Аграрний тиждень. Україна
» » АГРАРІЯМ ДОПОМОЖУТЬ КОРАБЕЛІ ТА ДНІПРО
» » АГРАРІЯМ ДОПОМОЖУТЬ КОРАБЕЛІ ТА ДНІПРО

    АГРАРІЯМ ДОПОМОЖУТЬ КОРАБЕЛІ ТА ДНІПРО


    На початку червня в Миколаєві на заводі „Вадан Ярдс Океан" відбулась закладка 4 несамохідних суховантажних двотрюмних суден змішаного („річка-море") плавання для перевезення генеральних і насипних вантажів.

     

    altЗа допомогою барж одне з найбільших і найпотужніших національних сільгосптоваровиробників і зернотрейдерів ТОВ СП «Нібулон» планує відновити Дніпровський транспортний вузол, здешевити логістику та розвантажити транспортні магістралі.

    Здійснення подібного проекту є непересічною подією не лише для Миколаївської області, а й для України загалом. За словами голови облдержадміністрації Олексія Гаркуші, який побував на церемонії закладки суден, співпраця ТОВ СП "Нібулон" із заводом „Вадан Ярдс Океан" - це єдиний приклад інвестування українського підприємства в розвиток саме національного суднобудування. «Ця подія для українців важлива не лише в економічному плані, але й в психологічному. Адже над цим проектом працюють десятки українських підприємств», - зазначив Олексій Миколайович. Наприклад, постачальниками металу для будівництва виступають українські компанії з Донецької та Луганської областей, зокрема металоторгова компанія "Метінвест-Україна" та металургійна корпорація "Індустріальний союз Донбасу".

    Загалом же здійснення цього проекту дасть змогу компанії «Нібулон»створити понад 800 додаткових робочих місць. Як стверджує генеральний директор "Вадан Ярдс Океан", Герой України Микола Романчук, сьогодні на будівництві барж вже задіяно до 1400 працівників заводу. Крім того, це замовлення дасть можливість забезпечити п'яту частину обсягів завантажень всього підприємства.

    Окрім додаткових робочих місць і підтримки вітчизняних корабелів, завдячуючи ТОВ СП "Нібулон", вирішиться ще одна з важливих проблем, пов'язаних із реалізацією зерна. Добре відомо: чи не головною проблемою, яка перешкоджала виробникам зерна центру та півночі України реалізувати вирощену продукцію за прийнятними цінами, була їхня віддаленість altвід портів. Розвиток річкового транспорту дозволить українським аграріям продавати зерно за вищими цінами, тому що цей вид перевезнь є значно дешевшим за автомобільний, та навіть залізничний. Використати річковий вид транспорту для покращення логістики зернових і вирішили в ТОВ СП "Нібулон".

    Офіційним стартом перевтілення ідеї в життя можна вважати 2 квітня, коли між компанією "Нібулон" і ВАТ "Вадан Ярдс Океан" був підписаний протокол про будівництво несамохідних суховантажних двотрюмних суден для перевезення генеральних і насипних вантажів. На замовлення "Нібулону" на Миколаївському кораблебудівному заводі буде збудовано 24 баржі типу "річка-море". Довжина однієї баржі 90 м, ширина - 16, вантажопідйомність - 4,5 тисячі тонн.  Тож вантажомісткість флоту ТОВ СП "Нібулон" становитиме 100 тисяч тонн, вартість проекту - 150 млн. доларів США.

    Як зазначив генеральний директор ТОВ СП «Нібулон», Герой України Олексій Вадатурський, мета проекту - відродження Дніпра як транспортної артерії, відновлення судноплавства по річці та транспортування зерна водним шляхом. А ще Олексій Опанасович наголосив, що йому, як очільнику потужного сільськогосподарського підприємства, приємно працювати з найкращими суднобудівниками, і висловив подяку за підтримку в реалізації задуманого Міністерству аграрної політики України, губернаторам Миколаївської, Полтавської, Черкаської, Запорізької областей, а також обласним, районним, міським та сільським радам цих регіонів.

    Ключовим етапом у реалізації масштабного інвестиційного проекту ТОВ СП «Нібулон» є будівництво власного флоту: 24 барж змішаного („річка-море") плавання дедвейтом 108 тис. т, будівництво та придбання 14 морських і річкових буксирів. altДо речі, тип барж дозволить здійснювати перевезення зерна як по Дніпру, Дунаю, так і в прибережній Чорноморській зоні. Передача 16 суден здійсниться у чотири етапи: перше судно буде передано ТОВ СП «Нібулон» цьогоріч до 15 серпня, три наступних передано у термін до 31 серпня, ще чотири - до 13 жовтня, наступні чотири - до 30 листопада, а останні чотири судна будуть побудовані до 26 січня 2010 року.

    Всі судна задовольняють вимоги Міжнародного Кодексу з безпечного перевезення зерна насипом, Міжнародної Конвенції з охорони людського життя на морі, Міжнародних правил попередження зіткнення суден на морі, Міжнародної Конвенції з попередження забруднення з суден, Державних санітарних правил для морських суден України. Ходитимуть вони під українським прапором і будуть зареєстровані в порту Миколаїв.

    - Хоча для створення такої кількості барж відведені доволі маленькі терміни, проте корабели цілком задоволені такою співпрацею, - наголошує генеральний директор "Вадан Ярдс Океан" Микола Романчук. - Адже, завдячуючи замовленню ТОВ СП «Нібулон», на заводі з'явилися робочі місця, і взагалі такий масштабний проект надав змогу розвиватися суднобудівництву. Для здійснення цього проекту в миколаївських корабелів є досвід, вміння і бажання.

    Як замовник, так і виконавець задоволені співпрацею і запевняють, що роботи наразі виконуються відповідно до затвердженого раніше плану: отримано метал для барж майже у стовідсотковому розмірі, закінчується нарізка металу для виготовлення деталей, готові перші закладні секції чотирьох суден, завезені лакофарбові вироби. Тож процес будівництва йде чітко за планом і повністю контролюється.

    altaltОтож, незабаром ТОВ СП «Нібулон» матиме власний флот, який дасть змогу значно здешевити логістику та розвантажити транспортні магістралі, створити нові робочі місця. Сільгоспвиробники Черкаської, Полтавської, Дніпропетровської, Київської та Запорізької областей, через територію яких проходить Дніпровський транспортний вузол, отримають можливість на вигідних умовах з меншими затратами транспортувати свою продукцію за кордон. Адже закупівельні ціни у цих регіонах наблизяться до цін морських портів України, а витрати на перевезення сільськогосподарської продукції значно зменшаться.

    Відрадно, що в умовах економічної кризи в Україні є підприємства, які здатні працювати стабільно, збільшувати обсяги виробництва, а тим більше реалізовувати потужні інвестиційні проекти. Яскравий приклад цього - ТОВ СП «Нібулон» і його наймасштабніший проект за 18 років діяльності компанії. Тільки шкода, що такі успішні приклади поки що поодинокі в Україні...

     

     

                                                                                 Людмила ЛЕБІДЬ





    Схожі новини
  • Візитери з Франції
  • №4 (259)
  • №42 (254)
  • Микола Присяжнюк: «Загальне надходження молока на переробні підприємства зросло на 10%
  • ІНВЕСТИЦІЙНИЙ ПРОЕКТ ЗАГАЛЬНОНАЦІОНАЛЬНОГО ЗНАЧЕННЯ

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

АГРАРІЯМ ДОПОМОЖУТЬ КОРАБЕЛІ ТА ДНІПРО


На початку червня в Миколаєві на заводі „Вадан Ярдс Океан" відбулась закладка 4 несамохідних суховантажних двотрюмних суден змішаного („річка-море") плавання для перевезення генеральних і насипних вантажів.

 

altЗа допомогою барж одне з найбільших і найпотужніших національних сільгосптоваровиробників і зернотрейдерів ТОВ СП «Нібулон» планує відновити Дніпровський транспортний вузол, здешевити логістику та розвантажити транспортні магістралі.

Здійснення подібного проекту є непересічною подією не лише для Миколаївської області, а й для України загалом. За словами голови облдержадміністрації Олексія Гаркуші, який побував на церемонії закладки суден, співпраця ТОВ СП "Нібулон" із заводом „Вадан Ярдс Океан" - це єдиний приклад інвестування українського підприємства в розвиток саме національного суднобудування. «Ця подія для українців важлива не лише в економічному плані, але й в психологічному. Адже над цим проектом працюють десятки українських підприємств», - зазначив Олексій Миколайович. Наприклад, постачальниками металу для будівництва виступають українські компанії з Донецької та Луганської областей, зокрема металоторгова компанія "Метінвест-Україна" та металургійна корпорація "Індустріальний союз Донбасу".

Загалом же здійснення цього проекту дасть змогу компанії «Нібулон»створити понад 800 додаткових робочих місць. Як стверджує генеральний директор "Вадан Ярдс Океан", Герой України Микола Романчук, сьогодні на будівництві барж вже задіяно до 1400 працівників заводу. Крім того, це замовлення дасть можливість забезпечити п'яту частину обсягів завантажень всього підприємства.

Окрім додаткових робочих місць і підтримки вітчизняних корабелів, завдячуючи ТОВ СП "Нібулон", вирішиться ще одна з важливих проблем, пов'язаних із реалізацією зерна. Добре відомо: чи не головною проблемою, яка перешкоджала виробникам зерна центру та півночі України реалізувати вирощену продукцію за прийнятними цінами, була їхня віддаленість altвід портів. Розвиток річкового транспорту дозволить українським аграріям продавати зерно за вищими цінами, тому що цей вид перевезнь є значно дешевшим за автомобільний, та навіть залізничний. Використати річковий вид транспорту для покращення логістики зернових і вирішили в ТОВ СП "Нібулон".

Офіційним стартом перевтілення ідеї в життя можна вважати 2 квітня, коли між компанією "Нібулон" і ВАТ "Вадан Ярдс Океан" був підписаний протокол про будівництво несамохідних суховантажних двотрюмних суден для перевезення генеральних і насипних вантажів. На замовлення "Нібулону" на Миколаївському кораблебудівному заводі буде збудовано 24 баржі типу "річка-море". Довжина однієї баржі 90 м, ширина - 16, вантажопідйомність - 4,5 тисячі тонн.  Тож вантажомісткість флоту ТОВ СП "Нібулон" становитиме 100 тисяч тонн, вартість проекту - 150 млн. доларів США.

Як зазначив генеральний директор ТОВ СП «Нібулон», Герой України Олексій Вадатурський, мета проекту - відродження Дніпра як транспортної артерії, відновлення судноплавства по річці та транспортування зерна водним шляхом. А ще Олексій Опанасович наголосив, що йому, як очільнику потужного сільськогосподарського підприємства, приємно працювати з найкращими суднобудівниками, і висловив подяку за підтримку в реалізації задуманого Міністерству аграрної політики України, губернаторам Миколаївської, Полтавської, Черкаської, Запорізької областей, а також обласним, районним, міським та сільським радам цих регіонів.

Ключовим етапом у реалізації масштабного інвестиційного проекту ТОВ СП «Нібулон» є будівництво власного флоту: 24 барж змішаного („річка-море") плавання дедвейтом 108 тис. т, будівництво та придбання 14 морських і річкових буксирів. altДо речі, тип барж дозволить здійснювати перевезення зерна як по Дніпру, Дунаю, так і в прибережній Чорноморській зоні. Передача 16 суден здійсниться у чотири етапи: перше судно буде передано ТОВ СП «Нібулон» цьогоріч до 15 серпня, три наступних передано у термін до 31 серпня, ще чотири - до 13 жовтня, наступні чотири - до 30 листопада, а останні чотири судна будуть побудовані до 26 січня 2010 року.

Всі судна задовольняють вимоги Міжнародного Кодексу з безпечного перевезення зерна насипом, Міжнародної Конвенції з охорони людського життя на морі, Міжнародних правил попередження зіткнення суден на морі, Міжнародної Конвенції з попередження забруднення з суден, Державних санітарних правил для морських суден України. Ходитимуть вони під українським прапором і будуть зареєстровані в порту Миколаїв.

- Хоча для створення такої кількості барж відведені доволі маленькі терміни, проте корабели цілком задоволені такою співпрацею, - наголошує генеральний директор "Вадан Ярдс Океан" Микола Романчук. - Адже, завдячуючи замовленню ТОВ СП «Нібулон», на заводі з'явилися робочі місця, і взагалі такий масштабний проект надав змогу розвиватися суднобудівництву. Для здійснення цього проекту в миколаївських корабелів є досвід, вміння і бажання.

Як замовник, так і виконавець задоволені співпрацею і запевняють, що роботи наразі виконуються відповідно до затвердженого раніше плану: отримано метал для барж майже у стовідсотковому розмірі, закінчується нарізка металу для виготовлення деталей, готові перші закладні секції чотирьох суден, завезені лакофарбові вироби. Тож процес будівництва йде чітко за планом і повністю контролюється.

altaltОтож, незабаром ТОВ СП «Нібулон» матиме власний флот, який дасть змогу значно здешевити логістику та розвантажити транспортні магістралі, створити нові робочі місця. Сільгоспвиробники Черкаської, Полтавської, Дніпропетровської, Київської та Запорізької областей, через територію яких проходить Дніпровський транспортний вузол, отримають можливість на вигідних умовах з меншими затратами транспортувати свою продукцію за кордон. Адже закупівельні ціни у цих регіонах наблизяться до цін морських портів України, а витрати на перевезення сільськогосподарської продукції значно зменшаться.

Відрадно, що в умовах економічної кризи в Україні є підприємства, які здатні працювати стабільно, збільшувати обсяги виробництва, а тим більше реалізовувати потужні інвестиційні проекти. Яскравий приклад цього - ТОВ СП «Нібулон» і його наймасштабніший проект за 18 років діяльності компанії. Тільки шкода, що такі успішні приклади поки що поодинокі в Україні...

 

 

                                                                             Людмила ЛЕБІДЬ





Схожі новини
  • Візитери з Франції
  • №4 (259)
  • №42 (254)
  • Микола Присяжнюк: «Загальне надходження молока на переробні підприємства зросло на 10%
  • ІНВЕСТИЦІЙНИЙ ПРОЕКТ ЗАГАЛЬНОНАЦІОНАЛЬНОГО ЗНАЧЕННЯ

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.