Аграрний тиждень. Україна
» » Лише сільгоспвиробники можуть реалізовувати продукцію на ярмарках
» » Лише сільгоспвиробники можуть реалізовувати продукцію на ярмарках

    Лише сільгоспвиробники можуть реалізовувати продукцію на ярмарках


    На продовольчих ярмарках продукцію мають реалізовувати лише сільгоспвиробники, а не посередники. Адже тут селяни отримують прямий доступ до споживача. Ще одним каналом, де сільгоспвиробники можуть без посередників збувати продукцію, залишаються ОРСП. Про це на першій міжнародній виставці-ярмарку «Дари Київщини» повідомив заступник Міністра аграрної політики та продовольства Олександр Сень.

    «В Україні виробляється достатньо сільгосппродукції для вітчизняних споживачів. Тому для її реалізації важливим залишається ланцюг постачання цієї продукції без посередників. І саме такі ярмарки дають виробнику можливість напряму представляти продукцію споживачу», − зазначив заступник Міністра.
    За словами Олександра Сеня, сільськогосподарські ярмарки проводяться регулярно в областях. Цього року їх було проведено близько 54 тисяч. Заступник міністра наголосив, що ключовим моментом, якого необхідно дотримуватися у проведенні ярмарок, є реалізація на них продукції лише сільгоспвиробниками.
    «У цілому Мінагрополітики веде роботу за кількома напрямками, аби забезпечити досконалий ланцюг реалізації сільгосппродукції без посередників. Так, другим напрямком є розбудова потужностей для заготівлі продукції. І третій – це оптові ринки сільгосппродукції», − додав Олександр Сень.
    .





    Схожі новини
  • Сільгосппродукцію на ярмарках повинні продавати лише виробники, а не перекупники
  • Найнижча ціна на продукти харчування - на оптових ринках
  • Найбільше сільгосппродукції реалізується на ярмарках у Києві
  • З початку року в Україні проведено майже 17 тисяч продовольчих ярмарків
  • Держава ряд здійснює системних заходів, що дадуть змогу уникнути сезонного коливання цін на продовольство

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Лише сільгоспвиробники можуть реалізовувати продукцію на ярмарках


На продовольчих ярмарках продукцію мають реалізовувати лише сільгоспвиробники, а не посередники. Адже тут селяни отримують прямий доступ до споживача. Ще одним каналом, де сільгоспвиробники можуть без посередників збувати продукцію, залишаються ОРСП. Про це на першій міжнародній виставці-ярмарку «Дари Київщини» повідомив заступник Міністра аграрної політики та продовольства Олександр Сень.

«В Україні виробляється достатньо сільгосппродукції для вітчизняних споживачів. Тому для її реалізації важливим залишається ланцюг постачання цієї продукції без посередників. І саме такі ярмарки дають виробнику можливість напряму представляти продукцію споживачу», − зазначив заступник Міністра.
За словами Олександра Сеня, сільськогосподарські ярмарки проводяться регулярно в областях. Цього року їх було проведено близько 54 тисяч. Заступник міністра наголосив, що ключовим моментом, якого необхідно дотримуватися у проведенні ярмарок, є реалізація на них продукції лише сільгоспвиробниками.
«У цілому Мінагрополітики веде роботу за кількома напрямками, аби забезпечити досконалий ланцюг реалізації сільгосппродукції без посередників. Так, другим напрямком є розбудова потужностей для заготівлі продукції. І третій – це оптові ринки сільгосппродукції», − додав Олександр Сень.
.





Схожі новини
  • Сільгосппродукцію на ярмарках повинні продавати лише виробники, а не перекупники
  • Найнижча ціна на продукти харчування - на оптових ринках
  • Найбільше сільгосппродукції реалізується на ярмарках у Києві
  • З початку року в Україні проведено майже 17 тисяч продовольчих ярмарків
  • Держава ряд здійснює системних заходів, що дадуть змогу уникнути сезонного коливання цін на продовольство

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.