Аграрний тиждень. Україна
» » Спільні проблеми вирішуються спільними зусиллями
» » Спільні проблеми вирішуються спільними зусиллями

    Спільні проблеми вирішуються спільними зусиллями


    Відомо, що лише однодумці в змозі вирішити найскладніші питання та подолати найважчі перешкоди. Метою круглого столу, який нещодавно відбувся у Міністерстві аграрної політики, стало спільне вирішення різними державними установами проблемних питань, що виникають під час взаємодії інспекцій державного технічного нагляду з органами виконавчої влади.


    Основними проблемними питаннями, які обговорили на зібранні, стали: державна реєстрація та облік тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, агротехніки, інших механізмів, а також контроль за виконанням Правил дорожнього руху тракторами, зокрема саморобними, іншими сільгоспмашинами та наявністю відповідних номерних знаків і реєстраційних документів на цю техніку.

             Також розглянуто питання узгодження реєстрації машин та конверсійної техніки в Державній інспекції по нагляду за технічним станом машин і в експертно-технічних центрах Держпромгірнагляду. Фахівці визначили перелік і форми документів на машини, які ввозяться з-за кордону й підлягають реєстрації в Інспекції держтехнагляду. Розглянуто й виконання Закону України «Про податок з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів».

    Реєстрація сільськогосподарської техніки

    Заcтупник міністра аграрної політики Олександр Шевченко наголосив на нараді, що Верховною Радою України у першому читанні прийнято Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення регулювання відносин у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху», який запропоновано Президентом України. У даному законопроекті, як і в самому законі (ст. 34) виписано, що державна реєстрація і облік здійснюється органами Державтоінспекції Міністерства внутрішніх справ України, а їх порядок установлюється Кабінетом Міністрів України. Усі інші механічні транспортні засоби підлягають відомчій реєстрації та обліку.

    - З таким формулюванням я не погоджуюсь, - зауважив заступник міністра, - бо вважаю, що державну реєстрацію і облік повинні здійснювати Державтоінспекція та Державні інспекції по нагляду за технічним станом машин.

    Учасниками зібрання вирішено запропонувати внести зміни до статті 34 Закону України «Про дорожній рух». Їх підготовлено й надіслано на погодження із відповідними органами виконавчої влади.

    Також Державній інспекції по нагляду за технічним станом машин та обладнання запропоновано підготувати пропозиції щодо внесення змін до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення регулювання відносин у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху», зокрема – визначити, що державна реєстрація та облік здійснюються підрозділами Державтоінспекції Міністерства внутрішніх справ України та інспекціями державного технічного нагляду. Пропозиції буде подано на розгляд Верховної Ради України.

             Суворий контроль

    В ході обговорення зазначених питань йшлося про те, що останнім часом в Україні зросла чисельність ДТП на дорогах загального користування за участю тракторів та інших механізмів. Тому присутні одностайно погодилися з тим, що для попередження й уникнення аварій на дорогах потрібно просити Міністерство внутрішніх справ України, а саме Державну автомобільну інспекцію, посилити контроль за виконанням Правил дорожнього руху тракторами, зокрема саморобними, самохідними сільськогосподарськими, меліоративними, дорожньо-будівними й іншими машинами та наявністю відповідних номерних знаків і реєстраційних документів на ці машини.

    Реєстрація машин

    На думку Олександра Олександровича, це найбільш наболіле питання для власників сільгосптехніки. Оскільки виникає багато випадків, коли експертно-технічні центри Держгірпромнагляду реєструють ту техніку, яка має реєструватися Державними інспекціями по нагляду за технічним станом машин.

    Свої пропозиції по вирішенню цієї проблеми висловили начальники регіональних Державних інспекцій по нагляду за технічним станом машин. Зокрема, запропоновано звернутися до Верховної Ради з проханням переглянути проект «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення регулювання відносин у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху» стосовно пункту, за яким реєстрація тракторів, комбайнів та інших машин, які приймають участь у дорожньому русі, перейде до органів Державтоінспекції Міністерства внутрішніх справ України.

    Представники держінспекцій з нагляду за технічним станом машин стверджують, що цього не можна допустити, оскільки: «зазначені машини, які приймають участь у дорожньому русі лише епізодично, залишаться без нагляду інспекцій державного технічного нагляду під час експлуатації їх при виконанні технологічних робіт у полі, на фермі, на току тощо».

    Техніка Міністерства оборони України

    Учасники круглого столу констатували, що велика кількість техніки, яка належить Міністерству оборони в залежності від її призначення, знімається з обліку й передається на реєстрацію в інспекції державного технічного нагляду або в Державну автомобільну інспекцію. Це питання також потребувало узгодження. Прийнято рішення: підприємства, яким надані повноваження на реалізацію військового майна, мають здійснювати переобладнання конверсійних машин, а також надавати відповідну документацію для подальшої реєстрації техніки в державних інспекціях по нагляду за технічним станом машин.

             Конверсійна техніка

    Й нині триває розформування військових частин. Це надає актуальності питанню про те, хто і на яких підставах повинен реєструвати конверсійну техніку, яка знаходилась у власності військових частин. Присутні обговорили та узгодили це питання, прийнявши відповідні рішення. Зокрема – техніку, що належить Міноборони та знімається з обліку у військовій автомобільній інспекції, вирішено реєструвати державними інспекціями по нагляду за технічним станом машин або Державною автомобільною інспекцією в залежності від її призначення. Це здійснюватиметься після того, як Міноборони внесе зміни до чинного законодавства щодо даного питання.

     

             Закордонна техніка

    Учасники заходу погодились, що велика кількість питань виникає при реєстрації техніки, яка ввозиться з-за кордону. Зокрема, належність оформлення документів (вантажної митної декларації тощо) при розмитненні цієї техніки. Тож представники Державної митної служби України детально розповіли про всі тонкощі цього процесу та допомогли прийняти необхідні рішення.

    Учасники зібрання вирішили звернутися до Державної митної служби України з пропозицією, щоб під час розмитнення машин, які підлягають реєстрації в Державних інспекціях по нагляду за технічним станом машин, ставити на зворотному боці довідок-рахунків відмітки про розмитнення машин.

    Інші рішення       

    Обговорено й виконання Закону України «Про податок з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів». Прийнято рішення узгодити форми обміну інформацією між Державною податковою адміністрацією України та Державною інспекцією по нагляду за технічним станом машин та обладнання щодо оподаткування тракторів й інших самохідних машин.

                Лишається додати, що в роботі круглого столу взяли участь представники різних міністерств та відомств, наукових установ, державних інспекцій та адміністрацій з кількох регіонів України, зокрема АР Крим, міст Києва та Севастополя. Саме в цих територіальних округах виникло чимало питань, які потребують нагального вирішення.

                                                           

    Матеріали надано Департаментом

    інженерно-технічного забезпечення Мінагрополітики

     

     





    Схожі новини
  • Держсільгоспінспекція перевіряє готовність сільськогосподарської техніки до весняно-польових робіт
  • Держсільгоспінспекція: Заборонено експлуатацію 1800 машин, які не пройшли обов’язковий технічний контроль
  • Держсільгоспінспекція та Держмитслужба домовилися про автоматизований обмін інформацією при розмитненні тракторів та інших машин
  • Держсільгоспінспекцією здійснено близько 50 тис. перевірок стану с\г машин
  • Затверджено Положення про Державну інспекцію сільського господарства України

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Спільні проблеми вирішуються спільними зусиллями


Відомо, що лише однодумці в змозі вирішити найскладніші питання та подолати найважчі перешкоди. Метою круглого столу, який нещодавно відбувся у Міністерстві аграрної політики, стало спільне вирішення різними державними установами проблемних питань, що виникають під час взаємодії інспекцій державного технічного нагляду з органами виконавчої влади.


Основними проблемними питаннями, які обговорили на зібранні, стали: державна реєстрація та облік тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, агротехніки, інших механізмів, а також контроль за виконанням Правил дорожнього руху тракторами, зокрема саморобними, іншими сільгоспмашинами та наявністю відповідних номерних знаків і реєстраційних документів на цю техніку.

         Також розглянуто питання узгодження реєстрації машин та конверсійної техніки в Державній інспекції по нагляду за технічним станом машин і в експертно-технічних центрах Держпромгірнагляду. Фахівці визначили перелік і форми документів на машини, які ввозяться з-за кордону й підлягають реєстрації в Інспекції держтехнагляду. Розглянуто й виконання Закону України «Про податок з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів».

Реєстрація сільськогосподарської техніки

Заcтупник міністра аграрної політики Олександр Шевченко наголосив на нараді, що Верховною Радою України у першому читанні прийнято Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення регулювання відносин у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху», який запропоновано Президентом України. У даному законопроекті, як і в самому законі (ст. 34) виписано, що державна реєстрація і облік здійснюється органами Державтоінспекції Міністерства внутрішніх справ України, а їх порядок установлюється Кабінетом Міністрів України. Усі інші механічні транспортні засоби підлягають відомчій реєстрації та обліку.

- З таким формулюванням я не погоджуюсь, - зауважив заступник міністра, - бо вважаю, що державну реєстрацію і облік повинні здійснювати Державтоінспекція та Державні інспекції по нагляду за технічним станом машин.

Учасниками зібрання вирішено запропонувати внести зміни до статті 34 Закону України «Про дорожній рух». Їх підготовлено й надіслано на погодження із відповідними органами виконавчої влади.

Також Державній інспекції по нагляду за технічним станом машин та обладнання запропоновано підготувати пропозиції щодо внесення змін до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення регулювання відносин у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху», зокрема – визначити, що державна реєстрація та облік здійснюються підрозділами Державтоінспекції Міністерства внутрішніх справ України та інспекціями державного технічного нагляду. Пропозиції буде подано на розгляд Верховної Ради України.

         Суворий контроль

В ході обговорення зазначених питань йшлося про те, що останнім часом в Україні зросла чисельність ДТП на дорогах загального користування за участю тракторів та інших механізмів. Тому присутні одностайно погодилися з тим, що для попередження й уникнення аварій на дорогах потрібно просити Міністерство внутрішніх справ України, а саме Державну автомобільну інспекцію, посилити контроль за виконанням Правил дорожнього руху тракторами, зокрема саморобними, самохідними сільськогосподарськими, меліоративними, дорожньо-будівними й іншими машинами та наявністю відповідних номерних знаків і реєстраційних документів на ці машини.

Реєстрація машин

На думку Олександра Олександровича, це найбільш наболіле питання для власників сільгосптехніки. Оскільки виникає багато випадків, коли експертно-технічні центри Держгірпромнагляду реєструють ту техніку, яка має реєструватися Державними інспекціями по нагляду за технічним станом машин.

Свої пропозиції по вирішенню цієї проблеми висловили начальники регіональних Державних інспекцій по нагляду за технічним станом машин. Зокрема, запропоновано звернутися до Верховної Ради з проханням переглянути проект «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення регулювання відносин у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху» стосовно пункту, за яким реєстрація тракторів, комбайнів та інших машин, які приймають участь у дорожньому русі, перейде до органів Державтоінспекції Міністерства внутрішніх справ України.

Представники держінспекцій з нагляду за технічним станом машин стверджують, що цього не можна допустити, оскільки: «зазначені машини, які приймають участь у дорожньому русі лише епізодично, залишаться без нагляду інспекцій державного технічного нагляду під час експлуатації їх при виконанні технологічних робіт у полі, на фермі, на току тощо».

Техніка Міністерства оборони України

Учасники круглого столу констатували, що велика кількість техніки, яка належить Міністерству оборони в залежності від її призначення, знімається з обліку й передається на реєстрацію в інспекції державного технічного нагляду або в Державну автомобільну інспекцію. Це питання також потребувало узгодження. Прийнято рішення: підприємства, яким надані повноваження на реалізацію військового майна, мають здійснювати переобладнання конверсійних машин, а також надавати відповідну документацію для подальшої реєстрації техніки в державних інспекціях по нагляду за технічним станом машин.

         Конверсійна техніка

Й нині триває розформування військових частин. Це надає актуальності питанню про те, хто і на яких підставах повинен реєструвати конверсійну техніку, яка знаходилась у власності військових частин. Присутні обговорили та узгодили це питання, прийнявши відповідні рішення. Зокрема – техніку, що належить Міноборони та знімається з обліку у військовій автомобільній інспекції, вирішено реєструвати державними інспекціями по нагляду за технічним станом машин або Державною автомобільною інспекцією в залежності від її призначення. Це здійснюватиметься після того, як Міноборони внесе зміни до чинного законодавства щодо даного питання.

 

         Закордонна техніка

Учасники заходу погодились, що велика кількість питань виникає при реєстрації техніки, яка ввозиться з-за кордону. Зокрема, належність оформлення документів (вантажної митної декларації тощо) при розмитненні цієї техніки. Тож представники Державної митної служби України детально розповіли про всі тонкощі цього процесу та допомогли прийняти необхідні рішення.

Учасники зібрання вирішили звернутися до Державної митної служби України з пропозицією, щоб під час розмитнення машин, які підлягають реєстрації в Державних інспекціях по нагляду за технічним станом машин, ставити на зворотному боці довідок-рахунків відмітки про розмитнення машин.

Інші рішення       

Обговорено й виконання Закону України «Про податок з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів». Прийнято рішення узгодити форми обміну інформацією між Державною податковою адміністрацією України та Державною інспекцією по нагляду за технічним станом машин та обладнання щодо оподаткування тракторів й інших самохідних машин.

            Лишається додати, що в роботі круглого столу взяли участь представники різних міністерств та відомств, наукових установ, державних інспекцій та адміністрацій з кількох регіонів України, зокрема АР Крим, міст Києва та Севастополя. Саме в цих територіальних округах виникло чимало питань, які потребують нагального вирішення.

                                                       

Матеріали надано Департаментом

інженерно-технічного забезпечення Мінагрополітики

 

 





Схожі новини
  • Держсільгоспінспекція перевіряє готовність сільськогосподарської техніки до весняно-польових робіт
  • Держсільгоспінспекція: Заборонено експлуатацію 1800 машин, які не пройшли обов’язковий технічний контроль
  • Держсільгоспінспекція та Держмитслужба домовилися про автоматизований обмін інформацією при розмитненні тракторів та інших машин
  • Держсільгоспінспекцією здійснено близько 50 тис. перевірок стану с\г машин
  • Затверджено Положення про Державну інспекцію сільського господарства України

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.