Аграрний тиждень. Україна
» » » Мистецтво плекати врожаї
» » » Мистецтво плекати врожаї

    Мистецтво плекати врожаї


    Слово «арт» буквально означає – мистецтво. До чого тут, запитаєте, сільське господарство? Поясню. Кого-кого, а професійного агронома не обдуриш: він одразу зорієнтується, яка кількість зерна вродить на тому чи іншому полі. Плекати реально високі врожаї вміють лише віртуози своєї справи. Люди, яких природа наділила спеціальним даром. І цей свій талант вони уміло перетворюють на мистецтво.

    «Агро-Арт» - таку назву отримали зернові конференції, які другий рік поспіль у Києві та інших містах України проводить компанія «Сингента» для керівників і агрономів сільгосппідприємств України. Нещодавно аграрії з цікавістю поспілкувались в ошатній залі київського Президент-готелю. І найперше завдання, що поставила перед собою «Сингента», - не лише розповісти про новинки ринку засобів захисту рослин і насіння, а й показати учасникам конференцій, що існує чимало механізмів ефективного господарювання в сучасних умовах, - до речі, непростих ні у фінансовому, ні кліматичному плані – та навчити грамотно і результативно працювати в галузі землеробства.

    - Головні фактори, які впливають на ринок зернових, - підкреслив доктор Хайнц Штрубенхофф, керівник Проекту «Німецько-український аграрний діалог» при Інституті економічних досліджень і політичних консультацій, – це аж ніяк не погода, а фундаментальні аспекти функціонування цього ринку. Відомий експерт на прикладі розрахунків і таблиць довів присутнім, що наша країна є великим гравцем на світовому аграрному ринку і багато країн готові купувати у нас зерно (пшеницю, сою, кукурудзу, ячмінь).

     

    Довідково. За даними USAID, у 2008/2009 МР світовий баланс зерна склав 1801 млн. т, у 2009/2010 МР – 1787, а за прогнозом на 2010/2011 МР становитиме 1725 млн. тонн.

     

    Оскільки до того ж FAO прогнозує ріст цін на продовольство, то, очевидно, що попит на зерно зростатиме. Але, водночас, запаси зернових зменшуються. Тож нам потрібно реалізувати наш потенціал у виробництві зерна. І саме це є мотивацією для агровиробників займатися прибутковим зерновиробництвом.

    Як це правильно зробити, пояснювали і представники компанії «Сингента», і авторитетні гості. Зокрема, член-кореспондент НАН України, заступник директора з наукової роботи Інституту фізіології рослин і генетики, доктор біологічних наук Віктор Швартау нагадав, що нині 15 сортів і ліній зернових культур інституту – національне надбання країни. Вони не перший рік у виробничих умовах забезпечують аграріям високі, сталі врожаї. Так, Фаворитка дала торік 131,8 ц/га, Подолянка – 113,7 ц/га. Двадцять сортів забезпечили врожайність від 100 до 107 ц/га. Вчений досить детально пояснив, що селяни повинні пам’ятати основу-основ зернового виробництва: щоби мати сталі врожаї, не потрібно економити на сортах, добривах і засобах захисту рослин. Хоча, за даними Віктора Валентиновича, у питаннях врожайності ми не пасемо задніх, але і резерв у нас достатній. Адже німці навчились отримувати з гектара в середньому 72,6 ц зернових, французи – 66,5, китайці – 45,2, а ми – лише 24,9 центнери.

    Допомогти агропідприємству розвинути власний потенціал і намагається компанія «Сингента». Вона не просто лідер у виробництві засобів захисту рослин і посідає третє місце на світовому ринку високоякісного насіння, а й надійний партнер українських селян. Це підтверджує досвід роботи «Сингенти» в Україні.

    - Я їжджу на всі семінари «Сингенти», бо вчитися просто необхідно, - каже Олег Стаднійчук, головний агроном ТОВ «Агропромтехніка» (Хмельниччина). – Час вимагає розуміти технологічний процес, терміни, які застосовуються, знати про новинки ЗЗР, елементи захисту, температурний режим їх застосування. Всі ці знання я отримую на таких навчаннях. Ми працюємо з компанією другий рік, в 2010-му на зернових і технічних культурах використовували процентів 15-20 ЗЗР «Сингенти», а цього року плануємо до 60%. Особисто мені подобається препарат Дербі. Він, можна сказати, для лінивих. Якщо не встигаєш вчасно обробити поля, а їх у нас 18 тис. га, то можна це зробити пізніше і буде результат. Працюємо також за mini-till та no-till технологіями, 2010 року врожайність зернових була 39 ц/га, у 2009-му – 45.

    - Ми теж приїхали дізнатись про новинки «Сингенти», - розповідає Роман Стецун, агроном по захисту рослин ЗАТ НВФ «Урожай» (Черкащина, 68 тис. га землі), - адже 4-й рік
    використовуємо препарати компанії на озимій пшениці (Лінтур, восени – Логран) і кукурудзі (Мілагро). Вони якісні, надійні, ми їм довіряємо, бо, як відомо, ЗЗР зберігають до 30% врожаю.

    - Ми щороку по кілька разів буваємо на подібних семінарах «Сингенти» і у Києві, і в нашій області, і на демонстраційних полях компанії, - говорить Віталій Ланецький, головний агроном агрофірми «Славутич» (Кіровоградщина, 3,7 тис. га землі). – Нам дуже подобається, що «Сингента» пропонує не просто препарати, а технологію вирощування певної культури із застосуванням насіння і ЗЗР. Нам пропонують інновації, нові суміші та діючі речовини не тільки під конкретного шкідника чи бур’яна, а й під певні погодні умови. Взагалі, ми часто, особливо у «гарячі періоди» року, контактуємо з представниками компанії, вони до нас приїздять надавати допомогу, адже використовуємо до 70% ЗЗР саме «Сингенти». Торік отримали 45 ц/га озимої пшениці, ячменю – 35, ріпаку – 30. Вперше вирощували зернове сорго по рекомендації компанії, отримавши 32 ц/га.

    - І ринок насіння, і ринок засобів захисту настільки швидко розвивається, що агроному на виробництві за новинками важко встигнути, - вважає Микола Штукін, директор ТОВ «Ворожба Латінвест» (Сумщина, 10 тис. га землі), - тому лише на таких конференціях і семінарах можна поспілкуватися, дізнатися, що нового пропонують відомі компанії. Не менш важливо обмінятися досвідом один з одним – це теж елемент навчання такого семінару. До того ж «Сингента» завжди запрошує ексклюзивних доповідачів. Їх практично не побачиш на інших подібних заходах. Це дуже важливо.

    Торік ми використали 60% з потрібних нам ЗЗР саме «Сингенти» й отримали пшениці – 50 ц/га, кукурудзи – 60, соняшнику – 25, ріпаку – 29. Найактивніше працюємо з цією компанією, бо в ній - гарний менеджмент, вони справжні професіонали і не просто продають товар, а супроводжують його і технологічно, і в ціновому аспекті. З ними легко і цікаво працювати на результат.

    Чи варто щось додавати? Адже й так зрозуміло, що «Агро-Арт» від «Сингенти» та її ставлення до українських аграріїв - перевірений шлях до професіоналізму у мистецтві вирощування бажаних врожаїв.

     

                                                                                     Євгенія ІВАНОВА

     

     





    Схожі новини
  • Візитери з Франції
  • Створення кооперативних елеваторів забезпечить стабільну позицію одноосібника на ринку зерна
  • Микола Присяжнюк: «Загальне надходження молока на переробні підприємства зросло на 10%
  • № 29(198)
  • Мистецтво плекати врожаї

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Мистецтво плекати врожаї


Слово «арт» буквально означає – мистецтво. До чого тут, запитаєте, сільське господарство? Поясню. Кого-кого, а професійного агронома не обдуриш: він одразу зорієнтується, яка кількість зерна вродить на тому чи іншому полі. Плекати реально високі врожаї вміють лише віртуози своєї справи. Люди, яких природа наділила спеціальним даром. І цей свій талант вони уміло перетворюють на мистецтво.

«Агро-Арт» - таку назву отримали зернові конференції, які другий рік поспіль у Києві та інших містах України проводить компанія «Сингента» для керівників і агрономів сільгосппідприємств України. Нещодавно аграрії з цікавістю поспілкувались в ошатній залі київського Президент-готелю. І найперше завдання, що поставила перед собою «Сингента», - не лише розповісти про новинки ринку засобів захисту рослин і насіння, а й показати учасникам конференцій, що існує чимало механізмів ефективного господарювання в сучасних умовах, - до речі, непростих ні у фінансовому, ні кліматичному плані – та навчити грамотно і результативно працювати в галузі землеробства.

- Головні фактори, які впливають на ринок зернових, - підкреслив доктор Хайнц Штрубенхофф, керівник Проекту «Німецько-український аграрний діалог» при Інституті економічних досліджень і політичних консультацій, – це аж ніяк не погода, а фундаментальні аспекти функціонування цього ринку. Відомий експерт на прикладі розрахунків і таблиць довів присутнім, що наша країна є великим гравцем на світовому аграрному ринку і багато країн готові купувати у нас зерно (пшеницю, сою, кукурудзу, ячмінь).

 

Довідково. За даними USAID, у 2008/2009 МР світовий баланс зерна склав 1801 млн. т, у 2009/2010 МР – 1787, а за прогнозом на 2010/2011 МР становитиме 1725 млн. тонн.

 

Оскільки до того ж FAO прогнозує ріст цін на продовольство, то, очевидно, що попит на зерно зростатиме. Але, водночас, запаси зернових зменшуються. Тож нам потрібно реалізувати наш потенціал у виробництві зерна. І саме це є мотивацією для агровиробників займатися прибутковим зерновиробництвом.

Як це правильно зробити, пояснювали і представники компанії «Сингента», і авторитетні гості. Зокрема, член-кореспондент НАН України, заступник директора з наукової роботи Інституту фізіології рослин і генетики, доктор біологічних наук Віктор Швартау нагадав, що нині 15 сортів і ліній зернових культур інституту – національне надбання країни. Вони не перший рік у виробничих умовах забезпечують аграріям високі, сталі врожаї. Так, Фаворитка дала торік 131,8 ц/га, Подолянка – 113,7 ц/га. Двадцять сортів забезпечили врожайність від 100 до 107 ц/га. Вчений досить детально пояснив, що селяни повинні пам’ятати основу-основ зернового виробництва: щоби мати сталі врожаї, не потрібно економити на сортах, добривах і засобах захисту рослин. Хоча, за даними Віктора Валентиновича, у питаннях врожайності ми не пасемо задніх, але і резерв у нас достатній. Адже німці навчились отримувати з гектара в середньому 72,6 ц зернових, французи – 66,5, китайці – 45,2, а ми – лише 24,9 центнери.

Допомогти агропідприємству розвинути власний потенціал і намагається компанія «Сингента». Вона не просто лідер у виробництві засобів захисту рослин і посідає третє місце на світовому ринку високоякісного насіння, а й надійний партнер українських селян. Це підтверджує досвід роботи «Сингенти» в Україні.

- Я їжджу на всі семінари «Сингенти», бо вчитися просто необхідно, - каже Олег Стаднійчук, головний агроном ТОВ «Агропромтехніка» (Хмельниччина). – Час вимагає розуміти технологічний процес, терміни, які застосовуються, знати про новинки ЗЗР, елементи захисту, температурний режим їх застосування. Всі ці знання я отримую на таких навчаннях. Ми працюємо з компанією другий рік, в 2010-му на зернових і технічних культурах використовували процентів 15-20 ЗЗР «Сингенти», а цього року плануємо до 60%. Особисто мені подобається препарат Дербі. Він, можна сказати, для лінивих. Якщо не встигаєш вчасно обробити поля, а їх у нас 18 тис. га, то можна це зробити пізніше і буде результат. Працюємо також за mini-till та no-till технологіями, 2010 року врожайність зернових була 39 ц/га, у 2009-му – 45.

- Ми теж приїхали дізнатись про новинки «Сингенти», - розповідає Роман Стецун, агроном по захисту рослин ЗАТ НВФ «Урожай» (Черкащина, 68 тис. га землі), - адже 4-й рік
використовуємо препарати компанії на озимій пшениці (Лінтур, восени – Логран) і кукурудзі (Мілагро). Вони якісні, надійні, ми їм довіряємо, бо, як відомо, ЗЗР зберігають до 30% врожаю.

- Ми щороку по кілька разів буваємо на подібних семінарах «Сингенти» і у Києві, і в нашій області, і на демонстраційних полях компанії, - говорить Віталій Ланецький, головний агроном агрофірми «Славутич» (Кіровоградщина, 3,7 тис. га землі). – Нам дуже подобається, що «Сингента» пропонує не просто препарати, а технологію вирощування певної культури із застосуванням насіння і ЗЗР. Нам пропонують інновації, нові суміші та діючі речовини не тільки під конкретного шкідника чи бур’яна, а й під певні погодні умови. Взагалі, ми часто, особливо у «гарячі періоди» року, контактуємо з представниками компанії, вони до нас приїздять надавати допомогу, адже використовуємо до 70% ЗЗР саме «Сингенти». Торік отримали 45 ц/га озимої пшениці, ячменю – 35, ріпаку – 30. Вперше вирощували зернове сорго по рекомендації компанії, отримавши 32 ц/га.

- І ринок насіння, і ринок засобів захисту настільки швидко розвивається, що агроному на виробництві за новинками важко встигнути, - вважає Микола Штукін, директор ТОВ «Ворожба Латінвест» (Сумщина, 10 тис. га землі), - тому лише на таких конференціях і семінарах можна поспілкуватися, дізнатися, що нового пропонують відомі компанії. Не менш важливо обмінятися досвідом один з одним – це теж елемент навчання такого семінару. До того ж «Сингента» завжди запрошує ексклюзивних доповідачів. Їх практично не побачиш на інших подібних заходах. Це дуже важливо.

Торік ми використали 60% з потрібних нам ЗЗР саме «Сингенти» й отримали пшениці – 50 ц/га, кукурудзи – 60, соняшнику – 25, ріпаку – 29. Найактивніше працюємо з цією компанією, бо в ній - гарний менеджмент, вони справжні професіонали і не просто продають товар, а супроводжують його і технологічно, і в ціновому аспекті. З ними легко і цікаво працювати на результат.

Чи варто щось додавати? Адже й так зрозуміло, що «Агро-Арт» від «Сингенти» та її ставлення до українських аграріїв - перевірений шлях до професіоналізму у мистецтві вирощування бажаних врожаїв.

 

                                                                                 Євгенія ІВАНОВА

 

 





Схожі новини
  • Візитери з Франції
  • Створення кооперативних елеваторів забезпечить стабільну позицію одноосібника на ринку зерна
  • Микола Присяжнюк: «Загальне надходження молока на переробні підприємства зросло на 10%
  • № 29(198)
  • Мистецтво плекати врожаї

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.