Аграрний тиждень. Україна
» » » ОПТИМАЛЬНЕ РІШЕННЯ ДЛЯ АГРОБІЗНЕСУ
» » » ОПТИМАЛЬНЕ РІШЕННЯ ДЛЯ АГРОБІЗНЕСУ

    ОПТИМАЛЬНЕ РІШЕННЯ ДЛЯ АГРОБІЗНЕСУ


    «Укр-Китай Коммунікейшн»Побутує думка, що продукція, вироблена в Китаї, низької якості, й тому більшість українців з недовірою ставиться до товару з написом «Made in China». Наскільки це припущення вірне і чи не помиляємося ми, вважаючи, що вітчизняний чи європейський виробник нам пропонує якісніші товари?

     

    На це питання ми шукали відповіді в компанії «Укр-Китай Коммунікейшн», де знають про ринки і продукцію Китаю майже все. Наша співрозмовниця - Леся Семенихина, директор компанії.

    .

    - Лесе Анатоліївно, одним із напрямів роботи Вашої компанії є надання послуг українським агрокомпаніям. Чим може зацікавити Китай наших аграріїв?

    - Сільське господарство в Україні стрімко розвивається і відповідно потребує матеріальних ресурсів. Саме в цьому Китай і може бути дуже цікавий і вигідний Україні. Ми маємо достатньо прикладів, коли сільгоспвиробники купували китайську техніку, добрива, засоби захисту рослин і переконались на власному досвіді, що продукція китайського виробництва успішно конкурує з товарами європейських виробників, при цьому, що дуже важливо, вона дешевша.

    Сьогодні Китай виробляє високотехнологічне обладнання, багато коштів вкладає в розвиток виробничої сфери, тому якість китайського товару покращується. До того ж, зважаючи на демократичні ціни, китайське обладнання і техніка швидко окуповуються.

     

    - Які саме послуги «Укр-Китай Коммунікейшн» пропонує нашим сільгосппідприємствам?

    - Наша компанія має свої представництва в основних ключових індустріальних районах Китаю. Ми пропонуємо послуги, пов’язані з пошуком товару, виробленого на території Китаю, допомагаємо в перемовинах, забезпечуємо юридичний супровід в укладанні договорів, здійснюємо перевірку товару перед завантаженням, займаємося розмитненням вантажу і доставляємо продукцію до замовника. Тобто клієнт, звернувшись до нашої компанії, може отримати послугу «під ключ», починаючи від своєї ідеї до поставки товару на склад. Але важливо знати, що наша компанія не торгує товаром і не встановлює націнки на ціну виробника, а наш клієнт платить лише за надані послуги - постачання продукції від виробника до покупця.

     

    - Скільки часу зазвичай витрачається від початку процесу до завершення, тобто поставки продукції замовнику?

    - Якщо ми маємо готове рішення по вже напрацьованих напрямах, то це прискорює процес, і скорочується час на пошук необхідної компанії-виробника. Загалом на пошук подібної інформації потрібно 3-4 тижні. За цей час представники нашої компанії вивчають китайський ринок по даному запиту і виокремлюють найбільш надійних виробників. Пошук здійснюється не лише через Інтернет, а й через профільні асоціації та міністерства Китаю. Зібраний нашими фахівцями матеріал аналізується, замовнику надається список виробників з контактами. Відбираємо лише тих виробників, які відповідають певним вимогам - мають службу контролю якості продукції, розвинутий менеджмент та здатні працювати на міжнародному рівні.

    Коли замовник визначився з компанією-виробником, проходять перемовини. Звісно, якщо це потужний проект і закуповується дороге обладнання, то ми рекомендуємо замовнику побувати в Китаї і ознайомитись з виробництвом та готовою продукцією. На цьому етапі наше завдання полягає в юридичному супроводі укладання договору. Потім починається виробництво. Термін доставки з Китаю 30 днів. Ще тиждень потрібен на розмитнення.

     

    - Лесе Анатоліївно, зважаючи на досвід Вашої компанії, чи можете сказати: яка китайська продукція користується найбільшим попитом в українських аграріїв?

    - Ми вже маємо напрацювання по елеваторам та зерносховищам для великих агропідприємств. Для менших також маємо рішення - спеціальні рукава для збереження зерна. Доволі актуальними для України є зрошувальні системи або мобільні дощові установки. Сьогодні на ринку України пропонуються поливальні системи вітчизняного виробництва, які за своїми технічними характеристиками не задовольняють потреби сільгоспвиробників. Є також іноземні аналоги - німецькі та італійські, які коштують дорого. Тож мобільні дощові установки китайського виробництва, зважаючи на співвідношення «ціна – якість», виглядають для українських аграріїв доволі привабливо.

    В Китаї також потужна хімічна промисловість, тому добрива і засоби захисту рослин китайського виробництва теж користуються попитом.

    Якщо фермер хоче створити замкнений цикл, то може, приміром, придбати обладнання для очищення і фасування крупи. Також маємо окрему пропозицію для тваринництва та птахофабрик. До речі, придбавши обладнання чи техніку в Китаї, відразу можна розраховувати на постачання необхідних запчастин.

     

    Китайські товари поступово стають «золотою серединою» між недосконалою вітчизняною агротехнікою і дорогою європейською чи американською, на придбання якої потрібні значні інвестиції. Тож у новому маркетинговому році компанія «Укр-Китай Коммунікейшн» планує надати низку нових цікавих пропозицій для аграріїв.

                                                                                                                     Людмила ЛЕБІДЬ

     

     





    Схожі новини
  • №7-8(261)
  • №4 (259)
  • №2 (257)
  • №42 (254)
  • Молока стало меньше

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

ОПТИМАЛЬНЕ РІШЕННЯ ДЛЯ АГРОБІЗНЕСУ


«Укр-Китай Коммунікейшн»Побутує думка, що продукція, вироблена в Китаї, низької якості, й тому більшість українців з недовірою ставиться до товару з написом «Made in China». Наскільки це припущення вірне і чи не помиляємося ми, вважаючи, що вітчизняний чи європейський виробник нам пропонує якісніші товари?

 

На це питання ми шукали відповіді в компанії «Укр-Китай Коммунікейшн», де знають про ринки і продукцію Китаю майже все. Наша співрозмовниця - Леся Семенихина, директор компанії.

.

- Лесе Анатоліївно, одним із напрямів роботи Вашої компанії є надання послуг українським агрокомпаніям. Чим може зацікавити Китай наших аграріїв?

- Сільське господарство в Україні стрімко розвивається і відповідно потребує матеріальних ресурсів. Саме в цьому Китай і може бути дуже цікавий і вигідний Україні. Ми маємо достатньо прикладів, коли сільгоспвиробники купували китайську техніку, добрива, засоби захисту рослин і переконались на власному досвіді, що продукція китайського виробництва успішно конкурує з товарами європейських виробників, при цьому, що дуже важливо, вона дешевша.

Сьогодні Китай виробляє високотехнологічне обладнання, багато коштів вкладає в розвиток виробничої сфери, тому якість китайського товару покращується. До того ж, зважаючи на демократичні ціни, китайське обладнання і техніка швидко окуповуються.

 

- Які саме послуги «Укр-Китай Коммунікейшн» пропонує нашим сільгосппідприємствам?

- Наша компанія має свої представництва в основних ключових індустріальних районах Китаю. Ми пропонуємо послуги, пов’язані з пошуком товару, виробленого на території Китаю, допомагаємо в перемовинах, забезпечуємо юридичний супровід в укладанні договорів, здійснюємо перевірку товару перед завантаженням, займаємося розмитненням вантажу і доставляємо продукцію до замовника. Тобто клієнт, звернувшись до нашої компанії, може отримати послугу «під ключ», починаючи від своєї ідеї до поставки товару на склад. Але важливо знати, що наша компанія не торгує товаром і не встановлює націнки на ціну виробника, а наш клієнт платить лише за надані послуги - постачання продукції від виробника до покупця.

 

- Скільки часу зазвичай витрачається від початку процесу до завершення, тобто поставки продукції замовнику?

- Якщо ми маємо готове рішення по вже напрацьованих напрямах, то це прискорює процес, і скорочується час на пошук необхідної компанії-виробника. Загалом на пошук подібної інформації потрібно 3-4 тижні. За цей час представники нашої компанії вивчають китайський ринок по даному запиту і виокремлюють найбільш надійних виробників. Пошук здійснюється не лише через Інтернет, а й через профільні асоціації та міністерства Китаю. Зібраний нашими фахівцями матеріал аналізується, замовнику надається список виробників з контактами. Відбираємо лише тих виробників, які відповідають певним вимогам - мають службу контролю якості продукції, розвинутий менеджмент та здатні працювати на міжнародному рівні.

Коли замовник визначився з компанією-виробником, проходять перемовини. Звісно, якщо це потужний проект і закуповується дороге обладнання, то ми рекомендуємо замовнику побувати в Китаї і ознайомитись з виробництвом та готовою продукцією. На цьому етапі наше завдання полягає в юридичному супроводі укладання договору. Потім починається виробництво. Термін доставки з Китаю 30 днів. Ще тиждень потрібен на розмитнення.

 

- Лесе Анатоліївно, зважаючи на досвід Вашої компанії, чи можете сказати: яка китайська продукція користується найбільшим попитом в українських аграріїв?

- Ми вже маємо напрацювання по елеваторам та зерносховищам для великих агропідприємств. Для менших також маємо рішення - спеціальні рукава для збереження зерна. Доволі актуальними для України є зрошувальні системи або мобільні дощові установки. Сьогодні на ринку України пропонуються поливальні системи вітчизняного виробництва, які за своїми технічними характеристиками не задовольняють потреби сільгоспвиробників. Є також іноземні аналоги - німецькі та італійські, які коштують дорого. Тож мобільні дощові установки китайського виробництва, зважаючи на співвідношення «ціна – якість», виглядають для українських аграріїв доволі привабливо.

В Китаї також потужна хімічна промисловість, тому добрива і засоби захисту рослин китайського виробництва теж користуються попитом.

Якщо фермер хоче створити замкнений цикл, то може, приміром, придбати обладнання для очищення і фасування крупи. Також маємо окрему пропозицію для тваринництва та птахофабрик. До речі, придбавши обладнання чи техніку в Китаї, відразу можна розраховувати на постачання необхідних запчастин.

 

Китайські товари поступово стають «золотою серединою» між недосконалою вітчизняною агротехнікою і дорогою європейською чи американською, на придбання якої потрібні значні інвестиції. Тож у новому маркетинговому році компанія «Укр-Китай Коммунікейшн» планує надати низку нових цікавих пропозицій для аграріїв.

                                                                                                                 Людмила ЛЕБІДЬ

 

 





Схожі новини
  • №7-8(261)
  • №4 (259)
  • №2 (257)
  • №42 (254)
  • Молока стало меньше

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.