Китай за підсумками 2013 став найбільшим споживачем червоного вина в світі. Про це повідомляє The Independent, що посилається на дослідження консалтингової компанії Vinexpo. Торік жителі КНР (включаючи Гонконг) випили 1,8 мільярда пляшок вина (155 мільйонів девятілітрових ящиків).
Франція зайняла друге місце (150 мільйонів ящиків), на третьому розташувалася Італія (141 мільйон). Багато в чому зміна лідера сталася через різкий обвал споживання вина у Франції та Італії (на 18 відсотків і 5,8 відсотка відповідно). Споживання вина в Китаї виросло на 2,3 відсотка.
За обсягом випитого червоного вина на душу населення Китай як і раніше кардинально відстає від лідерів. Однак у цілому споживання там виросло кардинально, на 136 відсотків за останні п’ять років.
У компанії Vinexpo пояснюють успіх саме червоного вина в Китаї тим, що червоний колір в країні символізує багатство і владу. Водночас білий асоціюється зі смертю.
Близько 80 відсотків споживаного вина в Китаї виробляється на його ж території, однак і імпорт швидко зростає. За останні шість років частка ввезених вин на ринку виросла на 7 процентних пунктів.
В цілому найбільше вина в світі (червоного, білого і ігристого) вживають у США. Очікується, що до 2017 року обсяг споживання цих напоїв досягне 385 мільйонів ящиків.
Раніше повідомлялося, що світові продажі преміального коньяку Remy Martin в 2013 році суттєво скоротилися в багато чому через скорочення попиту в Китаї. Однією з причин цього явища вважається боротьба з корупцією і розкішшю в рядах китайського чиновництва.