Морози можуть спровокувати чергову хвилю підвищення ціни на плодоовочеву продукцію в Україні
Наступ морозної погоди в Україні може спричинити за собою зростання цін на плодоовочеву продукцію. Таку думку висловили експерти проекту «АПК-Інформ: овочі та фрукти».
«Зі зниженням температури обсяги пропозицій плодоовочевої продукції на ринку традиційно скорочується, – коментує ситуацію керівник проекту «АПК-Інформ: овочі та фрукти »Тетяна Гетьман, – Власники необладнаних сховищ в таку погоду вважають за краще утриматися від продажів. У свою чергу господарства з обладнаними сховищами отримають можливість підвищити ціну на цьому тлі».
Також експерти підкреслюють, що ціна на плодоовочеву продукцію може вирости не тільки у виробників, але і для кінцевого споживача. З настанням сильних морозів дрібні перекупники практично згорнули діяльність на відкритих продовольчих ринках, і основна торгівля змістилася в роздрібні мережі, у яких найчастіше закупівельні ціни вищі. До того ж, і мережі і самі виробники закладатимуть у відпускні ціни додаткові витрати на транспортування продукції до складу магазину. Зі слів постачальників, деякі транспортні компанії з похолоданням вже збільшили тарифи на 5-10%.
«Плодоовочева продукція дуже чутлива до низької температури, тому транспортування такого товару завжди вимагає додаткових витрат на підтримку необхідного температурного режиму в рефрижераторах, – продовжує Тетяна Гетьман, – а це є однією з традиційних причин подорожчання овочів в морозну погоду».
Про те, які фактори, крім погоди будуть впливати на ціни картоплі та овочів борщового набору в Україні до кінця поточного сезону, а також цінові перспективи для ранніх овочів всі бажаючі зможуть дізнатися 20 лютого під час шостої міжнародної конференції «Картопля та овочі України – 2014».