Аграрний тиждень. Україна
» » Корабели вітчизняних ланів
» » Корабели вітчизняних ланів

    Корабели вітчизняних ланів



     

    Комбайн «Скіф» не можна було не помітити ані на Міжнародній виставці «Агро - 2011», ані на Дні поля, що проводить Український науково-дослідний інститут прогнозування та випробування техніки і технологій для сільськогосподарського виробництва ім. Л. Погорілого (УкрНДІПВТ).

     

    Зокрема, голова Київської обласної державної адміністрації Анатолій Присяжнюк у розмові з нами погодився, що за такими підприємствами як ТОВ "Херсонський машинобудівний завод" - майбутнє. Роздивлявся я наш український комбайн «Скіф» і шкодував, що не комбайнер, бо так кортіло показати «майстер-клас» заокеанцям. Залишається сподіватися, що всі охочі вітчизняні аграрії зможуть придбати «Скіф» за програмою НАК «Украгролізинг» або з відшкодуванням відсотків за кредитами, або з 30% відшкодуванням вартості.

    Щоправда, держава не вельми квапилася підтримувати своїх сільськогосподарських машинобудівників.

    Але не втратив Херсонський машинобудівний ані кращих професіоналів, ані виробничі фонди. І попри кризу, нагадав про себе п’ятьма новими модифікаціями комбайнів, що не гірші, а кращі від європейських конкурентів і за ціною, й за якістю…

    З приємністю дивився, до речі, як відвідувачі «Агро - 2011» радо фотографувались на фоні українського велетня, а потім оглядали комбайн з усіх боків, питали дозволу впустити дітей до кабіни… Цікавилися машиною і селяни. Рахували, розмірковували, придивлялись. А поки вони робили свій вибір, працівники підприємства нарощували обсяги виробництва. І зростають вони практично щодня.

     

    Довідково. ТОВ "Херсонський машинобудівний завод - одне з найстаріших підприємств сільгоспмашинобудування, що тримає курс на поповнення технічного парку країни високопродуктивною сільгосптехнікою.

    Підприємство засноване у 1887 році як чавуноливарні майстерні, які незабаром перейшли до випуску плугів, борін, сівалок й інших сільськогосподарських знарядь. Продукція заводу широко презентується на міжнародних і українських виставках, ярмарках, відзначена золотими медалями кількох з них. Техніці Херсонмашу не раз привласнювалося звання "Кращий вітчизняний товар року".

    Нині побачити кораблі полів від Херсонського машинобудівного заводу можна й на полях Китаю, Болгарії, Словаччини, Угорщини, Сербії, Казахстану, Узбекистану, Білорусі, Росії…

     

    Щиро вболіває за вітчизняне, не шукаючи для себе вигоду не лише колектив підприємства. А й, перш за все, голова правління ТОВ «Херсонський машинобудівний завод» Олександр Олійник.

    -         Олександре Анатолійовичу, а що Вас найбільше вразило, коли вперше ознайомилися зі станом справ на Херсонському машинобудівному?

    -         Байдужість держави. Україні потрібно, як мінімум, 5 тисяч нових високотехнологічних комбайнів щороку. Через відсутність сучасної збиральної техніки ми втрачаємо щороку 7-10 мільйонів тонн зерна. Але стратегії розвитку вітчизняного сільгоспмашинобудування немає. Навпаки, деякі «державні діячі» активно лобіюють імпортну техніку, хоча наша не гірша й набагато доступніша. Що вже казати про масове б/в з-за кордону. Яка там гарантія? Яка якість? Кому таке вигідно?

    -         Пам’ятаєте, з яким настроєм люди йшли на роботу у перші дні, коли Ви «взялися за кермо»?

    -         Зарплата не виплачувалася, але люди йшли, працювали. Бо вірили, що підіймуть Херсонський машинобудівний. І підняли. Особливі слова подяки хочеться висловити директору ТОВ НВП «Херсонський машинобудівний завод» Тамілі Пугачовій, яка доклала титанічні зусилля, щоби відродити виробництво. І хоч кажуть, що сільськогосподарські машини «не жіноча справа», але Тамілі Миколаївні вдалося довести протилежне. Подивіться, які високотехнологічні комбайни-красені ми випускатимемо.

    -         Відчувається, що ми в центрі Європи у сільськогосподарському машинобудуванні. Тут і клімат-контроль, і кабіна ніби в євролайнера, і сучасний пульт управління…

    -         І втрати зерна зведені до мінімуму, і споживання паливно-мастильних засобіві менше ніж у європейських аналогів, і в експлуатації простіший. І ця машина втричі дешевша ніж хвалені закордонні комбайни.

    -         А щодо сервісного обслуговування. Кажуть, що ми відстаємо…

    -         Неправда. Протягом не більш як 12 годин мобільна бригада інженерів від Херсонського машинобудівного буде у вас. І після першого ж дзвінку. Проблем не буде, бо ми краще знаємо ціну кожної хвилини простою. З технікою від ТОВ «Херсонський машинобудівний завод» ви забудете про зупинки й неполадки.

    -         А як Ваші рідні та близькі сприймали й сприймають Вашу зайнятість роботою?

    -         Образно кажучи, моя родина стала для мене надійним тилом. Мене розуміють і діти, і дружина, і батьки. А я роблю все, щоби їм не було за мене соромно.

    -         Як Вам вдається повести за собою людей?

    -         Певно, вони відчувають, що я задля них працюю, а не на «свою кишеню». Добре, що є такі люди, які люблять свою роботу і вкладають усі сили, щоби дивувати світ її результатами. Я вірю в команду Херсонського машинобудівного і щасливий працювати в ній.

    -         Яким Ви бачите «Херсонський машинобудівний завод» років за п’ять? 

    -         Сучасним європейським підприємством, що успішно представлене українськими сільгоспмашинами у передових господарствах ЄС. Сподіваюсь, що ця мета абсолютно досяжна, бо і Президент, і уряд вважають, що вітчизняне сільгоспмашинобудування має бути не гіршим, аніж у найрозвиненіших країнах Європи.

     

                                                                                   Володимир ШАПОВАЛОВ





    Схожі новини
  • №7-8(261)
  • №4 (259)
  • №2 (257)
  • №42 (254)
  • Молока стало меньше

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Корабели вітчизняних ланів



 

Комбайн «Скіф» не можна було не помітити ані на Міжнародній виставці «Агро - 2011», ані на Дні поля, що проводить Український науково-дослідний інститут прогнозування та випробування техніки і технологій для сільськогосподарського виробництва ім. Л. Погорілого (УкрНДІПВТ).

 

Зокрема, голова Київської обласної державної адміністрації Анатолій Присяжнюк у розмові з нами погодився, що за такими підприємствами як ТОВ "Херсонський машинобудівний завод" - майбутнє. Роздивлявся я наш український комбайн «Скіф» і шкодував, що не комбайнер, бо так кортіло показати «майстер-клас» заокеанцям. Залишається сподіватися, що всі охочі вітчизняні аграрії зможуть придбати «Скіф» за програмою НАК «Украгролізинг» або з відшкодуванням відсотків за кредитами, або з 30% відшкодуванням вартості.

Щоправда, держава не вельми квапилася підтримувати своїх сільськогосподарських машинобудівників.

Але не втратив Херсонський машинобудівний ані кращих професіоналів, ані виробничі фонди. І попри кризу, нагадав про себе п’ятьма новими модифікаціями комбайнів, що не гірші, а кращі від європейських конкурентів і за ціною, й за якістю…

З приємністю дивився, до речі, як відвідувачі «Агро - 2011» радо фотографувались на фоні українського велетня, а потім оглядали комбайн з усіх боків, питали дозволу впустити дітей до кабіни… Цікавилися машиною і селяни. Рахували, розмірковували, придивлялись. А поки вони робили свій вибір, працівники підприємства нарощували обсяги виробництва. І зростають вони практично щодня.

 

Довідково. ТОВ "Херсонський машинобудівний завод - одне з найстаріших підприємств сільгоспмашинобудування, що тримає курс на поповнення технічного парку країни високопродуктивною сільгосптехнікою.

Підприємство засноване у 1887 році як чавуноливарні майстерні, які незабаром перейшли до випуску плугів, борін, сівалок й інших сільськогосподарських знарядь. Продукція заводу широко презентується на міжнародних і українських виставках, ярмарках, відзначена золотими медалями кількох з них. Техніці Херсонмашу не раз привласнювалося звання "Кращий вітчизняний товар року".

Нині побачити кораблі полів від Херсонського машинобудівного заводу можна й на полях Китаю, Болгарії, Словаччини, Угорщини, Сербії, Казахстану, Узбекистану, Білорусі, Росії…

 

Щиро вболіває за вітчизняне, не шукаючи для себе вигоду не лише колектив підприємства. А й, перш за все, голова правління ТОВ «Херсонський машинобудівний завод» Олександр Олійник.

-         Олександре Анатолійовичу, а що Вас найбільше вразило, коли вперше ознайомилися зі станом справ на Херсонському машинобудівному?

-         Байдужість держави. Україні потрібно, як мінімум, 5 тисяч нових високотехнологічних комбайнів щороку. Через відсутність сучасної збиральної техніки ми втрачаємо щороку 7-10 мільйонів тонн зерна. Але стратегії розвитку вітчизняного сільгоспмашинобудування немає. Навпаки, деякі «державні діячі» активно лобіюють імпортну техніку, хоча наша не гірша й набагато доступніша. Що вже казати про масове б/в з-за кордону. Яка там гарантія? Яка якість? Кому таке вигідно?

-         Пам’ятаєте, з яким настроєм люди йшли на роботу у перші дні, коли Ви «взялися за кермо»?

-         Зарплата не виплачувалася, але люди йшли, працювали. Бо вірили, що підіймуть Херсонський машинобудівний. І підняли. Особливі слова подяки хочеться висловити директору ТОВ НВП «Херсонський машинобудівний завод» Тамілі Пугачовій, яка доклала титанічні зусилля, щоби відродити виробництво. І хоч кажуть, що сільськогосподарські машини «не жіноча справа», але Тамілі Миколаївні вдалося довести протилежне. Подивіться, які високотехнологічні комбайни-красені ми випускатимемо.

-         Відчувається, що ми в центрі Європи у сільськогосподарському машинобудуванні. Тут і клімат-контроль, і кабіна ніби в євролайнера, і сучасний пульт управління…

-         І втрати зерна зведені до мінімуму, і споживання паливно-мастильних засобіві менше ніж у європейських аналогів, і в експлуатації простіший. І ця машина втричі дешевша ніж хвалені закордонні комбайни.

-         А щодо сервісного обслуговування. Кажуть, що ми відстаємо…

-         Неправда. Протягом не більш як 12 годин мобільна бригада інженерів від Херсонського машинобудівного буде у вас. І після першого ж дзвінку. Проблем не буде, бо ми краще знаємо ціну кожної хвилини простою. З технікою від ТОВ «Херсонський машинобудівний завод» ви забудете про зупинки й неполадки.

-         А як Ваші рідні та близькі сприймали й сприймають Вашу зайнятість роботою?

-         Образно кажучи, моя родина стала для мене надійним тилом. Мене розуміють і діти, і дружина, і батьки. А я роблю все, щоби їм не було за мене соромно.

-         Як Вам вдається повести за собою людей?

-         Певно, вони відчувають, що я задля них працюю, а не на «свою кишеню». Добре, що є такі люди, які люблять свою роботу і вкладають усі сили, щоби дивувати світ її результатами. Я вірю в команду Херсонського машинобудівного і щасливий працювати в ній.

-         Яким Ви бачите «Херсонський машинобудівний завод» років за п’ять? 

-         Сучасним європейським підприємством, що успішно представлене українськими сільгоспмашинами у передових господарствах ЄС. Сподіваюсь, що ця мета абсолютно досяжна, бо і Президент, і уряд вважають, що вітчизняне сільгоспмашинобудування має бути не гіршим, аніж у найрозвиненіших країнах Європи.

 

                                                                               Володимир ШАПОВАЛОВ





Схожі новини
  • №7-8(261)
  • №4 (259)
  • №2 (257)
  • №42 (254)
  • Молока стало меньше

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.