Одним із важливих світових трендів останнього часу є не лише якість продукції, що продається, а й упаковка як невід'ємна її частина. Тож українські виробники постійно шукають шляхи поліпшення якості своєї продукції. Зростаюча цікавість до інновацій українських компаній сприяє розвитку і зміцненню міжнародного співробітництва у цій сфері.
«Українські виробники поступово починають виходити на європейський ринок і приводити упаковку у відповідність із європейськими стандартами. І хоча кількість успішних прикладів поки обмежена, взаємне проникнення капіталу прискорює трансферт технологій, зокрема, і у галузі технологій упаковки. Використання голландського досвіду допоможе прискорити процес впровадження європейських підходів в Україні і, як наслідок, вихід української продукції на європейський ринок», – заявив генеральний директор асоціації «Український клуб аграрного бізнесу» Володимир Лапа.
Говорячи про сучасні проблеми упаковки, радник з питань сільського господарства Посольства Королівства Нідерландів в Україні Еверт Ян Краєнбрінк констатував, що упаковка і в Нідерландах, і в Україні часто сприймається людьми негативно, оскільки забруднення навколишнього середовища є величезною проблемою. Саме тому безпечна для навколишнього середовища упаковка користується все більшою популярністю серед покупців і мотивує виробників до запровадження інновацій.
«Нідерланди посідають друге місце у світі за кількістю інвестицій у сектор виробництва продуктів харчування. Ефективна співпраця голландського уряду, дослідницьких інститутів і бізнесу зробила Нідерланди світовим лідером цієї галузі. Дослідницькі центри провідних світових виробників продуктів харчування розміщені саме у цій країні. Крім того, голландський споживчий ринок часто є майданчиком для тестування нових і найбільш інноваційних розробок у харчовій галузі» – зазначив пан Краєнбрінк.
Учасники заходу, а саме представники провідних українських виробничих компаній і ритейлу, підтвердили думку про те, що найбільш важливими вимогами до сучасної упаковки є її дешевизна, мінімальні втрати продукту, простота у використанні, а також зручність дистрибуції. Дотримання всіх цих умов допоможе нашій українській упаковці зайняти гідне місце на полицях торгових мереж.
Профільні заходи, наприклад такі, як бізнес форум «Інновації в упаковці харчових продуктів: голландський і світовий досвід» є надійною платформою для обміну досвідом між українським та іноземними компаніями, а також для зустрічей компаній, що представляють різні сектори харчової промисловості.