Аграрний тиждень. Україна
» » Легендарний винний бренд «Інкерман» став партнером XI Міжнародного PR-фестивалю
» » Легендарний винний бренд «Інкерман» став партнером XI Міжнародного PR-фестивалю

    Легендарний винний бренд «Інкерман» став партнером XI Міжнародного PR-фестивалю


    МВХ «INKERMAN International» стане партнером XI Міжнародного PR-Фестивалю «Вічні цінності у вирі подій». Про це 10 квітня 2013 р. повідомила прес-служба холдингу, передає RegioNews.

    Як відомо, «INKERMAN International» − один із провідних операторів українського виноробного ринку, міжнародний холдинг з повним циклом виробництва, що об'єднує три підприємства: «Інкерманський завод марочних вин», ТОВ «Качинський +» та агрофірма «Чорноморець».

    Загальна площа виноградників складає близько 3 000 га. Найбільше підприємство холдингу − «Інкерманський завод марочних вин» (ІЗМВ) − спеціалізується на випуску високоякісних сухих, напівсухих і напівсолодких вин.

    Завод заснований в 1961 році, його виробнича потужність становить 33 млн пляшок на рік. Підприємство випускає 39 найменувань вин у чотирьох лінійках. Готова продукція постачається не тільки на внутрішній ринок, але й активно експортується − переважно до Росії, Білорусі, Китаю. Частка експорту в загальній структурі продажів холдингу в 2012 році склала 39%. У 2012 році ІЗМВ запустив лінійку марочних вин європейського класу преміальної цінової категорії Winemaster Selection.

    А в березні 2013 року вино Chardonnay Inkerman з цієї колекції удостоїлося срібної медалі на міжнародному конкурсі вин, вироблених з винограду сорту Шардоне − «Chardonnay du Monde» − у французькому Сен-Леже (Saint Lager, Burgundy, France). Ще однією сходинкою до міжнародного визнання ТМ «Inkerman» у поточному році стала участь компанії у презентації-дегустації української виноробної продукції у штаб-квартирі Міжнародної організації Винограду і Вина (МОВВ) у Парижі.

    За результатами дегустації дві з чотирьох представлених позицій − вина «Севастополь» і «Сапераві Інкерман» − були включені до колекції МОВВ. «INKERMAN International» вперше стане партнером Міжнародного PR-Фестивалю, однак організатори PR-форуму високо цінують професіоналізм PR-фахівців холдингу. І щиро вдячні за готовність підтримати цю культову для PR-індустрії подію! Нагадуємо, що XI Міжнародний PR-Фестиваль «Вічні цінності у вирі подій» відбудеться 17-18 травня 2013 року в Пущі-Озерній під Києвом.

    Ініціатором заходу традиційно виступає Українська PR-Ліга, офіційний організаційний партнер Фестивалю − Агентство PR-Service (№ 1 рейтингу українських PR-агентств, представленого в квітні 2013 р. Всеукраїнською рекламною коаліцією та виданням Marketing Media Review).





    Схожі новини
  • У крупнейшего отечественного производителя вина новый гендиректор
  • Поголовье КРС в Украине увеличилось на 3,2% − Госстат
  • Корпорація «Укрвинпром» успішно провела презентацію-дегустацію зразків української виноробної продукції в Парижі
  • Українські винороби сьогодні презентують свою продукцію у Парижі
  • Українські винороби презентують свою продукцію у Парижі

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Легендарний винний бренд «Інкерман» став партнером XI Міжнародного PR-фестивалю


МВХ «INKERMAN International» стане партнером XI Міжнародного PR-Фестивалю «Вічні цінності у вирі подій». Про це 10 квітня 2013 р. повідомила прес-служба холдингу, передає RegioNews.

Як відомо, «INKERMAN International» − один із провідних операторів українського виноробного ринку, міжнародний холдинг з повним циклом виробництва, що об'єднує три підприємства: «Інкерманський завод марочних вин», ТОВ «Качинський +» та агрофірма «Чорноморець».

Загальна площа виноградників складає близько 3 000 га. Найбільше підприємство холдингу − «Інкерманський завод марочних вин» (ІЗМВ) − спеціалізується на випуску високоякісних сухих, напівсухих і напівсолодких вин.

Завод заснований в 1961 році, його виробнича потужність становить 33 млн пляшок на рік. Підприємство випускає 39 найменувань вин у чотирьох лінійках. Готова продукція постачається не тільки на внутрішній ринок, але й активно експортується − переважно до Росії, Білорусі, Китаю. Частка експорту в загальній структурі продажів холдингу в 2012 році склала 39%. У 2012 році ІЗМВ запустив лінійку марочних вин європейського класу преміальної цінової категорії Winemaster Selection.

А в березні 2013 року вино Chardonnay Inkerman з цієї колекції удостоїлося срібної медалі на міжнародному конкурсі вин, вироблених з винограду сорту Шардоне − «Chardonnay du Monde» − у французькому Сен-Леже (Saint Lager, Burgundy, France). Ще однією сходинкою до міжнародного визнання ТМ «Inkerman» у поточному році стала участь компанії у презентації-дегустації української виноробної продукції у штаб-квартирі Міжнародної організації Винограду і Вина (МОВВ) у Парижі.

За результатами дегустації дві з чотирьох представлених позицій − вина «Севастополь» і «Сапераві Інкерман» − були включені до колекції МОВВ. «INKERMAN International» вперше стане партнером Міжнародного PR-Фестивалю, однак організатори PR-форуму високо цінують професіоналізм PR-фахівців холдингу. І щиро вдячні за готовність підтримати цю культову для PR-індустрії подію! Нагадуємо, що XI Міжнародний PR-Фестиваль «Вічні цінності у вирі подій» відбудеться 17-18 травня 2013 року в Пущі-Озерній під Києвом.

Ініціатором заходу традиційно виступає Українська PR-Ліга, офіційний організаційний партнер Фестивалю − Агентство PR-Service (№ 1 рейтингу українських PR-агентств, представленого в квітні 2013 р. Всеукраїнською рекламною коаліцією та виданням Marketing Media Review).





Схожі новини
  • У крупнейшего отечественного производителя вина новый гендиректор
  • Поголовье КРС в Украине увеличилось на 3,2% − Госстат
  • Корпорація «Укрвинпром» успішно провела презентацію-дегустацію зразків української виноробної продукції в Парижі
  • Українські винороби сьогодні презентують свою продукцію у Парижі
  • Українські винороби презентують свою продукцію у Парижі

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.