу. Але він може і допомогти. І ось із цього дослідження на світ з’явилась геніальна і поки що перша (!) в Україні та й на весь світ думка, щодо агропрофорієнтації старшокласників: чому б не спробувати залучити до цього згаданих блогерів? Певна річ, кращих із кращих, відео яких переглядають тисячі юних. Ставка також була зроблена на крутий кліп чи відеосюжет із кінозіркою. Розглядались й інші пропозиції. І ось що з того вийшло.


    Комбайном «рулить» Sonchyk

    Участь у соціальному експерименті погодився взяти відомий блогер-геймер Сончик (Sonchyk).

    Таким чином він став господарем потужної ферми на селі у віртуальній грі «Farming Simulator», де вперше у світі (так, знову вперше!) у віртуальний світ були задіяні насіння та гербіциди компанії Corteva Agriscience.  

    У грі геймер круто «рулить» комбайном, де, збираючи урожай, коментує: «Сидиш у кабіні, як в елітному авто з комп’ютерними панелями. Техніка робить свою справу, а ти можеш розслабитись. Скажімо, послухати музичку...» Цікаві, з гумором, молодіжним сленгом й інші його розповіді, у тому числі навіть про житло фермера, яке в грі показано у деталях. Паралельно Сончик розповідає про умови праці, про професії, які дають шанс молоді надійно закріпитись у селі й мати чималі статки. Все настільки цікаво і азартно відбувається, що дивишся гру на YouTube-каналі на одному диханні. А якщо самому у неї включитись і стати віртуальним фермером? 

    Поки що, приміром, невідомо, як ця гра вплине на вибір професії підлітками на користь села, але те, що її вже продивилось понад 59 тисяч осіб, про щось та й говорить. Найпікантніше ж тут, як наголосив блогер, – уже є відповідна Ліга, що проводить 14 змагань у розрізі даної гри, котрі триватимуть до 2020 року. Головний приз команді-переможцю – $250 тисяч готівкою, а іншим учасникам – дорогі подарунки. Круто? Отож бо.


    Анна Трінчер уже майже агроном...

    Понад 37 тисяч переглядів в Інтернеті отримав і відеоролик «24 години в полі» за участі співачки, суперфіналістки «Голос країни 8», актриси серіалу «Школа» Анни Трінчер. Вона блукала в кукурудзі, рахувала її качани, запускала дрон і слухала цікаві розповіді категорійного менеджера Corteva Agriscience Галини Радзіцької про роботу в полі, прибутки з урожаїв качанистої, лякалась грому і дощу у чистому полі, спала у комфортній кабіні комбайну. Як те все весело, пікантно та захоплююче цікаво відбувалось – дивіться, хто забажає, в Інтернеті на YouTube-каналі акторки. 

    На YouTube-каналі «Орел і решка» у популярному тревел-шоу про Україну «Вдома краще» доклав свого у віртуальній сільськогосподарській профорієнтації підлітків і талановитий український режисер, актор, телеведучий Женя Синельников.

    Тим часом організатор і натхненник досліджень і  захоплюючих відеозйомок про село Анна Бабіч пообіцяла журналістам на засіданні Медіа Клубу: далі буде ще цікавіше, азартніше. Тому на це були бурхливі оплески присутніх із побажаннями удачі. Добрій справі – хорошого продовження із віртуального у реальне життя, де старше покоління аграріїв з надією чекає на молоде поповнення. 


    Валентина ПИСЬМЕННА





    Схожі новини
  • Corteva Agriscience продемонструвала зростання прибутку
  • Нові виробничі потужності для розвитку продуктів натурального походження
  • Corteva Agriscience завершує відокремлення від DowDuPont та формує глобальну і виключно сільськогосподарську компанію
  • Corteva планує вихід на фондову біржу
  • Європейський Союз схвалив новий фунгіцид Inatreq™ Active Corteva Agriscience™, Сільськогосподарського підрозділу DowDuPont

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Welcome до віртуального... агробізнесу!


Парадокс в існуванні людства: ми азартно сперечаємось про те, чи на Марсі «будуть яблуні квітнути», і де у нас в космосі «брати по розуму», але часто ігноруємо земні проблеми. Хоча саме від них залежить наше існування. Втім, не все тут у сірих тонах, бо є доволі ентузіастів, які послідовно і високопрофесійно закладають у майбутню долю планети Земля благополуччя, процвітання, надійність для нащадків. У тому числі в агросекторі.


Від простого до геніального – кілька кроків 

Серед тих, хто щиро переймається глобальними проблемами Землі й уже тривалий час по-своєму вирішує їх на практиці, - всесвітньовідома компанія Corteva Agriscience, яка спеціалізується на реалізації доброякісного насіння сільгоспкультур і засобів захисту рослин. Тут не шкодують коштів на інновації, наукові дослідження. Затим усе, що реалізують, витримує природні і не лише катаклізми та сміливо претендує на своє місце під сонцем як у сьогоденні, так і у майбутньому. При тому це «місце» - не десяток полів, а багатотисячні гектари земельних угідь. Адже філії компанії аж у 130 країнах світу, у тому числі в Україні. Однак, вимоги до їхньої діяльності не лише суто виробничі. Тут постійно триває пошук молодих талановитих фахівців, робиться все можливе для їхнього професійного зростання. Бо, як переконані в компанії, в цьому і полягає довговічність та благополуччя агробізнесу. А якщо планетарніше, то збереження сіл і виробників сільгосппродукції на подальші десятиліття. 

То як у сучасних умовах активізувати залучення молоді в агробізнес, якщо помітна гостра тенденція до зменшення кількості бажаючих хлопців та дівчат працювати на полях і фермах? Про це емоційно, романтично і разом із тим прагматично мовилось на недавньому засіданні Медіа Клубу Corteva Agriscience у Києві, де журналістів провідних видань України ознайомили з результатами онлайн-дослідження «Молодь та агробізнес», а також із тим, що було далі.

Але хай це трохи побуде інтригою, а ми тим часом повернемось у січень 2019-го, коли менеджер з корпоративних комунікацій у Центральній та Східній Європі компанії Corteva Agriscience Анна Бабіч, роздумуючи над проблемою залучення молоді у сільське господарство, збагнула, що, як не крути, а профорієнтацію варто починати з підлітків. Так було, і так є нині. Проте з одним відступом: сучасні старшокласники – це далеко не ті діти пострадянських часів, які слухняно виконували настанови батьків, родичів, друзів і вчителів, у тому числі у виборі професії. То хто у них зараз в авторитеті, аби саме через таких підліткам можна було б доступно розповісти про переваги роботи у сільському господарстві, де умілі фермери мають високі заробітки, надійне благополуччя родин, шанс дихати чистим сільським повітрям і споживати чисту органічну їжу, зберігаючи здоров’я і наснагу до життя? Як їм розповісти, що у великих агрокомпаніях уже давно над полями урожаї контролюють дрони, комбайни і трактори – це ультрамодна техніка з комп’ютерним керуванням, на фермах корів доять механізовано, на свинофермах гній прибирається вакуумно натиском кнопки на відповідному пульті, а також в окремих випадках є душ для тварин? Ветеринари коровам і козам, скажімо, проводять УЗД, щоб наперед знати про поповнення стад... І в цих переліках осучаснення робіт на селі ще багато ноу хау – цікавого, мудрого, необхідного, аби праця була легшою, а прибутки - більшими.

Тож як про те все розповісти???             

Анну осяйнула проста думка: на широкий загал запитати самих підлітків: хто для них авторитет і що, зрештою, їм відомо про сучасний агробізнес, та віднайти шляхи правильної комунікації з ними.


Лицем - до комп’ютера 

Сказано – зроблено. Анна не відступилась від свого задуму. Відтак, у серпні цього року на замовлення Corteva Agriscience до такого опитування були залучені фахівці дослідницької компанії «Проінсайт Лаб». Було вирішено провести в онлайн-режимі опитування підлітків віком від 14 до 18 років, а також батьків дітей цього віку в Україні, Румунії, Чехії, Угорщині, Польщі, Росії. Чимало різнобічних запитань зводились до одного: ставлення до роботи у сільському господарстві. 

Опитування у такому форматі, до слова, було зроблене вперше у світі. У кожній країні в середньому вдалось поспілкуватись близько із тисячею респондентів міст та сіл у співвідношенні 700-800 підлітків, близько 300 – їхні батьки. Ця непроста аналітична робота дала цікаві паростки висновків: переважна більшість підлітків навіть не думає про село, бо просто його не знає. А якщо і уявляє, то хіба що в образі тракториста, повсюдного бездоріжжя та зігнутих у три погибелі тіток на грядках.

«Кращої долі» і, звичайно, не в селі, хочуть своїм дітям і їхні батьки. Навіть чимало з тих, хто працює на землі. Відтак, зокрема в Україні, за даними опитування лише 2% старшокласників планують на майбутнє освоїти сільгосппрофесії та працювати в агрогалузі країни. Інший бік медалі в опитуванні: нині в авторитеті у школярів і на першому місці, як порадники (тримайтесь міцніше, хто стоїть!) – БЛОГЕРИ. Так, Інтернет вже зробив свою справу. Але він може і допомогти. І ось із цього дослідження на світ з’явилась геніальна і поки що перша (!) в Україні та й на весь світ думка, щодо агропрофорієнтації старшокласників: чому б не спробувати залучити до цього згаданих блогерів? Певна річ, кращих із кращих, відео яких переглядають тисячі юних. Ставка також була зроблена на крутий кліп чи відеосюжет із кінозіркою. Розглядались й інші пропозиції. І ось що з того вийшло.


Комбайном «рулить» Sonchyk

Участь у соціальному експерименті погодився взяти відомий блогер-геймер Сончик (Sonchyk).

Таким чином він став господарем потужної ферми на селі у віртуальній грі «Farming Simulator», де вперше у світі (так, знову вперше!) у віртуальний світ були задіяні насіння та гербіциди компанії Corteva Agriscience.  

У грі геймер круто «рулить» комбайном, де, збираючи урожай, коментує: «Сидиш у кабіні, як в елітному авто з комп’ютерними панелями. Техніка робить свою справу, а ти можеш розслабитись. Скажімо, послухати музичку...» Цікаві, з гумором, молодіжним сленгом й інші його розповіді, у тому числі навіть про житло фермера, яке в грі показано у деталях. Паралельно Сончик розповідає про умови праці, про професії, які дають шанс молоді надійно закріпитись у селі й мати чималі статки. Все настільки цікаво і азартно відбувається, що дивишся гру на YouTube-каналі на одному диханні. А якщо самому у неї включитись і стати віртуальним фермером? 

Поки що, приміром, невідомо, як ця гра вплине на вибір професії підлітками на користь села, але те, що її вже продивилось понад 59 тисяч осіб, про щось та й говорить. Найпікантніше ж тут, як наголосив блогер, – уже є відповідна Ліга, що проводить 14 змагань у розрізі даної гри, котрі триватимуть до 2020 року. Головний приз команді-переможцю – $250 тисяч готівкою, а іншим учасникам – дорогі подарунки. Круто? Отож бо.


Анна Трінчер уже майже агроном...

Понад 37 тисяч переглядів в Інтернеті отримав і відеоролик «24 години в полі» за участі співачки, суперфіналістки «Голос країни 8», актриси серіалу «Школа» Анни Трінчер. Вона блукала в кукурудзі, рахувала її качани, запускала дрон і слухала цікаві розповіді категорійного менеджера Corteva Agriscience Галини Радзіцької про роботу в полі, прибутки з урожаїв качанистої, лякалась грому і дощу у чистому полі, спала у комфортній кабіні комбайну. Як те все весело, пікантно та захоплююче цікаво відбувалось – дивіться, хто забажає, в Інтернеті на YouTube-каналі акторки. 

На YouTube-каналі «Орел і решка» у популярному тревел-шоу про Україну «Вдома краще» доклав свого у віртуальній сільськогосподарській профорієнтації підлітків і талановитий український режисер, актор, телеведучий Женя Синельников.

Тим часом організатор і натхненник досліджень і  захоплюючих відеозйомок про село Анна Бабіч пообіцяла журналістам на засіданні Медіа Клубу: далі буде ще цікавіше, азартніше. Тому на це були бурхливі оплески присутніх із побажаннями удачі. Добрій справі – хорошого продовження із віртуального у реальне життя, де старше покоління аграріїв з надією чекає на молоде поповнення. 


Валентина ПИСЬМЕННА





Схожі новини
  • Corteva Agriscience продемонструвала зростання прибутку
  • Нові виробничі потужності для розвитку продуктів натурального походження
  • Corteva Agriscience завершує відокремлення від DowDuPont та формує глобальну і виключно сільськогосподарську компанію
  • Corteva планує вихід на фондову біржу
  • Європейський Союз схвалив новий фунгіцид Inatreq™ Active Corteva Agriscience™, Сільськогосподарського підрозділу DowDuPont

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.