На полі площею 21 га понад 30 сільськогосподарських агрегатів-легенд провідних світових брендів продемонстрували свою ефективність на ділі. Свідками стали більше 1300 учасників. Того дня у с. Велика Олександрівка, що на Київщині, на базі ТОВ «Агро-Регіон» випробовували плуги, дисколапові агрегати, глибокорозпушувачі, важкі дискові борони, стерньові культиватори, агрегати strip-till...
Захід поєднав у собі демонстрацію техніки, тест-драйв тракторів, експрес-навчання та прикладні майстер-класи з вибору та впровадження технологій точного землеробства, налаштування причіпної техніки, тому кожен учасник зміг обрати собі заняття до вподоби. Більше 50-ти компаній представили інноваційні агротехнології та актуальні технічні рішення для основного й передпосівного орбробітку ґрунту. А у статичній зоні було представлено найочікуванішу новинку 2019 року - Fendt IDEAL.
Усі бажаючі змогли приєднатися до обговорення кейсу «Інноваційна технологія посіву кукурудзи Agrility» від продакт-менеджера Limagrain Ukraine Володимира Кузьмича.
«Ще з 2000 року гібриди компанії тестуються на різні густоти та досліджуються на поведінку у різноманітних умовах. Основною підставою для започаткування даного процесу стали фактори, які впливають на врожайність: густота та гібрид. Ми, як компанія, можемо допомогти кожному фермеру збільшити потенціал урожайності при оптимальних затратах, - пояснив Володимир Кузьмич. - Компанія аналізує супутникові дані й на підставі цього розробляє свій алгоритм роботи кожного гібриду.
У 2017 році ми проводили випробування на полях з низькою та високою гетерогенністю. Результати показали: представлений компанією сервіс змінних норм висіву насіння буде найбільш ефективним саме на полях з високою гетерогенністю. Сервіс придатний для використання і у великих, і в малих господарствах».
Обговорюючи тему комплексного обстеження посівів та моніторинг стану протягом сезону, Вадим Остапенко, провідний консультант SmartFarming, пояснив, як максимально точно оцінити результати.
«Класичним методом оцінки результатів роботи сівалок є експертні спостереження та підрахунки, однак на об’єктивність часто впливає людський фактор, - наголосив спікер. - Наразі існує більш точне та сучасне рішення від Precision Planting – Pogo Stick, який фіксує точку відліку, рахує кількість рослин та відстань між ними. Але дуже важливо оцінювати зовнішні фактори. Тобто, важливим для виконання всіх технологічних операцій є відслідковування метеоумов, особливо для ведення робіт обприскувачами. Основні показники – це температура, вологість і швидкість вітру. Такі дослідження можливі за використання мобільних анемометрів чи маленьких метеостанцій, які встановлюються на трактор або самохідний обприскувач».
Вийди за рамки!
У партнерстві з онлайн-виданням AgroPortal.ua УКАБ нагородив переможців премії Aгро Champions (найкращі агроспеціалісти України). Справжній фахівець повинен працювати 24/7, не перестаючи, переконані організатори фахового змагання. Отже, спеціаліст має працювати заради своєї мети і мрії. Вміти вчитися, слухати і чути. Постійно читати, вчитися, розвиватися, щодня заглиблюватися в свою професію і міркувати: що ще можна зробити? що і як можна зробити по-іншому? Досягати поставлених цілей і завдань. І неодмінно бути командним гравцем, працюючи на результат.
Переможців Aгро Champions визначали на основі оцінок Експертної ради. До її складу увійшли представники компаній, що спеціалізуються на пошуку й оцінці керівників вищої ланки, міжнародних організацій, аудиторських, консалтингових і ресурсних компаній, що працюють на агроринку України чи дотичні до нього.
Зокрема серед тих, хто визначав переможців, були добре відомі аграріям Анна Горкун, генеральний директор «Інкерман Україна»; Анна Дерев'янко, виконавчий директор організації «Європейська Бізнес Асоціація»; Олександр Сухнацький, партнер рекрутингової компанії AgriPersonnel; Валерій Яковенко, СЕО компанії DroneUA; Інна Мєтєлєва, директор в Україні британської інвестиційної групи Charter House Corporate Partners; Едуард Муляр, керівник команди продажів компанії Bayer в Україні;
Антон Костирко, керівник відділу маркетингу корпорації AGCO; Олег Клименко, керуючий партнер групи компаній «ПроАгро»; Алла Стрижеус, керівник проекту AgroPortal.ua, та інші.
До лонг-листу рейтингу премії Агро Champions 2019 увійшли топ-менеджери компаній, земельний банк яких перевищує 10 тис. гектарів. Переможці визначились на основі оцінок Експертної ради за 60-бальною шкалою за трьома критеріями: кваліфікація (досвід, soft skills, затребуваність на ринку); репутація (довіра на ринку); ефективність (результати діяльності керівника у складовій результату діяльності компанії, впровадження інновацій, прозорість у роботі).
Aгро Champions 2019
За звання найефективніших у 10-ти номінаціях змагалися топ-менеджери компаній, земельний банк яких перевищує 10 тис. га. У номінації «Генеральний директор» перемогу отримав Дмитро Скорняков, генеральний директор HarvEast Holding:
«Професійний менеджер насамперед повинен вміти робити висновки із допущених помилок і вчитися на них. Не шукати виправдання, пояснювати, чому він не винен, а зробити все, щоб не повторювати подібного в майбутньому. Для цього важливо мати гнучкість розуму і самокритичність.
Щоб побудувати репутацію, потрібно виконувати свої обіцянки і не обіцяти, якщо не можеш виконати. Ну а якщо щось пішло не так, не варто ховатися. Важливо вийти і чесно зізнатися: «У мене не вийшло, причини такі, ось мої пропозиції, як вийти з цієї ситуації».
Сьогодні ринок висококонкурентний, сотні компаній постачають продукти, подібні за ціною і якістю. Завжди доводиться вибирати, з ким вести бізнес. У кого бездоганна репутація, той і отримує перевагу. Репутація також дозволяє розраховувати на більшу лояльність партнерів у складних ситуаціях. А вони трапляються з кожним бізнесом.
Ідеально, якщо людина володіє і швидкою адаптивністю, і має багаторічний професійний досвід. Це повністю взаємопов'язані речі - чим більше досвіду, тим вище адаптивність і стійкість до стресів.
Щоб розвиватися і досягати нових вершин, якомога частіше виходьте із зони комфорту. Це як у спорті - на початку, виконуючи той чи інший трюк, ти відчуваєш страх, адже доводиться падати і отримувати удари. Та коли трюк виходить, ти вже не помічаєш, що це складно, і думаєш: «Це ж просто! Чому у мене раніше не виходило?» Усе. Планка взята. Можна знову виходити із зони комфорту і ставити перед собою нові цілі».
У номінації «Операційний директор» найкращим став Юрій Мельник, перший заступник голови правління МХП. У номінації «Комерційний директор» перемогла Альона Крисенко, компанія ІМК. Володимир Бондаренко, фінансовий директор «Сігнет», здобув перемогу в номінації «Фінансовий директор», а Володимир Кравцов, операційний директор і директор з виробництва «Агро-Регіон» - у номінації «Директор з виробництва».
Найкращим «Маркетинг директором» стала Юлія Каменєва, директор відділу маркетингу LNZ Group:
«Лідер повинен бути лідером з великої літери. За ним хоче слідувати команда, брати приклад, він має надихати на будь-які починання, і при взаємодії з ним член команди росте і розвивається так, як хоче.
Ефективний менеджер однозначно повинен володіти високим рівнем IQ і EQ (емоційний інтелект), розбиратися в тому, про що говорить, бачити загальну картину бізнесу і мислити стратегічно, вміти надихати і мотивувати команду, бути прикладом і рольовою моделлю.
Дмитро Скорняков | Юлія Каменєва | Сергій Іщук |