Аграрний тиждень. Україна
» » Найдоступніша виставка для агровиробників
» » Найдоступніша виставка для агровиробників

    Найдоступніша виставка для агровиробників


    Тепер вже можна впевнено сказати, що Асоціація підприємств-виробників техніки та обладнання для агропромислового комплексу «Украгромаш» успішно втілила свій задум. Разом із Мінагрополітики України та Українською асоціацією аграрних інженерів з 3 по 5 жовтня провела у Кіровограді масштабну і найдоступнішу для аграріїв Всеукраїнську агропромислову виставку «АгроЕкспо».

    Голова Ради асоціації «Украгромаш» Павло Штутман на відкритті ініційованої ним виставки був найпопулярнішою персоною. І з гордістю роздавав інтерв’ю для преси.

    «Найголовніша ідея «АгроЕкспо», – підкреслив він, – у тому, що нам вдалося організувати зручний та ефективний майданчик і для тих українських виробників, кому помпезні столичні виставки просто стали недоступними. Погодьтеся, платити в середньому по $50-100 за квадратний метр виставкової площі багато кому стало не під силу. Тож після відвідування агроекспозицій складалося останнім часом враження, що на ринку виробників агротехніки в Україні домінують виключно іноземні компанії, а наші, вітчизняні, - так, бідні родичі. Тож наша виставка покликана довести: вітчизняний виробник техніки готовий серйозно заявити про себе на ринку».

    Існують різні підходи до виставкової діяльності. Один із них – комерційний, коли організатори просто втілюють свої бізнес-проекти, заробляючи кошти на учасниках. Це нормально і зрозуміло. Та у «АгроЕкспо» принципово інший підхід: продемонструвати потенціал саме вітчизняних виробників. Не тіснитися, а показати повні лінійки своєї нової техніки, всі вузли та агрегати. І таким чином достукатися до свого безпосереднього споживача-аграрія, почути його оцінку.

    До речі, для відвідувачів подібний формат виставки теж більш демократичний за столичні форуми. По-перше, для багатьох дістатися легше (все-таки Кіровоград – самий центр країни). А по-друге, набагато легше припаркуватися, залишивши автомобіль, ніж знайти собі місце під сонцем у столичній тисняві.

    Організатори планували, що виставка прийме за 3 дні своєї роботи до 20 тисяч відвідувачів. І вже за перший день роботи в оргкомітеті зафіксували їх 4 тисячі. На території зустрічалися і селяни-фермери, і представники агрохолдингів, і чиновники аграрної галузі, представники місцевих адміністрацій та центральних відомств. Цілими натовпами йшли кіровоградські студенти профільних навчальних закладів. «І це знаково, – говорили їм услід фахівці. – А де ж іще сьогоднішні студенти можуть побачити останні новинки техніки, як не тут! І тут реально доторкнуться до галузі, в яку завтра прийдуть на роботу».

     

     

     

     

     

     

     

     


    І офіційно, і невимушено

    Ті, хто знає толк у виставках, порівнювали «АгроЕкспо» з доступними світовими, особливо американськими майданчиками, де всі зацікавлені зустрічаються у простій, невимушеній атмосфері, у робочому, а не суворо діловому одязі, не у пафосних павільйонах, а просто в полі. І спілкуються на рівних, обговорюючи спільні селянські справи. (фото 3 Григорович у куртці. Директор Департаменту інженерно-технічного забезпечення та сільськогосподарського машинобудування Мінагрополітики України Олександр Григорович)

    Ще однією характерною рисою виставки у Кіровограді стала можливість побачити техніку в роботі, під час її практичного застосування. Бо крім 32 тис. м2 виставкових площ, «АгроЕкспо» має ще й 20 тис. м2 поля для демонстраційних показів. А справжній селянин любить подивитися на машину, доторкнутися до неї, перевірити безпосередньо у роботі.

    Офіційно відкрити виставку «АгроЕкспо» 3 жовтня приїздив Президент України Віктор Янукович. Адже керівництво держави стратегічно налаштоване на підтримку розвитку вітчизняного машинобудування.

    «Сьогоднішній захід нам дає нагоду оцінити власні здобутки, а також показати могутній потенціал агросектору України, який поступово відкривається на повну силу, – сказав Віктор Янукович з трибуни виставки. – Продукція,що представлена тут, демонструє потужний потенціал національної економіки в агропромисловому секторі. Зростаючий світовий попит на нашу агропродукцію слід використати як стимул інвестиційного та інноваційного розвитку аграрного сектору країни. Впевнений, що проведення нинішньої виставки сприятиме розвитку міждержавного та регіонального співробітництва і залученню інвестицій в Україну». (фото4 ,5 виступ Президента)

    Вітчизняні новинки

    На щастя, колючий вітер і майже зимова погода не завадили учасникам і гостям «АгроЕкспо» активно спілкуватися, розглядати техніку, укладати попередні домовленості.

    Цілу лінійку тракторів «Ландіні» – як для крупних, так і для невеликих господарств – виставило на огляд відвідувачів виставки ТОВ «Укравтозапчастина». (фото 8,9) Регіональний директор підприємства Віктор Форостовський бачить великі перспективи для нової виставки, адже в центр України є можливість з’їхатися багатьом відвідувачам, а отже потенційним покупцям. Важливо ще й те, що Кіровоградщина – аграрна область, тут техніку оцінять справжні практики, досвідчені господарі. Безумовно, споживачів техніки на такій виставці однозначно буде більше, ніж на традиційних виставках у Києві. А це головне для виробника.

    «Ми не просто представляємо широкий спектр машин, а й демонструємо їхні можливості в полі, – говорить представник «Укравтозапчастини». – Це теж відмінна риса виставки. На інших показати свою продукцію в роботі ми не могли».

    «ПАТ «Уманьферммаш» показало 14 одиниць техніки», - каже регіональний представник цієї компанії Юрій Корнієнко. (фото 10) На підприємстві, підкреслює, що має вже понад 40-річну історію, упевнені: участь у виставках – надзвичайно важлива і ефективна робота. Витрати на демонстраційні заходи упродовж року окупаються, бо нова продукція знаходить клієнтів, укладаються важливі договори, виробник має активний зворотній зв’язок зі споживачем.

    На стенді підприємства «Велес-Агро ЛТД» триває жвава розмова. (фото 11,12 фермер і виробник) Фермер з Онуфріївського району Кіровоградської області Євдокія Малова рік тому придбала сівалку цього заводу. Загалом, каже, дуже задоволена. Але має й деякі зауваження. «Оцю б пружинку замінити, а оту детальку підтягнути, – зауважує. Видно, що вивчила агрегат в роботі до найменших дрібниць. – Бачу, вже каточок новий поміняли, зробили м’якеньким». Пані Євдокія намагається не пропускати жодної виставки. На «ІнтерАгро» возила всіх своїх ключових спеціалістів. Солідною делегацією приїхали і до Кіровограда. Жодної новинки не обминуть!

    «Приємно спілкуватися з такими діловими, вимогливими і водночас доброзичливими клієнтами, – посміхається менеджер з продажів підприємства Олександр Пташник. – Тому ми і приїхали на виставку. Цього разу привезли нові позиції. Це, наприклад, глибокорозпушувач, яким хочемо зацікавити нових покупців. Не кажемо, що наші агрегати найдешевші, ні. Але якщо зважити на термін дії нашої техніки, на її якість, то споживач відчує переваги. Ефективність – ось наше кредо. А за ціну із конкретними відвідувачами виставки домовимось. У нас така політика: хто вже зацікавився нашою продукцією, того з виставки з порожніми руками не відпустимо! Додому виставкову техніку практично ніколи не повертаємо – завжди знаходимо покупця.

    За 15 років роботи ми вийшли на той рівень роботи, коли можемо гідно конкурувати з найкращими виробниками, скажімо, тією ж «Червоною зіркою». А здорова конкуренція мусить стимулювати всіх учасників вітчизняного ринку. Дивись, і років через 5 імпортна техніка стане у нас рідкістю, бо ми забезпечимо аграріїв власною гідною продукцією. З неякісною можна вийти на ринок один рік, «зірвати гроші» і кудись тікати. Ми прийшли всерйоз і надовго, орієнтуємося на східну мудрість: «Мистецтво продавати – це коли до тебе повертається покупець, а не товар». От ми і робимо все для нових зустрічей із покупцем».

     

    Сільська екзотика

    Лише на перший погляд цей красень-літачок виглядав екзотикою серед поважних сільгоспмашин. Фахівці Одеського авіаційного заводу мають серйозні наміри щодо виводу на ринок такого помічника для селян. Вони зробили пробну модель і саме вивчають попит. (фото 6,7 літак)

    «Досі завод займався ремонтом авіаційної техніки, – говорить технік-консультант Андрій Устюгов.Але дослідження ринку показали, що сьогоднішній день потребує послуг малої легкої авіації, особливо у сільськогосподарській галузі. Наша виставкова модель може застосовуватися як таксі, як навчальний літак і, звичайно, безпосередньо для обробки угідь хімічними засобами. Тестові польоти у господарствах Одещини демонструють хороші результати.

    За нашими даними, господарі втрачають приблизно 5% на урожайності через втрати в процесі внесення хімічних добрив, зокрема, через утворення технологічних колій від оприскувачів».

    Оренда ж літака фермеру обійдеться дешевше. Економія проглядається вже на 100 га, а на 300 га вона очевидна. Вартість такого крилатого помічника нині - орієнтовно $180 тисяч. За попередніми оцінками, окупитися така машина при оптимальному використанні може вже впродовж перших 2-х років. Звичайно, доцільніше її придбати на кілька господарств, об’єднання або кооператив.

     

    Вивчаючи потреби споживача

    Василь Гамарник, заступник директора з комерційних питань ТОВ НВП «Білоцерківмаз» (фото 13 Гамарник )називає участь у виставках одним із головних способів просування своєї продукції на ринок, ближче до споживача: «Ми цього разу представляємо як серійну техніку, так і нові зразки, які розробляємо. От, скажімо, новий вузол для подрібнювача. Новинка також – причіпний кормозбиральний комбайн КПІ-2,4. Одна з його переваг – використання гідродвигуна, який приводить в рух вузли, що раніше запускалися механічним способом. Тепер матимемо більш стабільне управління вузлами подрібнення, а отже більшу якість продукції на виході. І менше проблем в обслуговуванні.

    Ще одна новинка – універсальний лущильник Луг-14 з шириною захвату 14 метрів.

    Нині «Білоцерківмаз» розгортає кампанію для ще тіснішого спілкування безпосередньо в агрогосподарствах. І для цього організовується мережа представників у регіонах, котрі будуть вивчати в деталях усі потреби споживачів, аналізувати їхні безпосередні вимоги та запити.

    А загалом на таких виставках ми, ще і ще раз демонструючи себе, заявляємо: ми не просто працюємо, а активно розвиваємося, ростемо».

    Група компаній «Електро-Актив» (фото електро Дубовий) надає інженерну допомогу агрогосподарствам, є одним із комплексних постачальників електротехніки. У роботі використовує тільки високоякісне обладнання провідних вітчизняних і закордонних виробників, а також передові технології розрахунку та проектування освітлення.

    «Сучасний господар цінує профільних спеціалістів високої кваліфікації з глибокими знаннями та практичними навичками, – говорить керівник підприємства Олександр Дубовий. – Працюємо здебільшого на Кіровоградщині. Обладнуємо зерно-, овочесховища та інші об’єкти здебільшого у фермерських господарствах. Справжні господарі вже навчилися розрізняти спеціалістів. Їм занадто дорого дістається новітнє обладнання, тому вони шукають класних фахівців для його встановлення та обслуговування. Готові платити за кваліфіковані інженерні розробки, консультування.

    На «АгроЕкспо» багато говорять про підготовку кваліфікованих кадрів. Переконався сам, що студентів у навчальних закладах вчать тільки теорії. Ми якось отримали замовлення - обладнати навчальну лабораторію. Ахнули не тільки студенти, а й викладачі! Бо ми їм продемонстрували новітні технології, про які вони «ні сном, ні духом». Після цього мене запросили викладати у цьому вузі. З радістю погодився. Буду вчити своїх майбутніх клієнтів на нових досягненнях. Не просто викладаю, а прагну якнайшвидше отримати вчений ступінь. Впевнений: все має бути на найвищому рівні!»

    Як повідомили організатори, в «АгроЕкспо» взяли участь 340 компаній, 30 з них – вітчизняні машинобудівні підприємства. Була представлена техніка 380 брендів, 117 з яких – українські.

     

    Ірина САДОВА,

    Київ – Кіровоград - Київ





    Схожі новини
  • «ІнтерАГРО» - новий формат, нові строки, нові можливості
  • ФЕРМЕРИ УКРАЇНИ З"ЇДУТЬСЯ ДО КИЄВА
  • Владислав Гончаренко: Машинобудування має відповідати "лідерським " вимогам вітчизняних сільгоспвиробників
  • У жовтні в Україні відбудуться дві масштабні агропромислові виставки
  • У жовтні в Україні відбудуться дві масштабні агропромислові виставки

  • Додати комментар
    Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Найдоступніша виставка для агровиробників


Тепер вже можна впевнено сказати, що Асоціація підприємств-виробників техніки та обладнання для агропромислового комплексу «Украгромаш» успішно втілила свій задум. Разом із Мінагрополітики України та Українською асоціацією аграрних інженерів з 3 по 5 жовтня провела у Кіровограді масштабну і найдоступнішу для аграріїв Всеукраїнську агропромислову виставку «АгроЕкспо».

Голова Ради асоціації «Украгромаш» Павло Штутман на відкритті ініційованої ним виставки був найпопулярнішою персоною. І з гордістю роздавав інтерв’ю для преси.

«Найголовніша ідея «АгроЕкспо», – підкреслив він, – у тому, що нам вдалося організувати зручний та ефективний майданчик і для тих українських виробників, кому помпезні столичні виставки просто стали недоступними. Погодьтеся, платити в середньому по $50-100 за квадратний метр виставкової площі багато кому стало не під силу. Тож після відвідування агроекспозицій складалося останнім часом враження, що на ринку виробників агротехніки в Україні домінують виключно іноземні компанії, а наші, вітчизняні, - так, бідні родичі. Тож наша виставка покликана довести: вітчизняний виробник техніки готовий серйозно заявити про себе на ринку».

Існують різні підходи до виставкової діяльності. Один із них – комерційний, коли організатори просто втілюють свої бізнес-проекти, заробляючи кошти на учасниках. Це нормально і зрозуміло. Та у «АгроЕкспо» принципово інший підхід: продемонструвати потенціал саме вітчизняних виробників. Не тіснитися, а показати повні лінійки своєї нової техніки, всі вузли та агрегати. І таким чином достукатися до свого безпосереднього споживача-аграрія, почути його оцінку.

До речі, для відвідувачів подібний формат виставки теж більш демократичний за столичні форуми. По-перше, для багатьох дістатися легше (все-таки Кіровоград – самий центр країни). А по-друге, набагато легше припаркуватися, залишивши автомобіль, ніж знайти собі місце під сонцем у столичній тисняві.

Організатори планували, що виставка прийме за 3 дні своєї роботи до 20 тисяч відвідувачів. І вже за перший день роботи в оргкомітеті зафіксували їх 4 тисячі. На території зустрічалися і селяни-фермери, і представники агрохолдингів, і чиновники аграрної галузі, представники місцевих адміністрацій та центральних відомств. Цілими натовпами йшли кіровоградські студенти профільних навчальних закладів. «І це знаково, – говорили їм услід фахівці. – А де ж іще сьогоднішні студенти можуть побачити останні новинки техніки, як не тут! І тут реально доторкнуться до галузі, в яку завтра прийдуть на роботу».

 

 

 

 

 

 

 

 


І офіційно, і невимушено

Ті, хто знає толк у виставках, порівнювали «АгроЕкспо» з доступними світовими, особливо американськими майданчиками, де всі зацікавлені зустрічаються у простій, невимушеній атмосфері, у робочому, а не суворо діловому одязі, не у пафосних павільйонах, а просто в полі. І спілкуються на рівних, обговорюючи спільні селянські справи. (фото 3 Григорович у куртці. Директор Департаменту інженерно-технічного забезпечення та сільськогосподарського машинобудування Мінагрополітики України Олександр Григорович)

Ще однією характерною рисою виставки у Кіровограді стала можливість побачити техніку в роботі, під час її практичного застосування. Бо крім 32 тис. м2 виставкових площ, «АгроЕкспо» має ще й 20 тис. м2 поля для демонстраційних показів. А справжній селянин любить подивитися на машину, доторкнутися до неї, перевірити безпосередньо у роботі.

Офіційно відкрити виставку «АгроЕкспо» 3 жовтня приїздив Президент України Віктор Янукович. Адже керівництво держави стратегічно налаштоване на підтримку розвитку вітчизняного машинобудування.

«Сьогоднішній захід нам дає нагоду оцінити власні здобутки, а також показати могутній потенціал агросектору України, який поступово відкривається на повну силу, – сказав Віктор Янукович з трибуни виставки. – Продукція,що представлена тут, демонструє потужний потенціал національної економіки в агропромисловому секторі. Зростаючий світовий попит на нашу агропродукцію слід використати як стимул інвестиційного та інноваційного розвитку аграрного сектору країни. Впевнений, що проведення нинішньої виставки сприятиме розвитку міждержавного та регіонального співробітництва і залученню інвестицій в Україну». (фото4 ,5 виступ Президента)

Вітчизняні новинки

На щастя, колючий вітер і майже зимова погода не завадили учасникам і гостям «АгроЕкспо» активно спілкуватися, розглядати техніку, укладати попередні домовленості.

Цілу лінійку тракторів «Ландіні» – як для крупних, так і для невеликих господарств – виставило на огляд відвідувачів виставки ТОВ «Укравтозапчастина». (фото 8,9) Регіональний директор підприємства Віктор Форостовський бачить великі перспективи для нової виставки, адже в центр України є можливість з’їхатися багатьом відвідувачам, а отже потенційним покупцям. Важливо ще й те, що Кіровоградщина – аграрна область, тут техніку оцінять справжні практики, досвідчені господарі. Безумовно, споживачів техніки на такій виставці однозначно буде більше, ніж на традиційних виставках у Києві. А це головне для виробника.

«Ми не просто представляємо широкий спектр машин, а й демонструємо їхні можливості в полі, – говорить представник «Укравтозапчастини». – Це теж відмінна риса виставки. На інших показати свою продукцію в роботі ми не могли».

«ПАТ «Уманьферммаш» показало 14 одиниць техніки», - каже регіональний представник цієї компанії Юрій Корнієнко. (фото 10) На підприємстві, підкреслює, що має вже понад 40-річну історію, упевнені: участь у виставках – надзвичайно важлива і ефективна робота. Витрати на демонстраційні заходи упродовж року окупаються, бо нова продукція знаходить клієнтів, укладаються важливі договори, виробник має активний зворотній зв’язок зі споживачем.

На стенді підприємства «Велес-Агро ЛТД» триває жвава розмова. (фото 11,12 фермер і виробник) Фермер з Онуфріївського району Кіровоградської області Євдокія Малова рік тому придбала сівалку цього заводу. Загалом, каже, дуже задоволена. Але має й деякі зауваження. «Оцю б пружинку замінити, а оту детальку підтягнути, – зауважує. Видно, що вивчила агрегат в роботі до найменших дрібниць. – Бачу, вже каточок новий поміняли, зробили м’якеньким». Пані Євдокія намагається не пропускати жодної виставки. На «ІнтерАгро» возила всіх своїх ключових спеціалістів. Солідною делегацією приїхали і до Кіровограда. Жодної новинки не обминуть!

«Приємно спілкуватися з такими діловими, вимогливими і водночас доброзичливими клієнтами, – посміхається менеджер з продажів підприємства Олександр Пташник. – Тому ми і приїхали на виставку. Цього разу привезли нові позиції. Це, наприклад, глибокорозпушувач, яким хочемо зацікавити нових покупців. Не кажемо, що наші агрегати найдешевші, ні. Але якщо зважити на термін дії нашої техніки, на її якість, то споживач відчує переваги. Ефективність – ось наше кредо. А за ціну із конкретними відвідувачами виставки домовимось. У нас така політика: хто вже зацікавився нашою продукцією, того з виставки з порожніми руками не відпустимо! Додому виставкову техніку практично ніколи не повертаємо – завжди знаходимо покупця.

За 15 років роботи ми вийшли на той рівень роботи, коли можемо гідно конкурувати з найкращими виробниками, скажімо, тією ж «Червоною зіркою». А здорова конкуренція мусить стимулювати всіх учасників вітчизняного ринку. Дивись, і років через 5 імпортна техніка стане у нас рідкістю, бо ми забезпечимо аграріїв власною гідною продукцією. З неякісною можна вийти на ринок один рік, «зірвати гроші» і кудись тікати. Ми прийшли всерйоз і надовго, орієнтуємося на східну мудрість: «Мистецтво продавати – це коли до тебе повертається покупець, а не товар». От ми і робимо все для нових зустрічей із покупцем».

 

Сільська екзотика

Лише на перший погляд цей красень-літачок виглядав екзотикою серед поважних сільгоспмашин. Фахівці Одеського авіаційного заводу мають серйозні наміри щодо виводу на ринок такого помічника для селян. Вони зробили пробну модель і саме вивчають попит. (фото 6,7 літак)

«Досі завод займався ремонтом авіаційної техніки, – говорить технік-консультант Андрій Устюгов.Але дослідження ринку показали, що сьогоднішній день потребує послуг малої легкої авіації, особливо у сільськогосподарській галузі. Наша виставкова модель може застосовуватися як таксі, як навчальний літак і, звичайно, безпосередньо для обробки угідь хімічними засобами. Тестові польоти у господарствах Одещини демонструють хороші результати.

За нашими даними, господарі втрачають приблизно 5% на урожайності через втрати в процесі внесення хімічних добрив, зокрема, через утворення технологічних колій від оприскувачів».

Оренда ж літака фермеру обійдеться дешевше. Економія проглядається вже на 100 га, а на 300 га вона очевидна. Вартість такого крилатого помічника нині - орієнтовно $180 тисяч. За попередніми оцінками, окупитися така машина при оптимальному використанні може вже впродовж перших 2-х років. Звичайно, доцільніше її придбати на кілька господарств, об’єднання або кооператив.

 

Вивчаючи потреби споживача

Василь Гамарник, заступник директора з комерційних питань ТОВ НВП «Білоцерківмаз» (фото 13 Гамарник )називає участь у виставках одним із головних способів просування своєї продукції на ринок, ближче до споживача: «Ми цього разу представляємо як серійну техніку, так і нові зразки, які розробляємо. От, скажімо, новий вузол для подрібнювача. Новинка також – причіпний кормозбиральний комбайн КПІ-2,4. Одна з його переваг – використання гідродвигуна, який приводить в рух вузли, що раніше запускалися механічним способом. Тепер матимемо більш стабільне управління вузлами подрібнення, а отже більшу якість продукції на виході. І менше проблем в обслуговуванні.

Ще одна новинка – універсальний лущильник Луг-14 з шириною захвату 14 метрів.

Нині «Білоцерківмаз» розгортає кампанію для ще тіснішого спілкування безпосередньо в агрогосподарствах. І для цього організовується мережа представників у регіонах, котрі будуть вивчати в деталях усі потреби споживачів, аналізувати їхні безпосередні вимоги та запити.

А загалом на таких виставках ми, ще і ще раз демонструючи себе, заявляємо: ми не просто працюємо, а активно розвиваємося, ростемо».

Група компаній «Електро-Актив» (фото електро Дубовий) надає інженерну допомогу агрогосподарствам, є одним із комплексних постачальників електротехніки. У роботі використовує тільки високоякісне обладнання провідних вітчизняних і закордонних виробників, а також передові технології розрахунку та проектування освітлення.

«Сучасний господар цінує профільних спеціалістів високої кваліфікації з глибокими знаннями та практичними навичками, – говорить керівник підприємства Олександр Дубовий. – Працюємо здебільшого на Кіровоградщині. Обладнуємо зерно-, овочесховища та інші об’єкти здебільшого у фермерських господарствах. Справжні господарі вже навчилися розрізняти спеціалістів. Їм занадто дорого дістається новітнє обладнання, тому вони шукають класних фахівців для його встановлення та обслуговування. Готові платити за кваліфіковані інженерні розробки, консультування.

На «АгроЕкспо» багато говорять про підготовку кваліфікованих кадрів. Переконався сам, що студентів у навчальних закладах вчать тільки теорії. Ми якось отримали замовлення - обладнати навчальну лабораторію. Ахнули не тільки студенти, а й викладачі! Бо ми їм продемонстрували новітні технології, про які вони «ні сном, ні духом». Після цього мене запросили викладати у цьому вузі. З радістю погодився. Буду вчити своїх майбутніх клієнтів на нових досягненнях. Не просто викладаю, а прагну якнайшвидше отримати вчений ступінь. Впевнений: все має бути на найвищому рівні!»

Як повідомили організатори, в «АгроЕкспо» взяли участь 340 компаній, 30 з них – вітчизняні машинобудівні підприємства. Була представлена техніка 380 брендів, 117 з яких – українські.

 

Ірина САДОВА,

Київ – Кіровоград - Київ





Схожі новини
  • «ІнтерАГРО» - новий формат, нові строки, нові можливості
  • ФЕРМЕРИ УКРАЇНИ З"ЇДУТЬСЯ ДО КИЄВА
  • Владислав Гончаренко: Машинобудування має відповідати "лідерським " вимогам вітчизняних сільгоспвиробників
  • У жовтні в Україні відбудуться дві масштабні агропромислові виставки
  • У жовтні в Україні відбудуться дві масштабні агропромислові виставки

  • Додати комментар
    Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.