Аграрний тиждень. Україна
» » » ПИШНИЙ ЦВІТ КВІТКОВОГО БІЗНЕСУ
» » » ПИШНИЙ ЦВІТ КВІТКОВОГО БІЗНЕСУ

    ПИШНИЙ ЦВІТ КВІТКОВОГО БІЗНЕСУ


    alt    Тюльпани, хризантеми, троянди, орхідеї, садові рослини, кущі та дерева, бонсаї – буяння квіту завжди дивує, зачаровує, захоплює. Тим більше, якщо ним можна помилуватись у звичайному виставковому павільйоні.

        Справжню країну різноманітних квітів, неповторної краси та ніжних тонких ароматів подарувала V Міжнародна спеціалізована виставка з квіткового бізнесу, садівництва, ландшафтного дизайну та флористки „Flowers&HorTech Ukraine 2010” всім учасникам і гостям заходу.

        Цьому бізнесу в Україні всього 10 років, та він вже зміг стати повноцінною галуззю вітчизняної економіки. За словами президента Союзу українських квітникарів Ірини Слободянюк, до 2007 року спостерігалося стабільне зростання обсягів виробництва: 5 років тому квіти в закритому ґрунті займали 100 га, в 2007-му - вже 132 гектари. Фінансова криза перешкодила подальшому розвитку квіткового ринку. Економічні показники зменшилися, а деякі підприємства перепрофілювалися на вирощування овочевих культур. Зараз усі представники квіткового бізнесу зосередились на поверненні «докризових» обсягів, адже розвиток цього ринку відбувається виключно завдяки приватним комерційним ініціативам.

        Дуже часто квітникарі, говорячи про розвиток і ведення бізнесу в Україні, нарікають на недостатність уваги з боку держави до квітникарства. А ще головною перешкодою розвитку ринку квітів в Україні бізнесмени вважають недостатньо сформовану в нашій країні культуру споживання цієї продукції. У нас букети купують переважно на свята, наприклад 8 Березня реалізується майже 40% всього річного обсягу квіткового ринку. Та попри те, що вітчизняній квітковій індустрії нині зовсім нелегко, західні експерти прогнозують, що Україна незабаром стане вагомим експортером квітів. Уже покладено початок – цьогоріч вперше дві українські компанії зареєструвалися на голландській квітковій біржі.

        За офіційною статистикою, найулюбленіша квітка українців – троянда. Так на одного нашого співвітчизника в рік вирощується 3,5 вітчизняних троянди (70% від споживання). Королеву квітів також привозять для нас і з інших країн – найчастіше з Голландії та Франції. Наприклад, французька компанія «Meilland International» займається схрещуванням, селекцією і виведенням нових сортів троянд. Селекційні центри фірми розташовані в 15 країнах і вже звідти сорти-новинки потрапляють у продаж. Нам французи вже чотири роки постачають голокореневі троянди для висадки у відкритий та закритий ґрунти. За словами регіонального менеджера з продажу «Meilland International» Філліппа Мангули, в українців у фаворі парфумні та чайно-гібридні сорти королеви квітів.

        - Ці сорти троянд мають аромат справжніх парфумів, - розповідає Філліпп. – Вони окрім класичного аромату містять додаткові

     

    altнотки, наприклад ванілі. Це стосується садових троянд, адже відомо, що тепличні квіти не мають запаху. На виведення нового сорту парфумної троянди французькі селекціонери витрачають 10 років, потім аромат квітки вивчають парфумери і на його основі штучно створюють новий аромат для парфумерної індустрії. А ще в Україні користуються попитом троянди, які в’ються, і пейзажні троянди.    Останні не потребують накриття і призначені для оформлення міських парків, газонів, ландшафтних робіт.

        Найулюбленіший сорт троянд Філліппа Мангули - «Олександр Пушкін». «Красива квітка з тонким ароматом, справжня королева, до того ж вона має значну перевагу: зовсім не хворіє», - знайомить зі своєю улюбленицею Філліпп.

        Географія розповсюдження троянд від «Meilland International» в Україні дуже широка, бо своїх клієнтів компанія має чи не в кожному регіоні. Серед найбільших покупців Філліпп Мангула називає церкви, собори і монастирі. Наприклад, цьогоріч троянди «Meilland International» розквітнуть на території Видубицького монастиря.

        І якщо троянду справедливо вважають королевою квітів, то орхідеї - найкращими квітами-антидепресантами. У світі налічується майже 30 тисяч різних видів орхідей, тому форма і відтінки пелюсток рідко повторюються. На виставці „Flowers&HorTech Ukraine 2010” красою орхідей вражала компанія „Orchid’s Art”. Серед представлених експонатів - орхідеї найрізноманітніших забарвлень, форм і розмірів - від екзотичних до найпоширеніших. Директор „Orchid’s Art” Наталія Пукіш запевняє, що їх продукція особлива, бо в Україні, за її словами, нині майже немає компаній, які б привозили якісну орхідею. Натомість „Orchid’s Art” постачає квіти з Нідерландів і відповідає за якість рослин. Для того, щоб придбати справді якісну орхідею, Наталія Пукіш радить покупцям звертати увагу на наступні її властивості: наявність розгалуженої кореневої системи зеленого забарвлення, пружного блискучого листя

     

     

    altта здорових пуп’янків. Наталія переконана: ті, хто був один раз вражений красою орхідей, обов’язково стане їх колекціонером. Вони полонять найбагатшу уяву своєю формою та забарвленням і мають неабияку перевагу у порівнянні з усіма іншими квітучими рослинами, адже тривалість їх цвітіння - майже місяць. Деякі види близько 2-3 місяців тримають квітки на рослині.

        За словами організаторів заходу, учасники вже традиційної спеціалізованої виставки з квіткового бізнесу, садівництва, ландшафтного дизайну та флористки привезли цього разу 25 тонн зрізаних квітів, 10 тонн горщикових рослин, тисячі квіткових цибулин. Свої здобутки в квітникарстві на виставці демонстрували представники 15 країн світу. Експозиція міжнародного рівня надала можливість і учасникам, і гостям ознайомитись з найновітнішими технологіями вирощування, продукцією закритого і відкритого ґрунту, оцінити стан розвитку ринку, обмінятися новими ідеями, та, найголовніше, укласти угоди й знайти нових ділових партнерів.

                                                                                    Людмила ЛЕБІДЬ





    Схожі новини
  • №4 (259)
  • №2 (257)
  • №42 (254)
  • №38 (250)
  • Молока стало меньше

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

ПИШНИЙ ЦВІТ КВІТКОВОГО БІЗНЕСУ


alt    Тюльпани, хризантеми, троянди, орхідеї, садові рослини, кущі та дерева, бонсаї – буяння квіту завжди дивує, зачаровує, захоплює. Тим більше, якщо ним можна помилуватись у звичайному виставковому павільйоні.

    Справжню країну різноманітних квітів, неповторної краси та ніжних тонких ароматів подарувала V Міжнародна спеціалізована виставка з квіткового бізнесу, садівництва, ландшафтного дизайну та флористки „Flowers&HorTech Ukraine 2010” всім учасникам і гостям заходу.

    Цьому бізнесу в Україні всього 10 років, та він вже зміг стати повноцінною галуззю вітчизняної економіки. За словами президента Союзу українських квітникарів Ірини Слободянюк, до 2007 року спостерігалося стабільне зростання обсягів виробництва: 5 років тому квіти в закритому ґрунті займали 100 га, в 2007-му - вже 132 гектари. Фінансова криза перешкодила подальшому розвитку квіткового ринку. Економічні показники зменшилися, а деякі підприємства перепрофілювалися на вирощування овочевих культур. Зараз усі представники квіткового бізнесу зосередились на поверненні «докризових» обсягів, адже розвиток цього ринку відбувається виключно завдяки приватним комерційним ініціативам.

    Дуже часто квітникарі, говорячи про розвиток і ведення бізнесу в Україні, нарікають на недостатність уваги з боку держави до квітникарства. А ще головною перешкодою розвитку ринку квітів в Україні бізнесмени вважають недостатньо сформовану в нашій країні культуру споживання цієї продукції. У нас букети купують переважно на свята, наприклад 8 Березня реалізується майже 40% всього річного обсягу квіткового ринку. Та попри те, що вітчизняній квітковій індустрії нині зовсім нелегко, західні експерти прогнозують, що Україна незабаром стане вагомим експортером квітів. Уже покладено початок – цьогоріч вперше дві українські компанії зареєструвалися на голландській квітковій біржі.

    За офіційною статистикою, найулюбленіша квітка українців – троянда. Так на одного нашого співвітчизника в рік вирощується 3,5 вітчизняних троянди (70% від споживання). Королеву квітів також привозять для нас і з інших країн – найчастіше з Голландії та Франції. Наприклад, французька компанія «Meilland International» займається схрещуванням, селекцією і виведенням нових сортів троянд. Селекційні центри фірми розташовані в 15 країнах і вже звідти сорти-новинки потрапляють у продаж. Нам французи вже чотири роки постачають голокореневі троянди для висадки у відкритий та закритий ґрунти. За словами регіонального менеджера з продажу «Meilland International» Філліппа Мангули, в українців у фаворі парфумні та чайно-гібридні сорти королеви квітів.

    - Ці сорти троянд мають аромат справжніх парфумів, - розповідає Філліпп. – Вони окрім класичного аромату містять додаткові

 

altнотки, наприклад ванілі. Це стосується садових троянд, адже відомо, що тепличні квіти не мають запаху. На виведення нового сорту парфумної троянди французькі селекціонери витрачають 10 років, потім аромат квітки вивчають парфумери і на його основі штучно створюють новий аромат для парфумерної індустрії. А ще в Україні користуються попитом троянди, які в’ються, і пейзажні троянди.    Останні не потребують накриття і призначені для оформлення міських парків, газонів, ландшафтних робіт.

    Найулюбленіший сорт троянд Філліппа Мангули - «Олександр Пушкін». «Красива квітка з тонким ароматом, справжня королева, до того ж вона має значну перевагу: зовсім не хворіє», - знайомить зі своєю улюбленицею Філліпп.

    Географія розповсюдження троянд від «Meilland International» в Україні дуже широка, бо своїх клієнтів компанія має чи не в кожному регіоні. Серед найбільших покупців Філліпп Мангула називає церкви, собори і монастирі. Наприклад, цьогоріч троянди «Meilland International» розквітнуть на території Видубицького монастиря.

    І якщо троянду справедливо вважають королевою квітів, то орхідеї - найкращими квітами-антидепресантами. У світі налічується майже 30 тисяч різних видів орхідей, тому форма і відтінки пелюсток рідко повторюються. На виставці „Flowers&HorTech Ukraine 2010” красою орхідей вражала компанія „Orchid’s Art”. Серед представлених експонатів - орхідеї найрізноманітніших забарвлень, форм і розмірів - від екзотичних до найпоширеніших. Директор „Orchid’s Art” Наталія Пукіш запевняє, що їх продукція особлива, бо в Україні, за її словами, нині майже немає компаній, які б привозили якісну орхідею. Натомість „Orchid’s Art” постачає квіти з Нідерландів і відповідає за якість рослин. Для того, щоб придбати справді якісну орхідею, Наталія Пукіш радить покупцям звертати увагу на наступні її властивості: наявність розгалуженої кореневої системи зеленого забарвлення, пружного блискучого листя

 

 

altта здорових пуп’янків. Наталія переконана: ті, хто був один раз вражений красою орхідей, обов’язково стане їх колекціонером. Вони полонять найбагатшу уяву своєю формою та забарвленням і мають неабияку перевагу у порівнянні з усіма іншими квітучими рослинами, адже тривалість їх цвітіння - майже місяць. Деякі види близько 2-3 місяців тримають квітки на рослині.

    За словами організаторів заходу, учасники вже традиційної спеціалізованої виставки з квіткового бізнесу, садівництва, ландшафтного дизайну та флористки привезли цього разу 25 тонн зрізаних квітів, 10 тонн горщикових рослин, тисячі квіткових цибулин. Свої здобутки в квітникарстві на виставці демонстрували представники 15 країн світу. Експозиція міжнародного рівня надала можливість і учасникам, і гостям ознайомитись з найновітнішими технологіями вирощування, продукцією закритого і відкритого ґрунту, оцінити стан розвитку ринку, обмінятися новими ідеями, та, найголовніше, укласти угоди й знайти нових ділових партнерів.

                                                                                Людмила ЛЕБІДЬ





Схожі новини
  • №4 (259)
  • №2 (257)
  • №42 (254)
  • №38 (250)
  • Молока стало меньше

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.