Він зазначив, що ці порти посідають незначну частку у загальному обсязі експорту. Проблеми із відправкою зерна через кримські порти або взагалі втрата такої можливості ніяк не позначаться на обсягах експорту.
«Питома вага кримських припортових елеваторів у загальному обсязі ємностей буферного накопичення - близько 9,7 %. Факт експорту менший - близько 7 %, це минулорічний показник частки загального експорту через порти. Кримські порти більше працюють на обслуговування великих агрохолдингів, тому їх використовують більше для накопичення, ніж для завантаження збіжжя по контракту на судна. Основний експорт у нас йде через порти Одеси, Іллічівська та Миколаєва», - сказав Саблук.
«Наразі темпи експорту зерна є досить високими: з початку року 94-95 тис. тонн середньоденних - це майже вдвічі більше ніж в минулому році. І тому тимчасове блокування чи навіть втрата в каналу, який має питому вагу 7-10 %, ніяк на цьому не позначиться. Тобто запас пропускної здатності в Одесі, Іллічівську та Миколаєві достатній, щоб компенсувати все це», - наголосив чиновник.